Laden reviews...
Laden reviews...
1.247 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen tonen vaak vriendelijk personeel en deskundig advies. Klanten waarderen de ruime keuze en de prettige winkelervaring. De prijs-kwaliteitverhouding en klantgerichte aanpak komen regelmatig terug in de feedback.
perfecte medewerker die direct begreep wat wij zochten. Uitermate deskundig en vriendelijk.
Beveelt aan
12 June 2026
teun
GELDERMALSEN
Mijn ervaring was goed. Vriendelijk personeel die proberen je echt te helpen door met nieuwe mogelijkheden te komen als een broek bijvoorbeeld niet goed zit.
Beveelt aan
12 June 2026
Michel
Enschede
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Beveelt aan
12 June 2026
Tom
Almelo
het is altijd fijn om kleren bij Jac Henzen te kopen, de service is goed en vlot . We hadden iets besteld en dat was er ook snel.
Beveelt aan
11 June 2026
Rijk
EDE GLD
Mijn hulp en advies door Bianca was grote klasse waar ik veel aan had
Beveelt aan
11 June 2026
Ben
Soest
We werden na binnenkomst doorverwezen naar de goede etage voor wat ik zocht. Daar opgevangen door een medewerker die geweldig goed hielp met het zoeken naar wat ik zocht en op een bescheiden wijze, maar wel kundig, adviseerde en meedacht.
Beveelt aan
11 June 2026
Jan-Kees Obbink
Dordrecht
Uitstekend geholpen en geadviseerd door de verkoopster. Ook een lekker bakkie koffie gekregen. Weer blij naar huis met ook nog veel korting. Kan deze winkel iedereen aanbevelen. Ik moet er een uur voor rijden maar dat heb ik er graag voor over.
Beveelt aan
11 June 2026
Matthijs
Zoetermeer
Tijdens het uitzoeken van een nieuw pak, zijn wij erg goed en vriendelijke geholpen door het team van de locatie Veenendaal.
Beveelt aan
11 June 2026
Berto
Veenendaal
Op zoek naar een pak voor een bruiloft was de voorraad in mijn maat en kleur niet groot. Na enkele kleuren gepast te hebben viel de keuze op een pak met de juiste kleur. De maat was een probleem want alleen het colbert zat goed, de broek was veel te wijd, en veel te lang en het gilet te krap. De verkoper vertelde dat de broek in lengte aan te passen was en met bretels zou de te wijde broek niet afzakken en met het colbert erover zag je niet dat deze te wijd was. Het gilet was nu niet op te lossen maar na de bruiloft zou deze wijder gemaakt kunnen worden. Ik kan op woensdag, de bruiloft is op vrijdag, de broek ophalen. In de winkel aangekomen de teleurstelling, de broek was verkeerd afgespeld en dus te kort gemaakt. Natuurlijk was het kort dag, en natuurlijk hebben mijn vrouw en ik ingestemd met een krap gilet en te wijde en te lange broek. Het verschil tussen online aankopen doen en in een winkel komen is het vakkundige advies wat je zou en moet kunnen verwachten. Dat wij ons hebben laten overtuigen om een krap gilet ( wat niet op huwelijk gedragen kon worden) en een te wijde broek die alleen met bretels te dragen was en met het jasje aan omdat het toch enigszins een “clowns broek”in omvang is kwam door tijdsgebrek en een overtuigende verkoper. Nu een dag later zonder pak, ik heb het geheel teruggebracht, had ik eigenlijk op de dag van de aankoop een “ nee, sorry meneer we hebben nu niets in uw maat” moeten kunnen verwachten van een verkoopadviseur. In plaats van deze gemiste kans. Ik heb nu één dag om een pak te vinden voor de bruiloft van morgen, een dag vrij moeten nemen om te zoeken. Teleurgesteld omdat wij niet een goed advies hebben gekregen, teleurgesteld omdat de broek onvakkundig is afgespeld.
Beveelt niet aan
11 June 2026
Robbert
Leersum
Veel aandacht en goede adviezen en een prima service en een goede koop ben zeer tevreden
Beveelt aan
11 June 2026
Albert Hummel
Enschede
Mooi bedrijf met mooie kwaliteits producten voor een goede prijs
Beveelt aan
11 June 2026
Wouter
Driebergen
Ruime keus voor heren. Overzichtelijke assortiment en behulpzaam personeel.
Beveelt aan
11 June 2026
Hans
Zetten
Wat een fijne winkel in Apeldoorn. Ik werd keurig geholpen alle tijd werd er voor ons genomen. Niets was te veel voor de medewerker. Zelf als ik nog kleding wou kon ik bellen en zorgde hij dat het klaar lag voor ons. Echt super. Dit is een winkel waar je nog als klant word behandeld.
Beveelt aan
11 June 2026
Marvin
Zevenaar
Tim en Victor hebben ons uitstekend geholpen. Erg gezellige en gastvrije mannen, met een goeie kennis van zaken. Ik kan het iedereen aanraden om zich te laten helpen in deze winkel!
Beveelt aan
10 June 2026
Jork redeker
Winterswijk
Super geholpen door Tim en Viktor. Erg vriendelijk, deskundig en met veel kennis van zaken. Dankzij hun advies een perfect passend pak gevonden!
Beveelt aan
10 June 2026
Lenn
Winterswijk
gewldige zaak met goed verkopers.echt een aanrader.
Beveelt aan
10 June 2026
rinus
SWAMBORN
Gisteren mijn bestelling ga en was precies wat ik wilde hebben
Beveelt aan
10 June 2026
Joop
Houten
Een fijne, gastvrije en deskundige ervaring toen ik van de week mijn zomerjas kocht. Een kopje koffie bij binnenkomst, de tijd krijgen om zelf eerst even te kijken en daarna het juiste advies. Ik wordt altijd goed en netjes geholpen door het personeel.
Beveelt aan
10 June 2026
Robbert de Boer
Dordrecht
Altijd goed geholpen, zo goed dat ik mijn zoon ook naar jullie heb gestuurd omdat hij een kostuum nodig had. Ook hij was weer een tevreden klant.
Beveelt aan
10 June 2026
Louise
Zeist
Helaas waren het overhemd en het poloshirt in de winkel niet in de juiste maat aanwezig. De medewerker heeft ze voor mij online besteld en de producten worden naar ons huisadres gestuurd.
Beveelt aan
9 June 2026
René
Veenendaal
Casper, deze man.... 10 jaar geleden heeft hij mij al eens in een trouwpak gestopt. Sindsdien altijd een vertrouwd gezicht. Nu weer een mooie combinatie weten te regelen voor mij. Zeer tevreden en altijd vriendelijke collega's die mij helpen. Maar deze man steekt er toch bovenuit. Als t niet mooi is zegt hij ook!
Beveelt aan
9 June 2026
Menno
Ede
Wij zijn heel fijn geholpen door Hessel de V. Voor mijn zoon een kostuum gekocht, waarvan de broek moest worden ingenomen. Omdat wij van wat verder weg komen, werd de broek nagestuurd, 4 Dagen later al binnen! Bedankt voor het meedenken! Top service!
Beveelt aan
9 June 2026
Engelbert
Dirksland
Fijne ervaring en snel geholpen. Een verkoper die gelijk het juiste uit de vakken pakt heeft kennis en gevoel voor het vak. Niets is zo irritant als een verkoper overal moet zoeken en er een puinhoop van maakt.
Beveelt aan
9 June 2026
Marcos
Zeist
Fijn geholpen
Beveelt aan
8 June 2026
Annette
Deventer
De verkoper heeft mij aandachtig en vakkundig begeleid, zodat ik ook nu achteraf tevreden ben met mijn aankopen
Beveelt aan
8 June 2026
E.F.
Donse
langestraat 114
3811 AK Amersfoort
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops