Super geholpen. Wat een service.

Mijn vrouw bracht kleding voor me mee. Eigenlijk op zicht. Ik moest het passen . Het zat goed. Als rolstoeler ging het niet zo vlot. Alles paste wel. Tevreden mensen!!

klasse zaak

ruime keuze in kleding en uitstekende bediening.

Ongekende service en vakmanschap!

Ik had dezelfde dag nog een pak nodig waarvan de broek ook nog verkort moest worden, het leek gezien de tijdsdruk een kansloze missie. Maar….. Fantastisch geholpen door Bianca liep ik een half uur later de deur uit met pak, overhemd, t-shirts en sokken, waarbij ik even verderop kon wachten tot m’n broek perfect op maat gemaakt werd. Super geholpen tegen een spotprijs, dat dit nog kan, geweldig!!

Wat je ziet is wat je krijgt.

Goede duidelijke website, maatvoering klopt en nette levering.

super kwaliteit

Snelle levering, fijne communicatie en hele fijne kwaliteit.

Van top tot teen prima verzorgd.

Ik had mijn keuze al gemaakt, maar werd door een hoffelijke en deskundige verkoper helemaal op het goede spoor geholpen. Zijn goede adviezen leidden ertoe dat ik mijn impuls-aankoop heb uitgebreid met aanvullende accessoires. Een meer dan tevreden klant verliet vervolgens het pand.

het is er goed

je wordt er prima geholpen en zij hebben alle tijd voor je

Makkelijke site, en snel geleverd

Bestel met enige regelmaat, makkelijk en snel geleverd. Goede kwaliteit. Een aanrader!

Goed geholpen

Fijn geholpen ook met zoeken/bestellen om outfit compleet te maken

Vriendelijk

Je wordt erg vriendelijk geholpen en de verkopers zijn erg pro actief.

Prima service, goede kwaliteit, netjes verstuurd

Perfect geholpen.

Prima geholpen en zo rustig.

Goed geholpen

Wij zijn heel goed geholpen en ze was erg meedenkend

Prachtige collecties met bijzondere vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Prettig winkellen, altijd vriendelijke ontvangst en service.

Goed geholpen!

Uitstekend geholpen bij aanschaf van een jasje.

Professionele verkopers

Mooie winkel voor nette kleding

Fijne winkel met groot en mooi assortiment

Mooie ruime winkel met een uitgebreid assortiment en goede medewerkers

Perfecte jeans!

Ik draag al jaren de Wrangler Texas jeans van Jac Hensen. Makkelijk te bestellen. Snel bezorgd en perfecte heans!

Niet van deze tijd!

Waar vind je dit nog? Een kleine schade aan mijn broek (een klein half jaar geleden gekocht) werd uitstekend beoordeeld en opgelost. Dank hiervoor! Daarnaast een past kleine aankopen gedaan waarbij ik wederom uitstekend geholpen ben. Dankjewel! Ik kom graag bij Hensen in Almelo terug!

positief

Mooie zaak goed personeel lekkere koffie en altijd wel iets leuks in de winkel te vinden.

Super professionals bij Jac Hensen Almelo

Heel fijn geholpen bij Jac Hensen in Almelo. Qua maat advies en ook nog uitgebreid voor me gezocht naar een artikel wat ik graag wilde hebben. Ook nog gelukt dus super tevreden.

Super geholpen met het uitzoeken voor een outfit.

Leuk en professioneel geholpen, daardoor snel een mooie outfit uit gezocht en gevonden.

Perfect er is geen andere woorden voor

Heel goed bediend en lekker koffie

Nette winkel en je wordt netjes geholpen

Zoals altijd perfect geholpen