Zoals altijd is dit ook weer goed verlopen.

Goed afgeleverd. Duidelijke afspraken over aflevering die ook werden nagekomen.

Ben zeer tevreden

Betrouwbaar en voordelig

Overal goed bereik. Betaalbaar abonnement.

Goeie uitleg, snelle levering en fijn communicatie, dus top!

Helemaal blij mee, heb verder niets hoeven regelen met vorige provider. Ging allemaal heel makkelijk

Ben heel tevreden

Het was nog even spannend of ik op tijd met nummer behoud het abonnement geregeld kreeg. Ik ben goed en vriendelijk online (via chat) geholpen. Ben tot nu toe heel tevreden!

Ik ben tevreden

Hoi Ben, Ik ben blij met mijn mobiel. Ik ben de camera nog aan het uitproberen want die is Top.

Leuke prijs voor een uitgebreid abbonement

Supersnel

Ik had al een maandabonnement bij Ben.nl.Er hoefde dus geen simkaart gecontroleerd te worden. Niettemin kon ik mijn telefoon ophalen bij een PostNl punt in de buurt.

Goede ervaring

Het veranderen van abonnement is een goede keuze geweest.

Alles was snel geregeld

Mijn abonnement was snel verlengd. Heel duidelijk vermeld hoe alles zou gaan.

Nooit geen narigheid met Ben.

Tot nu prima

Ik ben goed geholpen door de klantenservice met mijn overstap naar Ben

Snelle afhandeling, goede service en betaalbaar abonnement

Snelle afhandeling tijdens telefonisch contact, goede service en een betaalbaar abonnement

Helemaal naar wens.

uitstekent

prima service

heel goed

goede advisering, behulpzaam en goed alles uitgelegd

doet gewoon wat ik verwacht van een provider

ik heb mijn bundel gewijzigd, wat al aangeeft dat ik een tevreden klant ben. Ben heeft me nog nooit in de steek gelaten. Prima provider!

Product Ben geen probleem

Bezorger post.nl daarin tegen slecht! en slordig!

nvt

Ik ben tevreden

Gewoon super in een keer als goed geregeld en geleverd

Net zo als de andere keren is het zonder fouten gereld en geleverd.

In verwarring

Mijn verwarring ging als volgt: Ik wilde weer verlengen via aanbieding van FNV. Dit liep dit maal via United Consumers. Ik vergeleek United Consumers met de Ben aanbieding via de site. Ineens was mijn bundel aangepast. Wellicht iets aangevinkt wat niet de bedoeling was. Kortom verwarring en die ik niet direct kon oplossen. Geprobeerd met de chat, maar dat is een ramp. Inmiddels is het wel goed gekomen. Ik heb de juiste aanbieding voor de juiste prijs. Ik blijf jullie wel aanbevelen. Wel graag aandacht voor de chat. Als het geen maatwerk kan zijn, een medewerker die vragen beantwoord, biedt dan geen chat aan. Het frustreert mij als klant.

Erg snel en gewoon goed ben heel blij dat ik overgestapt ben naar jullie

Efficient

Zonder problemen overgestapt, dag voor ingang abbonoment bericht gekregen en op moment een bericht. Geen problemen gehad.

Overdracht is prima verlopen.

Heb al eerder met Ben gewerkt en dat was heel goed bevallen. En dat gaat nu weer gebeuren, daar heb ik alle vertrouwen in.

Goed geregeld

Vlotte afhandeling