Fijne winkel met vriendelijke en professionele medewerkers

Ik vind Jac Hensen een hele fijne winkel. Je krijgt altijd advies op maat en de medewerkers denken echt met je mee. Tot nu to 2 pakken en een aantal overhemden gehaald. Pasvorm is altijd goed en kleding voelt kwalitatief goed aan.

Vriendelijke enthousiast en zeer deskundig

Als trouwe klant werden wij hartelijk ontvangen en deskundig geholpen.

Prima winkel

Op zoek naar een pak. Uitgekomen bij deze winkel. Super geholpen, goede suggesties. Prima prijs. Al met al reden om zeker terug te komen. Top!!

Al sinds ruim 20 jaar de winkel waar ik mijn kleding haal.

Altijd top service. En elke winkel is prachtig.

Volgens schema op tijd aangeleverd.

Verders geen opmerking.

Ben langs geweest voor een outfit tbv een bruiloft. Super geholpen en met goed Gevoel de deur uit gegaan

Geweldig geholpen ,vooral bij een afwijkende standaardmaat. Geeft vertrouwen.

Uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel

Jac Hensen heeft een uitgebreid assortiment tegen betaalbare prijzen en vriendelijk personeel

1 van de weinige winkels waar ik kan slagen kwa kleding super kwaliteit en een top service

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Zoals altijd uitstekend

Wederom de uitstekende kwaliteit zoals ik jarenlang van Jac Hensen gewend ben.

Het getrainde oog van de verkoper scant in 0,3s mijn maten

Al jaren vast klant bij Jac Hensen in Enschede. Ik koop niet veel kleding, maar meestal wel hier. De stijl en het assortiment bevalt me, met vooral ook het hebben van lengtematen, wat erg fijn is als je 195 cm / 81 kg bent. En on top of that zijn de verkopers ook nog eens zeer capabel en klantvriendelijk. Even een blik op mijn niet-zo-brede torso, en de verkoper trekt de juiste maten uit de kast. Het passen is slechts een formaliteit. Verbeterpunt: ik vind dat Jac Hensen zich meer environment-friendly zou mogen profileren. Dus neem in het assortiment meer producten op waarvan de grondstoffen en de fabricage milieu- en mensvriendelijk zijn, en laat dat ook zien met een keurmerk. Ik betaal daar graag wat meer voor.

De verkoper was kundig, behulpzaam, en pushte niet Hijzelf liet me rustig kiezen en begeleide mij hierin heel prettig Het was voor mij een kennismaking met Hensen Zal zeker terugkomen

Prima geholpen bij de aanschaf van een kostuum.

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een kostuum. Naast het kostuum ook de bijbehorende artikelen gekocht. De verkoper heeft goed meegedacht en ons fijn te woord gestaan. Complimentje voor de hele gang van zaken. Bedankt.

Vriendelijk pesoneel

Leuke kleding en erg vriendelijk geholpen

Snel service, goede kwaliteit

Leuke winkel goede service vriendelijk oersoneel

Perfecte service!

Deskundig en plezierig advies, de herenmodezaak!

Met veel enthousiasme van de verkoopster geholpen geholpen door de

Wat een gezellige en betrokken verkoopster dat maakt dat we er steeds weer naar teruggaan.

Gewoon perfect

Super goed geholpen, snel en vriendelijk personeel!

Zeer hartelijk onthaal met koffie na coronaperiode!

Daarna wederom zeer klantvriendelijk en op maat geholpen.

De juiste keuze mede door advies verkoopster

Ik twijfelde of ik een overhemd maatje M of L moest hebben. Beide maten geprobeerd. De verkoopster zei dat een M de beste keuze was omdat bij dit merk de modellen groter uit vallen. Ik ben blij met dit advies omdat ik nu met de juiste maar naar huis ben gegaan.

Goed oog voor waar ik voor keam

Zowel boven als beneden (Amersfoort) gerichte aandacht, advies en meedenken naar wat ik zocht.

Goede kleding en goede bediening.

Ik koop elk jaar míjn kleding bij Jacques Hensen en dat bevalt mij.

Goed geholpen

Fijne winkel om inkopen tedoen