Snel en goede verpakking!

Had het snel nodig en dat gebeurde ook. Jammer voor de bezorgingskosten!

Service staat hoog in het vaandel

Kitspuit besteld, en na 6 weken finaal door midden gebroken, klantenservice gebeld en kreeg binnen 36 uur een nieuwe thuis gestuurd naar Haarlem, verder goede webshop en altijd snel thuis gestuurd.

Prima service!

Gebroken onderdeel direkt volledig vervangen!!!

Perfecte service !

Mijn bestelling was niet aangekomen door onbekende oorzaak. Bulstore heeft opnieuw dezelfde zending klaargemaakt en naar mij toe gestuurd. Dat vind ik pas een voorbeeld van mooie service !!!

Zeer goed en op tijd bezorgd.

Goed product in handige spuitbus

Super snelle levering, heel uitgebreid assortiment , scherpe prijzen

Snel en goed geleverd

Je besteld iets en het wordt snel en netjes verpakt opgestuurd

Snel en goede levering

Snel en goede levering met scherpe prijzen.

Prima bedrijf stond netjes klaar zoals afgesproken

Prima bedrijf stond netjes klaar zoals afgesproken

Prima service leveren de volgende dag

Goede ervaring, snel geleverd zonder gedoe

Fijn product, snel geleverd.

Het product werd netjes verpakt geleverd binnen de toegezegde tijd. Bijgevoegde omschrijving is helder.

Supersnelle levering!!

De ene dag besteld, de volgende dag in huis!! Artikelen tegen een goede prijs!! Een tevreden klant!!

Duidelijke website, aantrekkelijke prijs voor de producten. Snelle levering. Alles top!

Nette prijs en vlot geleverd.

Heb hier Bison vochtvreter navulling gekocht. Bullstore was verreweg de goedkoopste. Bestelling werd ook vlot afgeleverd.

Gewoon perfect.

Heel netjes.

Zeer snelle levering

Snelle levering, goed product

Gebruik al tientallen jaren de spuitbussen van Motip en dit zonder problemen. En de levering was heel snel

Scherpe prijzen, snelle levering

Ik ben zeer tevreden over bullstore. Merk producten voor een scherpe prijs en levering is altijd erg correct. Al vaker wat rond 22: 00uur savonds besteld, volgende dag in huis.

Snelle verzending

Goede prijzen. Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Prima kwaliteit en een vlotte bezorging.

Heb met plezier alles uitgepakt. Elk stuk was naar tevredenheid.

Prima en snelle levering

Bestelling kwam snel en netjes verzorgd

Prima geregeld

Voor het eerst iets bij jullie besteld, prima gegaan, snelle levering

Moest lang wachten bij het ophalen van de bestelling.

top service

Is mijn 3e bestelling ondertussen en niets op aan te merken, artikel en kwaliteit zoals omschreven. Hebben onze online winkel gevonden ;)

Snel en alles was in orde

Savonds besteld en volgende dag al in huis.

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!