Helemaal goed.

Ruime keuze, snelle levering, goede informatievoorziening en met PostNL een betrouwbare bezorgingspartner.

5 overhemden besteld, goede kwaliteit, 1 retour gestuurd vanwege maat. Geld snel retour . Verliep super.

Goed geholpen

Deskundig personeel en erg vriendelijk. Alles staat in de computer waardoor de maten makkelijk terug te vinden zijn. Erg persoonlijk.

Mooie zaak en kleding,goed advies van de verkoopster

Goed advies, er wordt tijd aan je besteed. Fijne verkoopster.

Super ervaring, deskundig en eerlijk

Het was voor ons een super ervaring met deskundig en vooral ook eerlijk advies. Nu valt en staat het natuurlijk ook met de medewerker/ster die je treft maar de medewerkster die wij hadden was deskundig en vooral eerlijk. Meedenkend en denken ik in oplossingen en mogelijkheden. Mooie ervaring en hier gaan we zeker terug komen.

Goede service !

Juiste maat broek was er niet meer in de winkel. Zij hebben gekeken in welke vestiging nog wel en ervoor gezorgd dat broek de volgende dag er was. Dit was fijn ivm cadeau voor vaderdag.

Top winkel top verkoopster en verkoper

Een geweldige service Niet opdringerig Speelt goed in op mijn smaak en wensen

Altijd klant vriendelijk en helpen waar het mogelijk is

Hengelo is een hele fijne winkel, iedereen is klant vriendelijk en ik voel me altijd welkom. Men verstaat hun vak en helpen waar mogelijk. In April hebben we 3 pakken uitgezocht voor een bruiloft. En alles werd uit stekend geregeld

Geweldig de verkoper dacht mee

Zaterdag geweest en was met alles geslaagd super

Goede persoonlijke hulp en advies

Kwam voor een specifieke bruiloft outfit. Naast ruime keuze in kleur zand ook fijn persoonlijk advies van war wel en wat niet past. Ook leuk advies over polo's.

Personeel goede kennis, attent en behulpzaam

Kom altijd met een goed gevoel thuis en ze denken bij een klacht in oplossingen

Fijne kleding goede web shop.

Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankopen bij Jac Hensen. Inmiddels heb ik zeven polo's gekocht. ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm. Het materiaal is van prima kwaliteit en zelfs na meerdere keren wassen blijven de polo's er goed uitzien. De kleuren (zwart en roze) vervagen na een poosje enigszins. De stof blijft echter zacht en comfortabel. De web shop van Jac Hensen is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, zonder overbodige poespas. Het bestelproces verloopt soepel en snel, en de levering is altijd punctueel.

Vakmensen!

Prima geholpen

Geweldig vakkundig geholpen door een collega van jullie uit een ander filiaal CHAPEAU

Vanaf binnenkomst even rustig kunnen oriënteren zonder het gevoel van een verkoper in m’n nek. Daarna onder genot van een kopje koffie een mooi kostuum met toebehoren uitgezocht! Geweldig geholpen door een van jullie medewerkers. Vakkundig met geduld en gezelligheid was het kortom een dikke 10!!!! Aanrader voor iedereen

Uitstekend geholpen. Zeer vriendelijk en vakkundig.

Zeer vriendelijke dame, uitstekend geholpen.

Fijne riem!

Ik heb heel snel precies de goede riem gevonden!

Goede service, mooie kleding

Vriendelijk geholpen bij het kopen van een pak. Alle tijd en aandacht van de verkoper.

Zeer naar tevredenheid

Stukken voldoen zeker aan de verwachtingen

Vriendelijk personeel goed geholpen

Niet niet goedkoopste, maar wel mooie kleding en zeer fijne medewerkster

Ik slag eigenlijk altijd bij JH. Wat voor mij opvalt is de medewerkster op de begane grond; kundig, heel vriendelijk en attent.

Perfecte bediening

Een perfecte bediening en de toegang via de achterdeur zodat je meteen vanuit de auto met 5 stappen in de winkel bent, en je niet eerst weer door de regen hoeft te lopen is een heel fijne luxe in Zeist. Deskundige hulp van de verkoopster is een weldadige ervaring en een garantie om terug te komen!!

Uiteindelijk goed geholpen.

Het duurde even voordat ik werd aangesproken, dit ben ik niet gewend. Uiteindelijk zeer vriendelijk geholpen. En tevreden de deur uitgegaan

Fijn geholpen, goed advies

Het was erg druk in de winkel, dus we moesten even geduld hebben, maar daarna werden we fijn geholpen en kregen we goed advies. Weer helemaal geslaagd zoals al eerder ook.

Fijne winkel

Goed geholpen, vriendelijk personeel en een mooie winkel

Relaxed en op ons gemak geshopt.

Kleding uitzoeken voor vader van de bruid. Geen pakken man, maar toch een combinatie gevonden, echt passend bij hem. Verkoopster dacht, dat het lastig ging worden, maar toch wist ze de juiste combinatie te vinden.

Bedrijfsgegevens

langestraat 114

3811 AK Amersfoort

033 - 46 17 405

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.