voor de eerste maal besteld bij bullstore,deze was voor mijn item de goedkoopste (zeker),levering prima en snel.daar koop ik nog

Supersnelle levering.

Best price and shipping

Very nice Service. Tracking number and fast shipping. Thanks

Prima! Snelle levering

Ga zo door@

Klusproducten snel in huis

De klusproducten van hoogstaande merken waren super snel binnen. De webshop geeft goed aan wat de levertijden zijn van de producten, ook als er een langere levertijd op zitten.

helemaalsuper

super spul echt gebruik het al jaren

Een blik verf kwam beschadigd aan, een deel van de inhoud was tijdens transport door PostNL in de verpakking terechtgekomen. Na overleg met Bullstore heeft Bullstore een blik gelijk aan de naar schatting verloren gegane verf verzonden. Deze maal zeer goed verpakt en voorzien van stickers als deze zijde boven en 'voorzichtig breekbaar' Ben zeer tevreden over de service van Bullstore en de wijze waarop dit probleem is opgelost.

Snelle service, goed spul

Had verf bussen besteld, vrij laat in de avond. Desondanks de volgende dag geleverd. Super goede service voor als je snel materiaal nodig hebt. Klasse! Spul nog niet getest maar heb positieve verhalen gehoord erover dus komt vast goed

goede service

wel jammer van die relatief hoge bezorgkosten. in de afweging met bv toolstation werkt dat soms nadelig voor Bullstore omdat toolstation geen bezorgkosten rekent boven 20 euro

snelle levering door de grote voorraad

al meerdere keren heb ik bij bullstore besteld , steeds weer is de levering snel gegaan. prijzen zijn iets gestegen, maar nog wel wat goedkoper dan overige aanbieders

Snel geleverd en goed aan prijs

Goede service!

Ruime keuze (of toch in wat ik zocht) en zeer snelle levering.

Alles in order

Op tijd en goed materiaal,

Goed en snel

Top service met snelle levering

Zondagavond iets besteld en een mail gestuurd, maandagochtend al gelijk reactie op mail EN bestelling maandag ook gelijk verzonden. Dag erna was het pakket binnen. Zulke goede klantenservice heb ik in jaren niet meer gezien!

Goede verf.

Snel geleverd.

super

Snel en netjes verpakt geleverd Top

Snel en goedkoop.

Goede communicatie, snel en goedkoop.

Besteld en de volgende dag bezorgd!

Zeer snelle levering

'S avonds besteld volgende dag geleverd

Geweldige spuitbussen de volgende dag geleverd en niet duur!

Hier kan ik alles vinden wat ik zoek als ik creatief met spuitbussen wil werken. Het fijne is dat je tot 22 uur kan bestellen en het is er de volgende dag. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Heel tevreden over Bullstore!

Ik ben super tevreden!

Bullsore is een excellent bedrijf, snel en professioneel. Ik ga binnenkort weer wat producten bestellen. Het is nu een van mijn favoriete winkels geworden!

Snel geleverd, prima artikel

Het juiste artikel en op tijd geleverd.

Materiaal snel geleverd

Prijs , snelheid en kwalitatief opgestuurd

Voor deze aankoop mag ik zeggen dat er rond mij nog mensen waren die versteld stonden over rappe levering , professionele afhandeling van begin tot einde , hopelijk doen jullie zo voort want dit valt op , erg positief

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!