snel en makkelijk

Altijd goed!

Nooit geen problemen met BEN!

Superrrrrr net zoals altijd

alles netjes en vooral veilig afgehandeld Netjes op tijd Ik ben dik tevreden vandaar dat ik ook bij jullie blijft

Keurig volgens afspraak geleverd

Keurig volgens afspraak geleverd

Correct afgehandeld

Levering op tijd, goede uitleg, produkt goed ontvangen

Prima op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger!

Altijd BEN ik tevreden !

Altijd tevreden, goed telefonisch contakt en behulpzaam !

Nadat ik de bestelling had gedaan werd mijn mobiel de volgende dag al geleverd. Ook had ik nog een vraag gesteld via de mail en daar werd snel op geantwoord. Ik ben dan ook heel erg tevreden over de service. Mvg Anja Hutting.

Levering volgens afspraak. Door een keurige en vriendelijke medewerker.

Voor mij op maat.

Alles volgens afspraak

Prima, niks van gemerkt eigenlijk.

Prima, niks van gemerkt eigenlijk.

Super snelle levering

Perfect geregeld weer!

daarom blijf ik ook klant

vervoersbedrijf heeft zich aan de afspraak gehouden

leverdatum en -tijd kwamen goed overeen met de afspraak die met het vervoersbedrijf is gemaakt. medewerker is vriendelijk en service gericht.

slecht

heb het afgezegd ivm levering savonds waarvoor ik extra moet betalen belachelijk aangezien ik werk van 7-5 elke werkdag dus geen nieuwe telefoon

snel, duidelijk

Zeer snel oppakken en uitvoeren van de verlenging. Nog steeds niet de toegezegde headset ontvangen. Dat is wel jammer.

Alles keurig geregeld!!

Over de diensten ben ik zeer tevreden

Minder tevreden ben ik over de aanbiedingspagina er, was mij beloofd dat ik draadloze oordopjes bij mijn telefoon plus abonnement zou krijgen maar toen dit niet het geval was en ik hierover contact opnam werd mij gezegt dat ik dat zelf met Huawei moest uitzoeken dit vind ik eigenlijk niet kunnen ik had anders mischien wel 'n ander toestel gekozen erg jammer dat dit niet goed is opgelost verder nooit problemen gehad met ben keurige brieving voor afleveren e.d. en altijd goed bereik

In alle opzichten uitstekend

Supersnel geregeld

Vanaf het moment dat ik mijn iPhone heb besteld, was alles goed en snel geregeld. Duidelijk, veilig en vriendelijke bezorger.

Correct geholpen.

Al een paar jaar klant bij Ben. Nog nooit problemen gehad, alleen maar positief. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk en staan je goed ter woord.

Nooit geen problemen met Ben

Ik moest wel even denken hoe het ook al weer was want het was al 4 maanden geleden dat ik dit besteld had.

Is goed

Is goed