Goede klandizie.fijne kwaliteit

Prima winkel alleen wel jammer dat ik niet eens van een korting kan genieten op langere kledingmaten. Kortingen op gewone maten heb ik helaas nooit wat aan. Vriendelijke groet.

Alleen maar positief !

Heel fijn geholpen met aanschaf kostuum. De verkoopster luisterde naar wensen/smaak, kwam met diverse ideeën en combinaties mbt gelegenheid, langzaam ontstond,aangevuld met overhemd en das,zelfs schoenen en riem een heel mooie eigentijdse outfit !

Fijne winkel

Kopje koffie, leuk en deskundig personeel en ik heb een broek die goed zit. Kortom; zeer tevreden!

Beste Robert, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Fijn om te zien. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Formidabel

Altijd een hartelijk welkom aan de Heurne in Enschede ! Jezelf wat leuks uitzoeken (met of zonder hulp) en gezellig een bakkie koffie erbij. Wordt ik altijd blij van !

Zeer prettig

Bij JAC Hensen slaag ik altijd. Ook als ik online bestel en mocht er wat mis gaan wordt het snel en professioneel opgelost. Uiterst bekwaam en vriendelijk personeel.

Beste Erwin, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Fijn om te zien dat we u zo goed te word kunnen staan en helpen met u online bestelling. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

verschil tussen afhalen in de winkel en reserveren exemplaar in winkel erg onduidelijk

Ik heb een jas gekocht, deze was in Enschede op voorraad. Iemand zou deze voor mij ophalen. Ik had de jas online betaald en vestiging Enschede aangeklikt als afhaallocatie. De jas werd echter niet meegegeven omdat het twee organisaties blijken te zijn. Kortom ik heb iemand voor niets naar de winkel laten gaan en mijn jas is er nog steeds niet.

Beste Wouter, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Wat vervellend dat u onze service zo slecht heeft ervaren. Zoals we u telefonisch hebben uitgelegd zijn we dus niet 2 organisaties alleen is het wel zo als u iets besteld in de webshop en daar afrekent word er door de medewerkers daar uw pakket klaar gemaakt en opgestuurd naar het Filiaal waar u hem wil ophalen. Dit was ook terug te lezen in de mails die u ontvangt van ons na bestelling. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Koop mijn kleding eigenlijk altijd bij Jac Hensen. Zeer tevreden en prima advies vanuit de verkopers. Maike kent zo langzamerhand mijn smaak en dat is al een stuk makkelijker

Beste Wilco, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Leuk om te zien dat u al een eigen verkoopster heeft die u een beetje kent. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Snelle service en duidelijke site

Bestellen gaat eenvoudig en site is helder en geeft veel informatie. Terugsturen is wel eens nodig omdat de broekmaten van eigen merk, ook bij zelfde model, kunnen afwijken. Het terugsturen gaat wel heel eenvoudig.

Beste Guus, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Fijn om te zien dat u zo goed online iets kunt vinden en ook als het niet past weer gemakkelijk weer terug kunt sturen. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Goed geholpen door zeer aardige verkoper

De verkoper weet waar ik voor kom en helpt mij zoals ik het verwacht . Komt met de juiste maten en geeft goede informatie. Dit zal online nooit lukken. Mooie winkel met zeer uitgebreid sortiment.

Beste Cees, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Ons advies is vaak ook kom in de winkel langs drink lekker kopje koffie en we geven met liefde u advies zodat het perfect past. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Vriendelijk geholpen met goed advies

Ze wist gelijk welke maat ik nodig had, en welke type colbert er gevraagd werd. Ook heeft ze genoeg keuzes laten zien. Ze hielp ook met het aantrekken van de colbert.

Beste Marco, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Goed om te zien dat u gezamenlijk een keuze heeft kunnen maken uit meerdere opties. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Mooie winkel, vriendelijk personeel!

Oneindig veel keus in mooie overhemden, en voor een scherpe prijs!

Beste Rene, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Goed om te horen dat u genoeg ziet om uit te kiezen. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Prima klantcontact

Niet lullen maar poetsen

Beste Willem, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Uitstekend!

Ruim een jaar geleden een colbert en pantalon (mix & match) gekocht nadat ik veel was afgevallen. Ondertussen ben ik veel gaan zwemmen en is mijn colbert medio vorig jaar al een keer kosteloos uitgenomen. Helaas werd ik te breed en gelukkig hadden zij het colbert nog in een maat groter. Ik ben daarbij prima geholpen en van advies voorzien. Het oude colbert is nog prima te gebruiken bij business casual door deze open te laten. Voor business heb ik nu prima sluitend colbert.

Beste Dennis, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Leuk om te lezen dat we u zo goed tot 3x toe hebben kunnen helpen met een mooi colbert. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Gewoon helemaal goed zoals verwacht!

alle stappen in het koopproces voldeden aan mijn verwachting

Beste Eric, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Top hulp, en mooie kleding!

Ik had specifieke overhemden nodig, en er werd doorgezocht tot de juiste waren gevonden! Top

Beste Pieter, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Prima personeel,en goede koopwaar.

Uitstekend deskundig personeel. Meer hoef ik niet te vermelden. W.Versteeg

Beste willem, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Wederom, als vanzelfsprekend, goed

Fijn de gelegenheid gekregen om door de diverse sale-aanbiedingen te kijken. Prima jeans, trui en shirt gezocht. Advies over stijl en kleur. Met respect voor de wensen en mening voor mij als klant. Wat niet voorradig bleek vwb maat werd gescoord bij een ander filiaal en wordt nu thuisbezorgd.

Beste Jaap, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Leuk om te lezen dat u zo fijn heeft kunnen shoppen en in de sale nog leuke items heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

de verkoper dringt niets op. geeft goede adviezen.

uitgebreid assortiment. goede kwaliteit kleding goede pasvorm.

Beste Jan, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Goed gesorteerde winkel qua kledingkeuze, kundig vriendelijk personeel.

Het is mijn favoriete kledingwinkel vanwege de grote keuze qua kleding, schoenen en accessoires. Kundig vriendelijk personeel. De kwaliteit is ook goed.

Beste Bert, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Fijn om te lezen dat u onze winkel zo prettig vind en we u met een mooie collectie kunnen bedienen. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Weer prachtige kleren, en nu zelfs met korting!

Heel goed geholpen, want door aangeven waar ik naar op zoek ben, werd mij de juiste kleding gebracht.

Beste Ruud, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Goed om te horen dat u samen goed geslaagd bent. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Hartelijke communicatie & vakkundig

Vakkundig geholpen bij het kopen van een kostuum. Het gebeurde op een prettige, vlotte manier, zodat meermaals passen geen probleem was. Uiteindelijk met een zeer mooi, passend kostuum de deur uit gegaan!

Beste erwin, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Goed om te zien dat u fijn heeft kunnen passen en op uw gemak. Veel plezier van uw kostuum. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Uitstekend, je betaald wat maar service, snelheid en kwaliteit zijn boven verwachting.

Nu een aantal keer besteld bij de webshop en alleen maar goede ervaring. Pakket altijd netjes en goed verpakt. Kleding keurig en van super kwaliteit. De bezorgdoos wordt direct voorzien van retourstikker waardoor het eventueel retour sturen soepel verloopt. En het terugstorten van geld van de retour gestuurde kledig is snel en soepel. Vaak ben ik kritisch maar deze webshop heeft alleen maar lof.

Beste Jan, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Dank voor deze mooie woorden. We doen ook ons uiterste best om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Mooi colbert

Ik was op zoek naar een blauw colbert in een iets grotere maat. Moeilijk te vinden. Op basis van het advies in de Jac Hensen winkel 3 colberts besteld in de webwinkel en thuis gepast en jawel, het perfecte colbert zat erbij. Blij mee!

Super geholpen!

Kwamen maar zo binnen gelopen en werden gelijk op een heel plezierige manier geholpen.

Vriendelijke en goede begeleiding bij aankoop

Goed advies nadat ik mijn wensen had kenbaar gemaakt. Behulpzaam bij uitzoeken. Geen moeite is teveel en eerlijk werd gezegd als iets niet goed stond of paste..

Beste Huib, Bedankt voor deze beoordeling en de feedback. Eerlijkheid en behulpzaamheid is iets wat voor ons ook erg belangrijk is zo komt de klant ook weer terug. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online