Zeer snelle levering, en goede kwaliteit producten.

Goed product. Netjes verzonden.

Wat ik kocht klopt altijd en wordt ssnel en netjes verzonden.

Prima prompte levering

Snelle en accurate levering

Uitstekend!

Mijn gekochte artikelen zijn snel geleverd en kwamen keurig verpakt binnen. Heel netjes!

Topbedrijf

3 minuten voor tijd besteld, alsnog volgende dag geleverd. Netjes verpakt.

Sehr guter Service. Ich habe Sonntags Bankirei Öl auf Rechnung bestellt. Bekam dann sofort die Bankverbindung und habe dann am Mittochmorgen das Geld überwiesen. Freitags kam dann schon die Sendung.Sobald ich wieder etwas brauche werde ich dieses dann bei Bullstore bestellen. Ich kann nur sagen super.

Supersnelle service en uitstekende spullen!

Makkelijke webshop, overzichtelijk, vond direct wat ik zocht.

S'avonds bestelt dag erna had ik mijn coli

Perfect al meerdere bestellingen gedaan

Snelle en correcte service

Snelle en correcte levering, zoals altijd weer/

De titel zegt alles

Prima webshop snelle en goede service

Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren hier goederen besteld. Webshop is overzichtelijk, prijs/kwaliteit is goed, service is prima.

Snelle en correcte levering

Prijs kwaliteit van A merken goed. Aan te bevelen om hier producten te kopen. Producten zorgvuldig en goed ingepakt. Communicatie is prima! Kan me geen verbeterpunt bedenken. Ga zo door!

Gewoon goed

Goede website, duidelijke omschrijvingen . Klikken, bestellen , betalen en alles wordt keurig netjes geleverd. Betrouwbaar, wat wil een mens nog meer.

Artikelen prima en snel geleverd

Producten en diensten zoals omschreven op de website

Producten en diensten zoals omschreven op de website. Er was bijkomende korte vertraging, dit werd heldergecommuniceerd via de website.

Producten snel en volgens afspraak geleverd. Goede prijs/kwaliteit. Helaas was één van de producten defect bij levering, dit werd door de klantenservice snel en zeer correct afgehandeld.

perfect

snel alles in huis perfect'gòed top!!!!

Keurig en snelle service.

Vrij goede info over het te kopen product. Net wat ik zocht voor een grondige schoonmaakbeurt in mijn binnenhof.

Graag weer

Super snelle leveringen

geweldig

Bestelling p[laatsen gaat heel snel, maar de levering was bijna nog sneller. 's-avonds besteld en de andere dag in huis. geweldig

super

A-merken vlot geleverd

snelle levering en altijd goeie artikelen en service

fijne leverancier koop hier geregeld diverse spuitbussen die er goed bevallen, als er wat is of aangepast moet worden kan dat via een prettig contact, ook als producten wat langer duren voordat deze geleverd kunnen worden word keurig gecommuniceerd. al met al een fijn bedrijf om te bestellen van materialen

Zeer goede vakkundige service, goed bereikbaar en snelle levering.

Zeer goede vakkundige service, goed bereikbaar en snelle levering.

Watermolen 6

4751 VK Oud gastel

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!