Snelle probeemlooze service

Een site / shop met een grote range van producten . Vlot en zeer goed geprijsed .

Goed product, goede service

Er was een fout gemaakt bij de verzending, maar die werd direct na mijn mail hierover tot tevredenheid opgelost.

Goed en goedkoop.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Snelle én correcte service.Zeer tevreden

Voor herhalibg vatbaar

Snel en voordelig.

Levering is snel en goed verpakt geleverd.

Duidelijk, snel en op verzoek als kado echt heel mooi ingepakt, top!

Te weinig geleverd, contact opgenomen en meteen geregeld belde zelf terug. Volgende dag werd het nageleverd.

Derde keer een bestelling willen doen en kan niks terug vinden

Voor de vierde keer wil ik een bestelling plaatsen. Steeds dezelfde! Artikelnummer wordt niet herkent. Alle gegevens die jullie zelf op de sticker hebben gezet, wordt niet herkent! Mijn gegevens worden niet herkent. Zo vergaat je de moed om nog iets te bestellen. De vorige keer kon ik via de chat mijn bestelling nog doorgeven, maar zelfs dat is onmogelijk gemaakt.

Beste Anja, Wat jammer te horen dat u ontevreden bent over het plaatsen van uw bestelling. Ik heb het nagekeken waar dit aan kan liggen, maar heb niets geks kunnen ontdekken. Ook zie ik dat het uiteindelijk wel is gelukt om de bestelling te plaatsen. Wij streven ernaar om onze klanten tevreden te houden en willen u vragen wat we voor u kunnen betekenen om het nare gevoel weg te nemen bij u. Ik hoor heel graag uw reactie.

snelle levering, gunstige prijs

Snelle levering, gunstige prijs

Goede service en mooie producten.

De broekjes zijn op maat gemaakt en passen perfect. Mooi afgewerkt en prettig voor de hond. Leuke patronen en kleurtjes voor de baas. Fijne communicatie met de webshop en goede service. Aanrader!

Geweldige service en snel bezorgd

Bestel hier vaker. Geweldige service en snel bezorgd. Goede prijzen en producten.

Goede prijs en snelle levering.

Eerste transactie en meteen een goede ervaring. Zal er in de toekomst weinig gebruik van maken, maar ik kan Bullstore anderen wel aanbevelen.

Dik tevreden over mijn bestelling!

Ik gebruik het voor een spruitstuk van een trekker uitlaat .

Altijd goede service en top producten

Goed contact altijd en altijd gepaste oplossingen ook bij speciale zaken is er met overleg veel te bestellen ondanks dat het niet op de website staat voor mij is de collectie spuitbussen en toebehoren rijkelijk voldoende en kwalitatief zeer goed Voor mij een topzaak waar ik zeker bij blijf kopen

snelle levering en goed verpakt

Artikel werd zoals beloofd snel bezorgd en was zorgvuldig en stevig verpakt.

Goed geen enkele kritiek

Alles volgens afspraak en netjes ingepakt.

Klantvriendelijk met snelle reactie tijd

Één van de producten was beschadigd aangekomen. Na melding met foto's is dit snel en vakkundig opgelost.

Prima prijs en duidelijke website

Prima prijs en duidelijke website

uitstekend

Uitstekend product, snelle levering.

Goede kwaliteits producten.

Goed product, scherpe prijs en snelle levering!

geweldig snelheid en Service

zeer goed

Snelle levering, goeie producten!

Awesome

alles snel en goed geregeld

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!