Filters

5

Wisselvallend.

Mijn broek besteld op donderdagavond meteen een bericht ontvangen de bestelling goed was overgekomen en de factuur in mijn mailbox. Woensdag ontving ik pas bericht dat mijn broek is aangeleverd aan PostNL donderdag wordt deze bezorgd. Vind er wel een lange tijd tussen zitten. 1 week. in de tussentijd niets gehoord. 6 weken geleden (had een afspraak) trouwpak gekocht voor me zoon in de winkel we werden voortreffelijk geholpen. heel tevreden hele goede verkoopster. 2 weken geleden (had ik zelf een afspraak voor een compleet pak) in de winkel. Ik ben nog nooit slecht geholpen. verkoper was saggerijnig en dacht niet mee. met 5 minuten stond ik weer buiten echt een hele dikke afknapper. Dan te bedenken dat Dronten - Amersfoort toch 45 minuten rijden is om naar jullie zaak toe te komen. Me aanbeveling is ja maar dan wel met gemende gevoelens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Voor het eerst ging ik kleding uitzoeken bij Jac Hensen. Ze hebben er een ruim aanbod en ik werd erg goed geholpen door de medewerkers. Het is zeker de moeite waard om hier kleding te zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

T-shirts gekocht. Prima kwaliteit voor een mooie prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Op n snikhete dag kwam ik met mijn man in de winkel. We hadden tevergeefs geprobeerd kleding te vinden in andere winkels in het centrum. Bij Hensen troffen we een medewerker die de tijd nam en ons kon adviseren. Het was er lekker koel en schoon. De winkel oogde opgeruimd. Ruime pashokjes (veel haakjes) en goede spiegel. Mijn man is hier geslaagd. Volgende keer gaan we eerst naar Hensen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Nette mensen en vriendelijk bediening. Kwaliteit is op en top

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keus, vriendelijk personeel

Mooie winkel met een ruime keuze. Fijn geshopt, kom zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke winkel

Werden goed geholpen door dat er goed naar onze wensen werd geluisterd top

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kwaliteit prijs verhouding

Wij zijn heel professioneel en prettig geholpen in het filiaal Veenendaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie zaak

Mooie zaak en aardig en capabel personeel

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk personeel en je wordt correct geholpen

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zaak

Prettige bediening en goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

De verkoopster begreep mij direct en kwam met de juiste artikeklen

Prettige wijze, vriendelijk en ga je het gevoel serieus te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen!

Kwam binnen en begon met rondkijken en werd beleefd aangesproken en gevraagd of ik hulp nodig had. Meteen goed geholpen, heb verder nog even rond kunnen kijken en ben tevreden met mijn aankoop weer weggegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel

Heel fijn personeel die met je meedenkt. Zeer vriendelijk. We zijn lachend de winkel uitgegaan en dat tref je niet zo vaak

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, denken met je mee

Mijn man komt hier vaak, nu was ik een keer mee. Fijne zaak, denken met je mee! Mijn man wilde wat zomerkleding, verkoopster heeft diverse setjes laten zien en bij twijfel gewoon laten passen! Super! Want daardoor goed geslaagd! Soms moet je de combinatie gewoon zien! Ze nemen de tijd voor je! Bedankt!!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Empathisch

Goed meedenkend en weten wat nodig is voor succes!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Goede service tijdens aankopen kostuum. N

  • Aanbevelen? Ja
10

Totale winkel ervaring!

De medewerkers kunnen je op en top aankleden. Met een ruime keuze van het assortiment merkkleding. Er wordt echt goed naar de klant geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel klantvriendelijk

Heel behulpzaam. Makkelijk met kleding ruilen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen en goed geslaagd

Op zoek naar iets "informeel netjes" goed geadviseerd en uitstekend geslaagd. Fijne winkel waar ik graag kom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben heel netjes en vriendelijk geholpen

Zou zeker weer terug komen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk snel een paar broeken aangeschaft

Past altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

Wat een prettige ervaring! Ik ben door een oudere verkoper zeer goed geholpen. Hij nam de tijd, gaf eerlijk en deskundig advies, zonder opdringerig te zijn. Daarnaast was hij erg klantvriendelijk en professioneel. Ook complimenten voor de vernieuwde winkel in Almelo; die is echt erg mooi geworden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

We zijn keurig geholpen en hebben goed advies gekregen, ook kwamen ze met voorstellen aan waar we meteen enthousiast over waren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

langestraat 114

3811 AK Amersfoort

033 - 46 17 405

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.