Mooie kleding voor elke man

Voor elk wat wils. Van hip tot modern tot contemporary. Vriendelijke mensen, maar niet opdringerig.

geweldig

Netjes en keurig geholpen.

Prefect. Kan niet beter. Vlotte levering enz.

Vriendelijk en open ontvangst

Tijdens het winkelen hadden we her gevoel dat we vrij konden shoppen in de winkel. Zodra we vragen hadden werden we zonder opdringen geholpen en met groot enthousiasme.Verder voorstellen gedaan zonder druk er aan toe te voegen .Fijn gewinkeld dus.

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Voor mijn jeans altijd naar Hensen. Slaag altijd!

Mooie kleding gepresenteerd in een mooie winkel met fijn personeel

Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest!

Goed geadviseerd met een stevige human touch op 1,5 meter

Ik ben goed en uitgebreid geholpen met een nieuwe outfit voor mijn nieuwe baan. Na de aankoop is mij veel success gewenst met mijn nieuwe baan. Verrassend, persoonlijk en goed onthouden!

Snelle levering van juiste artikel. T shirt was echt extra lang zoals genoemd in beschrijving.

Geslaagd

Ik kwam binnen en werd al snel gevraag kan ik u ergens mee helpen . Ik zei graag vrouwen hebben meer kijk. Dus gaf Maaike me advies Ben fluitend de deur uitgegaan Dus geslaagd

Prettige winkel, een uitgebreide collectie

Bij mijn bezoek aan de winkel, kon ik een goede keuze maken, er is een uit ruime collectie. De medewerkers zijn behulpzaam en goed adviserend

kwaliteit, snelheid, en gemak

het online bekijken en kopen bij Jac Hensen is voor mij altijd succesvol.

Altijd fijn om bij Jac Hensen te winkelen

Erg prettig om na zo'n lange tijd weer eens in de winkel te zijn. Wat nog fijner is, is dat het personeel nog net zo vakkundig is als daarvoor. De winkel heeft zeer mooie kleding voor een hele nette prijs. Met als gevolg dat ik altijd meer koop dan dat oorspronkelijk de bedoeling was.

heel slecht

Om me af te melden voor de reclame die jullie me sturen is er geen enkele knop (zoals de meeste websites) maar moet ik weer alle gegevens invullen. Schande. Ik wil nooit meer iets van jullie horen.

Beste Frans Mulder, wat ontzettend vervelend te lezen dat het u niet gelukt is om u af te melden voor de nieuwsbrief. Uiteraard is dit gewoon mogelijk onderaan in onze nieuwsbrief. Hier kunt u de contactvoorkeuren uitvinken en vervolgens opslaan. Wij hebben inmiddels een bericht gestuurd en dit ook netjes voor u verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

correct, snel en vakkundig geholpen

Het personeel doet z'n best om een ieder op een zo goed mogelijke manier te helpen. door de vakkennis en inlevingsvermogen krijg je de juiste artikelen aangereikt. Hierdoor kun je uit een paar artikelen kiezen die je eigenlijk allemaal wel wilt hebben.

Vakkundige persoonlijke service

Mooie kleding , kwaliteit en altijd gezellig binnenkomen. Vooral zijn wij bekend bij Hensen Deventer, Top personeel.

Super geholpen door een deskundige mevrouw.

Keurig geholpen door een dame.

Prima personeel

Vanmiddag met manlief naar de vestiging zutphen geweest. Daar komen we al jaren en worden altijd prima geholpen door Harm. Hij denkt mee, dringt niet op en het is hem nooit teveel om een extra overhemd uit de verpakking te halen als we twijfelen over de maat.

Mooie collectie, behulpzaam personeel met goede adviezen. JAC Hensen de winkel waar je altijd slaagt

Mooie herenkleding , ook In grotere maten te koop. En zeer behulpzaam personeel die meedenken , en hun klanten kennen. De winkel waar je altijd slaagt. Dat kan alleen bij JAC Hensen.

Op zoek naar kleding voor mijn dochters bruiloft. Ondanks mijn afwijkende maat toch perfect geholpen en geadviseerd in jullie winkel in Dordrecht, waar ik graag naar toe rij vanuit Breda. Helaas zitten jullie nog niet onder de rivieren.aar ik ben heel tevreden.

Goed geslaagd perfect geholpen

Goed geslaagd perfect geholpen

Veel keuze

Hier slaag ik altijd en je wordt heel goed geholpen.

Helemaal goed

Je wordt er heel prettig en vakkundig geholpen En er hangt een leuke en stijlvolle sfeer in de zaak

Prima geholpen en alle tijd voor de klant

Uitstekend geholpen

In de winkel in Dordrecht ben ik perfect geholpen. Ik had een bestelling in de winkel laten leveren en die daar nog gepast. De vrouw die mij hielp gaf aan dat ik beter 2 andere shirts kon kopen, omdat de pasvorm te groot was, dus ze ging niet voor de makkelijkste weg, maar keek goed mee.

Fijne winkel met vriendelijk personeel

Ik vind het fijn als ik een winkel binnenkom dat ik dan eerst zelf de kans krijg om rond te kijken zonder dat er een opdringerige verkoper in me nek hijgt. Gister kwam ik binnen met mijn vrouw en 4 kinderen, we werden vriendelijke begroet en kregen rustig de kans om de winkel te bekijken. Uiteindelijk een mooie CK jas gevonden, bleek mijn maat op een paspop te zitten die in de etalage stond, ook dat was geen probleem voor het personeel. Wij zijn super geholpen!