Redelijk waardeloos

Bestellen ging prima, echter, afleveren was onmogelijk omdat avond levering geen optie was. Daarnaast was het noodzakelijk dat ik persoonlijk aanwezig was. Redelijk niet van deze tijd dus. Order dus geannuleerd en elders besteld.

Hey Bert-Jan, ik ben Joost van Ben! Bedankt voor je beoordeling en ik begrijp je helemaal. Gelukkig ben je altijd vrij om je bestelling bij mij te annuleren en ergens anders te plaatsen. Ik wil niets liever dan dat je bestelling in de juiste handen terecht komt, vandaar dat je als de koerierdienst langs komt zelf thuis moet zijn om je bestelling in ontvangst te nemen. Groeten van Ben & Joost

Super goed overgestapt met nummerbehoud naar Ben, geen enkel probleem ervaren.

Goed afgehandeld

Prima geholpen door de medewerker in de telefoonwinkel in amersfoort emiclaer. Goede voorlichting gehad en fijn alle gegevens overgenomen van het oude toestel.

Niks gemerkt.

Was bij Ben en blijf bij Ben. Abonnement loopt gewoon door.

Ik heb geen op- of aanmerkingen

ik ben goed geadviseerd en geholpen

Het is fijn om door ervaren en deskundige personeel geholpen te worden, die aardig en geduldig zijn

lekker gouw geregeld

uitstekend

Ik Ben tevreden met Ben

Altijd duidelijke informatie. Facturen zijn prima in te zien.

jammerlijk

bestelling afgezegd, moet een vrije dag nemen om bestelling in ontvangst te nemen, buiten 08.00 en 18.00 kost extra geld, legitimatie bewijsnummer niet te wijzigen, dit wordt gecontroleerd op echtheid maar klopt niet meer met oude gegevens

Hey Pim, ik ben Joost van Ben! Bedankt voor je beoordeling, ook daar ben ik ontzettend blij mee. Jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent. Ik snap je helemaal, maar ik leg je mijn werkwijze graag wat breder uit. Mijn koerierdienst bezorgd inderdaad gratis van maandag t/m vrijdag en in het weekend komt er een kleine toeslag bij omdat mijn koerier dan helemaal speciaal jouw kant op moet komen, vandaar de extra toeslag. De keuze is natuurlijk altijd aan jezelf. Balen zeg, dat je ID bewijs qua bewijsnummer niet klopte. Het is maar goed dat mijn koerier de echtheid van elk ID bewijs goed controleert, ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij of mijn andere klanten de verkeerde bestellingen ontvangen, alleen maar goed, lijkt me. Uiteraard ben je natuurlijk altijd weer van harte welkom bij Ben. Groeten van Ben & Joost

Matig

Jammer dat er niet bij is gezegd dat je 2 jaar vast zit aan het abbonnement . Er wordt alleen gezegd dat jullie iets goedkopers kunnen aanbieden en toen ik vroeg wat hier dan voor consequenties aan vast zaten wordt je misleidt. Dat is jammer en geen eerlijke informatie

Hey Kathy, ik ben Joost van Ben! Ik snap je beoordeling helemaal, alleen ben je natuurlijk altijd vrij om voor een maandelijks opzegbaar en/of voor een 24 maanden abonnement te gaan. Omdat je zelf bent gegaan voor een 24 maanden abonnement en hierover ook een bevestiging per e-mail hebt ontvangen, kan het weleens voorkomen dat je niet onder de afgesproken waarde van je contract uit mag komen als je alsnog een goedkopere aanbieding hebt gezien. Dit komt omdat je akkoord bent gegaan met een abonnement voor 24 maanden met een afgesproken vaste maandprijs. Groeten van Ben & Joost

Omzetten bestand nummer meteen gelukt

Goede aanbieding, heldere communicatie, nummer omzetting probleemloos, meer kan ik niet wensen

goed en snel geregeld

goed geregeld

Duidelijk en snel

Goede en snelle vooruitgang en snel geleverd .

Iets betere informatie over behoud van nummer

Aanmelden bij Ben leek heel eenvoudig, ook bij het aankruisen van nummerbehoud, maar helaas was het niet duidelijk dat ik het nogmaals ergens moest aangeven dat ik nummerbehoud wilde en daar kwam ik pas 3 dagen later achter. Dit vond ik zelf niet prettig want het staat echt nergens dat er nog meer stappen gevolgd moeten worden. Ook tijdens het chatten met een medewerker werd niet duidelijk wat er moest gebeuren. Uiteindelijk na goed zoeken kwam ik tegen wat er moest gebeuren. Inmiddels is het gelukt, heb nummerbehoud is een feit en ik heb mijn abonnement! Hopelijk ga ik er veel plezier van hebben. Groeten.

zeer goed

Goede duidelijke snelle service

goede service en zo geregeld en een mooie aanbieding

Contract was snel geregeld via gsm web..alleen de levering laat op zich wachtten

Het contract is snel behamdeld..alleen moet ik wachten oo gsm web de goedkeuring terug gekoppeld lrijgt van Ben. Aangezien de niet zo denderede reviews van Gsmweb ben ik bang dat dit nog even gaat duren....

Alles goed gegaan, helpsdek ook goed snelle verwerking vraag (samenvoegen twee nummers in IkBen)

Snelle levering, alles correct volgens afspraak.

Super geregeld, snel, makkelijk en duidelijke informatie.

Ik vind Ben gewoon super!

Gewoon goed

Gewoon goed tot nu geen problemen

Eenvoudiger kan niet!

Alles perfect geregeld en aangegeven. Overstappen met nummerbehoud is een fluitje van een cent!

Perfect en snel geregeld

in de middag besteld via internet, de ochtend erop telefoon en nieuwe simkaart binnen. Alles startklaar, kon er meteen mee aan de slag.