Geweldig geholpen personeel denkt goed mee en geeft een eerlijk advies

Geweldig geholpen personeel denkt goed mee en geeft een eerlijk advies. Men neemt volop de tijd.

Groot en mooi assortiment en vakmensen

Ruim assortiment Vakmensen die vriendelijk en behulpzaam zijn

super en vriendelijk geholpen zoals altijd

Klantvriendelijk

Altijd voel je je welkom!

behulpzaam

ze liet alle beschikbare bloezen zien met korte mouw en borstzakje

prima - uitstekend geholpen door een Amsterdammer;-)

Zeer behulpzaam - service zoals je die niet vaak ervaart!

Kom er graag

Ruime keuze aan kleding vriendelijke personeel kom er graag shoppen

Uitstekende service en prettige sfeer

Uitstekend geholpen door verkoper. Wist goed wat ik wilde hebben en daardoor een complete nieuwe zomer garderobe aangeschaft. Meer winkels bezocht in de stad, maar daar kwam ik alleen maar opdringerige verkopers tegen die geheel de plank missloegen door niet even te vragen waar ik nar opzoek was! Chapeau voor de verkoper die mij bij Jac Hensen heeft geholpen. Vriendelijke kerel!

Casper in filiaal Ede doet echt in alles z’n best zo hoor je met de klant om te gaan geweldig

Vlot en volgens afspraak geleverd

Goede service, jas was te groot retour gestuurd en vlot afgehandeld.

Mooie winkel en ervaren personeel

Ik ben deskundig geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen.

Kundige en vriendelijke verkoopster

Ze had gelijk de goede maat en kleur. En voldoende keuze in het ruime assortiment.

Klantvriendelijk

Ik ben heel klantvriendelijk en correct geholpen goed advies een meedenkend

Jac Hensen vervult je wensen!

Op zoek naar een mooi poloshirt naar Jac Hensen Almelo. Binnen 10 minuten geslaagd en goed geadviseerd! Kundige mensen bij Jac Hensen!

Snel besteld en zeer snel geleverd

Zeer vlotte website om alles uit te kiezen. Bestel sporadisch eens een paar tshirten. Zijn al jaren van uitstekende kwaliteit. Ben zeer tevreden van de lengtematen met mijn lengte. Na afhandeling bijzonder snel geleverd.

Jee wat goed!

Mijn eerste aankoop bij deze winkel en de spijker op zijn kop. Mooie prijs, mooie kwaliteit. Perfect verpakt. Maatadvies polo's van Nils niet gevolgd en dat was goed. Mijn 'vaste' maat L zit uitstekend. Nils Polo's en Chino met hoogwaardige uitstraling. Ik ga zeker snel weer bestellen.

Goed geadviseerd, betaalbare mode en fijn om altijd hetzelfde personeel aan te treffen. Er wordt echt meegedacht!

Uitmuntend

We zijn in Ede geweest. Zoals gewend zijn we geweldig door Casper geholpen. Hij is zeer vriendelijk, vakkundig, denkt mee en is geïnteresseerd in wie je bent. Denkt in mogelijkheden en oplossingen. Hij is de reden om daar naar de winkel te gaan. Hij krijgt van ons een 10+. Geweldige verkoper, kwamen voor 1 shirt en gingen weer met een tas vol weg .(zoals gewoonlijk ha ha ) Een aanrader

Altijd goede kwaliteit en service

Kom zeer regelmatig bij Hensen (Ede). Kundig personeel en kwaliteitskleding. Maat niet op voorraad dan wordt er altijd een oplossing gezocht.

Goed geholpen Zonder deze verkoper was ik met niks naar huis gegaan omdat in niks kon vinden Deze jongeman pikte er zi 2 mooie shirts uit in mijn maat

Leuke collectie!

Afspraak is afspraak!

Ontspannen shop ervaring..

Je kan relaxt shoppen zonder dat je meteen wordt bestormd. Met gepaste service wordt je goed begeleid en geholpen.

Aanrader voor iedereen

De artikelen zijn van goede kwaliteit, prijs is fatsoenlijk. Genoeg keuze in verschillende artikelen!

Goede klantbehandeling met mooie produkten

Deze week online kleren besteld. Het is makkelijk navigeren op de website, snel en duidelijk. Je kan kiezen tussen alle bekende, maar ook de eigen merken zijn van goede kwaliteit en hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding, bijv. De overhemden, mijn favoriet.

Op superwijze geholpen

De verkoper heeft alle mogelijke moeite gedaan om het juiste, maar ook geschikte product te leveren. Grote klasse en een compliment voor de verkoper.

langestraat 114

3811 AK Amersfoort