snelle levering, goede after sale

vijf lnb's en switch (dure Spaun) gekocht, kreeg swich van ander merk (veel goedkopere Megasat), na paar e-mails heen en weer werd dezelfde week de juiste gestuurd en mocht ik de 'foute' houden. Goed opgelost!

Goed!

Juiste afstandsbediening ,werkt goed!

Onderdeel besteld voor herstelling Oyster Vision. Tijdig geleverd!

Snelle service!

Goede service. De bestelling wordt daadwerkelijk gecontroleerd. Ik was vergeten het type schotel te vermelden en kreeg een mail of ik dit alsnog wilde doen, zodat ze niet de verkeerde zouden sturen.

Alles super volgens afspraak geleverd, een aanrader voor iedereen. Bedankt.

Had een satling ws-6916 gekocht kreeg deze niet aan de gang. Ze hebben me net zolang geholpen dat het werkte. Super.

Vlotte levering zonder problemen bestellen en de dag nadie thuisbezorgd

Snelle levering en corect bedankt

prestatie niet geleverd

afstandsbediening satellietontvanger 5 dagen geleden besteld en betaald. Nog niet ontvangen en geen informatie over een vermoedelijk tijdstip van leveren.

Correct en vlug

Altijd al klant geweest als ik iets nodig heb van satelliet accessoires. Omdat de beschrijving klaar en duidelijk is en snelle service.

Correct en duidelijk

Alles goed en overzichtelijk behandeld

Snelle levering en uitstekende retourregeling

Levering keurig de volgende dag. Omdat één van de artikelen die ik besteld had niet paste (Verkeerde plugaansluiting) had ik een retouraanvraag ingediend. Ik kreeg de volgende dag al een retourbevestiging en 2 dagen na hun ontvangst stond het bedrag al op mijn rekening! :-) Dat maak ik doorgaans anders mee!!!

eerlijke prijzen

Ik heb een schotel gekocht ,het werdt snel geleverd voor een eerlijke prijs.

Goede product

Goede kwaliteit, prijs en snelle verzending

Duidelijk, fair, goede aftersales

Ik zocht een webwinkel die ook in het buitenland kun leveren, en goed via email kon communiceren. Ze stuurden een email met de stappen voor de bestelling. Met de bestelling maakte ik een fout, waarvoor deschotelshop het geld terug storte. Het instellen ging niet vanzelf. deschotelshop antwoordde prompt met emails.

Heel goed webwinkel

Heel goed webwinkel zeker een aanrader

Goede en snelle afhandeliing

Goede en snelle afhandeling

Super product. Goede prijs, supersnelle levering.

Mijn bestelling midden op de dag gedaan. De daarop volgende dag geleverd. Product voldoet voor de volle 100% aan de verwachtingen.

degelijke levering

Prima kwaliteit, voldoet aan mijn verwachtingen.

Correcte hulp en levering.

- Snelle levering - Geven van info bij vragen over toestellen - En respons op tijd bij vragen na leverin

Super,geweldige service

Meedenkend en topservice

Uitstekende kwaliteit van producten. Zeer goede service. Snelle levering.

Kan echt niet beter

Eerst wat info gevraagd. En duidelijke info gekregen levering zoals aangekondigd echt top

Ik wacht nog altijd op mijn pakket!

Heb nog al gekocht bij deschotelshop maar nu wacht ik nog altijd op mijn pakket. (3SMYPA5018394) Ik wil gerust een nieuwe beoordeling geven nadat ik mijn pakket heb ontvangen.

heel goed

was goed geleverd heb geen moeite gehad om te plaatsen mooi beeld en goede levering

Zeer slecht

Heb een TV besteld, die op de website stond vermeld 'op voorraad'. Na 2 dagen maar even bellen, want op de site staat voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Er waren opeens zoveel bestelling gekomen voor die TV. Dan is jullie website en voorraadsystemen koppeling giga waardeloos. Immers na 16.00 uur moet je het pakket uit de magazijn halen en versturen, als die de volgende dag er moet zijn. Als het er niet meer is, dan dien je een e-mail te versturen. Tot heden nog steeds geen levering gehad, ongeacht de beloften.