Er weet altijd iemand wat je precies nodig hebt

Ik was op zoek naar een goede nieuwe broek maar ben vaak beperkt in wat goed past. Hoewel de eerste dame die mij hielp (zeer vriendelijk) alleen maar steeds grotere maten voorstelde, wist een heer naar aanleiding van waar ik aangaf dat het strak zat precies een merk en model in de mij bekende maten te pakken dat als gegoten zit. Dat is het grote voordeel van een goede kledingzaak.

Top geholpen

Vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst En geholpen door dame met passie met af passen van de pakken

Kwaliteit en expertise op een plek bij Jac.

Kwaliteit en expertise op een plek bij Jac.

Super klantvriendelijk

Omdat ik al tientallen jaren bij Jac Hensen kom voor nette kleding was mijn verwachting van de service al hoog. We zijn ook deze keer hierin niet teleurgesteld! Zoals altijd was de service uitstekend en ben ik geslaagd in mijn aankopen.

Prettige sfeer en gedegen verkoper

Een oase van vriendelijke verkooppersoneel,met gedegen vakkennis.

Ontspannen, prettig behulpzaam:))

Het was fijn rustig in de winkel, dus alle tijd om van alles te passen en uit te zoeken . We vertrokken met een tas vol:) Geslaagd!

Kundig personeel, en kwaliteit doet helemaal nergens voor onder.

De keuze is enorm, stijlvol modern en stijlvol klassiek, voor ieder wat wils tegen een eerlijke prijs. medewerkers zijn behulpzaam en super klantvriendelijk. Voor mij is het een one stop shop geworden.

Vriendelijk en goed advies

Goed geholpen. Behulpzaam, vriendelijk en goed advies

Zeer vriendelijk en correct personeel

Mooie kleding, vriendelijk, correct en deskundig personeel.

Goede service, op maat!

We zijn goed geholpen. Ze hebben eigenlijk gelijk de goede maat te pakken! Zeer vriendelijk, ook het andere personeel. Mooie winkel waar ik graag kom voor een pak!

Meteen een passende MEYER - broek in no-time

Ik had per direct een donkerblauwe broek nodig bij mijn colbert en ben goed geholpen, even passen en.....klaar.

Als altijd

LS, Als altijd beviel het winkelen bij Hensen in Ametsfoort weer prima..We hadden dit keer niet zoveel nodig, maar werden uitstekend geholpen door de heer Klein. Binnenkort komen we zeker weer terug voor meer. Vriendelijke groet, Henk (en Tjitske) Karssenberg 3818GC 93

Voldoende tevreden

Ik kom af op iedere keer mails over 15% tot 35% korting. Lees dat er Wränglers zijn. Nu al voor de 2e keer langs geweest, niet in mijn maat, maar nu blijkt dat ze uit het assortiment gaan. Dan maar van andere korting gebruik maken, maar die is er niet op broeken die mij passen. Dan én duurdere broeken kopen dan ik van plan was, én ook nog verstelkosten moeten betalen. Beetje tegenvallers. Bij aanbevelen zou ik twijfel willen invullen. Blijkt niet te kunnen.

Geholpen naar tevredenheid

Naar huis gegaan met top kleding. Goed advies, en geduld van de verkoper.

Goed geholpen

Mijn ervaring is goed te noemen. Prettig geholpen

Zeer vakkundig en netjes geholpen

zie bovenstaande

Jac Hensen, een fijne zaak!

Gezellig, kundig en met een vleugje humor kleding verkopen, top:) Alles naar wens in deze sfeervolle zaak. Blij met mijn aankoop. Tot snel!

Klantvriendelijk

Goed geholpen

Ruime keuze

Nette winkel en keurige personeel.

Vriendelijk behulpzaam en geeft goed advies

Vriendelijke behulpzaam en goed advies geven

Een winkel met ervaring

Geholpen door goede verkoper met kennis. Wist waar die over het had, gaf ook juiste tips en advies mee

Kwaliteit en fijne service

Kwalitatieve kleding en zowel in de winkel als online goede ervaringen met Jac Hensen

Onze “thuiswinkel “ slagen altijd

Al meer dan 33 jaar een superfijne winkel met zeer vakkundig en behulpzaam personeel. Chapeau!

Ik werd goed geholpen

Ik werd goed geholpen

Nette winkel en doet geholpen

De winkels is netjes en ordelijk en het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Goede service en goed geholpen

langestraat 114

3811 AK Amersfoort