Duidelijk, vertrouwelijk en professioneel

Blijf liever bij Ben.

Onlangs in de winkel een nieuwe Samsung telefoon gekocht met abonnement bij Ben. Had daarvoor al 3 jaar met tevredenheid een abonnement bij Ben en wilde dat ook graag nu weer.

Snelle, zekere levering

Bezorging goed en netjes, deze keer was telefoon ook goed.

Komt netjes alle afspraken na en als ik eens een vraag heb word ik netjes te woord gestaan.

prima geregeld

sneller dan aangegeven was mijn bestelling gereed

Alles weer uitstekend geregeld zoals ik van Ben gewend ben!

Zie hierboven

Snel en duidelijk!

De opties waren duidelijk. Keuze genoeg. Prijzen zijn scherp. Apparaat snel in huis. Heel fijn!

Alles is verlopen volgens telef. afspraak.

Helemaal tevreden

Prima en snel geregeld, top

Alles volgens verwachting geregeld

In een woord Prima

Zie regel hierboven

Het is de eerste, en voor een oudere persoon ingewikkeld als je alleen een gewone telefoon gewend bent!

Nette aflevering en goede bejegening van medewerker

Nette aflevering en goede bejegening van medewerker. Was zeer vriendelijk en kwam rustig over.

goed.

ik blijf atijd bij ben.

Geen problemen ondervonden en prima snelle service

Geen problemen ondervonden en prima snelle service

Wat zal ik zeggen

Ik heb mijn nieuwe telefoon geinstalleerd op de vorige bundel. Daardoor ben ik volgens mij flink over mijn lemiet gegaan. Een paar dagen daarna kreeg ik een mailtje dat ik wat extra kreeg voor de installatie. Dat had ik graag eerder geweten.

Geen verrassingen achteraf, helder overzicht van gebruik en kosten

Helder overzicht wat je betaald, wat je verbruikt, overzichtelijk account. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mag wel wat verbeteren bij verlenging abonnement, want zodra je een keuzerondje aanklikt en je wijzigt daarna een onderdeel dan wordt alles weer gewist wat al is aangevinkt. Plus de aanbieding van m'n gratis is niet toegepast bij verlenging abonnement, met als wijziging er een toestel bij genomen. Jammer, hou van kortingen/aanbiedingen. Ook bij aanbod voor afloop termijn om te verlengen met extra m'n werd maar herhaald terwijl ik dit al had gedaan.

Snel geregeld en geleverd

Snel geregeld, geleverd en duidelijk wat er wanneer ging gebeuren. Telefoon in goede staat en een abonnement naar wens

TOP

Correct. Precies op de aangegeven tijd werd de telefoon gebracht.

Redelijk

Heb reeds 3 maanden geleden reeds verlengd ,ondanks een heel slechte ervaring in december 2018 over een rekening die naar mijn inzicht totaal onterecht was.

Altijd prima en snelle levering

Het is alleen erg lastig de juiste kleur te leveren ik heb een goud besteld en krijg een zwarte zo ook met mijn oude telefoon die had ik in brons besteld en kreeg hem in het zwart.

matig

Het is lastig dat je bundel bij overschrijding niet automatisch vergroot wordt (tegen betaling natuurlijk) en dat daarmee de communicatie (social media) beknot wordt.

Hi Caro! Dit is een optie die je zelf aan kunt zetten. De MB pauze! Wanneer je min/SMS bundel op is, kun je altijd verder bellen/SMS'en. Groeten van Ben

kan duidelijker

bij het verlengen van mij abonnement was het onduidelijk bij welke hoeveelheid MB's je die extra 2000 MB krijgt. nu is mijn abonnement inmiddels verlengt, maar ik heb niet die extra MB's gekregen die beloofd waren. erg jammer, ik ben altijd zeer te vrede geweest bij Ben, maar nu ben ik toch wel teleurgesteld. Als je iets beloofd moet je het wel waarmaken.

Hi Marion. Bedankt voor jouw feedback. Hier ga ik mee aan de slag! Natuurlijk moet je ontvangen waar je recht op hebt. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice, dan gaan zij er voor jou achteraan. Groeten van Ben

Snel gereageerd

Snel het probleem verholpen en mijn vraag voor inzicht te krijgen bij meerdere telefoon nummers is ook supersnel geregeld door Joost.

Over Ben