Alles ok

Geen problemen alles ok

Matig

De schop heeft mijn huisadresnummer foutief op de verzending gezet, hierdoor kwam het pakket op een fout adres en is niet aangenomen. Zowel koerier als verzender hebben geen eigen actie genomen, pas na herhaaldelijk bellen en met het verzoek waar de levering bleef ben ik uiteindelijk zelf ruim 65 km enkele reis moeten afleggen om mijn bestelling op te halen.

Correcte en zeer vriendelijke afhandeling.

Goed opvolgbaar tijdsverloop tijdens de verschillende fasen van de verwerking.

Zeer goede en snelle service

Zeer hulpvaardig en een zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Een bestelling hier is voor herhaling vatbaar.

Volgens verwachting en afspraak

Levering de volgende dag volgens afspraak.

Zoals het hoort

rien a redire

Rapidité de l'envoie

Prima; keep up the good work!

Prima. Behulpzaam. Aan te bevelen.

Na tel kontakt en keurige uitleg bestelling gedaan. Supersnelle levering. Netjes ingepakt en compleet. Precies zoals het op de site stond.

snel geleverd!

Volledig tevreden

Prettig e-mail contact vooraf. Duidelijke antwoorden op mijn vragen. Snelle levering. Goede prijs. Wat wil je nog meer?

Snelle en goede advisering via mail

Snelle levering van de apperatuur.

Prima, leveren wat omschreven is en op tijd

Goed product en snelle levering. Ik had nog een vraag over het product en via mail vrijwel direct reactie, mooi!

Zeer tevreden!

Aangekochte tv toestel voldoet volledig aan verwachting,ook snel geleverd.

Correcte afhandeling

DeSchotelShop had een verkeerd product geleverd, maar meteen zelf actie ondernomen om snel het juiste product te bezorgen, zonder enige vertraging of discussie. Alles correct verlopen!

product is wat ik er van verwacht en was vlug geleverd

zeer tevreden

top service

zondag besteld en dinsdag thuisgeleverd

Correct afgehandeld.

Een triax TDS88 besteld maar onmiddellijk na bestellen gemerkt dat ik de verkeerde besteld had. Mailtje gestuurd en correcte geleverd. Prijsverschil netjes teruggestort. Prachtig

Correct en tijdige levering van kwaliteitsvolle LNB.

Correct en tijdige levering van kwaliteitsvolle LNB.

De website was heel duidelijk en makkelijk om te navigeren. De gekozen producten voldeden aan de verwachtingen. Producten werden aangeboden tegen hele scherpe prijzen. Producten werden goed verpakt en snel verzonden.

Snelle opvolging op vragen, bestelling en klantenservice.

Het product bleek tijdens transport beschadigd te zijn. Geen probleem voor de verkoper en een dag later nieuwe product binnen. Prima advies bij bestelling gekregen. Dus top.

Prima geholpen met incomplete zending

Ik had wat spullen besteld en bij het openmaken van de doos bleken er een paar kleine dingen te missen. Kan gebeuren. Even gebeld met het bedrijf. Het werd direct keurig geregeld en de volgende dag had ik het alsnog in huis. Geen gedoe, gewoon prima geholpen.

Goede dienstverlening

Directe respons!

Wow, wat een service!

Betreft: Aankoop Afstandsbediening M7 MZ102 Ik belde gisteren (vrijdag) morgend voor extra informatie i.v.m. het product. Zéér vriendelijk en behulpzaam aan telefoon! Ik plaatste zodanig de bestelling onmiddellijk. In het systeem zag ik dat de verwerking van het order en het versturen binnen 1 uurtje gebeurde. Vandaag (zaterdag) morgend al aangeboden via PostNL hier in België! Binnen de 24 uur kreeg ik mijn bestelling en het product dient als vervanging van een defecte, het werkte onmiddellijk! SUPER! Ik zat 3 weken op dezelfde kanaal zonder afstandsbediening, wat een opluchting! Andere shops konden maar geen oplossing bieden. Bedankt De Schotel Shop! José

op tijd geleverd

Goed product