100% ok

Ondergetekende mocht, als trouwe klant, zelfs parkeren op privé-terrein, dit om reden van het feit dat ik momenteel vanwege een sportongelukje niet voldoende mobiel was.

Altijd prima geholpen

Geen opdringerige verkoop en goed advied

Vernieuwend

Ik kwam voor een pak, een overhemd en één of twee leuke truien. Uiteindelijk is het van alles wat meer geworden! Dat komt puur door het geweldige aanbod van Jac Hensen! Ik werd goed geholpen en kreeg allerlei leuke kleding te zien welke ik kon uitproberen. Erg fijne middag gehad en ik ben blij met m'n nieuwe aankopen!

Zeer goed advies en service

Bereid om alle verpakkingen open te maken. Ik heb niet de makkelijkste maat met mijn 2.08m en 20kg afgevallen dust moest allemaal nieuwe maten hebben. TOP!!!!!!! Allerlei verschillende stijlen mogen passen. Maar goed benoem niet anders gewent van JAC Hensen Almelo.

altijd goed geholpen, de verkopers geven juiste adviezen en zijn eerlijk. Voel me altijd goed, als ik daar geslaagd ben.

Zeer ontspannen winkelen met goed advies en een mooi uitgebalanceerd aanbod.

Ik kom graag bij Jac Hensen. Mooie prijs/kwaliteit verhoudingen en goed advies.

Gelijk beeld van maat

Wij zijn geholpen in Ede, Mw die ons hielp had gelijk door dat we geholpen wilde worden. O, ik zie het al, u hebt zeker lengtemaat. Smal model. Eerste overhemd die gepakt werd was maat oke, smaak gelijk goed. Al met al, echt super, naar wens van de klant. En ook eigen mening kwam naar voren, als ze twijfel merkt. Fijn!

Nette prettige ontvangst door de verkoopster

Prettige winkel om kleding te kopen.

Uitstekende hulp bij keuze van de kleding.

Ik kom al jaren bij Jac Hensen. Ik kom hier dan ook elke keer weer omdat er zeer kundig en vriendelijk personeel werkt. Ik word altijd goed geholpen bij de dingen die ik nodig heb.

Mooi aanbod en uitstekende service!

Mooie pakken en broeken en uitstekende service!

Servicegericht, vriendelijk, verstaan hun vak

Eerst keurig geholpen bij het uitzoeken van een prachtig pak voor mijn man, later ook voor onze zoon. Wat zullen ze stralen :-) Vriendelijk, servicegericht en verstaan hun vak. Ga zo door! Komen wij zeker weer terug;-)

Ik ben al 43 jaar een zeer tevreden klant

Sinds de opening van Jac Hensen in 1977 in Amersfoort op de hoek van de Langestraat en ik dacht de Krommestraat, een vrij volgepropte winkel kom ik daar elk jaar kleding kopen. Ik ga uiteraard ook steeds naar andere winkels maar kan daar vaak maar ten dele of helemaal niet slagen. Op de een of andere manier kom ik steeds weer terug bij Jac Hensen en ik ben daar nog nooit, niet geslaagd. In andere winkels kan ik vaak alleen slagen als je de duurste merkkleding koopt, bij Jac Hensen zijn de prijzen veel lager voor dezelfde kwaliteit. Ik vind dit een top zaak die mijns inziens een beetje onder de radar blijft maar die veel meer aandacht verdiend. Ik zeg dit niet om iets te verdienen, sterker nog, ik wil niks van Jac Hensen. Goed is goed en dat verdiend een eerlijke review.

vriendelijk geholpen, zeer ruim assortiment, mooi kwaliteit kleding en accessoires ik gaat altijd met een goed gevoel de winkel uit, ongeacht wat je nodig hebt, je wordt altijd prettig en vriendelijk geholpen

Prima service en kennis van zaken

Prima wijnkel met prettige bediening.

Prima winkel met prettige bediening.

Opnieuw weer prettig en vakkundig geholpen.

De verkoper straalt uit dat hij blij is ons weer te zien. Hij weet de juiste vragen te stellen om tot datgene te komen wat wij bedoelen.

Prettig

De combinatie van fysieke winkels en een goed functionerende webshop spreekt aan

Fijne winkel.

Leuk

Iedere keer als ik binnen loop, heb ik het gevoel alsof ik thuiskom.

Al vanaf 1977 ben ik klant bij Jac Hensen, en ik kom er nog steeds met veel plezier naar binnen.

Goed advies/Goede service

Wordt altijd netjes en goed geholpen. Goed advies Goede service Vriendelijk personeel.

Helemaal goed.

Prima geholpen en tevreden met aankoop.

Goed geholpen, jammer dat niet alles op voorraad was

Allervriendelijkste verkoopster die meedacht. T-shirt en overhemd was niet op voorraad, maar ik moet toch nog terug om de vermaakte broeken op te halen.

Slaag er altijd

Ik zocht een colbert jasje ,ik heb een grote maat ,bij andere kleding zaken was maat 29 en 30 aan de strakke kant en kon nergens slagen. Stap bij Jac Hensen in Veenendaal binnen ziet een jasje naar mijn zin maat 58 ik pas het aan en het zat in eens perfect.

Wel viel me op dat wij geen koffie kregen aangeboden en andere mensen in de winkel wel. Wij komen zelf niet uit Almelo maar komen speciaal voor Jas Hensen naar Almelo dus koffie was welkom geweest. Verder prima.

Top service!

Op dinsdag 8/9 geholpen door meneer. Goede service. Van A tot Z geholpen.