Top zaak

Perfect geholpen door deskundig personeel die de tijd voor je neemt. Zeer tevreden!

Zie hieronder

Bij Jac. Hensen vind je als man de kleding die vrouwen je toewensen.

Prettig en goed geholpen

Eerst even rustig kunnen kijken en vervolgens prettig en goed geholpen

Top levering

op donderdag besteld op vrijdag afgeleverd helemaal top

Snel, deskundig, zonder poespas

Fijn geholpen. Ik vind de wijze waarop je wordt geholpen altijd erg prettig. Geen overbodige poespas. Nu een lekker colbertje en twee truien aangeschaft. Stond met een kwartier weer buiten.

Had beter advies verwacht

Ik kocht 2 jeans. Ze leken me wat lang, verkoopster zei dat ze in de was nog wat zouden krimpen. Thuisgekomen was het duidelijk dat ze toch te lang waren. Ik had van de verkoopster meer deskundigheid en een beter advies verwacht.

Mijn ervaring is dat ik correct, deskundig en persoonlijk wordt geholpen bij kledingaanschaf

Altijd hou ik een prettig gevoel over van een bezoek van Jac Hensen in Doetinchem. Erg jammer dat ze weggaan uit Doetinchem. Ze voelen goed aan wat je zoekt en wat bij je past. Ze geven gevraagd en ongevraagd deskundig advies. De keuze vind ik erg groot: casual of zakelijk: het moet wel raar lopen als je niet vindt wat je zoekt.

Jac Hensen, daar kom ik zeker terug!

Wat een fantastische ervaring en een geluk dat ik tijdens een weekendje weg in Amersfoort tegen Jac Hensen opliep! Prima geholpen en ontzettend veel leuke kleding aangeschaft waar ik in mijn eigen stad anders goed naar had moeten zoeken. Over een tijdje dus maar weer een weekendje weg boeken… naar wederom Amersfoort ;-) !

Zeer professioneel geholpen

Een leuke, open en professionele verkoopster heeft ons geholpen. Ze liet ruimte over voor eigen inbreng en kwam met alternatieven.

Zeer klantvriendelijk en top kleding voor een scherpe prijs!

Zeer klantvriendelijk geholpen. Het hele pand werd afgelopen om de juiste maat te vinden maar dat was geen enkele moeite. Daarbij biedt Jac Hensen al jaren hoogwaardige kwaliteit kleding voor een goede prijs!

Heel prettig geholpen

Bijzonder prettig geholpen Vriendelijk, geduldig, erg meedenken en totaal niet opdringerig. Alsof je met een kennis aan het winkelen bent.

Prettige winkel met een grote keuze aan kleding

Erg leuke winkel om op je gemak rond te kijken. Erg veel variatie van kleding en leuk personeel, helemaal niet opdringerig maar erg behulpzaam.

Goede hulp en mooie kleding

Bij Jac Hensen wordt ik altijd perfect geholpen. Vriendelijke medewerkers en mooie kleding. Ik heb een lengtemaat, de kleding hiervoor zou uitgebreid mogen worden.

Fijne nette winkel met prima service

Op internet een blouse besteld, helaas niet wat ik ervan verwachtte dus kon ik hem ruilen in de winkel! Ook nu een jas gekocht, helaas niet meer voorradig in de winkel en dus krijg ik hen thuis gestuurd.. heel fijne zaak..

….

goed n fijn

ik ben goed geholpen

Goed geholpen door vakkundig personeel.

Meteen herkenning bij binnenkomst in de winkel.Goed doorvragen welke kleding ik belangrijk vind. Kopje koffie stond meteen klaar. Meteen een geslaagd ensemble bij elkaar gezocht. Prima reactie op mijn opmerkingen en meedenken. Ik ben weer geslaagd met een mooie aankoop en kijk met plezier terug op mijn bezoek aan JAC Hensen Deventer

Eindelijk overhemden die me passen.

Als ik overhemden koop dat heb ik vaak dat " het lijfje" te kort is en bij enkele bewegingen het hemd al uit de broek komt. Met de overhemden van Jack Hensen is dat niet het geval ze zijn extra lang en dat zit perfect. Jammer alleen dat er nog geen vestiging in Zwolle zit.

Goed geholpen en advies

Ben goed geholpen en ook goed advies gehad

Mooie collectie en goed advies

Prettige winkel, voldoende ruimte en vriendelijk behulpzaam personeel

Netjes geholpen en goede uitleg

Ze waren klantvriendelijk en hielpen correct

Fijne winkel, vriendelijk personeel.

Fijne winkel om te shoppen. Mooie collectie en fijn en vriendelijk personeel

Zeer prettig winkelen

Goede servers. Er word zeer veel aandacht besteed aan de klant.