Altijd ruime keus voor een goede prijs!

Zowel in de winkel als on-line, altijd netjes geholpen.

Op een voortreffelijke wijze geholpen.

Wij zijn bij de aankoop van een pak door de heer Mansouri op een voortreffelijke wijze geholpen. Zijn deskundigheid en advies was subliem. Niet meer aan toe te voegen. Punt!

Mooie zaak, prima verkoopster, geduldig, tijd voor je nemen

Alles letterlijk uit de kast halen waar je naar op zoek ben. Vragen wat je zoekt. Na besluit ook een extra actie voordeel noemen die op dat moment speelt. Ik heb als dordtenaar jullie zaak ontdekt en kom beslist weer

Uitstekende zaak.

Bij Jac Hensen in Almelo wordt je altijd prima geholpen & geadviseerd.

Mooie winkel, mooie kleding, fijn personeel

Op de dag van aankopen was het erg druk waardoor het personeel zich in 1000 bochten wrong om zo goed mogelijk te helpen. Dat alleen al wordt zeer gewaardeerd. Fijn personeel met verstand van zaken en ook nog eens mooie kleding. Voor herhaling vatbaar!

Goed en snel geholpen

Prettig, snel en vriendelijk geholpen. Weer erg tevreden met 3 nieuwe pantalons en een colbert.

Uitstekend geholpen

Zeer goed geholpen door de verkoper, ben helemaal geslaagd.

Super personeel

Zeer ruim aanbod, ik kom speciaal vanuit Amsterdam naar Jac Hensen Amersfoort omdat ik daar een zeer ruime keuze heb in grote maten tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Ik grote maten winkels betaal ik de hoofdprijs, bij Jac Hensen een normale prijs. De dame die ons hielp was helemaal super, wat heeft die haar best gedaan en verstand van zaken, ik vond iets leuk maar zij rade het mij af en gelijk had zij achteraf, zij kwam met iets anders en dat was gelijk wat ik wilde. Ik hoorde toevallig een collega haar naam noemen en zij heet Pia. Iedere winkel eigenaar zou trots zijn op een medewerker als Pia. Graag kom ik weer terug naar Amersfoort om te shoppen bij Pia.

Goede service.

Hebben alle aandacht voor je.

Veel keuze, makkelijk shoppen online.

Veel keuze, makkelijke online shoppen, retouren simpel en snel, achteraf betalen mogelijk.

Op een zeer prettige manier goed geholpen in mijn kledingkeuze.

In de winkel werd ik op een vriendelijke manier geholpen om tot een goede keuze te maken voor de maat jas.

Altijd super advies en zeer klantvriendelijk

Ik wordt altijd gelijk goed geholpen niet opdringen gewoon laten weten dat je welkom bent en juist en eerlijk advies geven voelt erg prettig mooi assortiment en niks is teveel gevraagd slaag je een keer niet maakt niks uit je bent zo tevreden kom je gewoon weer terug helemaal top

Kennis

De verkoper wist precies wat ik nodig had! Binnen 5 minuten had ik wat ik hebben moest. Prima kennis en terzake kundig

Fijne winkel voor extra lange kleding

Jac Hensen heeft extra lengte maten kleding in hun assortiment. Deze kleding is van goede kwaliteit en in verschillende kleuren en modellen. Altijd kunnen slagen voor mooie kleding.

Goede service en kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kleding en de vele mogelijkheden. daarnaast word ik altijd zeer goed geadviseerd.

Al jaren kom ik bij Jac, altijd fijn personeel en goede kleding

Hele goede klant gerichtheid

Wordt goed en vriendelijk geholpen

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!

Allereerst werden we begroet toen we binnenkwamen, na enkele minuten rondneuzen werden we gevraagd of we hulp nodig hadden. Vervolgens nam de verkoper alle tijd en zijn we goed geslaagd!

Niet helemaal zoals altijd

Op 13 september bezochten mijn vrouw en ik de winkel van JAC Hensen. We waren op zoek naar een combinatie voor een feest op 17 september. Een beetje laat, dat geef ik meteen toe. Maar we zijn wel goed geslaagd. De broek moet nog een beetje korter gemaakt worden, maar dat kan nog net. We kunnen die op 16 september tussen 5 en 6 ophalen, maar zaterdagmorgen zou ook nog kunnen, want het feest begint pas om 4 uur. De verkoper vond ook dat de mouwen van het colbert te lang waren, maar daar waren wij het niet mee eens. Wij zijn al 30 jaar klant bij JAC Hensen, namelijk vrijwel vanaf de dag dat we in Amersfoort wonen. Regelmatig krijgen we ook als vaste klant (wij staan in de computer) regelmatig aanbiedingen, maar op dit moment konden we van geen enkele aanbieding gebruik maken. Wij zijn in het algemeen heel tevreden over de vestiging van JAC Hensen. Ik denk dat we in 30 jaar nauwelijks herenkleding hebben gekocht bij een andere zaak (afgezien van ondergoed en sokken zo nu en dan). Toch waren we deze keer wat minder tevreden over de manier waarop wij werden geholpen. De verkoper was ook druk met een andere klant. De koffie was prima overigens, maar we moesten dus na de koffie nog wel even wachten. Verder is het een gevoel. We realiseren ons, dat personeelstekort ook bij JH een rol zal spelen. We blijven klant bij JAC Hensen, weest u gerust, ook als we niet in de prijzen van deze enquête vallen. Het wat lagere cijfer dat we geven is niet gebaseerd op 30 jaar ervaring, maar op deze eenmalige aankoop op een rustige dinsdagmorgen. Met vriendelijke groet Tjitske en Henk Karssenberg henkkarssenberg@gmail.com 3818GC93 Met vri,eindelijke

Fantastisch geslaagd mede dankzij een geweldige verkoopster!

We hadden niet goed voor ogen wat we wilden kopen, behalve dat het netjes sportief moest zijn. Dankzij een uitstekende verkoopster kwamen we er uit. En zijn super tevreden met wat we kochten: mijn man om het te dragen; ik om er naar te kijken!

Navraag gedaan of het product aanwezig was in een v/d filialen en kreeg zeer vlug antwoord dat er nog 2 artikelen aanwezig en dat ze deze zo spoedig mogelijk zouden op sturen! En ja dezelfde dag nog ontvangen! Dat noem ik nog is services aan de klant!!! Chapeau voor de firma Jac Hensen.

Snel en correct levering van mijn favoriete merk broek

Nieuwe broek besteld en dit kon eenvoudig en snel met een correct levering van mijn favoriete merk broek MAC

Service en klantgericht

Kom al 40 jaar bij Hensen. Het klantgericht, niet over de top. Meedenken met de klant is een grote kwaliteit van het personeel. Top slaag altijd

Top service, mooie producten

Een last-minute aankoop voor een feest 's avonds. Er werd goed meegedacht en was snel klaar met een paar hele mooie producten. Goede service!

Datum van bezoek: 08-09-2022 samen met mijn vriendin ging ik naar Jack Hensen in Amersfoort. De reden dat ik weer naar Jack Hensen ga, is altijd vanwege de goede service. Ze weten wanneer iemand om hulp vraagt en wanneer ze even een stapje terug moeten doen. Nadat ik mijn pak al had uitgekozen, zat ik alleen nog te tobbe met mijn maat. De verkoper met het bruine jasje hielp mij verder en kregen we daarna een kop koffie aangeboden. Ik kom niet vaak in de stad met de reden dat ik alleen er ben als ik iets nodig heb, en ik ben weer geslaagd! Bedankt!