Vlotte en deskundige en efficiente bediening

Ben al langere tijd klant (Apeldoorn en Almelo). Stel de regelmatige E-mail communicatie op prijs. Weet precies wat ik hebben wil en verkoper probeert niet mij van gedachten te laten veranderen. Ik ben geen "winkelaar" en heb mijn besluit thuis al genomen.

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Voor het uitzoeken van een kostuum werden we heel goed geholpen. Deskundig en vriendelijk. Binnenkort hopen we hier zeker nog een keer terug te komen.

Professioneel en (h)eerlijk advies!

Bij Jac Hensen val je gelijk in een warm bad bij binnenkomst. De verkopers/adviseurs staan je bij in raad en daad en bij het verlaten van de shop heb je altijd een goed en geslaagd gevoel. Ik raad iedereen aan eens een kijkje te nemen bij Jac Hensen!

Verrassende collectie

Wederom weer goed geslaagd bin Jac Hensen in Awesomefoort (Amersfoort). Personeel denkt met je mee en terwijl je aan het passen bent maken ze koffie voor je.

klantvriendelijk en veel keus

correct en klantvriendelijk geholpen kundig personeel goed advies

Zeer goed geholpen

Voor het eerst daar geweest zeer mooie zaak vriendelijk personeel en vakkundig kan niet anders zeggen

Goede klantvriendelijke ervaring. volledig geslaagd.

Wij werden met volledige aandacht van de verkoper geholpen. heel klantvriendelijk en behulpzaam. goed advies.

UITSTEKEND.

Uiterst vriendelijke verkoopster met heel vakkennis en hele goede adviezen. Daar ik een niet zo’n gangbare maat heb,maat 31, kwam de verkoopster toch met meerdere modellen met een hele goede pasvorm.

Bij Jac. Hensen in Amersfoort, Ga je beslist niet Overboord.

Betrokken personeel, hulpvaardig en prettige omgang.

Super geholpen

Snel en correct geholpen. Gezellig personeel. Goede adviezen.

Goed advies met aandacht voor de persoon

Ik ben uitstekend geholpen met deskundig advies. Hierdoor heb ik dingen gepast en gekocht die ik zelf nooit had verwacht.

Snelle prima levering

Broek zit als gegoten, juiste pasvorm

uitstekende voorlichting en hulp

het is iedere keer plezierig winkelen bij het filiaal aan de Slotlaan in Zeist, Prettige ontvangst en vakkundige hulp. Prima kwaliteit kleding.

Geslaagd

uitstekend geholpen, verkoper nam ruim de tijd en gaf goed advies.

Goed geholpen

De persoon die mij geholpen heeft is kundig en heeft n kijk op mode.

Was erg leuk , goede suggesties , goed geslaagd

Leuk personeel fijn geholpen , lekkere koffie met wat lekkers, goed voor mekaar

Vriendelijk geholpen

We werden vriendelijk geholpen door een leuke jongen man

Wat een heerlijk service en persoonlijke aandacht

Sinds een paar jaar Jac Hensen ontdekt, en ook nu was het weer als vanouds. De persoonlijke aandacht, vriendelijke service en vooral het niet opdringerige van de verkopers zorgt dat je hier graag terugkomt. Assortiment is groot er is voor ieder en ieders portemonnaie iets te vinden. Voor mij is dit de enige mannenmode zaak op dit moment en ik hoop dat dit nog heel lang zo blijft.

Heel leuk geholpen

Wij zijn er leuk geholpen. De verkoper dacht met ons mee. We hoefden ook niet lang ba te denken. Het pak stond ons ook direct aan. Ook de assesoires erbij ..... perfect.

Gastvrij en goed advies

Goede koffie, goed advies en mooie kleding bij Hensen Almelo. Werd gastvrij ontvangen en goed geholpen en geadviseerd door Mw. Reekers.

Heel prettig geholpen door Paul goeie keuze voor ons gemaakt niets is hem teveel lekker koppie thee gedronken en tevreden weer naar .huis .

Prettig geholpen door een beetje onervaren kracht

Goed geholpen, had een wat jonge ervaren verkoper maar we kwamen er samen uit. Hierdoor was de ervaring iets minder dan normaal gesproken. Collega’s vulden goed aan.

Perfect geholpen

Grote keuze in mannen kleding

De sfeer en service in de winkel Blijft prima, Ga zo door !!

Prettig geholpen.

Hele aardige verkoper, goed geholpen .