zeer prettig en behulpzaam

zeer prettig en zeer behulpzaam

Prettige en vakkundige bediening bediening

Erg attent en prettig personeel. Goed alert op corona maatregelen.

Klantvriendelijkheid en prijs/kwaliteit verhouding blijven onveranderd

Jac Hensen is mijn winkel!

prettig geholpen.

er is alle moeite en persoonlijke aandacht aan ons geschonken

Mooie zaak met behulpzame verkoper

Vooral een behulpzame en vriendelijke verkoper.

Uiterst prettige winkel met een ruim en hip assortiment

Ruime keuze en erg vriendelijk geholpen.

Dat ik altijd correct word geholpen .en mee lopen als je iets zoek maar ook vrij laten in je eigen keuze. vriendelijke groet

Zeer goed en snel geholpen binnen 10 minuten klaar

Was altijd al goed en blijft goed

Weer super behandeld

Wij zijn gisteren in Dordrecht weer goed geholpen, ging voor alleen een smoking Maar kocht ook een overhemd en ook schoenen er bij, dus ik loopt met Kerst er weer top bij, maar had ook niet anders verwacht daar om ging ik gelijk naar jullie toe

Altijd een professioneel advies.

Wij gaan altijd even langs als we in de buurt zijn. Soms stellen we een aankoop zelfs uit, omdat we weten dat er binnenkort toch een tripje naar de regio aan zit te komen. Ook hebben we de webshop ontdekt, maar eerlijk: er gaat niets boven zelf de stof door je handen laten gaan en passen in de winkel! Bovendien worden we altijd op een fijne manier geholpen door één van de verkopers, die niet voor de snelle babbel gaan, maar voor een professioneel advies!

Schoenen korting van €20,- stelt niet veel voor!

Schoenen worden aangeboden tegen 'n prijs die men ook elders betaald!b.v. de Panama Jack boots voor €149.95! Dan zegt de €20,- korting niets meer en stelt niets voor!

Je weet dat het altijd goed zin en goede persoonlijke service

Prettige winkel ervaring.

Het gevoel dat je wordt gezien als een volwaardige klant.

Ik ben gericht naar de winkel gegaan omdat ik wist wat ik wilde door eerdere bezoeken aan de winkel. Maar ook dan wordt je vriendelijk geholpen en krijg je prima advies. De medewerkers waren zo als altijd even vriendelijk, eerlijk, behulpzaam en geinteresseerd .

Vriendelijke en bekwaam personeel in combinatie met een uitgebreide keuze aan mooie kleding

Fijn geholpen

Mooie kleding en ruime keuze. Verkoper had ook leuke ideeën, out of the box.

Uitstekende winkel

Goed personeel, hulpvaardig en ter zake kundig

Prettig geholpen en vriendelijk personeel.

Tweearmbanden gekocht. Medewerker nam de tijd en gaf advies bij de aankoop.

Postief

Over het algemeen positief. Duurde alleen even voordat wij geholpen werden.

Goed geholpen, kennis van collectie!

Open, vriendelijk en dienstbare houding personeel. Fijne winkel om te zijn!

Zaterdag trui en blouse gekocht. Ik kreeg goed advies en mijn tevredenheid over de aankoop stond op 1. Verder is het in Apeldoorn gewoon een fijne winkel om te zijn!

Heel goed en ptofessioneel geholpen

Fijne winkel, mooie collectie en vriendelijke verkopers

Heel fijn geholpen!

Een ruime keuze in een ruime winkel. Relaxt en rustig zoeken in een groot assortiment. En fijne hulp bij het passen en samenstellen van je keuze.

Vakkundige inschatting van de voorkeur van de klant en daarop handelen

Kwam voor het eerst bij Jac Hensen, maar daar zal het niet bij blijven. Prima voorgelicht en geholpen bij de aankoop.

Professioneel

Werd professioneel en goed geholpen.

Als altijd weer goed geholpen in fijne kleding voor een prima prijs

ik ben al 43 jaar vaste klant. een betere reclame kan ik niet maken. ik koop nauwelijks kleding in andere zaken, of het moeten sokken en ondergoed zijn.