Groot assortiment en gratis verzending. Medewerker goed berijkbaar en behulpzaam. Uiterst vriendelijk. Mooie website, afhandeling bestelling soms traag, is niet toe te schrijven aan Jac Hensen maar oorzaak druk internetverkeer.

Afmelden emails

Al meerdere malen geprobeerd (afgelopen jaar) om mij af te melden voor de nieuwsbrief. Redelijk irritant dat dit niet doorgevoerd wordt. Ik heb mezelf nooit ingeschreven voor deze nieuwsbrief en koop nooit in 1 van de winkels

Beste Renate, erg vervelend dat de afmelding niet correct verwerkt bleek te zijn. Dit bleek een bug in het systeem. Mogelijk is er door iemand een foutief e-mail adres ingevoerd Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben wij uw verzoek alsnog verwerkt. Nogmaals excuses! Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Altijd mijn maat

Jullie hebben altijd van alles in mijn maat, super. Echter er is nooit echt uitverkoop, ik besteed jaarlijks best veel geld bij jullie en het zou fijn zijn, als er ook eens een echte uitverkoop zou zijn. Af en toe een actie met€10 of €35 korting ( overigens moet je dan wel een bepaald bedrag besteden) is niet echt een klantenbinder. Er zijn best veel winkels vergelijkbaar met Jac Hensen die wel echt uitverkoop houden en ik dan daar mijn geld besteed.

E-mail probleem opgelost

Op zich best een leuke winkel, maar ik kan mij niet afmelden voor E-mails die ik ontvang. Alles uit gevinkt, maar het blijft maar komen. Zwaar irritant. Als dat wordt opgelost dan is het een voldoende waard. Het was een systeemfout en het is inmiddels netjes opgelost. De beoordeling heb ik daarom aangepast naar een voldoende.

Beste Jeffer, Erg vervelend dat u nog e-mails bleef ontvangen van ons. Inmiddels is het bekend dat door een fout in het systeem de afmelding niet verwerkt was. Inmiddels hebben wij u een bericht gestuurd en is het probleem verholpen en bent u afgemeld voor de e-mails. Wij hopen u alsnog in de toekomst weer te mogen begroeten in 1 van onze winkels. Nogmaals excuses! Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen Online

Slecht pak aangemeten

Slecht pak aangemeten, broek volledig vernaaid en daarna hele discussie hoe op te lossen.

Beste Siem, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw pak naar uw idee slecht is aangemeten. Wij zien verder geen conversatie terug met u en tevens ook geen gegevens, vandaar dat wij u een bericht hebben gestuurd om dit na te gaan. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen

kon de korting niet invoeren

mwah, erg overdreven score. Had eerst zelf de app, maar kreeg melding dat de app niet langer beschikbaar is. Er wordt nog wel een kortingscode vermeld maar die is op de site nergens in te voeren. Kreeg ook een verjaardagskorting, idem en zelfde probleem.

Beste Lute, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet gelukt is om de kortingscode in te voeren. Ik zie dat u contact heeft gezocht met onze klantenservice. Hierbij hebben wij u een instructie gestuurd met hoe de kortingscode toe te passen is. Wij hebben u nogmaals een bericht gestuurd Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen

Niet gewend van Jac Hensen

Chat wordt niet beantwoord

Beste Fred, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw chat niet beantwoord is. Ik zie dat u op een moment contact heeft gezocht met de klantenservice toen deze gesloten was. Hierdoor is er inderdaad niet direct een antwoord gegeven. Wel zie ik dat daarna onze klantenservice uw een bericht terug heeft gestuurd met aanvullende informatie en vragen. Hier hebben wij verder geen reactie op ontvangen. Inmiddels hebben wij u nogmaals een bericht gestuurd, mochten wij u nog kunnen helpen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen

Vreselijke dure winkel met zeer slechte informatie over de maten.

Zoek je een jas of badjas of wat dan ook in een passende lengtemaat, dan vind je hier helemaal niks. In de zoekresultaten op de website staan 2 badjassen, je krijgt dan alleen informatie over de maat M, wat dus niets zegt over de lengtes in andere maten. Maak er dan een tabel van mensen! Hier heb je als shoppende consument helemaal niets aan. Ik heb dit ook meegemaakt bij andere producten. Jac Hensen begrijpt dit niet, maar de daadwerkelijke lengte in centimeters van mouwen, rug, etc. is essentieel wanneer je niet in een standaard confectiemaat past.

Beste Jasper, dank voor uw beoordeling. Wij schrikken hier een beetje van. Wat vervelend dat niet tevreden bent. Betreffende de badjassen zijn er inderdaad nog geen standaard maattabellen aanwezig op onze website. Wel kunt u ten alle tijde de maten opvragen via onze klantenservice. Tevens vind u onder onze klantenservice pagina ook de maattabellen van onze andere artikelen. Hier vind u netjes alle afmetingen van elk kleding stuk. Tevens zie ik dat wij in het verleden al contact hebben gehad met u gezien het feit dat u Jac Hensen een vreselijk dure winkel vind. Dit betreuren wij! Rondom een seizoenswisseling kunnen inderdaad prijzen bij concurrenten verschillen. Daarbij, echte uitverkoop bestaat niet bij Jac Hensen. Wij zorgen het hele jaar voor een scherpere prijs dan de concurrent! Gemiddeld is Jac Hensen vergelijkbaar tien tot vijftien procent goedkoper dan onze concullegae. Eerlijk en betrouwbaar, zodat de klant niet voor onaangename verassingen komt te staan. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen

Zeer goede service

Van dochter en schoonzoon een overhemd gekregen welke in Amersfoort gekocht was, helaas was deze te klein. Hierop naar de winkel in apendoorn gegaan maar ook zij hadden niet de juiste maat maar konden hem via de collega's in een ander filiaal wel naar Apeldoorn laten komen...een paar dagen later was deze ter plekke en na een telefonisch bericht kon ik het overhemd ophalen. Naast bovenstaande ben ik ook nog eens zelf in de mooie zaak in Apeldoorn geweest -ik wist niet van het bestaan af- en heb nog andere kledingstukken gekocht.

Goed service en kwaliteit

Erg vriendelijke medewerkers, geven goed advies. Prijs kwaliteit is naar mijn mening oké

Een goede winkel en prima personeel.

Een goede winkel en prima personeel.Ik mis alleen wasvoorschriften voor aangekochte kleding! Hierdoor kunnen verkleuringen optreden bij b.v.broeken,shirts e.d.!! Ik mis geadviseerde wasmiddelen voor kleding in deze winkel ! Dus,doe hier iets mee!!

Er zijn weinig zaken waar je zo geholpen en bediend wordt. Geweldig

Zie hierboven

Keurig en vlot geholpen, zoals ik dit gewend ben. Of dit nu in Hengelo of Apeldoorn is.

Uitstekende service!

Wens kenbaar gemaakt. Verkoopster begreep het direct. Binnen 15 Minuten met 2 items de winkel uit

Zeer positief

Perfect!

Veel keuze en uitstekende klantvriendelijkheid

Vriendelijk personeel en mooie kwaliteit kleding.

pwbooyen

Fijne winkel, met prima verkopers.

Vriendelijke verkopers

Goede herinneringen en ok altijd goede matten voor groot matten top winkel

Fijne en deskundige hulp

Behulpzaam zonder opdringerig te worden en goede prijs kwaliteit verhouding

Perfecte hulp gekregen!

Erg goed geholpen met het pak en de keus voor accessoires.

Prettig

Easy to shopping

Altijd op tijd

Verschillende malen besteld in webwinkel. Het gaat om t-shirts die extra lang zijn. Ik bestel de shirts van Jack Hensen zelf, deze zijn niet duur en van goede kwaliteit. Ook als je niet voor honderden euro's koopt bij deze zaak voel je je een gewaardeerd klant. Dit blijkt wel uit de cadeaubon voor mijn verjaardag. Kijken of we rond Pasen een winkel kunnen bezoeken in de omgeving van de Betuwe. Heb online een mooie blouse gezien, echter pas ik blouse liever in een winkel dan online online te kopen. Al met al is Jack Hensen voor mij een hele dikke voldoende waard.

Prima service enafspraken op tijd nagekomen.

keurig

De verkoper gaf mij een goed gevoel. En ik ging netjes gekleed de deur uit.

Goed geholpen

N/a