gewoon prima

alleen was er geen duidelijkheid of ik 20e moet betalen ivm aansluiting of hoe dat genoemd word maar ik zie wel watafgeschreven word

Ben nog steeds tevreden met Ben

positief

Na Sim kaart vervangen kon meteen aan de slag

Tot nu toe geen problemen, alles werkt en ook goed. Blij mee

Nog geen

Het abonnement loopt nu een week, dus is voor mij moeilijk nu een mening te geven.

vriendelijk

heel veel tevreden.. goed

gewoon goed,

heel duidelijk, prima uitleg en het werkt

Hele goede service! Goed begeleid en prima, tijdig en volledig geïnformeerd.!

Vanaf aankoop tot en met levering en activering werd ik heel duidelijk geïnformeerd en begeleid. Zelfs tot aan het plaatsen van het sim-kaartje in mijn telefoon. Echt geweldige service!

prima levering

De levering van de nieuwe telefoon ging erg snel. Alles was compleet. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden

Ok

Ok

Gewoon keurig geregeld

Ruim van te voren de nieuwe telefoon ontvangen..ook wissel van abonnement verliep geruisloos en vooraf juiste informatie hierover gehad

Uitstekende provider

Nooit geen problemen

tot nu toe loopt alles gladjes

zie boven

abonnement goed telefoon niet

helaas werkt de telefoon niet naar behoren en moet je eerst zelf handelingen uitvoeren alvorens de telefoon op te kunnen sturen,dit is van te voren niet gezegd..

Actief meedenken. Erg tevreden

Mooi verlenging voorstel ontvangen. Hierdoor kon ik kosten besparen

Als nieuwkomer moet ik erg wennen aan de service .

Wanneer jullie bericht geven dat binnen opgegeven uren kunt gaan bellen na twee dagen wachten. Dan moet ik erop aan kunnen dat ik bellen kan. Dat was niet het geval, pas ruim 2 uur naar sluitingstijd kon ik pas bellen .

Snel geleverd, super fijn abonnement.

Inmiddels al een tijdje dit abonnement. Nu verlengd met telefoon, omdat ik deze bij Ben niet 3 x hoef te betalen omgerekend!

Helemaal goed.

Na omruilen nieuw toestel voor ander model via mobiel.NL, binnen enkele dagen ook contract aangepast door BEN aan lagere tarieven. Alles helemaal goed. Top.

Great

Snel, eenvoudig makkelijk

Ging toch weer goed......nadat ik 2 x geannuleerd had☺️

Klant vriendelijk en geduldig.

Meer dan uitstekend!

Meer dan uitstekend en dat had ik het niet verwacht.

at the moment is OK

i am very much satisfied... i expect to continue like that in our relation.

Eenvoudig en voor een goede prijs

Je bent voor een beetje kosten toch in staat om vanalles te doen.

Zoals gewoonlijk perfect!

Geen rompslons gewoon doen met Ben.