Prima start van mijn abonnement bij Ben

Vorige week is mijn abonnement bij Ben gestart, verliep vlot ook het nummerbehoud was snel geregeld, Ben tevreden!

Hi Jan! Fijn dat je zo tevreden bent. Wij zijn ook tevreden met jou! Bedankt voor je review en nog een fijne dag verder! Groetjes van Patricia en Ben.

Gewoon weg geweldig!

Zeer duidelijke site, waar eigenlijk geen problemen ontstaan. Goed lezen wat er staat en dat is elke stap gemakkelijk.

Hi Joost! Goed om te lezen dat de website goed is bevallen. Mocht je ooit tegen problemen aanlopen, laat je dan horen. Ik help je graag! Ik bedankt je voor je review en ik wens je nog een fijne dag verder! Groetjes van Patricia en Ben.

Was goed geregeld.

Hi Jim! Fijn dat je tevreden bent met hoe het geregeld is, dat vind ik natuurlijk leuk om te lezen! Ik bedank je dan ook voor je review en ik wens je nog een fijne dag! Groetjes van Patricia en Ben.

prima geregeld

Bij verlenging heb ik gekozen voor een abonnement met telefoon. Deze telefoon is ruimschoots voor het verlopen van mijn oude contract al bezorgd en kon ik er meteen mee aan de slag. Zeer tevreden met het nieuwe contract.

Hi Jan Gerrit! Nou, helemaal top! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent, daar doen wij het natuurlijk voor! Ik bedank je voor je review en ik wens je nog een fijne dag verder. Groetjes van Patricia en Ben.

Teleurgesteld

Helaas is de nieuwe simkaart na het overstappen naar Ben niet op tijd geleverd. Na contact te hebben opgenomen met Ben, konden zij mij niet vertellen waar het was misgegaan. Een excuses en een nieuwe simkaart op hun kosten was de oplossing. Helaas is deze simkaart na bijna een week nog niet geleverd en ben ik al sinds de overstap naar Ben (nu ongeveer 2 weken) onbereikbaar. Zeker uit het oogpunt van een nieuwe klant, valt dit erg tegen.

Hoi Steven, bedankt voor de beoordeling. Superonhandig dat je nog steeds geen simkaart hebt. Het kan onderweg wel eens misgaan maar niet fijn dat het de tweede keer ook niet is aangekomen. Als de simkaart nog niet is aangekomen, wil ik dit voor je nakijken. Zou je mij een berichtje kunnen sturen via Facebook of Twitter en aangeven dat je via Kiyoh komt? Dan help ik graag verder. Groeten van Ben & Merve

Helemaal top!

Snel, correct, eenvoudig.

Hoi Sjanet. Wat aardig dat je dit nog even wilde melden, dat waarderen wij heel erg! Ook enorm bedankt voor die dikke tien natuurlijk. Groeten van Ben & Fatima

Niets mis mee.

Goed.

Hoi Bert, Bedankt voor de beoordeling. Ik wens je een mooie dag! Groeten van Ben & Merve

Heel goed en vertrouwelijk en naar mijn wenst,

Hoi Mahinder. Wat mooi om van je te horen dat je tevreden bent over ons. Mag ik je erg bedanken voor de vijf sterren die we van je hebben gekregen? Daar zijn we erg blij mee. ;-) Groeten van Ben & Fatima

Prima geregeld met nummerbehoud

Alles top geregeld en snel, ook data goed aangegeven.

Hi John! Welkom bij Ben ;-) Ik ben blij om te lezen dat de overstap met nummerbehoud goed is gegaan. Bedankt voor de dikke tien die we van je hebben gekregen! Groeten van Ben & Fatima

niet soepel verlopen

Via ING punten nieuw abonnement besteld. Betaling misgegaan. Abonnement geannuleerd met nr 0638960632 Is nog steeds zichtbaar op mijn ben.. Inmiddels oude abonnement verlengd Bij overzicht abonnement staan gegevens van mijn oude abonnement. Moet zijn 6000 MB en onbeperkt bellen voor € 9 Staat nu op 2500 MB en onbeperkt bellen voor € 12,24 ( oud ) Mijn Ben aan passen aub Joseph Douven

Hoi JHKJ. Wat ontzettend jammer dat het niet goed is gegaan. Kan je ons zo snel mogelijk berichten via www.ben.nl/service/contact om snel uit te zoeken wat er precies gebeurd is en wat we verder kunnen doen om dit op te lossen? Ik hoop snel van je te horen! :-) Groeten van Ben & Fatima

Eenvoudig, snel en goede deal

Verlenging van abo online geregeld. Ging prima.

Hoi Bas :-) Wat goed dat je je huidige abonnement hebt verlengd met en goede deal! Goed gedaan. Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnementen en ik hoop dat je nog heel lang bij ons blijft. Groeten van Ben & Fatima

Heel duidelijk

Vanaf de bestelling heel goed op de hoogte gehouden, van de voortgang. Duidelijke uitleg over het activeren.

Hoi Willem. Ik ben blij om van je te horen dat het zo goed is gegaan. :-) Bedankt voor je beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Goed geholpen.

Alles verloopt snel en soepel.heel prettig.

Hoi Els. Erg mooi om te horen dat alles snel en soepel was gegaan. Heel veel plezier met je abonnement en bedankt voor je review! Groeten van Ben & Fatima

Zeer goed.

Mijn ervaring een goede provider die bij mij past.

Hi Toke. Goed om van je te horen dat je blij bent met ons, wij zijn ook erg blij met jou! ;-) Groeten van Ben & Fatima

Abonnement flink duurder

Mijn man heeft zelfde telefoon een A52 s5. Hij betaald voor abonnement 25 euro. Ik voor het zelfde abonnement 28 euro. Zit 4 maanden tussen.

Hoi Ans. Wat top dat jullie beiden klant bij ons zijn, bedankt hiervoor! ;-) Het kan zijn dat er op het moment dat jouw man de bestelling had geplaatst er een ander aanbod was dan toen jij je bestelling had geplaatst. Onze bundels en tarieven veranderen namelijk om de tijd. Neem anders contact met ons op via www.ben.nl/service/contact om snel voor je na te kijken of dit ook echt het geval is. Dat kan ik nu niet zo snel zien namelijk. ;-) Tot snel! Groeten van Ben & Fatima

Levering prima

Jammer dat ik gezien de huidige advertenties ( gezien de verdubbeling van data) net te vroeg ben overgestapt.

Hoi Redney. Hartelijk dank voor het plaatsen van een nieuwe bestelling. Heb je een maandelijkse sim only? Dan kan je alsnog je bundels aanpassen! ;-) Neem contact met ons op via www.ben.nl/service/contact of via Messenger of Twitter dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik kan dit nu niet voor je nakijken helaas. Groeten van Ben & Fatima

Betrouwbaar overkomend

Idem

Hoi Ad. Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Qwerr

Qwerr

Hoi Barend. Hartelijk dank voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven. Groeten van Ben & Fatima

Snel geregeld

Telefoon en abbo snel geregeld zonder poespas, alleen levertijd van de telefoon is te lang. 3 dagen zonder telefoon zitten is niet echt fijn

Hoi Caroline. Wat top dat je je huidige abonnement hebt verlengd, bedankt hiervoor! . Jammer alleen dat je wat langer op je telefoon moest wachten natuurlijk! Sommige toestellen zijn niet direct leverbaar helaas, sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je er vanaf nu wel heel veel plezier van hebt! Groeten van Ben & Fatima

Prima begeleiding naar Ben.

De instructies per mail en verdere aanwijzingen maakte het overzetten probleemloos. Tijdig geïnfomeerd.

Hoi D.J. Bedankt voor het plaatsen van een abonnement bij ons. :-) Ik wil je een hele mooie tijd bij ons wensen. Groeten van Ben & Fatima

Perfect geregeld

Mijn bestelling is prima gegaan netjes op tijd geleverd en in oerfecte staat

Hoi Ineke. Wat fijn om te horen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst en dat alles goed is verlopen. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en telefoon. Groeten van Ben & Fatima

Alles snel geleverd en geen problemen

Hoi Martine. Dat is mooi om te horen! Ik wil je ontzettend bedanken voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Geniet van je abonnement bij ons! Groeten van Ben & Fatima

Hi Esther ;-) Ontzettend bedankt voor je review. Groeten van Ben & Fatima

Met Ben heb ik goed ervaring

Wat betreft de abonnement van Ben en de service dat jullie leverde is goed. Wat betreft de levering van de bedrijf dat jullie afspraken hebben is wel de wens over met mij levering vond ik schandalig wat is gebeurt denk dat voor Bedrijf Ben geen goed beeld is. mvg;francisco Santos

Hoi Francisco. Bedankt voor je eerlijke review! Ik neem je feedback daarom ook ten harte. Ik wil je erg bedanken voor het afsluiten van een abonnement bij ons. Dat waarderen wij enorm. Groeten van Ben & Fatima

Nooit een probleem gehad

Nooit een probleem gehad

Hoi M.F. Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tot nu geen probleem hebt gehad, houden zo toch? ;-) Nog bedankt voor de vijf sterren! Daar zijn we blij mee. Groeten van Ben & Fatima