slechte service

Ik bestel op 27 januari j.l. een passe-partout en vraag op 30 januari via mail om de levertijd. Ik krijg binnen een uur een antwoord dat de bestellin in de loop van de week geleverd gaat worden en ik een bericht krijg van de vervoerder. Aangezien ik dit artikel de volgende week nodig heb is dit dus helemaal geen probleem. Helaas heb ik 2 februari nog niets gehoord en besluit nog een mail te sturen. Ik krijg de volgende dag antwoord dat er problemen zijn in hun nieuwe locatie en dat ik nog op de hoogte gebracht wordt. Nu wordt hun probleem mijn probleem want ik heb dit artikel toch echt voor 5 februari nodig omdat het voor een cadeau is. Dus ik schrijf weer een mail op 4 februari en daar krijg ik geen antwoord meer op. Hierop heb ik besloten om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen. Ik ben benieuwd of dit laatste gebeurt. Op 6 februari heb ik een vriedelijke mail gekregen en heeft dit bedrijf zijn verantwoording genomen en alles opgelost door mij het bedrag terug te storten en ze hebben mij beloofd de passe-partout toch nog op te sturen. Heel netjes opgelost, dank je wel zelfinlijsten.nl

Lijst en levering mooi en snel, zelfmaak zwaluwstaartje slechte kwaliteit

Lijst (1 m bij 1,20) besleld. Telefonisch contact gehad over vragen en snel beantwoord. Levering ook snel. Echter, de sleuven in de lijst om de plastic zwaluwstaartjes in lijst met elkaar te schuiven, scheuren snel. Ondanks zeer voorzichtig in elkaar schuiven. Oftewel, slechte kwaliteit houten lijst, dan wel het zelfmaak systeem.

Top product en snelle levering

De kader die ik besteld had was goed verpakt en van top qualiteit. Heel blij mee. Heel vriendelijk bedrijf ook en snelle levering. Aanrader!

Mooi en op tijd

Mooi en op tijd

Mooie lijst

Op maat gemaakte lijst plus passe partout werden keurig en solide ingepakt afgeleverd. Fraai resultaat en tot op de millimeter nauwkeurig, niet spotgoedkoop maar wél erg fraai en dat is ook wat waard!

Goed en netjes afgehandeld

Goed en netjes afgehandeld

Mooie lijst, contact en levering in beter

Ik heb een erg mooie lijst gekregen en de website werkt erg goed. De levering lief langer op zich wachten waar ik niets over hoorde. Ik kreeg verder meerdere keren de vraag voor feedback terwijl er nog niets was gestuurd.

Ruime keuze, goede kwaliteit!

Een lijst precies samen kunnen stellen als ik zelf wilde. Mooie lijst, netjes ontspiegeld glas en snel geleverd. Erg blij mee. Dank!

goede kwaliteit

prima kwaliteit en service

Mooie lijst

Precies wat ik zocht!

Goed verpakt, snel geleverd

Prima prijs, glas goed verpakt

Geweldig assortiment en kwaliteit voor een goede prijs

Dit bedrijf heeft kennis van zaken en levert goede service, wanneer je een vraag hebt kun je voor goed advies terecht. De lijsten zijn altijd supermooi van kwaliteit. Ben al jaren vaste klant.

Professionele website, goede service

Uitgebreid advies gekregen bij het inlijsten van mijn werken. Bedankt voor de uitstekende service.

Betrouwbaar, vakkundige service, goed bereikbaar, zeer gevarieerd

Als jarenlange klant van heb ik nooit klachten gehad en werd steeds goed geholpen als ik vakkundig advies nodig had over welk materiaal of hoe iets goed in te lijsten. Het wordt vlot opgestuurd en als er iets mankeerde werd t snel opgelost. Het aanbod is steeds weer nieuw en betaalbaar en ook heel gevarieerd qua materialen en mogelijkheden zowel voor klassieke of moderne lijsten. Nu in dit nieuwe jasje is de site nog beter te gebruiken.

Goede kwaliteit

Het ontvangen product was goede kwaliteit zoals verwacht.

Goed advies, mooie lijst, goed verpakt

Zorgvuldig verpakte kwetsbare lijst met glas. Snel geleverd met strak gesneden passe-partout

Wat je ziet is niet wat je krijgt

Champagne kleur lijst besteld en krijg een donker gouden opgestuurd. Reactie van werknemer; Champagne is een kleur die fluctueert tussen verschillende batches. Ja zo ken ik er ook nog wel een paar! En daar moet je het dan maar mee doen, ik zou zeggen haal die champagne kleur van de website want dit is in de verste niet de kleur die je op de site ziet !

Niet goed

Geen goede ervaring met webshop. Na de standaard mail direct na de bestelling bleef het stil; geen bevestiging, geen update, geen track&trace. Na een week contact gezocht per mail, waar ik een bijzonder verhaal kreeg dat de zending op 'aangemeld' stond bij PostNL. Op mijn vraag waar mijn track&trace code was kreeg ik als reactie dat die er nog niet was (wat heel gek is, aangezien je die meteen krijgt als klant als je zending is aangemeld). De communicatie liet zwaar te wensen over. De lijst is uiteindelijk 9 dagen na de bestelling gearriveerd. De lijst zelf is mooi, maar de achterkant (Waar dus de haakjes etc aan zitten) is net te klein. Hierdoor kan je de achterkant met veel moeite goed bevestigen aan de lijst. Eerste en laatste keer bestellen voor mij.

Meest belabberde inlijstzaak ooit !

Had twee schilderijlijsten op maat besteld bij deze zaak. Op de website kwam het allemaal goed en duidelijk over. Het ging een beetje om een spoedklus. Na 7 dagen nog steeds niets gehoord, dus zelf maar gebeld. De man die ik gesproken heb had er ook geen benul van. Begreep z'n eigen ordernummer systeem niet. Vroeg of hij me terug kon bellen. Wat hij even later deed met de mededeling dat de lijst niet meer leverbaar was ! Had wanneer het goed was verlopen nog wel wat orders voor hun gehad, maar u begrijpt, deze nooit meer. In hun voordeel moet gezegd dat mijn 300 euro netjes werd teruggestort. Dus er is nog wel íets goeds te melden.

Waanzinnig mooi

Een lijst besteld met een passepartout voor een familiefoto. Werkelijke schitterend en snel geleverd.

Goede kwaliteit lijsten met een goed advies en kwaliteit

ik verschillende keren bij zelfinlijsten lijsten gekocht, en ben daar tevreden over, Ik kocht zelfs voor een modern schilderij een houten lijst die gedeeltelijk bewerkt was enigszins op advies van de manager, die met mij meedacht,nu hangt in mijn salon een imposant lijstwerk wat heel goed het moderne van het schilderij ondersteund

Goed te horen dat de opdracht zo goed verlopen is Daan. Wij zullen je voor een volgende opdracht weer graag van dienst zijn. met vriendelijke groet Team zelfinlijsten.

Top webwinkel!

Vorige week zwarte tribeca maatlijsten met clarity glas besteld bij zelfinlijsten.nl voor thuis. Binnen week keurig afgeleverd in prima verpakking. Heb 2x contact gehad met web eigenaar i.v.m. moeilijke wensen en perfect geholpen en geadviseerd. Zelfs later nog teruggebeld voor extra advies. Zeer aan te bevelen!

fijn dat te horen Karen, en graag tot een volgende bestelling!

Onprofessioneel

Onproffesionele communicatie. Het lijkt ze allemaal niks meer te interesseren als de centen binnen zijn en er gaat iets mis met de levering. Bestel hier je spullen niet.

Slechte communicatie

Na bestelling geen reactie of bevestiging. Na een week gemaild: geen reactie. Na twee weken zelf gebeld: zeer kortaf er kon geen vriendelijk woord vanaf. Uiteindelijk een vervangende lijst gekregen omdat de bestelde variant blijkbaar niet geleverd kon worden. Prima kwaliteit maar pars partout was verkeerde kleur. Daarna gemaild: geen reactie. Na twee weken weer gemaild, kreeg een mail terug met 1 zin. Vervangende parspartout werrd opgestuurd van een andere webshop. Uiteindelijk heb ik de spullen gekregen maar het eindoordeel is slecht.

Helaas is het emailadres wat de klant gebruikt bij de beoordeling bij ons niet bekend. Wat het voor ons onmogelijk maakt om de geschiedenis na te gaan. Op deze manier kunnen wij dan ook niet meer nagaan, waar er hier iets verkeerd is gegaan. En daar onze acties voor verbetering op doen. erg jammer,

Uitstekende service na twee keer glasbreuk

Ik had een erg grote lijst (100 bij 70 cm) besteld. Bij de eerste levering door een grote logistieke transporteur was het glas van de lijst stuk. Men stuurde meteen een tweede lijst toe. Aan de wijze waarop dezelfde transporteur de lijst uit zijn bus haalde, zag ik al weer genoeg. Wederom kapot. Zelfinlijsten.nl heeft toen een eigen transporteur gestuurd. Die leverde alsnog keurig een lijst zonder kapot glas. Zonder extra kosten. Complimenten.