Groot assortiment met personalisatie

Prachtig assortiment kaders, volledig naar wens aan te passen. In het echt nog mooier! Snelle levering

Goed en snel

Levering geheel volgens bestelling, snel, mooi materiaal en goed verpakt.

Goede kwaliteit en snelle levering. Ook handig dat je een foto kunt oplaoden zodat je kan zien of die lijst bij je schilderij past.

Lijst was alleen beschadigd, klein stukje eraf. Zelf bijgewerkt, moest het versturen...

Op tijd geleverd, ze waren alleen iets vergeten mee te sturen, dat lag , na een telefoontje, de volgende dag in de brievenbus, dus prima opgelost.

Perfect snel en netjes verzorgd en geleverd.

Goed verzorgd verpakt. Snelle verzending.

Volgende keer even netjes de scherpe randjes afbramen en dan wellicht 5 sterren.

Pracht product, netjes en op tijd geleverd

Tijdige levering van mooie producten met goede service.

Door het mislukken van een bestelling bij een ander bedrijf kwam ik voor een last-minute zoektocht naar lijsten terecht bij zelfinlijsten.nl. De keuze in mijn specifieke zoektocht is ruim, bij aankomst bleken de producten ook effectief mooi en degelijk te zijn. Ik vind het een enorm pluspunt dat je de keuze krijgt een passe-partout toe te voegen of ander glas te nemen. Enkel de levertijden mogen beter gefinetuned worden; er zit veel speling tussen '48 uur tot max. 1 week'. Ik zou graag zekerheid willen hebben over de levertijd.

niks op aan te merken.

prachtig!!!!!

mooi werk geleverd !!

Erg goed

Er ging even iets fout met de aantallen. Dit werd zeer snel zonder discussies opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er was een fout gemaakt bij de levering en hier is heel goed gevolg aan gegeven. Daarnaast waren het supersnelle leveringen en was alles op tijd binnen. Top!! Ik ben blij :-)!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie afgewerkte lijsten. Zeer goed verpakt en snelle levering.

Ophangsysteem bij lijst leveren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geen enkel negatief punt kan ik me inbeelden, alles verliep zoals gewenst. Gemakkelijk en handig, prijs / kwaliteit is top.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Fijne website - veel keuze.

De communicatie is slecht, niet snel en maar de helft van de vragen wordt beantwoord.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

altijd keurige lijsten

Betere informatie over verzending

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed aanbod, niet duur

Hoge verzendkosten wat lager, beter aangeven wanneer pakket geleverd wordt, er werd laat op mijn email gerageerd, kon in de zoekfunctie niet echt goed mijn product vinden

• Communicatie

Pluspunten

Heldere informatie op de site. Telefonische navraag vlot en correct afgehandeld. Vlotte levering en perfect verpakt aangeleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ruim aanbod, concurrende prijs

Snellere reactie op vragen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Per ongelukt werd een verkeerde maat afgeleverd. Het bedrijf herstelde dit onmiddelijk zonder enige kosten of ander gedoe. Perfect. De kwaliteit van de lijst is, overgens, ook heel goed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn dat mijn bestelling kan worden aangepast voor verzending nadat ik een fout had gemaakt tijdens het bestelproces. Super service en zelfs geen vertraging in de aflevering! Top! Producten zijn zoals beschreven en stevig verpakt zodat alles heel is aangekomen.

Nvt

2 sterren: slechter dan verwacht

beter is eerst leveren voordat je feedback vraagt

Eikbosserweg 106 1214AL Hilversum