Meest belabberde inlijstzaak ooit !

Had twee schilderijlijsten op maat besteld bij deze zaak. Op de website kwam het allemaal goed en duidelijk over. Het ging een beetje om een spoedklus. Na 7 dagen nog steeds niets gehoord, dus zelf maar gebeld. De man die ik gesproken heb had er ook geen benul van. Begreep z'n eigen ordernummer systeem niet. Vroeg of hij me terug kon bellen. Wat hij even later deed met de mededeling dat de lijst niet meer leverbaar was ! Had wanneer het goed was verlopen nog wel wat orders voor hun gehad, maar u begrijpt, deze nooit meer. In hun voordeel moet gezegd dat mijn 300 euro netjes werd teruggestort. Dus er is nog wel íets goeds te melden.

Waanzinnig mooi

Een lijst besteld met een passepartout voor een familiefoto. Werkelijke schitterend en snel geleverd.

Goede kwaliteit lijsten met een goed advies en kwaliteit

ik verschillende keren bij zelfinlijsten lijsten gekocht, en ben daar tevreden over, Ik kocht zelfs voor een modern schilderij een houten lijst die gedeeltelijk bewerkt was enigszins op advies van de manager, die met mij meedacht,nu hangt in mijn salon een imposant lijstwerk wat heel goed het moderne van het schilderij ondersteund

Goed te horen dat de opdracht zo goed verlopen is Daan. Wij zullen je voor een volgende opdracht weer graag van dienst zijn. met vriendelijke groet Team zelfinlijsten.

Top webwinkel!

Vorige week zwarte tribeca maatlijsten met clarity glas besteld bij zelfinlijsten.nl voor thuis. Binnen week keurig afgeleverd in prima verpakking. Heb 2x contact gehad met web eigenaar i.v.m. moeilijke wensen en perfect geholpen en geadviseerd. Zelfs later nog teruggebeld voor extra advies. Zeer aan te bevelen!

fijn dat te horen Karen, en graag tot een volgende bestelling!

Onprofessioneel

Onproffesionele communicatie. Het lijkt ze allemaal niks meer te interesseren als de centen binnen zijn en er gaat iets mis met de levering. Bestel hier je spullen niet.

Slechte communicatie

Na bestelling geen reactie of bevestiging. Na een week gemaild: geen reactie. Na twee weken zelf gebeld: zeer kortaf er kon geen vriendelijk woord vanaf. Uiteindelijk een vervangende lijst gekregen omdat de bestelde variant blijkbaar niet geleverd kon worden. Prima kwaliteit maar pars partout was verkeerde kleur. Daarna gemaild: geen reactie. Na twee weken weer gemaild, kreeg een mail terug met 1 zin. Vervangende parspartout werrd opgestuurd van een andere webshop. Uiteindelijk heb ik de spullen gekregen maar het eindoordeel is slecht.

Helaas is het emailadres wat de klant gebruikt bij de beoordeling bij ons niet bekend. Wat het voor ons onmogelijk maakt om de geschiedenis na te gaan. Op deze manier kunnen wij dan ook niet meer nagaan, waar er hier iets verkeerd is gegaan. En daar onze acties voor verbetering op doen. erg jammer,

Uitstekende service na twee keer glasbreuk

Ik had een erg grote lijst (100 bij 70 cm) besteld. Bij de eerste levering door een grote logistieke transporteur was het glas van de lijst stuk. Men stuurde meteen een tweede lijst toe. Aan de wijze waarop dezelfde transporteur de lijst uit zijn bus haalde, zag ik al weer genoeg. Wederom kapot. Zelfinlijsten.nl heeft toen een eigen transporteur gestuurd. Die leverde alsnog keurig een lijst zonder kapot glas. Zonder extra kosten. Complimenten.

Defect geleverd, geen antwoord van klantendienst

Glas gebroken geleverd Na tien dagen nog geen reactie

Natuurlijk hebben wij nieuw glas geleverd. Glas breuk komt helaas wekelijks voor, er wordt door de vervoerders lang niet altijd voorzichtig met onze spullen omgegaan. Helaas beseffen onze klanten ook niet altijd, hoe moeilijk het is om grote tot zeer grote lijsten met 2mm dun glas te versturen. wij doen er alles aan om deze producten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken.

vreselijke klantenservice

vreselijke klantenservice en een onzinwebsite

Deze Engels sprekende mevrouw heeft de website niet helemaal goed begrepen. Als je in het menu ''Wat wilt U Inlijsten"" een lijst besteld, dan kun je altijd uitgaan van de maat van het werk wat je wilt inlijsten. Als je dan vervolgens in het zelfde menu een passe-partout erbij besteld, dan wordt er op de website uitgerekend wat dan de totale maat van de lijst moet worden inclusief het passe-partout. het systeem is zo ontwikkeld dat u als klant niets hoeft uit te rekenen. De nieuwe buitenmaten worden dan ook door de website onderin aangegeven. Maar dat gaat niet op, als je eerst een lijst besteld, en dan apart op de pagina ''passe-partouts bestellen'' een passe-partout besteld met een buitenmaat van de glasmaat van de bestelde lijst.

Mooie lijsten, goede afwerking

Mooie lijsten, goede afwerking. De communicatie i.v.m. de levering liep wel wat fout, dit zal wel voor een groot deel aan de coronacrisis gelegen hebben, maar een accurate track & trace zou welkom zijn.

Prima lijsten, prima bezorging

De lijsten zijn van goede kwaliteit voor een goede prijs. Mee bestelde passe-partouts keurig op maat en al in de lijsten geplaatst. Bestelling werd ook snel verzonden.

Tot dusver goed.

Betrouwbaar en lijsten zijn goed afgewerkt.

Zie boven

mijn ervaring met zelfinlijsten.nl is zeer goed

telefonie's goed bereikbaar en als er iets niet goed is krijg je geld zo weer terug gestort . ik heb goede ervaring met dit bedrijf

Blij met online bestellen van lijsten

Mijn type lijst was niet meer aanwezig maar na contact is het weer in het assortiment opgenomen. Dat is toch super!

Goede lijsten, keurige prijzen

Ik heb nu drie keer bij inlijsten.nl verschillende soorten lijsten besteld en mijn ervaring is gewoon goed. Er wordt met je meegedacht als dat nodig is, en als ik contact wilde was dat ook zo voor elkaar. Blijvertje!

Weinig hulp na diverse pogingen

Wil alleen clarity glas 50x70 bestellen. Moet door een heel onbegrijpelijk menu waarbij ik meerdere keren hetzelfde antwoord moet invullen.

Het antwoord is in dit geval heel eenvoudig, wij kunnen geen glas zonder lijst versturen. Dat is praktisch onmogelijk. Kan ook niet op de website besteld worden. Bij glasbreuk versturen wij het glas in een budgetlijst.

Fantastische service en snel geleverd.

Mooie lijst en heel mooi museum kwaliteit glas. Eenvoudig zelf inlijsten.

Goede kwaliteit en service.

Heldere website en gemakkelijk om een lijst op maat samen te stellen. Kwaliteit is echt goed, geen slap aluminiumframe maar echt stevige kwaliteit. Ook het ophangsysteem is heel goed, dus geen enkel lipje maar een systeem met een kabeltje zodat je zelf kan bepalen wat recht aan de muur is. Bij mij was het glas helaas stuk bij aankomst (post nl) maar werd netjes opgelost ( ik kreeg zelfs een compleet nieuwe lijst) en bij bellen zijn ze direct bereikbaar. Ik heb inmiddels een tweede lijst besteld vanwege de genoemde kwaliteit en service.

Maten opgegeven in mm - perfect uitgevoerd !

Een aluminium lijst met niet courante maten besteld en perfect uitgevoerd ! Correcte en snelle afhandeling.

Snelle levering, toplijst, prima prijs-kwaliteit

Met enkele klikken het gewenste resultaat. Ik koos voor aluminiumlijst met ontspiegeld glas (altijd aan te raden, iets duurder). Lijst van 50X70 voor 40 euro. Top!

Service en kwaliteit

Een gebruiksvriendelijke website waar je alles kunt vinden om een perfecte lijst samen te stellen. Mijn ervaring is dat je bij twijfels rond je bestelling gewoon contact kunt opnemen en je wordt deskundig geadviseerd. Dit voorkomt teleurstelling.

Waanzinnig; past perfect, razendsnelle levering en top kwaliteit

Twee maal een lijst op maat samengesteld. Eindresultaat is super. Er wordt zeer snel geleverd, kwaliteit van de lijsten en het glas is geweldig en de prijs zeer redelijk. Op de website goed opletten welk ophangsysteem je kiest!

Dramatisch: eerst verkeerde levering, daarna bezorgd bij “een buurvrouw” zonder briefje waar

Na verkeerde levering zou de juiste bestelling komen met de bezorger. Niets geleverd en nagebeld waar ik de boodschap hoor: “we hebben het bij ene vrouw bezorgd”. In Amsterdam. Met allemaal appartementen. Nooit pakket gevonden dus. Drama.

Prima service en meedenkend personeel

Na email overleg bestelling geplaatst voor een lijst met pass-partout. Kreeg de volgende dag een email met vragen of de maten wel klopten. En inderdaad ik had een fout gemaakt. Kon eenvoudig hersteld worden en daarna prima geleverd. Door een backorder bleek de uiteindelijke verzending iets anders dan de mails deden voorkomen maar na een paar dagen alles keurig in huis en op maat.