Fantastisch professioneel geadviseerd en geholpen!

Waren op zoek naar Kostuum voor huwelijk van onze dochter. Komen binnen in Amersfoort, worden uiterst vriendelijk aangesproken door de meneer op de afdeling. Ik zeg... ben op zoek naar grijs kostuum, meneer kijkt mij aan loopt naar het rek pakt een jasje zit als gegoten, het zelfde geldt voor de pantalon terwijl ik niet de kleinste ben en geen standaard confectie maat heb. Tijdens een aangeboden kopje koffie was ook nog even een kop koffie was ook nog even het knoopje bij het boord van het shirt verplaatst, kostuum op advies van de meneer netjes afgespeld. Vooral de manier hoe de meneer ons geholpen heeft viel op, rustig adviserend en buiten al niet opdringerig! Binnen 30 minuten stonden mijn vrouw en ik met een blij gevoel weer buiten.

Super geholpen

Prima geholpen!!

Een winkel naar mijn hart.

De verkopers staan direct voor je klaar en de mensen kennis is zeer goed te noemen. Ik was direct klaar en mijn nieuwe aanwinst zitten perfect. Ze zijn van goede kwaliteit waar je zonder schaamte over straat kan gaan.

Al klant vanaf de opening in Amersfoort.

Een hele prettige winkel om te kopen, waar het personeel je rustig laat rondkijken.

Ultiem winkelgenot met een persoonlijke touch in Amersfoort.

Een kostuum uitgezocht voor een bruiloft, ultieme klantbeleving bij JAC Hensen in Amersfoort. Verkoper heeft mij super begeleid in de keuze en geholpen bij het afspelden voor het vermaken. Kortom. Een 10 waardig.

Goed geholpen

Mooie kolletie

Zeer correct geholpen

Ik heb afgelopen zondag een broek, blouse, bretels en jasje gekocht en ben zeer tevreden over we geholpen zijn. Lekker bakje koffie gehad en de verkoper heeft er alles aan gedaan en de tijd genomen om tot voor ons de juiste combinatie t ekomen

Prima shop ervaring

Op zoek naar overhemden, uitstekend geholpen in de winkel. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Weten dat het goed zit

Top en professioneel. Voelt als thuiskomen

Uitstekende levering!

Ruime keuze. Snelle afhandeling en goede bezorging.

Fijne winkel om kleding te kopen

Wij hadden eerst een spijkerbroek bij de Webshop van Jac Hensen maar die bleek te klein te zijn en meteen weer terug gestuurd. Toen naar Zutphen gereden om in de winkel van Jac Hensen maar een paar andere spijkerbroeken te passen maar dan een maat groter. Wij hebben twee broeken gekocht en volgende week wordt een spijkerbroek naar ons huis op gestuurd omdat de juiste maat niet in de winkel voorradig was. Kijk en dat noemen wij nog eens service, en wij zijn heel prettig geholpen door de heer Jansen in de winkel.

We zijn heel goed geholpen we gaan er altijd met een tas vol weg

zeer positief

winkel in Doetinchem binnengelopen, wens kenbaar gemaakt aan verkoper. Verkoper begreep direct wat ik wilde en kwam met 2 stuks om te passen. Een daarvan viel direct in de smaak, die heb ik dus gekozen.

altijd naar tevredenheid geholpen

de prijs-kwaliteitsverhouding klopt,

Helemaal top

Broek was er niet, het filiaal heeft m besteld en thuis laten afleveren. De broek was er de volgende dag, zonder extra kosten!

Prima ontvangst in de winkel en fijn betrokken personeel

Vlot geholpen, koffie aangeboden gekregen en snel in magazijn gekeken of artikel er nog was, kontakt met ander filiaal waar broek wel in goede maat aanwezig is. Gewoon een prettige winkel met no nonsens personeel!

Goed advies en super geholpen. Mijn vader is heel slecht ter been wordt er direct een stoel opgehaald en de kleding worden naar hem gebracht

Hoog slagingspercentage

Fijne winkel, altijd prettig geholpen door het personeel. Al die jaren dat we klant zijn, nog nooit de winkel verlaten, zonder geslaagd te zijn.

top winkel met top personeel

ik word in de winkel in Zutphen vriendelijk en deskundig geholpen,waardoor ik nooit met een sof aankoop naar huis ga voor een redelijke prijs

Beste kwaliteit

Vriendelijke personeel Beste kwaliteit Goede sfeer

Al jaren lang vaste klant. Zeer tevreden.

Zeer deskundig en vriendelijk personeel

Goed advies

Prettig te.woord gestaan niet pusherig zoals on andere winkels.

Ik koop al bij Jac Hensen vanaf het moment dat hij gestart is in Ede. Dat zegt m.i. genoeg.

Altijd prima. Medewerkers altijd prima.

prima spul voor een prima prijs

al jaren een tevreden klant. Vanaf de jaren 90 al bij Jac Hensen in Ede. Een jaartje of 30 dus. Dat is niet voor niets.......

TOP GEHOLPEN

Perfect geholpen ik slaag in deze winkel in Almelo altijd