Laden reviews...
Laden reviews...
1.256 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Beoordelingen tonen vaak vriendelijk personeel en deskundig advies. Klanten waarderen de ruime keuze en de prettige winkelervaring. De prijs-kwaliteitverhouding en klantgerichte aanpak komen regelmatig terug in de feedback.
Snelle hulp en uitstekend advies. Goed en vlot geholpen naar alle tevredenheid.
Beveelt aan
13 June 2026
Jan Witvoet
Hengelo Ov
Is een aanrader,
Beveelt aan
13 June 2026
Bennie
Zutphen
Vriendelijk personeel. Men luistert goed naar je wensen. Niet te opdringerig!
Beveelt aan
13 June 2026
Louis Jannink
HENGELO OV
Het laten aanmeten van een maatpak was een prettige ervaring. Hiervoor werd echt de tijd genomen. Wel moest ik van tevoren even wachten, wegens het uitlopen van een eerdere afspraak, maar dat werd goedgemaakt door een verontschuldiging en een tweede kopje koffie. Later, bij het ophalen van het maatpak en bij het uitzoeken van overhemden en stropdassen daarbij, kreeg ik goede en vriendelijke hulp van een medewerker, aangevuld door de expertise van een meer senior collega.
Beveelt aan
13 June 2026
Louis
Utrecht
Beste Louis,
Erg fijn dat je zo goed bent geslaagd in onze vestiging in Amersfoort.
Heel veel plezier met de aankoop van je maatpak!
Jac Hensen
Klantenservice
Het is een prima winkel ik koop hier graag voor mijn man.
Beveelt aan
13 June 2026
Astrid
Amersfoort
Ik kom apart naar uw winkel vanuit Mook. Vriendelijke bediening, slaag altijd vanwege ruime keuze. Een nadeel: soms mooie aanbiedingen met aantrekkelijke kortingen. Deze zijn slechts beperkte periode geldig. Voelt als pech als ik die periode niet in de gelegenheid ben naar Zutphen te komen.
Beveelt aan
12 June 2026
Lee
Mook
Bij jac hensen wordt je vriendelijk te woord gestaan en indien nodig geholpen op een vlotte en correcte manier
Beveelt aan
12 June 2026
André Spoelstra
Enschede
In Dordrecht een pak gekocht. Medewerker dacht goed mee bij het uitkiezen en het was eenvoudig een andere maat te bestellen en te laten vermaken. Voldoende keuze tussen de verschillende pakken. Ook een ruim assortiment van broeken en polos. Goede prijs/kwaliteit.
Beveelt aan
12 June 2026
Arjen
Waddinxveen
Nieuwsgierig binnengelopen, vriendelijk ontvangen, humorvol geholpen, betrokken gesproken, leuke kleding gescoord.
Beveelt aan
12 June 2026
Jan
Oud-Beijerland
perfecte medewerker die direct begreep wat wij zochten. Uitermate deskundig en vriendelijk.
Beveelt aan
12 June 2026
teun
GELDERMALSEN
Mijn ervaring was goed. Vriendelijk personeel die proberen je echt te helpen door met nieuwe mogelijkheden te komen als een broek bijvoorbeeld niet goed zit.
Beveelt aan
12 June 2026
Michel
Enschede
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Beveelt aan
12 June 2026
Tom
Almelo
het is altijd fijn om kleren bij Jac Henzen te kopen, de service is goed en vlot . We hadden iets besteld en dat was er ook snel.
Beveelt aan
11 June 2026
Rijk
EDE GLD
Mijn hulp en advies door Bianca was grote klasse waar ik veel aan had
Beveelt aan
11 June 2026
Ben
Soest
We werden na binnenkomst doorverwezen naar de goede etage voor wat ik zocht. Daar opgevangen door een medewerker die geweldig goed hielp met het zoeken naar wat ik zocht en op een bescheiden wijze, maar wel kundig, adviseerde en meedacht.
Beveelt aan
11 June 2026
Jan-Kees Obbink
Dordrecht
Uitstekend geholpen en geadviseerd door de verkoopster. Ook een lekker bakkie koffie gekregen. Weer blij naar huis met ook nog veel korting. Kan deze winkel iedereen aanbevelen. Ik moet er een uur voor rijden maar dat heb ik er graag voor over.
Beveelt aan
11 June 2026
Matthijs
Zoetermeer
Tijdens het uitzoeken van een nieuw pak, zijn wij erg goed en vriendelijke geholpen door het team van de locatie Veenendaal.
Beveelt aan
11 June 2026
Berto
Veenendaal
Op zoek naar een pak voor een bruiloft was de voorraad in mijn maat en kleur niet groot. Na enkele kleuren gepast te hebben viel de keuze op een pak met de juiste kleur. De maat was een probleem want alleen het colbert zat goed, de broek was veel te wijd, en veel te lang en het gilet te krap. De verkoper vertelde dat de broek in lengte aan te passen was en met bretels zou de te wijde broek niet afzakken en met het colbert erover zag je niet dat deze te wijd was. Het gilet was nu niet op te lossen maar na de bruiloft zou deze wijder gemaakt kunnen worden. Ik kan op woensdag, de bruiloft is op vrijdag, de broek ophalen. In de winkel aangekomen de teleurstelling, de broek was verkeerd afgespeld en dus te kort gemaakt. Natuurlijk was het kort dag, en natuurlijk hebben mijn vrouw en ik ingestemd met een krap gilet en te wijde en te lange broek. Het verschil tussen online aankopen doen en in een winkel komen is het vakkundige advies wat je zou en moet kunnen verwachten. Dat wij ons hebben laten overtuigen om een krap gilet ( wat niet op huwelijk gedragen kon worden) en een te wijde broek die alleen met bretels te dragen was en met het jasje aan omdat het toch enigszins een “clowns broek”in omvang is kwam door tijdsgebrek en een overtuigende verkoper. Nu een dag later zonder pak, ik heb het geheel teruggebracht, had ik eigenlijk op de dag van de aankoop een “ nee, sorry meneer we hebben nu niets in uw maat” moeten kunnen verwachten van een verkoopadviseur. In plaats van deze gemiste kans. Ik heb nu één dag om een pak te vinden voor de bruiloft van morgen, een dag vrij moeten nemen om te zoeken. Teleurgesteld omdat wij niet een goed advies hebben gekregen, teleurgesteld omdat de broek onvakkundig is afgespeld.
Beveelt niet aan
11 June 2026
Robbert
Leersum
Veel aandacht en goede adviezen en een prima service en een goede koop ben zeer tevreden
Beveelt aan
11 June 2026
Albert Hummel
Enschede
Mooi bedrijf met mooie kwaliteits producten voor een goede prijs
Beveelt aan
11 June 2026
Wouter
Driebergen
Ruime keus voor heren. Overzichtelijke assortiment en behulpzaam personeel.
Beveelt aan
11 June 2026
Hans
Zetten
Wat een fijne winkel in Apeldoorn. Ik werd keurig geholpen alle tijd werd er voor ons genomen. Niets was te veel voor de medewerker. Zelf als ik nog kleding wou kon ik bellen en zorgde hij dat het klaar lag voor ons. Echt super. Dit is een winkel waar je nog als klant word behandeld.
Beveelt aan
11 June 2026
Marvin
Zevenaar
Tim en Victor hebben ons uitstekend geholpen. Erg gezellige en gastvrije mannen, met een goeie kennis van zaken. Ik kan het iedereen aanraden om zich te laten helpen in deze winkel!
Beveelt aan
10 June 2026
Jork redeker
Winterswijk
Super geholpen door Tim en Viktor. Erg vriendelijk, deskundig en met veel kennis van zaken. Dankzij hun advies een perfect passend pak gevonden!
Beveelt aan
10 June 2026
Lenn
Winterswijk
gewldige zaak met goed verkopers.echt een aanrader.
Beveelt aan
10 June 2026
rinus
SWAMBORN
langestraat 114
3811 AK Amersfoort
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops