Toestel werkt niet naar behoren en krijg maar 80 procent terug

Als er iets niet werkt naar behoren is het normaal toch dat je het terugstuurt toch, en je kan maar testen als je het open maakt uit de verpakking haalt met de meeste zorg, batterijen kan ik niet meer vaccum verpakken, geen aanrader om iets daar te kopen, koop bij Bol.com of Cool Bleu daar geen probleem als je het direct terugstuurt.

Goedemiddag, Zoals ook al per mail laten weten, hebben we er geen problemen mee dat u materialen uitprobeert. Op het moment dat u echter zaken retour stuurt, vragen we u enkel om het zo netjes mogelijk, in nieuwstaat en in de originele verpakking retour te sturen. Indien een ontvanger dan geinstalleerd, gebruikt en onzorgvuldig verpakt retour komt, dan zijn we helaas genoodzaakt dit te verrekenen met u. Dit staat ook duidelijk aangegeven op onze website, zie https://www.deschotelshop.nl/retourneren, en in de correspondentie die we met u -vooraf- hebben gevoerd. Het is dan enigszins jammer dat u dan vervolgens op deze wijze -publiekelijk- uw gram probeert te halen. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Zeer goed en goede service

Selfsat Snipe 4 gekocht. Klein probleempje met de afst bediening echter was ik met vakantie in Frankrijk en kreeg via de Importeur een update voor de afstandsbediening echter was dat het begin van diepere problemen. Hierdoor werkte de antenne niet meer door de verkeerde software. Eenmaal thuis werd het snel opgelost door een nieuwe Snipe 4 te leveren. Alles werkt goed en dus een 10 voor de Schotelshop.

Retour zelf betalen, oppassen

Heb besteld,via Belgische website. Oppassen mensen, deze firma is gevestigd in Nederland. Wat ik zelf niet had gezien op de website...maar wel staat bij contact. Dus ik had het moeten zien, maar toch, ik ging ervan uit dat ik bestelde in België. Nu moet ik iets retour zenden en dit is duur naar Nederland. Zij vergoeden geen retourkosten. Nooit meer schotelshop voor mij. In de schotel die ik ontvangen heb, zit ook een kleine deuk.

Beste, Enigszins bijzonder dat u op deze manier uw gram probeert te halen... Terwijl onze voorwaarden heel duidelijk vermeld staan op onze website: https://www.deschotelshop.be/retourneren Retourneren is voor niemand 'gratis'; ook voor ons niet. Wij kunnen er helaas ook niets aan doen dat u het door u bestelde product niet wenst te behouden, ondanks ons op voorhand gegeven advies. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Matige kennis

Lang verhaal kort. Uiteindelijk de snipe hier op de boat Blijkt dat de 2 zg vrije slots helemaal niet vrij zijn. Snipe2 kan alleen maar richten op Europese satellieten. Echt misleidende reclame. Ik kan de schotelshop alleen kwalijk nemen dat ze geen voldoende kennis in huis hebben. Ik heb gevraagd of zijn een controller konden programmeren zodat ik de Snipe2 hier kan gebruiken. Ik wilde dat wel betalen. Geen antwoord meer Vandaar slechts een klein zesje.

Dank u wel voor uw beoordeling van onze shop. Bij ons 1e mailcontact hebben we u al laten doorschemeren dat we niet konden garanderen dat de Snipe 2 in uw regio zou werken. De vraag ten aanzien van de programmeerbare posities staat nog open bij de leverancier en zodra we daar een reactie op hebben, laten we het u ook gelijk weten. Soms kan een reactie wat langer duren. Sorry daarvoor. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Geweldige service!

Jaren geleden een VU+ duo gekocht. Onlangs prima geholpen bij de tunerconfiguratie na updaten van de OPenPli. Snelle reactie op email en het meekijken om het probleem op de te lossen. Een dikke, vette pluim.

UItstekende service

Begin dit jaar komplete schotelset voor frankrijk besteld en geleverd gekregen, dit voor onze vakantie woning in Frankrijk. Wegens Covid19 de set pas in juni kunnen installeren. De ontvanger bleek niet te functioneren. De Schotelshop heeft vanaf afstand geprobeerd de unit d.m.v. instructies en de daarbij behorende acties functioneel te krijgen, wat helaas niet is gelukt. Bij terugkomst in NL is er nieuwe software geïnstalleerd en de unit verder gratis geconfigureerd (was origineel niet besteld). In oktober bleek na herinstallatie in Frankrijk de unit nog steeds niet te werken. Na terugkeer in NL de unit op mijn in NL geïnstalleerde schotel aangesloten. Ook hier bleek hij niet functioneel. Daarna is de unit nogmaals getest/ingesteld bij de Schotelshop. Trouwens beide keren dat de unit hier is ingesteld ging ik de deur uit met een werkende unit. Thuis gekomen bleek de unit op mijn installatie nog steeds niet te werken. De schotelshop heeft toen aangeboden de unit te vervangen. Heb nu uiteindelijk, dankzij de goede service van de Schotelshop een werkende installatie. Dit alles zonder (voor mij) extra kosten. Kan niet anders concluderen dat de Schotelshop staat voor kwaliteit en klantgerichtheid. Chapeau!

Goedkoop en snel geleverd.

Nooit eerder hier iets gekocht maar prima ervaring.

Nog geen ervaring

Ik heb een mail gestuurd ik wacht antwoord af voor ik een review geef

Snelle en uitstekende service.

Nette prijs, prima levering, redelijke kwaliteit

De "zware" antennemast muur beugel is inderdaad zwaar. Het buigen is waarschijnlijk in het donker met de hand gebeurd. Na correctie in de bankschroef prima beugel, goed gegalvaniseerd.

Prima goede levering

Levering zeer snel en correct voor de rest prima.

Heel goede ervaring

niets dan goeds

Geen klachten alles is goed verlopen zoals aangegeven . Goed en keurig verpakt.

Bestelling niet geleverd - betaalde bedrag wél retour

Communicatie zéér slecht en moest vanuit de klant geïnitieerd worden. Waar de "verwarring" rondom de niet geleverde bestelling is ontstaan is mij nog steeds niet duidelijk. De terugbetaling van het bedrag ging wél zeer snel. "Geluk" bij dit alles is dat een andere leverancier mijn artikel wel voorraad had en de volgende dag leverde én nog € 10,00 voordeliger.

Snelle en correcte sevice en levering

Goed advies en service bij instelling van het apparaat en correcte nette levering.

aanrader

Snelle levering en alles dik voor elkaar

Levering goed verpakt ontvangen. Na uitpakken geen beschadigingen aangetroffen.

Zoals het behoort: doet wat ze beloven = goed spul, goede prijs en super snel geleverd

Goed product en snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle verzending!

Artikel kon niet geleverd worden bleek pas nadat ik belde

Niet zo goed. Ik moest zelf bellen om erachter te komen dat de bestelling niet geleverd kon worden. Werd daarna wel snel opgelost

Software moet beter!

Correct product maar bestelling van 29 september maar geleverd op 3 oktober wegens fout in de afleverings software naar post nl toe.

Unieke motor gevonden, dankzij jullie

Ik heb een oude Channelmaster die een maatje groter is (1.20m) van de jaren 90. De motor daarvoor te vinden vandaag is een ramp. Dankzij jullie heb ik deze gevonden. Mijn technieker was ook heel blij. Eerlijke prijs + snel aangekomen. Groeten vanuit Belgie

Goede shop met uitstekende service

Mutifeed pakket besteld met alle toebehoren aan eerlijke prijs. Vlugge en degelijke verzending. Goede communicatie: er was een onderdeeltje niet origineel, doch werd prima opgelost. Aaanbevolen!

Er kwam heel snel reactie en goede uitleg op m'n vraag. Online bestellen is super eenvoudig en dankzij het bonussysteem interessante prijzen!

Vlotte levering naar mijn lokatie in Frankrijk, maar .........

De satelliet ontvanger werkte niet. E-mails heen en weer brachten niet een eenvoudige oplossing. “waarschijnlijk is een update van de software nodig, volg deze instructies” Zonder de beschikking over een computer is dat een onmogelijke opgave. Waarom niet vóór levering naar het buitenland de goede werking controleren en de software update uitvoeren en dan naar de klant sturen?