Laden reviews...
Laden reviews...
1.235 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen tonen vaak vriendelijk personeel en deskundig advies. Klanten waarderen de ruime keuze en de prettige winkelervaring. De prijs-kwaliteitverhouding en klantgerichte aanpak komen regelmatig terug in de feedback.
Wat een fijne winkel in Apeldoorn. Ik werd keurig geholpen alle tijd werd er voor ons genomen. Niets was te veel voor de medewerker. Zelf als ik nog kleding wou kon ik bellen en zorgde hij dat het klaar lag voor ons. Echt super. Dit is een winkel waar je nog als klant word behandeld.
Beveelt aan
11 June 2026
Marvin
Zevenaar
Tim en Victor hebben ons uitstekend geholpen. Erg gezellige en gastvrije mannen, met een goeie kennis van zaken. Ik kan het iedereen aanraden om zich te laten helpen in deze winkel!
Beveelt aan
10 June 2026
Jork redeker
Winterswijk
Super geholpen door Tim en Viktor. Erg vriendelijk, deskundig en met veel kennis van zaken. Dankzij hun advies een perfect passend pak gevonden!
Beveelt aan
10 June 2026
Lenn
Winterswijk
gewldige zaak met goed verkopers.echt een aanrader.
Beveelt aan
10 June 2026
rinus
SWAMBORN
Gisteren mijn bestelling ga en was precies wat ik wilde hebben
Beveelt aan
10 June 2026
Joop
Houten
Een fijne, gastvrije en deskundige ervaring toen ik van de week mijn zomerjas kocht. Een kopje koffie bij binnenkomst, de tijd krijgen om zelf eerst even te kijken en daarna het juiste advies. Ik wordt altijd goed en netjes geholpen door het personeel.
Beveelt aan
10 June 2026
Robbert de Boer
Dordrecht
Altijd goed geholpen, zo goed dat ik mijn zoon ook naar jullie heb gestuurd omdat hij een kostuum nodig had. Ook hij was weer een tevreden klant.
Beveelt aan
10 June 2026
Louise
Zeist
Helaas waren het overhemd en het poloshirt in de winkel niet in de juiste maat aanwezig. De medewerker heeft ze voor mij online besteld en de producten worden naar ons huisadres gestuurd.
Beveelt aan
9 June 2026
René
Veenendaal
Casper, deze man.... 10 jaar geleden heeft hij mij al eens in een trouwpak gestopt. Sindsdien altijd een vertrouwd gezicht. Nu weer een mooie combinatie weten te regelen voor mij. Zeer tevreden en altijd vriendelijke collega's die mij helpen. Maar deze man steekt er toch bovenuit. Als t niet mooi is zegt hij ook!
Beveelt aan
9 June 2026
Menno
Ede
Wij zijn heel fijn geholpen door Hessel de V. Voor mijn zoon een kostuum gekocht, waarvan de broek moest worden ingenomen. Omdat wij van wat verder weg komen, werd de broek nagestuurd, 4 Dagen later al binnen! Bedankt voor het meedenken! Top service!
Beveelt aan
9 June 2026
Engelbert
Dirksland
Fijne ervaring en snel geholpen. Een verkoper die gelijk het juiste uit de vakken pakt heeft kennis en gevoel voor het vak. Niets is zo irritant als een verkoper overal moet zoeken en er een puinhoop van maakt.
Beveelt aan
9 June 2026
Marcos
Zeist
Fijn geholpen
Beveelt aan
8 June 2026
Annette
Deventer
De verkoper heeft mij aandachtig en vakkundig begeleid, zodat ik ook nu achteraf tevreden ben met mijn aankopen
Beveelt aan
8 June 2026
E.F.
Donse
Ik werd zeer goed geholpen Klant vriendelijke behandeld en mijn wensen waar ik om vroeg werd tot in de puntjes uitgevoerd echt een aan rader
Beveelt aan
8 June 2026
Marinus
Dodewaard
Heerlijke kleding
Beveelt aan
8 June 2026
Toos
Dordrecht
Mooi assortiment en een mooie kwaliteit!
Beveelt aan
7 June 2026
Gerard Wermelink
Geesteren
Mooie polo’s besteld, met extra lengte, prima service, erg tevreden
Beveelt aan
7 June 2026
Remco
Nijmegen
Prima geholpen door uw medewerker.
Beveelt aan
7 June 2026
W.G. van Beek
Amersfoort
Zo blij met deze winkel organisatie
Beveelt aan
7 June 2026
Hendrik Jan
hoek van Holland
Altijd leuk en gezellig shoppen met een hartelijke ontvangst
Beveelt aan
7 June 2026
Marco Kubsch
Oldenzaal
Ik ben geholpen door Bianca. Ze is een top verkoopster met oog en aandacht voor de klant. Alleen de bezetting met personeel in de winkel (maar twee personen) doet geweldige afbreuk aan de winkel JAC Hensen in Zeist. Dit kost echt geld. Klanten lopen weg omdat ze niet geholpen worden. Ik zie in het assortiment dat de kleinere maten meer en meer naar voren komen. Waarschijnlijk zijn de inkopers ook niet al te groot en passen ze hun eigen referentiekader toe op de inkoop. Korte broeken in de grotere maten. 58 t/m 62 nagenoeg niet voorradig.
Beveelt aan
7 June 2026
Roel
Amerongen
Prettig ontvangst en er wordt open en eerlijk een menig gegeven. Tot een volgend bezoek
Beveelt aan
7 June 2026
Gerrit Jan
Eerbeek
Je word altijd goed geholpen
Beveelt aan
7 June 2026
Ad Werkhoven
Apeldoorn
Going The extra mile, is waar voor mij Jac Hensen voor staat. Bellen naar andere vestigingen of het colbertje in mijn maat er nog is. Hierop direct actie ondernemen, om het zsm mij als klant te laten weten. Zodra het binnen was kreeg ik een telefoontje. En tijdens het afspelden van het op maat maken, mijn wensen accepteren en op waarde schatten. Bij Jac Hensen voel ik mij serieus genomen en op waarde geschat.
Beveelt aan
7 June 2026
Robin
Veenendaal en Ede
Ik was op zoek naar zomerkleding,had van alles nodig.Ben wederom goed geholpen hier en in 1x geslaagd.Ze nemen de tijd voor je en geven eerlijk advies.2 shirts hadden ze niet in mijn maat maar werd besteld en opgestuurd.Al met al een prettige winkel met fijne mensen om je kleding te halen.
Beveelt aan
7 June 2026
Anoniem
Hengelo
langestraat 114
3811 AK Amersfoort
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops