Fantastisch geholpen

Zeer fijn geholpen

Service en aandacht aan de klant is uitstekend te noemen.

Kundig geholpen zeer vriendelijk personeel van alle markten thuis.

Prettig en professioneel geholpen.

Pak nodig voor een bruiloft Fijn dat er voor iemand met een grote maat hier goed terecht kan.

Altijd kundige en oprechte adviesen

Als ik kleding nodig heb voor werk of speciale gelegenheid is er één zaak waar ik al 40 jaar naar toe ga. Nu met mijn schoon- en zoons weer geweest voor bruiloft kleding.Ook al is meneer hensen zelf niet meer in de zaak in amersfoort, de sfeer is nog steeds top!

Uitstekende service, fantastisch

Kom hier zeker vaker. Was eerste keer 100 procent tevreden en met een blij gezicht geslaagd!

Prima verkoper

Had een nieuwe verkoper die mij holo, maar die werd zeer netjes en correct begeleid door zijn meer ervaren collega dus was een prima winkelervaring.

Kan niet beter. Uitmuntend

Service, meedenken, vriendelijkheid, behulpzaam. In 1 woord: fantastisch

Netjes,eerlijk,behulpzaam

Een verademing

Veel keuze en klantvriendelijkheid waren super

Vakkundige hulp en groot assortiment grote maten

Wat en aangename verrassing, het grote assortiment merkkleding en eigen merk in grote maten! Dit samen met erg vriendelijke en vakkundige hulp maakt onze er aring zeer positief!

Erg leuk geholpen en de verkoopster gaf erg goede adviezen. We komen er graag terug.

Fijne winkel waar je heel veel aandacht krijgt

Top winkel dus

Erg goed en deskundig geholpen

Goed geholpen bij mijn zoektocht naar een combinatie. Professioneel advies, prettig contact en uiteindelijk zeer tevreden naar huis.

Uitstekend geholpen

Op Oek naar trouwkleren voor mijn aanstaande bruiloft. Ik kom nergens slagen tot dat ik bij Jac Hensen uitkwam. In no time werd ik voorzien van goed advies en had ik de complete outfit voor elkaar. Super geholpen!

Super!!!

Zoals het laatste jaar, weer super fijn geholpen en geslaagd!

Weg vriendelijk

Zeer netjes, vlot en vriendelijk geholpen!

Kom zeker terug

Prachtige collectie, verrassend ga binnenkort terug voor meer kleding Woon in Hengelo maar winkel zit op zo’ n verkeerde plek dat hij niet in mijn systeem zit Misschien toch eens denken om te verhuizen naar het winkelgebied nabij de groeten kerk Ben zeer vriendelijk geholpen.

Goede service, goede aankoop gedaan

Ik ben goed geholpen. De verkoper dacht met mij mee, dat was heel prettig. Na verschillende jasjes passen ben ik geslaagd. Het zit goed en het ziet er mooi uit. Goede kwaliteit.

Goede, behulpzame verkoper, tijd, geduld en advies.

Voor eerste keer vanuit Coevorden geshopt bij jullie. Goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Goed advies, geduldig en vriendelijk geholpen. Ook voor een maatje meer voldoende keus.

Uitstekend geholpen door een echte vakman

Een plezier om in de winkel in Almelo te komen! Personeel helpt de klanten goed waardoor het niet erg is om even te wachten met een kopje koffie. Paul heeft mij de eerste keer uitstekend geholpen met de aanschaf van een trouwpak. Na een aantal weken kwam het bericht dat het pak helaas niet door de kwaliteitscontrole kwam en ik opnieuw een afspraak moest maken voor het passen van een trouwpak. De stof was niet meer leverbaar. Het voorstel voor een alternatieve stof was perfect en nog mooier dan mijn eerste keuze. Perfect opgelost en het nieuwe trouwpak is mooi en zit perfect. Erg fijn om zo goed geholpen te worden door een echte vakman!

Prima geslaagd bij Hensen in Hengelo (O)

Prima geslaagd bij Hensen in Hengelo (O)

Met een man die eigenlijk niet wil passen heeft Ede ons fantastisch geholpen. Eén broek passen, drie kopen. Polo shirt passen over het overhemd 4 kopen. Vest gewoon de goede maat nemen. In nog geen 20 minuten klaar en dik tevreden. Complimenten

Super geholpen

Worden altijd zeer netjes geholpen vooral als onze favoriete verkoper er is weet precies wat je past en wilt hebben helaas gaat deze man in oktober met pensioen

Royaal aanbod en service

Keurig geholpen en geadviseerd bij aankoop kostuum

de ideale winkel voor heren

grote diverse keuze fijne hulp van medewerkers prijs/kwaliteitverhouding

langestraat 114

3811 AK Amersfoort