Goed geholpen

Heel fijn geholpen, en goed geslaagd. Eerlijk advies.

Prima en behulpzaam personeel

Alleen het aanbod en keuze valt enigzins tegen. Ook weinig op voorraad voor wat betreft artikelen die ik al eerder gekocht heb.

Mooie broek

Mooie kleur en goede pasvorm

Goed geholpen en in een keer geslaagd

-Goed advies -goed persoonlijke benadering -fijne overzichtelijke winkel

Zeer geslaagd bezoek aan winkel Zeist

Prima service en uitstekend advies, prettige sfeer, zeer klantvriendelijk/gericht en pro-actief personeel, meedenkend en een uitstekende aankoop gedaan

Fijne winkel.

Zeer prettig geholpen.

De persoonlijke aandacht maakte het verschil.

Ik had drie dezelfde overhemden nodig in drie verschillende maten. Na via de site geprobeerd te hebben iets te bestellen voor een doorpas werd ik gebeld door medewerker in Amersfoort. Hij stopte niet met vragen en voorstellen tot we er uit waren. Heel prettig. Het doorpasmoment werd daardoor een "walk in the parc" met een gezellig kopje koffie. Deze medewerker maakte door zijn persoonlijke aandacht het verschil. Hulde!

Lekkere koffieb

Snelle vriendelijke service 0

Erg goed

Altijd kwaliteit en service

Prima pasvorm goede keuze

Ruime keuze en uitstekende verkoop pers

Wij zijn al zeer veel jaren klant bij Jac. Hensen en hebben dus ook veel veranderingen mogen ervaren. Reden dat wij hier altijd komen is de uitstekende keus; de zeer vriendelijke en vakkundige verkopers/sters

Vriendelijke correcte service

Juiste maat niet aanwezig. Binnen drie dagen thuis

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie truien lekker lang en snel geleverd

Onze ervaring is zeer positief. Prettige verkoopster, dacht mee, drong niets op.

Fijne kundige medewerkers

Fijne kundige medewerkers die meedenken met de klant

Communicatie webshop en winkel matig

Had via de webshop een bestelling gedaan met €10 korting en aangegeven in de winkel af te rekenen. In de winkel weet men schijnbaaar niet wat er in de webshop is berekend en moest ik de gewone prijs afrekenen. Dsar was ik het uiteraard niet mee eens. Het is wel opgelost maar dit is niet de eerste keer en ervaar dit als uitermate vervelend en negatief. Webshop en winkel mogen niet als cocurrentren van eljaar worden gezien maar zo voelt het als klant wel.

Zelfde maat valt kleiner

Heb altijd 3x xl en dat valt altijd goed, Maar nu valt dit te klein, En ik let op op het type model. Ben wel zeer tevreden over de kwaliteit van Jac hensen.

Opnieuw een geweldige ervaring

We worden altijd zeer goed geholpen met advies en voorbeelden.

een winkel waar je graag terug komt

jac hensen een begrip in Amersfoort waar ik altijd omheen liep omdat ik dacht dat het meer voor een ander slag mensen was .Ik ben er nu geweest voor een pak te kopen en geholpen door Richard dat was echt een top ervaring en ik ga er zeker weer terug komen .

Heel goed geholpen Fijne adviezen gegeven

Goed advies gekregen Wisten meteen wat goed stond , of wat je zocht

Mooie kleding perfecte service

Vroeger kwam ik veel bij jullie zaten jullie nog op de hoek bij de zuiderstraat lang geleden maar ben verhuist en afgelopen week voor het eerst weer bij jullie geweest en jullie hebben er weer een vaste klant bij gr rene

Goed assortiment en prima geholpen

Voor het eerst hier binnengelopen. Goede merken, mooie spullen en meteen een paar dingen gekocht. Uitstekend geholpen met keuzes en maten. Ik kom hier zeker terug.

Heel goed geholpen

Heel tevreden met de hulp die ik kreeg bij het aanschaffen van de kleding

Prima geholpen keurige jongen die mij geholpen heeft.en vakkundig

Zeer goede ervaringen bij Jac Hensen , ze weten snel wat je wilt en uitstekend oog voor kleur combinaties, zeer ervaren verkopers die snel de juiste maat weten en weten snel wat je wilt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.