Meer dan uitstekend

Snelle response tijd, duidelijke uitleg over reparatie, geeft eerlijke uitkomst verwachting van het succes van de reparatie, indien geen goede uitkomst, zegt dit en raad de reparatie af… je weet dus duidelijk waar je aan toe bent.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Willem. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snelle en deskundige iPhone reparatie

Vandaag een iPhone X aangeboden voor een nieuwe scherm. Zoals ik al gewend was, weer een snelle en vakkundige reparatie.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Pascal. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Perfecte snelle service

Ik kom snel terecht, perfecte en aardige service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Kevin. Fijn dat je mijn service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Erg goede en snelle service!

Ik heb een niet heel gangbaar telefoonmerk maar Phone Repairs was snel en duidelijk over wat ik kon verwachten en alles werd keurig en snel via mail afgehandeld. De reparatie zelf is top gedaan en de persoonlijke ontvangst was ook erg prettig.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Peter. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goed en snel geholpen

Er wordt snel gereageerd op berichten en ik kon ook snel terecht voor de reparatie. Tijdens de reparatie was mijn telefoon na ongeveer een half uur weer als nieuw.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Rutger. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

snel en fijn geholpen!

Kon direct terecht en mijn telefoon werd direct gerepareerd. Fijn geholpen door Martijn!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Karen. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer vakkundig, snel en betrouwbaar

Al een paar keer hier geweest en wordt altijd snel (ook in het weekend) geholpen. Super kundig, netjes en ook wel gezellig!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Rob. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Probleem netjes en snel opgelost

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Guus. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Totally recommend

Excellent communication, even though I gmhave to delay the repair over a few months on the day of repair, a polite, friendly and professional service. The phone (fold 3)was repaired (front screen replacement )within minutes. Well worth the money.

Thank you for your fantastic review, Carl. We are glad that you appreciate our service so much. Best regards, Martijn, Phone Repairs

Snel en gemakkelijk

Fijn om om de hoek iemand te hebben die een goede screencover (lees de gel cover) kan monteren.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ronald. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijke en snelle service

Het scherm laten vervangen van mijn Huawei P20 lite. Kreeg zeer snel reactie op mijn mails en het daadwerkelijk vervangen was zo klaar. Helaas bleek de nieuwe accu die erbij zat defect, maar ook hier werd al snel een nieuwe afspraak voor ingepland en ook dit was zo verholpen. Top service!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Lex. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Afspraak maken wanneer het jou uitkomt. Goede uitleg van het probleem. Deskundig. Klaar terwijl je wacht. Hij geeft aan dat de reparatie ( accu vervangen) een half uur in beslag neemt, maar is binnen een kwartier al klaar. Alle lof

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Wim. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Aardige man en een super snelle service. Mocht ik nog eens iets hebben, dan ga ik zeker terug.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Maartje. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

goede en snelle service

reparatie zoals het hoort, snel en goed. prijs is ook te doen. prima tevreden.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, LK. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Superfijne service

Vandaag het scherm van mijn ZTE laten herstellen. Afspraak maken ging vlot, precies uitgelegd wat er moest gebeuren en zodra het scherm binnen was ook snel mogelijk om langs te komen. Vriendelijk, gezellig en kundig geholpen. Enige nadeel: het vervangende scherm heeft een iets afwijkende kleur en daardoor is de kleur nu wat fletser. Verder perfect!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Janine. Fijn dat je onze service zo waardeert. Kleur warmte verschil komt doordat er twee fabrikanten de schermen maken voor de ZTE Axon 10 Pro. Namelijk Samsung en LG helaas is niet te zien welke fabrikant het scherm in jouw toestel heeft geproduceerd. In de settings is de kleur warmte bij te stellen, naar je eigen voorkeur. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer positief ervaren

Communicatie was heel goed en duidelijk. Reparatie was heel snel en goed. De enige die het scherm ter reparatie op voorraad had. Absolute aanrader.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Frans. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hele goede service, klantvriendelijk

Goede, snelle en zeer vriendelijk service

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Debbie. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Al jaren topservice!!!

Supergoede ervaringen hier! Snel, deskundig, kwalitatief top. Goed bereikbaar, ook in het weekend! Altijd bereid om je extra info te geven via whatsapp ook al leidt dit niet direct tot omzet. Een echte vakman en liefhebber!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Martijn. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, deskundig, vriendelijk en goed geprijsd

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Mira. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

repair broken iphone XR display

repair very soon to fix my phone and no issue tilil now.

• Would you recommend us? No

Thanks for your great review, Matt Best regards, Martijn, Phone Repairs

Ik kon snel bij martijn terecht voor het repareren van de achterkant van mn telefoon, en hij was in ongeveer 10 a 15 min klaar met de reparatie. Top service voor een goede prijs.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Iliass. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Netjes en snel gerepareerd

Je kunt bij de reparatie aanwezig zijn. Voorbereiding kost geen tijd en reparatie is correct uitgevoerd.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Han. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Vriendelijk en netjes geholpen

Martijn heeft ons kundig en vriendelijk geholpen. Even afspraak maken en vervolgens alles netjes geregeld.

Snel en professioneel

Het was de derde keer dat ik hier een reparatie aan heb gevraagd. De eerste kreeg ik na onderzoek het advies om mijn iPhone niet te laten repareren alhoewel hij 300 euro had kunnen verdienen. Het onderzoek hoefde ik ook niet te betalen. De tweede keer wees hij mij op de garantie van de leverancier. En nu heb ik binnen 15 minuten een nieuw scherm. Kortom unieke geweldige service.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Luuk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Grote klasse

om 11 uur bij Martijn. Om 11.15 uur weer buiten met mijn gerepareerde Iphone. Vakkundig, duidelijk en snel.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Erik. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ploossche hof 13 5233 HA

073 - 8220013

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.