Goede service, heel blij met de lijst!

Goede kwaliteit en goede service. Ik heb een mat zwarte lijst met museumglas besteld. Heel blij mee. Voor herhaling vatbaar.

Zat geen ophangsysteem bij zoals omschreven op de advertentie, reageren niet op email

Vermijd! Oplichters reageren niet op email

Ik wordt niet op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling geleverd wordt.

Erg vervelend in verband met de aanstaande levering.

Snelle levering en mooi resultaat

Snelle levering en mooi resultaat

prachtige lijst

handig te bestellen en snel en goed geleverd

Geen contact

Geen mail of iets ontvangen over bestelling Ik weet nu nog steeds niets over mijn bestelling van 13 dagen geleden

In afwachting

Bestelling plaatsen en contact ging prima, maar daarna niets meer vernomen. Wacht nog op mijn lijst

slechte service

Ik bestel op 27 januari j.l. een passe-partout en vraag op 30 januari via mail om de levertijd. Ik krijg binnen een uur een antwoord dat de bestellin in de loop van de week geleverd gaat worden en ik een bericht krijg van de vervoerder. Aangezien ik dit artikel de volgende week nodig heb is dit dus helemaal geen probleem. Helaas heb ik 2 februari nog niets gehoord en besluit nog een mail te sturen. Ik krijg de volgende dag antwoord dat er problemen zijn in hun nieuwe locatie en dat ik nog op de hoogte gebracht wordt. Nu wordt hun probleem mijn probleem want ik heb dit artikel toch echt voor 5 februari nodig omdat het voor een cadeau is. Dus ik schrijf weer een mail op 4 februari en daar krijg ik geen antwoord meer op. Hierop heb ik besloten om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen. Ik ben benieuwd of dit laatste gebeurt. Op 6 februari heb ik een vriedelijke mail gekregen en heeft dit bedrijf zijn verantwoording genomen en alles opgelost door mij het bedrag terug te storten en ze hebben mij beloofd de passe-partout toch nog op te sturen. Heel netjes opgelost, dank je wel zelfinlijsten.nl

Lijst en levering mooi en snel, zelfmaak zwaluwstaartje slechte kwaliteit

Lijst (1 m bij 1,20) besleld. Telefonisch contact gehad over vragen en snel beantwoord. Levering ook snel. Echter, de sleuven in de lijst om de plastic zwaluwstaartjes in lijst met elkaar te schuiven, scheuren snel. Ondanks zeer voorzichtig in elkaar schuiven. Oftewel, slechte kwaliteit houten lijst, dan wel het zelfmaak systeem.

Top product en snelle levering

De kader die ik besteld had was goed verpakt en van top qualiteit. Heel blij mee. Heel vriendelijk bedrijf ook en snelle levering. Aanrader!

Mooi en op tijd

Mooi en op tijd

Mooie lijst

Op maat gemaakte lijst plus passe partout werden keurig en solide ingepakt afgeleverd. Fraai resultaat en tot op de millimeter nauwkeurig, niet spotgoedkoop maar wél erg fraai en dat is ook wat waard!

Goed en netjes afgehandeld

Goed en netjes afgehandeld

Mooie lijst, contact en levering in beter

Ik heb een erg mooie lijst gekregen en de website werkt erg goed. De levering lief langer op zich wachten waar ik niets over hoorde. Ik kreeg verder meerdere keren de vraag voor feedback terwijl er nog niets was gestuurd.

Ruime keuze, goede kwaliteit!

Een lijst precies samen kunnen stellen als ik zelf wilde. Mooie lijst, netjes ontspiegeld glas en snel geleverd. Erg blij mee. Dank!

goede kwaliteit

prima kwaliteit en service

Mooie lijst

Precies wat ik zocht!

Goed verpakt, snel geleverd

Prima prijs, glas goed verpakt

Geweldig assortiment en kwaliteit voor een goede prijs

Dit bedrijf heeft kennis van zaken en levert goede service, wanneer je een vraag hebt kun je voor goed advies terecht. De lijsten zijn altijd supermooi van kwaliteit. Ben al jaren vaste klant.

Professionele website, goede service

Uitgebreid advies gekregen bij het inlijsten van mijn werken. Bedankt voor de uitstekende service.

Betrouwbaar, vakkundige service, goed bereikbaar, zeer gevarieerd

Als jarenlange klant van heb ik nooit klachten gehad en werd steeds goed geholpen als ik vakkundig advies nodig had over welk materiaal of hoe iets goed in te lijsten. Het wordt vlot opgestuurd en als er iets mankeerde werd t snel opgelost. Het aanbod is steeds weer nieuw en betaalbaar en ook heel gevarieerd qua materialen en mogelijkheden zowel voor klassieke of moderne lijsten. Nu in dit nieuwe jasje is de site nog beter te gebruiken.

Goede kwaliteit

Het ontvangen product was goede kwaliteit zoals verwacht.

Goed advies, mooie lijst, goed verpakt

Zorgvuldig verpakte kwetsbare lijst met glas. Snel geleverd met strak gesneden passe-partout

Wat je ziet is niet wat je krijgt

Champagne kleur lijst besteld en krijg een donker gouden opgestuurd. Reactie van werknemer; Champagne is een kleur die fluctueert tussen verschillende batches. Ja zo ken ik er ook nog wel een paar! En daar moet je het dan maar mee doen, ik zou zeggen haal die champagne kleur van de website want dit is in de verste niet de kleur die je op de site ziet !

Niet goed

Geen goede ervaring met webshop. Na de standaard mail direct na de bestelling bleef het stil; geen bevestiging, geen update, geen track&trace. Na een week contact gezocht per mail, waar ik een bijzonder verhaal kreeg dat de zending op 'aangemeld' stond bij PostNL. Op mijn vraag waar mijn track&trace code was kreeg ik als reactie dat die er nog niet was (wat heel gek is, aangezien je die meteen krijgt als klant als je zending is aangemeld). De communicatie liet zwaar te wensen over. De lijst is uiteindelijk 9 dagen na de bestelling gearriveerd. De lijst zelf is mooi, maar de achterkant (Waar dus de haakjes etc aan zitten) is net te klein. Hierdoor kan je de achterkant met veel moeite goed bevestigen aan de lijst. Eerste en laatste keer bestellen voor mij.