Goed geholpen

Er was een ruime keuze in de winkel en tijd voor de klant.

Top kleding

Veel grote maten

Onzettend goed geholpen

Personeel is erg vriendelijk en heeft de juiste kennis. Goed geholpen en nemen de tijd voor jou.

Prima geholpen

Verkoopster dacht goed mee met mijn wensen.

Aandacht!

Bij binnenkomst werden we welkom geheten en konden wij op gemak de kleding bekijken. De verkoper stond stand by en was niet opdringerig. Onze vragen kwamen vanzelf en hij was direct behulpzaam en gaf advies op maat. Mijn maat was niet in de winkel en direct werd er in de computer gekeken op beschikbaarheid. Uiteindelijk geslaagd en uitstekend geholpen Top service!

Top werknemers

Werknemers waren top werd goed geholpen

Perfect geholpen

Op een prettige manier geholpen bij de verkoop. Niets was te veel. Verkoper ging paar keer naar het magazijn om te kijken of er nog iets was in mijn maat of kleur. Goed geslaagd.

Ik was aan het kijken voor wat kleding en bedacht mij dat ik nog een wit overhemd nodig had. Door een medewerker goed geholpen over de juiste maat. Erg vriendelijk en beleefd

Prettige ontvangst en goede begeleiding en advisering. Medewerkers nemen ruimschoots de tijd.

Zie boven

Geweldige ervaring

Heel prettig geholpen in de winkel met mijn zoon, die heeft trouwpak gekocht

Goed geholpen

Heel fijn geholpen, en goed geslaagd. Eerlijk advies.

Prima en behulpzaam personeel

Alleen het aanbod en keuze valt enigzins tegen. Ook weinig op voorraad voor wat betreft artikelen die ik al eerder gekocht heb.

Mooie broek

Mooie kleur en goede pasvorm

Goed geholpen en in een keer geslaagd

-Goed advies -goed persoonlijke benadering -fijne overzichtelijke winkel

Zeer geslaagd bezoek aan winkel Zeist

Prima service en uitstekend advies, prettige sfeer, zeer klantvriendelijk/gericht en pro-actief personeel, meedenkend en een uitstekende aankoop gedaan

Fijne winkel.

Zeer prettig geholpen.

De persoonlijke aandacht maakte het verschil.

Ik had drie dezelfde overhemden nodig in drie verschillende maten. Na via de site geprobeerd te hebben iets te bestellen voor een doorpas werd ik gebeld door medewerker in Amersfoort. Hij stopte niet met vragen en voorstellen tot we er uit waren. Heel prettig. Het doorpasmoment werd daardoor een "walk in the parc" met een gezellig kopje koffie. Deze medewerker maakte door zijn persoonlijke aandacht het verschil. Hulde!

Lekkere koffieb

Snelle vriendelijke service 0

Erg goed

Altijd kwaliteit en service

Prima pasvorm goede keuze

Ruime keuze en uitstekende verkoop pers

Wij zijn al zeer veel jaren klant bij Jac. Hensen en hebben dus ook veel veranderingen mogen ervaren. Reden dat wij hier altijd komen is de uitstekende keus; de zeer vriendelijke en vakkundige verkopers/sters

Vriendelijke correcte service

Juiste maat niet aanwezig. Binnen drie dagen thuis

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie truien lekker lang en snel geleverd

Onze ervaring is zeer positief. Prettige verkoopster, dacht mee, drong niets op.

Fijne kundige medewerkers

Fijne kundige medewerkers die meedenken met de klant