Grote klasse

om 11 uur bij Martijn. Om 11.15 uur weer buiten met mijn gerepareerde Iphone. Vakkundig, duidelijk en snel.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Erik. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Uitstekend van begin tot eind

Nadat het scherm van telefoon stuk ging zocht ik contact met Phone Repairs. Martijn is uiterst vriendelijk met een supersnelle en uitstekende service. Ook alle vragen die ik had met betrekking tot de reparatie werden zonder probleem beantwoord. Het is dat je niet voor de lol je toestel laat repareren, anders zou ik graag nog een keer in contact komen!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Sander. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel vriendelijk en niet al te duur

Telefoonscherm was binnen 15 minuten gemaakt. En dat bijna voor de helft van wat je er bij Apple voor betaald. Geen gedoe. Ik kon dezelfde dag terecht en alles werd eerlijk en professioneel afgehandeld.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Natasja. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en goede service

Goed bereikbaar en doet zijn werk goed en dat met een zflip4 was klaar in no time

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Gerardus. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Excellent

Goede service, aardige man, leuke hondje, koffie natuurlijk, erg tevreden.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Robert. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel en betrouwbaar

De iPhone van mijn dochter had een gebroken scherm deze is snel en perfect vervangen.

Snelle betrouwbare service

Top geregeld

Mijn Z Flip 4 schanier was defect, dit is snel en goed gerepareerd terwijl ik mee mocht kijken. Wat een top service voor een net tarief.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ties. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Snel, vakkundig, goede service.

Ipad air 4 scherm kapot, binnen 24 uur gerepareerd, ondanks dat ik verkeerd model had doorgegeven toch snel een scherm voor de ipad air 4 besteld en gemonteerd. Geweldige service. Dank je

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Henk. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Prettig en deskundige geholpen

Martijn communiceert snel en helder, reparatie aan MacBook deskundig uitgevoerd en toegelicht.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Joost. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ik kon snel terecht nadat mijn Samsung Flip 4 kapot was gegaan. De reparatie was klaar binnen een uur en ondertussen kon ik mijn werk doen en natuurlijk ook nog even gezellig kletsen met een heerlijke bak verse bonen koffie! Mijn telefoon is weer als nieuw en ik heb genoten van echte Brabantse gastvrijheid!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Eva. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Hele fijne service!

Mijn Galaxy flip 4 was kapot gevallen waardoor die niet meer open klapte. Ik heb hem heel fijn kunnen opsturen en snel weer terug gekregen. Ik werd continu op de hoogte gehouden via WhatsApp wat ochtend ontzettend fijn was. Top service!!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Rozemarijn. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Zeer snel en vooral vakwerk!

Mijn scherm was gebarsten, laad Dock gaf problemen met opladen en mijn accu gaf nog aan 89%. Contact gezocht en binnen zeer snelle tijd mijn toestel gebracht. Ik kon meekijken wat hij deed. Waar anderen me probeerde een nieuw laad connector te plaatsen was het euvel verholpen door enkel schoon te maken. Tevens gaf hij het advies om zeer zeker mijn accu nog niet te vervangen. Alleen al deze twee laatste punten scheelde me geld. Het scherm zeer snel en goed vervangen. Al met al zeer tevreden met de geboden service!! Zeer vakkundige monteur die absoluut vakwerk levert tegen goede prijzen!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, André. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede communicatie; niet dat je moet wachten. Reparatie is goed en snel uitgevoerd

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Paul. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Batterij laten vervangen

7 jaar geleden ook mijn batterij laten vervangen en de service was uitstekend. Reden genoeg om voor mijn huidige iPhone waar de batterij ook van moest worden vervangen opnieuw te kiezen voor Phone Repairs. Waarom zou je verder zoeken naar een andere specialist als je al eens eerder goede ervaringen hebt gehad. Dit is mijn standaard adres voor al mijn iPhone reparaties.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Ivo. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ontzettend goede service

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Fabienne. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Topservice, snel en vakkundig geholpen.

zoals altijd weer erg vlot geholpen door Martijn. 's Morgens bellen voor afspraak en dezelfde dag afspraak in overleg, super.

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Aad. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Martijn reageert snel op je berichten en er was ook gauw een afspraak gemaakt. Laptop volgende dag gebracht en al een uur later liet hij weten dat het probleem bekend is. Vervolgens 2 uur later al het bericht dat mijn laptop gemaakt is en ik hem op kan komen halen. Wat een service!!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Amber. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

fijn geholpen!

fijn contact, telefoon snel gefixt, ik kom zeker terug

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Eveline. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Super snelle en goede service

Vriendelijk. Goede en snelle service en reparatie

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Franca. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Top geregeld, snel en iemand die er veel verstand van heeft

Mocht er nog een keer iets gerepareerd moeten worden, dit is wel degelijk een aanrader

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Dennis. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Goede service en prettige ervaring

Mijn iPhone is keurig, snel en volgens afspraak gerepareerd. Goede indruk over deskundigheid en ervaring. Kortom: aanrader!

Bedankt voor je fantastische beoordeling, Michiel. Fijn dat je onze service zo waardeert. Vriendelijke groet, Martijn, Phone Repairs

Ploossche hof 13

5233 HA

073 - 8220013

Over Phone Repairs

Wij zijn de smartphone en tablet reparatie specialist. Klaar terwijl u meekijkt, binnen 30 minuten! Bij Phone Repairs Den Bosch vind u het grootste aanbod smartphone en tablet reparaties van Nederland. Wij repareren meer dan 40 merken en vele honderden verschillende types smartphones en tablets. Wij gebruiken voor elke reparatie uitsluitend nieuwe originele onderdelen. Wij kunnen u ook helpen bij moederbord reparaties, niks is ons te gek. Wij repareren ook toestellen die minder mainstream zijn. Wij bieden een vertrouwde en betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening zult vertrouwen.