Uitstekende webshop!

Bullstore vind ik echt een goede webshop. Niet alleen hele scherpe prijzen maar ook super snelle levertijd. 's avonds rond 22:00uur besteld en het werd de volgende dag netjes afgeleverd. Zeer tevreden!

zoals gewenst

Mijn bestelling verliep door de DHL verkeert, werd retour gestuurd?? Bullstore was goed bereikbaar via mail en ik kreeg direct helder en vriendelijk antwoord, heel prettig. Alles meteen door Bullstore opnieuw verzonden met andere koerier. En dat verliep zoals gewenst: helemaal top!

Heel goede kleur lak en super snel geleverd

Heel goede kleur lak en super snel geleverd

degelijke website en correcte afhandeling

degelijke website en correcte afhandeling

Prima product en prima levering!

Op de website staat dat een levering soms wat langer kan duren, dus ik nam in mijn ogen een gokje en hield daar rekening mee Maar binnen een week had ik het al in huis wat in dit geval ruim op tijd was

Prima materiaal

Alleen jammer dat de postbode het wat ruw door de brievenbus propte,

Prima materiaal

Alleen jammer dat de postbode het wat ruw door de brievenbus propte,

Topservice!

De Bullstore vraagt een nette prijs, heeft het op voorraad en je hebt het de volgende dag al in huis. Top!

Bestelling worden snel geleverd. 1x een defect gehad door ruige behandeling bezorging. Bullstore aangeschreven en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd. Ben netjes en vriendelijk geholpen.

ontdekking

too webwinkel, heb hier vochtvreters gekocht, stukken goedkoper dan elders. kom zeker terug.

ontdekking

Prima, snelle levering en alles goed geregeld

Prima prijzen & snelle levering dus zeker voor herhaling vatbaar, en zéker aan te raden!

fantastisch

Ik had een kleine lakschade aan mijn E-bike in een bijzondere kleur rood metallic. Motip kompakt lakstift gekocht bij Bullstore. Kleur was identiek aan de kleur van mijn E-bike dus zo goed als onzichtbaar gerepareerd. Snel geleverd.

Prima bedrijf

Is goed

Goede, snelle service en bezorging

Het product dat ik wilde hebben was gemakkelijk te vinden op de website. Duidelijke informatie en snelle levering van het product. Zag er netjes uit.

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!