Altijd netjes geholpen

Snelle en goede hulp

Goed advies en klantvriendelijk

Veel merken, verkoper heeft goed advies en vriendelijk personeel.

snel en leuk geholpen

nette winkel en en goede advies

Weer supergoed geholpen!

Weer een aantal leuke zomer items gekocht in de gezellige winkel in Almelo. Ondertussen weten ze ongeveer wat bij mij past en worden de juiste polo’s, truitjes en T-shirts aangereikt. Mooi assortiment en variatie herenkleding voor in de zomer. Top winkel en top personeel, ik blijf hier zeker komen!

Netjes en met aandacht geholpen,prima!

De verkoper nam tijd om ons goed te adviseren en wij gingen de winkel uit met een mooi pak.

Zeer prettige service en mooie kleding voor elke beurs.

Wordt op niet dwingende manier deskundig en.met goed advies geholpen. Denken mee voor persoonlijke praktische toepassingen van kleding.

Advies sluit aan bij persoon en gelegenheid

Vakmensen die advies geven was letterlijk past maar ook past bij de gelegenheid en persoon

Zeer prettig geholpen.

De medewerkster kwam met suggesties waaruit duidelijk bleek dat zij zich een uitstekende voorstelling maakte van mijn wensen. Het assortiment van Jac Hensen is breed en diep, zodat het geen probleem was de juiste passende kleding te vinden.

Gewoon, goed!

wordt altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen met kleding uit zoeken .Prettig personeel een leuke winkel.

Zeer prettig!

Fijne hulp bij het zoeken naar kleding en veel keuze !

Minder grote maten dan in het verleden

Sinds een aantal jaren vooral online gekocht maar voor een zomerjas weer een keer naar Deventer. Ik kan niet over andere kleding spreken maar de jassen weinig keuze en tot een kleine maat 3xXL. Dankzij een prima medewerker toch nog geslaagd.

Geslaagd

Door de goede adviezen en mee denken van de verkoper ben ik geslaagd en met een mooi en goed zittend set kleren naar huis gegaan

Prima geholpen

Mooie kleding

Deskundig en kwaliteit

Altijd iets voor mij. Het juiste adres voor een goede maat.

De helpende hand bij een keuze van…….was prettig

Goede hulp Het was de tweede keer dat ik hier kwam, ben zeer tevreden met de aankoop

Vriendelijk personeel!

Het viel me tegen dat ik als nieuwe klant, geen korting kreeg op deze aankoop van ruim €450,- In de jaren 80 heb ik en mijn 3 broers diverse aankopen gedaan bij HENSEN !!

service gericht, snelle levering, altijd voorradig

Jac Hensen heeft een uitgebreide collectie 'lange armen- en benen collectie'. Met mijn lengte vind ik altijd een goed passend nieuw kledingstuk De product omschrijving is duidelijk Ik ben al jaren client bij Jac Hensen en zal zeker in de toekomst mijn kleding via de website blijven kopen

Prettig geholpen. Goed advies

Vriendelijke verkoper. Goede adviezen

We zijn vriendelijk en correct geholpen

makkelijk en snel

hoef de deur niet uit en het werkt snel en dus makkelijk

Erg vriendelijke en goed geholpen

Erg vriendelijk en persoonlijk geholpen. Erg fijn dat de tijd werd genomen, kom zeker nog eens terug.

Fijne zaak, gelijk goed geslaagd

Fijn geholpen en ook geslaagd voor een mooi trouwpak

goed geholpen

Goed geholpen met wat ik zocht: twee truien.

Op tijd en keurig geholpen.

Mijn ervaring is goed en daarna broek wordt korter gemaakt, alles naar wens

Zeer goed vriendelijk en professioneel geholpen!!!!

Gast vrij ontvangen in een zeer nette zaak. Erg vriendelijk en professioneel personeel aanwezig. Helemaal top