De overdag is goed verlopen.

Alles is goed verlopen met mijn nieuwe contract

Hoi Monique, Wat ontzettend fijn om te lezen! Heel veel plezier met je nieuwe abonnement. Nog bedankt voor je beoordeling. Groeten van Ben

Hele slechte overstap

Simkaart niet geleverd vervolgens 3 dagen zonder internet en bellen gezeten. Nu vandaag nummerbehoud aangevraagd maar zelfs dat gaat niet helemaal goed. Ik ben heel erg ontevreden

Hi Ellis, Bedankt voor jouw feedback. Dat is geen warm welkom. Ik help je graag verder om dit op te lossen. Zou je contact op kunnen nemen met mijn klantenservice? Dan zoeken we samen naar de oplossing. Groeten van Ben

Bestellen was snel en eenvoudig.

De website van Ben zelf wekt op onze laptop en mijn oude telefoon niet, via mobiel.nl en Belsimpel was de bestelling zo geplaatst

Hoi Rosanne, Welkom bij Ben, wat leuk zeg, ik ben ontzettend blij met jou als nieuwe klant. Bedankt voor je mooie hoge beoordeling, super zeg! Groeten van Ben

Niet fijn 1 gehele dag

Zou erg fijn zijn als de klant een dagdeel zou kunnen aangeven. Nu is het een gehele dag van 0800 tot 1800 uur. Ik werk vaak overdag maar ook de late dienst. Nu komen ze tussen 1600 en 1800. Dan ben ik nu op me werk i.v.m corona. Ik moet invallen. Dus graag een nieuwe afspraak voordat de meneer voor een dichte deur komt. Ook kan en mag ik geen ander bezorg adres opgeven. Dit in verband met de planning. Heel begrijpelijk. Nou ik ga zien hoe dit gaat verlopen.

Hoi Albert, Ik snap je beoordeling, alleen heeft dit met de corona maatregelen te maken. Daar kan ik jammer genoeg niets aan veranderen voor je. Hopelijk is de corona snel voorbij en kunnen we het normale leven weer gaan oppakken. Gelukkig komt het alsnog helemaal goed, en kun je snel aan de slag gaan met je nieuwe telefoon. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met je nieuwe telefoon. Groeten van Ben

goede tijdige levering

Hoi Linda, Wat fijn zeg, dat jouw nieuwe telefoon op tijd is geleverd, wat leuk zeg! Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten van Ben

Geen 4g

ik krijg geen 4g op de telefoon terwijl de kpn wel 4g aangeeft

Hoi Jmarijt, Oeps, wat balen zeg, en je hebt wel een 4G bundel? Geen zorgen, we gaan het samen oplossen, zou je mij even willen bellen op 1200 met je Ben simkaart? Dan ga ik meteen voor je aan de slag en heb je straks gewoon 4G op je telefoon, tot zo! Groeten van Ben

Goed ze helpen goed

Hoi Esrom, Wauw, wat een mooie beoordeling zeg, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

No problems, everything went smoothly

As above

Hoi Ralph, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

Een fijne ervaring.

Ik heb de levering prettig ervaren. De levering was op tijd, alles verliep goed volgens de nieuwe maatregelingen.

Hoi Sarah, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee. Fijn om te lezen dat je telefoon netjes op tijd is geleverd, altijd leuk om te lezen. Daar ben ik blij om. Groeten van Ben

Duidelijke klantgerichte communicatie zonder fratsen.

Snel, duidelijk en vriendelijk.

Hoi Casper, Welkom bij Ben, wat leuk zeg! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

Makkelijk en voor een mooie prijs

De stappen van het abonnement waren makkelijk te vinden en er was een duidelijke uitleg over hoe het geïnstalleerd moest worden op de mobiel.

Hoi, Welkom bij Ben, ik ben ontzettend blij met jou als nieuwe klant, wat leuk zeg! Bedankt voor je mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

prima geregeld.

zonder problemen naar het nieuwe abonnement

Hoi Ton, Welkom bij Ben, ik ben natuurlijk ontzettend blij met jou als nieuwe klant. Wat leuk zeg! Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement en bedankt voor je mooie hoge beoordeling. Groeten van Ben

Perfect geregeld.

Duidelijk verhaal, duidelijke website. Afspraakbevestiging op tijd ontvangen. Nummerbehoud goed gecommuniceerd en correct uitgevoerd. Gebruikersapp efficiënt ingericht.

Hoi, Welkom bij Ben, leuk dat je erbij bent gekomen zeg. Ik ben nu al ontzettend blij met jou als klant. Super bedankt voor je mooie beoordeling! Groeten van Ben

Zeer snel en met de grootste zorg en aandacht geleverd door Mobiel.nl

Zeer goede service en meedenken door de medewerker van mobiel.nl

Hoi Cees, Wauw, wat een mooie beoordeling zeg! Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee! Groeten van Ben

zeer onhandig.

Ik heb al een ben account, ik wilde nog een nummer voor mijn dochter. .Ik ben hier eindeloos lang mee bezig geweest. waarom moet ik weer mijn e-mail adres invullen. Jullie hebben mij toch een mail gestuurd ???

Hoi, Oeps, ik snap de verwarring, maar jouw dochter is natuurlijk van harte welkom bij Ben, leuk zeg! Hopelijk is het inmiddels gelukt, om een tweede abonnement af te sluiten, heb ik altijd weer je persoonlijke gegevens nodig, altijd handig om even alles voor de zekerheid te controleren. Mochten er per ongeluk alsnog persoonlijke gegevens verkeerd staan ingevuld, dan kun je ze altijd zo nog aanpassen. Ik wens je dochter alvast veel plezier toe met haar nieuwe abonnement! Groeten van Ben

Puinzooi

Ruim van tevoren opgezegt maar toch door laten gaan. Waardeloos

Hoi Rachel, Wat balen zeg, ik snap je helemaal. Opzeggen is natuurlijk nooit leuk, en dan moet het wel vlekkeloos verlopen. Je kunt je abonnement heel makkelijk opzeggen door 1200 te bellen met je simkaart. Zodra de opzegging is doorgevoerd, ontvang je altijd van mij hier een bevestiging van per e-mail, daarin staat de datum wanneer je abonnement en 06 nummer komen te vervallen. Groeten van Ben

Heel tevreden over BEN.

Goede service van BEN bij verlenging en bezorging aan huis. Coronaproof. Nieuwe toestel Samsung A51 bevalt heel goed.

Hoi Wim, Wauw, lekker bezig zeg, en wat een mooie keuze, de Samsung A51! Veel plezier ermee! Bedankt voor je mooie beoordeling, daar ben ik uiteraard ook ontzettend blij mee! Groeten van Ben

Er was iets fout gegaan en is boven verwachting opgelost

Hoi Nanny, Kijk aan, gelukkig! Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij om. Bedankt voor je beoordeling en nogmaals sorry voor het ongemak. Groeten van Ben

Alles goed

Geen problemen ervaren.

Hoi Robèr, Wat fijn zeg, fijn om te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen, daar ben ik super blij mee! Bedankt voor je mooie beoordeling! Groeten van Ben

Aflevering correct en ik ben tevreden over mijn nieuw toestel

Hoi Ella, Wat een mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee, dankjewel! Fijn om te lezen dat jouw nieuwe telefoon goed is bezorgd, ik had ook niet anders verwacht. Daarom wens ik je veel plezier te met je nieuwe telefoon en je abonnement. Groeten van Ben

Makkelijk en snel

Gemakkelijk besteld en Sim only omgezet naar abonnement via de app. Snel en makkelijk. Plus een zeer overzichtelijke app!

Hoi Riëlle, Bedankt voor je mooie hoge beoordeling, daar ben ik super blij mee! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met mijn app, altijd leuk natuurlijk! Groeten van Ben

supersnel

Hoi Alexander, Bedankt voor je hele mooie hoge beoordeling, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

Goede services

Goede kwaliteit en hele goeie ervaring

Hoi Diny, Bedankt voor je hele mooie beoordeling, daar ben ik super blij mee! Groeten van Ben

Alles is super gegaan levering en afwerken van de levering. Het enigste wat nog mis is dat je op de dag zelf een dagdeel kan kiezen.

Hoi Antônio, Wat geweldig zeg, daar hou ik van! Bedankt voor je hele mooie beoordeling, wat gaaf zeg! Welkom bij Ben, en veel plezier met je nieuwe telefoon! Groeten van Ben

Heel vlot gegaan

In de winkel goed geholpen. Had op internet al gezien welke telefoon ik wilde.

Hoi, Wat fijn zeg, altijd leuk, een hoge beoordeling. Dankjewel! Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door een dealer. Groeten van Ben