Super goed

Ik ben super goed geholpen door de verkoopster

heel leuk

ja zeker wil un kadobon

Jac Hensen vervuld al je wensen

Bij Jac Hensen is de keus enorm. Je wordt er op je wenken bedient. Klantvriendelijk!

Service op en top!

Toppers zijn ze op het gebied van persoonlijke aandacht met een scherp oog voor kwaliteit. Zo kocht ik onlangs een aantal polo’s van Hensen eigen lijn die in een ruim kleuren spectrum verkrijgbaar zijn. Iets wat ik bij menig grote merk mis. Dank jullie wel Team Hensen Amersfoort

Fijne service

Goed ontvangen Fijne uitleg en goede service, is goed onder leg. Wist precies wat ik zocht.

Goed geadviseerd, zeer attent, goed geslaagd

Zeer goede ervaring. Personeel voelt goed aan wat de klant zoekt en wat bij hem past

Super vriendelijk en deskundig geholpen

Ook met mijn scootmobiel naar binnen en in alle rust super leuk en deskundig geholpen. Met een leuke set weer huiswaarts gereden. Je wordt hier in alle rust geholpen en geven ook een eerlijke mening als je zelf twijfelt en niet alleen om te verkopen want als het niet staat zeggen ze ook dat we iets anders gaan proberen endat is wel top. En het lekkere kopje koffie doe het altijd goed. Heren bedankt

Fijne winkel met hoge slagingskans

Wanneer ik nieuwe kleding wil is jac Hensen de eerste winkel waar ik naar toe ga. Meestal slaag ik in 1keer en hoef ik verder niet te kijken.

Mooie kleding, goed geholpen.

Leuke niet alledaagse kleding

Prima winkel

Na jaren klant te zijn in jullie winkel hebben we nu een puntje van kritiek. Onlangs kleding gekocht voor mijn man á €329.00. Nog gevraagd bij de kassa of er kortings acties waren. Kregen we 3 dagen later kortings kaarten in de brievenbus.... Voor ons als vaste klant misschien wel zo fijn geweest als dit was gezegt bij de kassa.

Zeer prettig geholpen door een bekend gezicht.

Een prettige dame die je maat goed ziet en ongeveer weet wat je wil...topmens.

Klasse!

Bij het zoeken bij mijn colbert naar een bijpassende broek en overhemd fantastisch geholpen. De adviezen van de verkoper zijn oprecht en hij dacht mee wat goed zou passen. Ik ben al regelmatig bij jullie geweest en iedere keer met volle tevredenheid de deur weer uitgegaan.

Een plezierige ontspannen sfeer waar je met een goed advies geadviseerd wordt.

Op een plezierige ontspannen manier ontvangen worden, geen opdringerige benadering en een goed advies.

Werden prettig geholpen.

Druk maar ondanks dat goede service

Zondag was het druk in de winkel maar ondanks dat probeerde de medewerker zich in 3 en te splitsen en hielp goed ! Complimenten

Prachtige collectie en aardig personeel

Grote winkel voor elke gelegenheid iets te vinden. Het personeel is super vriendelijk

Goede sevice en het personeel is vriendelijk en weten precies van de hoed en de rand. Dus goed opgeleid. Veel keuze en je kunt van top tot teen alles in één keer kopen.

Fantastische winkel.

Winkel graag in Amersfoort en ga altijd even bij Hensen de winkel binnen. Ruime winkel, vriendelijke mensen en kan zelf even rustig oriënteren. vragen staat daar altijd vrij. Hoestbui, dorst, altijd glaasje water bij de hand. daar hou ik zo van!

Mooie winkel met vriendelijk personeel

Veel keuze, benedenverdieping casual en bovenverdieping nette kleding. Personeel is vriendelijk en niet opdringerig.

Na binnenkomst gelijk geholpen. Mijn eerste idee was iets wat wel mogelijk zou zijn maar tegen een behoorlijk prijskaartje aangezien het maatwerk zou worden. Mezelf toch helemaal laten stylen met iets anders qua volledig pak....helemaal gaaf geworden. Tot aan de schoenen aan toe! Dank jullie wel voor deze goede ervaring.

Tot de volgende keer ;-)

Uitstekend, zowel de hulp als de aankoop!

weinig keuze voor jonge mannen als je geen pak wil

De eerste keer dat we in Dordrecht kwamen viel mij tegen de boven verdieping dicht. probeerden ons te helpen maar verder moesten het maar uitzoeken

Heel geholpen

Heel fijn geholpen en goed geadviseerd door Patrick bij het kopen van een pak, voor een speciale gelegenheid. Wordt alle tijd genomen kopje koffie tussendoor.

Waardeloze service

Twee truien van merinowol vertonen na respectievelijk 4 en 2 keer dragen slijtageplekken en diverse pillen. Volgens de inkoopafdeling van Jac Hensen is het geen productiefout en kan dat vroeger of later altijd gebeuren omdat merinowol een bijzonder fragiele stof is. Met 50 procent korting mag ik twee nieuwe truien kopen; deze oplossing is dus géén oplossing. Ze mogen mijn truien terugsturen (voor in de kledingbak) en ga hier dus nooit meer iets kopen.