Erg fijn geholpen. Product gelijk besteld wat niet aanwezig was. Pantalon laten inkorten, is klaar binnen enkele dagen.

Helemaal tevreden over de bediening.

Al 46 jaar zijn we TROUWE klanten bij Hensen en komen altijd met plezier terug. Een paar maal per jaar gaan we naar Enschede om de garderobe aan te vullen. En gaan daarna tevreden naar huis. Is er een maat niet dan wordt deze gratis thuis bezorgd. M.v.g. Anny Bruntink

Fijne verkoper, die ons uitstekend heeft geholpen

We shoppen graag bij Jac Henssen.

Super geholpen

Goede service en afhandeling

Grote selectie, goed geholpen, aardige mensen

Ik vind altijd wel een aantal artikelen van mijn gading. Word vervolgens vlot geholpen aan de goede maat. Effectief winkelen!

Weer fijn geslaagd

Fijn geslaagd en prima geholpen!

Groot assortiment, klantvriendelijke medewerkers

Ruilen van “maatje te groot naar maatje kleiner” en bestellen van eenzelfde product in andere kleur was snel, efficiënt en op een prettige manier geregeld.

Fijne winkel waar je deskundig wordt geholpen

Winkel inrichting ziet er heel verzorgt uit en mooie combinaties die keuzes eenvoudig maken. Vriendelijk en behulpzaam personeel die hun oprechte vakkundige mening geven en je niet zomaar iets aanpraten voor de verkoop. Goede service.

Altijd verrassend geholpen!

Prettige omgeving, prettig adviezen

Enthousiaste ontvangst, deskundig personeel, creativiteit.

Het bezoek aan Jac Hensen in Dordrecht is mij zeer goed bevallen. Hartelijke ontvangst, deskundigheid, creativiteit. Hele leuke diverse kleding met stijl. Topervaring! Ik kom zeker terug.

Netjes geholpen en prima totaal service

Vriendelijke en deskundige verkoopster

Op vrijdag een kostuum en spijkerbroek gekocht. Verkoopster had in de gaten dat ik de pantalon niet optimaal vond zitten. Ze stelde voor om de pantalon in te nemen. Nadat de spelden waren geplaatst zat hij naar tevredenheid. Wordt vermaakt. Bij thuiskomst bleek dat ik op de dag van aankoop een kortingsmail van € 20 had ontvangen. De volgende dag even terug gegaan en kreeg het bedrag contant terug. Goede service.

Goed geholpen fijne medewerkers blijf hier zeker mijn kleren kopen

Vriendelijk en vlotte behandeling!

Ben al jaren een vaste klant van Jac Hensen en ben altijd zeer tevreden!

Goed geholpen en vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijke medewerkster

Prettige klantgerichte sfeer

We worden altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen in een prettige sfeer.

Prachtige winkel

Mooie kleding, vriendelijk personeel

Gratis afhalen: oprechte klantvriendelijkheid bij betaalbaar groot assortiment

Weer een fantastische ervaring. Een verkoper die alle tijd en geduld heeft bij de aanschaf van een compleet pak en vrijetijdskleding.

Zoals vanouds goed en deskudig geholpen.

Goede ervaring. Zocht vervanging voor een (meegenomen) jack. Binnen 10 minuten geregeld: blij met de aankoop.

Plezierig winkelen

Ruim assortiment aan kleding. Verschillende stijlen, voor jong en oud. Goed kleding advies, ongedwongen en professioneel. Voel me prettig om hier te winkelen.

Goede service, leuke kleren, goede prijs kwaliteit verhouding

Behandeling van mij als klant is uitstekend.Ik ben fan van Bianca.

Bianca is al heel lang een uitstekend adviseur die altijd de juiste toon treft en zeer deskundig is. Opgeteld bij een goede collectie voel ik me thuis in filiaal Zeist.

Een uitstekende modezaak

Je wordt er prima geholpen en krijgt goede adviezen. Ze hebben vele merken herenkleding voor een goede prijs.

Een passende ervaring

Ik kom al jaren bij Jac Hensen en ben altijd goed en netjes geholpen, een fijne ruim opgezette zaak. vermaken en dan naar een ander filiaal i.v.m. reistijd..geen probleem. pas online 7 overhemden besteld, ook netje afgeleverd.... zal zeker nog jaren hier blijven komen.

Persoonlijke aandacht en kundig advies

Je voelt je welkom, vriendelijk. Goede adviezen, geen druk.