Hartelijk bedankt voor de waardevolle hulp!

Hartelijk bedankt voor de waardevolle hulp! De installatie van Oscam loste uiteindelijk mijn probleem op. Zonder jullie hulp zou dit nooit gelukt zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zo'n degelijke hulp niet verwacht had van een shop die grotendeels online werkt. Hulp via e-mail maakt het ook mogelijk de suggesties rustig uit te proberen. Ik zal zeker niet nalaten dit door te vertellen aan mijn vrienden en positieve publiciteit te maken voor De Schotelshop.

Niet tevreden

Na aanschaf van o.a een schotel bleek dat wij Astra 3 niet konden vinden/ontvangen (overigens de vele behulpzame mede kampeerders en een andere schotel verkoper ook niet). In plaats van oprechte hulp was de reactie wantrouwend en arrogant richting ons. We werden beschuldigd dat wij de boel aan het bedonderen waren. Een betere reactie was geweest om te kijken waar het nou allemaal mis ging, maar er viel niet te praten. Garantie hebben we niet gekregen.

Kon niet beter!

Rene was vakkundig, snel en heel aardig. Bovendien de prijs was heel aardig. Al met al een TOP zaak. Voor mij voor een volgend keer hoef ik niet verder zoeken.

Snel antwoord, goede service

Ik was op zoek naar een oplossing om op afstand te kunnen werken. Het is de Maxview Roam geworden. DeSchotelshop reageerde snel op mijn e-mail of het product beschikbaar was en het geïnstalleerd kon worden. Binnen enkele werkdagen kon en is het geïnstalleerd. De monteur werkte keurig, gaf tips en dacht mee. Kortom, zeer tevreden.

Geen hulp onder garantie

Dit bedrijf heeft een zeer arrogante houding tegenover zijn klanten als er iets aan de hand is. Zelfs onder garantie moet je betalen voor service. Geven geen service buitenhuis zeer, zeer slecht bedrijf. Alleen dozen schuiven Schotelshop geen aanrader.

Geachte heer Burggraaf, U bent in ieder geval een volhouder. Na ruim 2 jaar komt u opnieuw in de lucht met weer hetzelfde verhaal. Het enige waar u op uit bent, is het schaden van ons bedrijf. En u schuwt daarbij niet om leugens te verspreiden. We hebben u al meerdere keren onze hulp aangeboden, maar u weigert deze omdat deze niet voldoet aan u voorwaarden / eisen. Ook al valt het product inmiddels buiten de garantie, we zijn nog immer bereid u te helpen. Zelfs kosteloos, indien het enkel een software update betreft.. Indien u dit wenst, horen we dat graag van u en dan maken we een afspraak met u, bij ons op locatie. Geen probleem. DeSchotelShop

Is een zeer goede webshop

Platte schotel werkte niet, na contactopname terug gestuurd en was daarna zeer goed hersteld Heb van de schotelschop zeer goede uitleg gekregen niets was te veel waarvoor dank. Met vriendelijke groeten Antoine uit Belgie

Onprofessionele aanpak bij defect product.

Ik kocht 9 maanden geleden een product bij dit bedrijf en is 3 keer terug gestuurd wegens defect. Ik kreeg de ene smoes en zelfs leugen na elkaar. Het verzoek om geld terug was vloeken in de kerk. Klantvriendelijkheid was heel ver zoek en hun mails sloegen kant nog wal. Ik heb nog nooit zo’n onprofessioneel contact met een webshop ervaren. Voor mij nooit meer! Trouwens, ik ben akkoord moeten gaan met een zeer teleurstellende tegemoetkoming.

Geachte heer Keetels, Uw visie is wel een zeer beknopte en eenzijdige weergave van de situatie. U wijst enkel naar ons als webshop, maar over uw eigen 'bijdrage' rept u totaal niet. Zoals we u hebben laten weten, is het voor ons inmiddels ook mogelijk om het betreffende product nog op een andere manier in te zetten gezien de toegebrachte schade (door u) aan het product. U geeft aan dat geld terug vragen gelijk zou zijn aan 'vloeken in de kerk'; u heeft echter van ons geld terug gekregen. Dat deze 'tegemoetkoming' voor u teleurstellend is, dat geloven we. Dat was de status waarin wij het product hebben terug gekregen van u voor ons ook: teleurstellend. U heeft zelf ook een online business. U kent de kracht van het internet. Het is wel zeer bijzonder om op deze wijze uw gelijk proberen te halen. Een slechte review is geen probleem en kan gebeuren. Voor elke webshop of bedrijf. Maar dan wel het complete plaatje schetsen aub en niet enkel de webshop in kwestie 'afbranden'. DeSchotelShop

Toestel werkt niet naar behoren en krijg maar 80 procent terug

Als er iets niet werkt naar behoren is het normaal toch dat je het terugstuurt toch, en je kan maar testen als je het open maakt uit de verpakking haalt met de meeste zorg, batterijen kan ik niet meer vaccum verpakken, geen aanrader om iets daar te kopen, koop bij Bol.com of Cool Bleu daar geen probleem als je het direct terugstuurt.

Goedemiddag, Zoals ook al per mail laten weten, hebben we er geen problemen mee dat u materialen uitprobeert. Op het moment dat u echter zaken retour stuurt, vragen we u enkel om het zo netjes mogelijk, in nieuwstaat en in de originele verpakking retour te sturen. Indien een ontvanger dan geinstalleerd, gebruikt en onzorgvuldig verpakt retour komt, dan zijn we helaas genoodzaakt dit te verrekenen met u. Dit staat ook duidelijk aangegeven op onze website, zie https://www.deschotelshop.nl/retourneren, en in de correspondentie die we met u -vooraf- hebben gevoerd. Het is dan enigszins jammer dat u dan vervolgens op deze wijze -publiekelijk- uw gram probeert te halen. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Zeer goed en goede service

Selfsat Snipe 4 gekocht. Klein probleempje met de afst bediening echter was ik met vakantie in Frankrijk en kreeg via de Importeur een update voor de afstandsbediening echter was dat het begin van diepere problemen. Hierdoor werkte de antenne niet meer door de verkeerde software. Eenmaal thuis werd het snel opgelost door een nieuwe Snipe 4 te leveren. Alles werkt goed en dus een 10 voor de Schotelshop.

Retour zelf betalen, oppassen

Heb besteld,via Belgische website. Oppassen mensen, deze firma is gevestigd in Nederland. Wat ik zelf niet had gezien op de website...maar wel staat bij contact. Dus ik had het moeten zien, maar toch, ik ging ervan uit dat ik bestelde in België. Nu moet ik iets retour zenden en dit is duur naar Nederland. Zij vergoeden geen retourkosten. Nooit meer schotelshop voor mij. In de schotel die ik ontvangen heb, zit ook een kleine deuk.

Beste, Enigszins bijzonder dat u op deze manier uw gram probeert te halen... Terwijl onze voorwaarden heel duidelijk vermeld staan op onze website: https://www.deschotelshop.be/retourneren Retourneren is voor niemand 'gratis'; ook voor ons niet. Wij kunnen er helaas ook niets aan doen dat u het door u bestelde product niet wenst te behouden, ondanks ons op voorhand gegeven advies. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Matige kennis

Lang verhaal kort. Uiteindelijk de snipe hier op de boat Blijkt dat de 2 zg vrije slots helemaal niet vrij zijn. Snipe2 kan alleen maar richten op Europese satellieten. Echt misleidende reclame. Ik kan de schotelshop alleen kwalijk nemen dat ze geen voldoende kennis in huis hebben. Ik heb gevraagd of zijn een controller konden programmeren zodat ik de Snipe2 hier kan gebruiken. Ik wilde dat wel betalen. Geen antwoord meer Vandaar slechts een klein zesje.

Dank u wel voor uw beoordeling van onze shop. Bij ons 1e mailcontact hebben we u al laten doorschemeren dat we niet konden garanderen dat de Snipe 2 in uw regio zou werken. De vraag ten aanzien van de programmeerbare posities staat nog open bij de leverancier en zodra we daar een reactie op hebben, laten we het u ook gelijk weten. Soms kan een reactie wat langer duren. Sorry daarvoor. Vriendelijke groeten, Support team DeSchotelShop

Geweldige service!

Jaren geleden een VU+ duo gekocht. Onlangs prima geholpen bij de tunerconfiguratie na updaten van de OPenPli. Snelle reactie op email en het meekijken om het probleem op de te lossen. Een dikke, vette pluim.

UItstekende service

Begin dit jaar komplete schotelset voor frankrijk besteld en geleverd gekregen, dit voor onze vakantie woning in Frankrijk. Wegens Covid19 de set pas in juni kunnen installeren. De ontvanger bleek niet te functioneren. De Schotelshop heeft vanaf afstand geprobeerd de unit d.m.v. instructies en de daarbij behorende acties functioneel te krijgen, wat helaas niet is gelukt. Bij terugkomst in NL is er nieuwe software geïnstalleerd en de unit verder gratis geconfigureerd (was origineel niet besteld). In oktober bleek na herinstallatie in Frankrijk de unit nog steeds niet te werken. Na terugkeer in NL de unit op mijn in NL geïnstalleerde schotel aangesloten. Ook hier bleek hij niet functioneel. Daarna is de unit nogmaals getest/ingesteld bij de Schotelshop. Trouwens beide keren dat de unit hier is ingesteld ging ik de deur uit met een werkende unit. Thuis gekomen bleek de unit op mijn installatie nog steeds niet te werken. De schotelshop heeft toen aangeboden de unit te vervangen. Heb nu uiteindelijk, dankzij de goede service van de Schotelshop een werkende installatie. Dit alles zonder (voor mij) extra kosten. Kan niet anders concluderen dat de Schotelshop staat voor kwaliteit en klantgerichtheid. Chapeau!

Goedkoop en snel geleverd.

Nooit eerder hier iets gekocht maar prima ervaring.

Nog geen ervaring

Ik heb een mail gestuurd ik wacht antwoord af voor ik een review geef

Snelle en uitstekende service.

Nette prijs, prima levering, redelijke kwaliteit

De "zware" antennemast muur beugel is inderdaad zwaar. Het buigen is waarschijnlijk in het donker met de hand gebeurd. Na correctie in de bankschroef prima beugel, goed gegalvaniseerd.

Prima goede levering

Levering zeer snel en correct voor de rest prima.

Heel goede ervaring

niets dan goeds

Geen klachten alles is goed verlopen zoals aangegeven . Goed en keurig verpakt.

Bestelling niet geleverd - betaalde bedrag wél retour

Communicatie zéér slecht en moest vanuit de klant geïnitieerd worden. Waar de "verwarring" rondom de niet geleverde bestelling is ontstaan is mij nog steeds niet duidelijk. De terugbetaling van het bedrag ging wél zeer snel. "Geluk" bij dit alles is dat een andere leverancier mijn artikel wel voorraad had en de volgende dag leverde én nog € 10,00 voordeliger.

Snelle en correcte sevice en levering

Goed advies en service bij instelling van het apparaat en correcte nette levering.

aanrader

Snelle levering en alles dik voor elkaar

Levering goed verpakt ontvangen. Na uitpakken geen beschadigingen aangetroffen.

Zoals het behoort: doet wat ze beloven = goed spul, goede prijs en super snel geleverd