Keurig en vlot geholpen, zoals ik dit gewend ben. Of dit nu in Hengelo of Apeldoorn is.

Uitstekende service!

Wens kenbaar gemaakt. Verkoopster begreep het direct. Binnen 15 Minuten met 2 items de winkel uit

Zeer positief

Perfect!

Veel keuze en uitstekende klantvriendelijkheid

Vriendelijk personeel en mooie kwaliteit kleding.

pwbooyen

Fijne winkel, met prima verkopers.

Vriendelijke verkopers

Goede herinneringen en ok altijd goede matten voor groot matten top winkel

Fijne en deskundige hulp

Behulpzaam zonder opdringerig te worden en goede prijs kwaliteit verhouding

Perfecte hulp gekregen!

Erg goed geholpen met het pak en de keus voor accessoires.

Prettig

Easy to shopping

Altijd op tijd

Verschillende malen besteld in webwinkel. Het gaat om t-shirts die extra lang zijn. Ik bestel de shirts van Jack Hensen zelf, deze zijn niet duur en van goede kwaliteit. Ook als je niet voor honderden euro's koopt bij deze zaak voel je je een gewaardeerd klant. Dit blijkt wel uit de cadeaubon voor mijn verjaardag. Kijken of we rond Pasen een winkel kunnen bezoeken in de omgeving van de Betuwe. Heb online een mooie blouse gezien, echter pas ik blouse liever in een winkel dan online online te kopen. Al met al is Jack Hensen voor mij een hele dikke voldoende waard.

Prima service enafspraken op tijd nagekomen.

keurig

De verkoper gaf mij een goed gevoel. En ik ging netjes gekleed de deur uit.

Goed geholpen

N/a

Heel fijn geholpen, kom zeker vaker

Ik zocht een overhemd en een jasje.. Heb uiteindelijk ook schoenen, riem en een ondershirt erbij gekocht. Heel fijn geholpen, goede koffie en ben zeer tevreden

Klasse!

Mooie producten voor een aangename prijs. In de winkel in Amersfoort klantvriendelijk geholpen. Truien broeken en overhemden passen, een aantal items afrekenen om vervolgens via de app de collectie uit te breiden.

Uitstekend geholpen, zeer vriendelijk en gastvrij. Ruim mee denkend.

Fantastisch geholpen. Medewerker weet waar hij over praat en geeft uitstekende adviezen. Prijs kwaliteit verhouding is super.

klasse in - kijken - kiezen - inpakken - de perfecte service

het is graag terugkomen bij Jac

Makkelijk items bekijken en bestellen

Erg eenvoudig bestellen. Items hebben duidelijke produktbeschrijvingen.

Zeer prettig geholpen

Ruime keuze

Mooie zaak, Ruime sortering en vriendelijk persineel

Mooie zaak, Ruime sortering en vriendelijk persineel

Zeer positief

Heel goed en vriendelijk geholpen

Makkelijk binnenlopen, goed geholpen worden.

Inmiddels bij 3 winkels van Jac Hensen geweest. Telkens is het recept goed! Altijd een nette winkel, waar je gewoon keurig geholpen wordt. Afgelopen keer in Zutphen zelfs kennissen meegenomen, die ook zeer geslaagd zijn. Jac Hensen teams Doetinchem, Enschede, Zutphen, bedankt!

Beste Brian, Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met de nette winkel en de service. Graag tot ziens bij Jac Hensen Met vriendelijke groet, Team Jac Hensen

Geweldige zaak en bediening, koffie. Is goed

Fijne en ruime winkel

echte heren winkel

wordt goed geholpen door het team, vlotte en oprecht service

Altijd kwaliteit

Ken deze zaak al jaren. Vroeger kocht je in de winkel, tegenwoordig online. Heb tot nu toe geen klachten.