.Snelle en goede hulp

Ik had snel een stropdas nodig voor de begrafenis van mijn zoon. Ik werd meteen geholpen.

heerlijke winkel, prachtige kleding

Wat een genot weer om in de winkel heerlijk nieuwe kleding te passen. Kleding is van goede kwaliteit, de service is fantastisch, goede adviezen en zeker qua prijs/kwaliteit helemaal on-point. Kortom een aanrader Eventuele verbeterpunt is de online beleving van Jac Hensen.

Persoonlijke shop ervaring

Hoewel beperkte tijd wordt er rustig gekeken en de keus aan je overgelaten

Warm welkom en enthousiaste persoonlijke hulp

Eindelijk weer welkom in de echte winkel. Zoeken, voelen en passen met vakkundig advies. Zo veel fijner dan online en bij de voordeur afhalen. Een half uur genieten (eigenlijk veel te kort) en een afsluiting met een lekker bakkie! Voor herhaling vatbaar!

Top en warme aanbeveling!

Deskundig geholpen. Leuk en vlot geholpen met goede ideeën en ruime keus. Kortom: Top!

Uitstekende polo

Royale polo van prima kwaliteit. Mooie kleur en goede afwerking. Snelle verzending en aandacht besteedt aan het inpakken.Geweldig

Goede en fijne service voor kwaliteits kleren

Ik ben zeer goed geholpen voor de aankoop van een goed pak

Ik heb een pak uitgekozen en werd heel goed geholpen.

Dit is een hele goed winkel met leuke mensen.

Heel goed.

Prima zaak.

Mooie kleding van kwaliteit

Via webshop besteld. Levering goed maar zou sneller mogen. Kwaliteit van het geleverde goed en komt overeen met de foto’s in de webshop. Tip: maatadvies bijvoegen. Maten verschillen per merk.

Snel en vakkundig geholpen stond ik binnen 30minuten weer buiten met mijn aankoop.

Zoals hierboven beschreven. 's morgens gebeld voor een afspraak voor 2 jeansbroeken. Afspraak om 14:30 en om 15:00 uur zat ik alweer in de auto. Snel kordaat en met de gewenste aankoop weer naar huis.

Super. Top.

Ik werd gisteren door een heel lieve Jonge heer geholpen. Hij wist mij goed te adviseren over de door mij gekozen maat. Hij kent zijn stof. Gefeliciteerd. Jullie hebben professionals in huis. Was ook heel netjes verzorgd uit en vriendelijk. Mijn indruk: dat geeft de klant zin toch iets te vinden, te kopen en.... weer terug komen

Super klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk en ervaren personeel die al het mogelijke in het werk stellen om de klant naar tevredenheid te helpen.

Vriendelijke, behulpzaam en de koffie was goed. Maar buiten dat was vooral de vakkennis en het oog voor detail voor mij een prettige ervaring

Goede kwaliteit en service

Prima geholpen en klantvriendelijk

Uitstekend en passend advies medewerker

Jac Hensen is een uitstekende herenkleding winkel. Goede en eigentijdse collectie. Prrfecte adviseurs/ verkoop medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ben zeer geslaagd en tevreden naar buiten gegaan

Snel goed en prof met een eerlijk antwoord

Gewoon zelf ervaren dan weet je wat ik bedoel

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakkundig ,prima assortiment aan kleding.

Zeer prettig geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen en in een korte tijd aan leuke kleren gekomen. Helaas had ik maar een half uurtje door de regelgeving want als ik een beetje rond kon neuzen had ik misschien nog wel wat leuks gezien, ondanks dat ik de site had bezocht zie je in de winkel toch hoe de kleren er echt uit zien en hoe het aanvoelt, ook even passen hoe het zit en eventueel wat anders proberen op advies van de verkoper vind ik toch prettiger dan bestellen en terug sturen of er mee blijven zitten als het toch niet helemaal naar wens is.

Snel en gemakkelijk vooral behulpzaam

Na lange tijd mochten we weer naar een fysieke winkel. Daar ik geen zin had in online bestellen passen en retourneren heb ik gewacht tot we weer naar de winkel mochten gaan. De verkoper vroeg wat ik zocht schatte mijn maat in en gaf mij de gewenste broeken. Gepast en zoals altijd wel in 1 x goed. Weer naar huis met een tevreden gevoel. Eigenlijk de ervaring die ik hier al vele 10tallen jaren heb.

Veelzijdig aanbod en goede service

Ik koop graag bij Jac Hensen omdat ik er vrijwel nooit met lege handen wegga. Er is altijd wel iets van mijn gading te vinden en de service trekken me meestal over de streep.

Ontzettend fijn geholpen, niks was teveel, ontzettend dank hiervoor.

goede bediening en mooie producten

Ik heb diverse kleding gekocht bij de fa. Hensen waar ik volledig tevreden mee ben. Echter, 2 jaar geleden een warme winterjas gekocht die ook echt een winterjas is maar hij is volledig aan het verkleuren. Er verschijnen ook slijtage plekken. Voor de rest, geen op of aanmerkingen.

Goede service, maar matige kwaliteit kleding van eigen merk

In principe goede service met snelle verzending. Daarnaast ook fijn dat het mogelijk is om met AfterPay te betalen. Wel er jammer dat de bestelde pullovers van het eigen merk (Jac Hensen) na één keer wassen (op 30 graden) dusdanig zijn gekrompen dat ze beide ondraagbaar zijn. Zowel de mouwen als de lengte an sich zijn te kort nu. Ook zeer matige kwaliteit, snel plooien/gaatjes enz. Over de andere kleding van Jac Hensen kan ik niet oordelen, maar ik zou het niet aanbevelen om truien/vesten van het eigen merk te bestellen. Sorry.

Gewoon bijzonder goed.

gewoon goed. Twee broeken passen, gelijk de juiste maat....het juiste commentaar en weer naar huis....