Ik ga wel ergens anders heen

Ik voel mij niet welkom of gezien. Zijn ergens anders mee bezig en zien de klant niet staan

SLECHTE ONTVANGST.

WE KONDEN NIET EVEN ZELF ROND KIJKEN ER WAS METEEN IEMAND BIJ ONS DIE ZIJ WAT ZOEKT U.

Nemen de tijd voor je ondanks dat we voor 2 pakken kwamen en geen afspraak hadden gemaakt.

De jongeman die ons hielp met de pakken heeft met veel geduld ons geholpen. Kortom een zeer goede en professionele beleving bij jullie ervaren.

de verkoopster is heel prettig

word goed geholpen en krijg goed advies

Goede service en advies

Klantvriendelijk, geduldig en adviserend

Meedenken en meteen actie.

Eenkennis van mij had na jaren een nieuwe cap nodig Hij wilde trouw blijven aan de rode kleur en had een telefoon nummer van Jac Hensen in Enschede. Mijn vriend is helaas niet zo mobiel meer dus gingen we kijken op de website van Jac Hensen voor een rode cap. En.. Jawel hoor! Ik beloofde hem naar de winkel te gaan en hoorde daar dat het betreffende artikel niet op voorraad was maar..Het werd meteen in Amersfoort besteld en het werd spoedig bij mij afgeleverd. Snelle service en afhandeling! Dank u wel JacHensen!

Perfecte service en mooie producten

Deskundig advies en een goede inschatting van wat ik, als klant, zou willen. Verder zeer vriendelijk geholpen.

Ben zeer te vreden over de vestiging Amersfoort. Heb er mijn trouwpak gekocht. En prima geholpen

Altijd vertrouwde verkopers

Fijne winkel

Heel prettig geholpen

Ook voor de grotere maat kon ik goed terecht.

Prima kleding en goede service

Prettige sfeer in de zaak Geen opdringerige verkopers maar mensen die meedenken en vriendelijk zijn Echt een aanrader voor niet standaard maten

Fijne zaak

Nette kleding gecombineerd met goed advies!

Goed geadviseerd over alternatieven

Goed advies over alle mogelijke alternatieven

Geslaagd

Even de nek en buik opmeten en de juiste maat voor me overhemden in 1 keer goed. Proficiat.

Goeie service

Goed geholpen, met een kwartier klaar en tevreden!

Uitstekend geholpen

Duurde even want iedereen was bezig maar daarna uitstekend geholpen.

Prima zaak

Altijd vriendelijke ontvangst en goede producten voor iemand van bijna 2 meter

Goed geslaagd, maar….

Goed geslaagd, maar vervelend agressieve online strategie. Binnen 24 uur na aankoop al vijf -nutteloze- e-mails in de inbox, irritante en wederom zinloze pop-ups op de website waar het lang zoeken is om af te melden voor de ongewenste e-mails. Bovendien geen link in de e-mail om af te melden. Prima voor de kleding, maar digitaal ver vandaan blijven.

Lekker vlot geholpen.

Als gebruikelijk lekker vlot en deskundig geholpen.

Goede kwaliteit en hulp

Bij Hensen koop je altijd kwaliteit. Bekende merken en goed aanbod. Accent ligt m.i nog te veel op “bruiloftskleding” maar overig assortiment wordt steeds ruimer. Personeel erg behulpzaam en herkent de vaste klanten

Prachtige zaak en uitgebreide keus !!

Goed en leuk geholpen .

Snel en prettig geholpen

Personeel vakkundig en vriendelijk.

Weinig inspirerende verkoper

Goede collectie maar we vonden onze jonge verkoper weinig assertief. Iedereen moet het natuurlijk leren. Andere verkopers zouden bij kunnen springen.

Klantvriendelijk

Jas mouwen korter gemaakt geholpen door vriendelijk personeel

Goede spullen,snelle levering.Ruilen,terug sturen nooit wen probleem

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.