zeer klantgericht!

Ik ben betrekkelijk digibeet en heb gebeld toen de verlenging van mijn abonnement aan de orde was. Werd goed te woord gestaan en geadviseerd en mijn abonnement is naadloos verlengd.

Levering snel en adequaat.

Positieve ervaring.

Prima geleverd, duidelijke communicatie

De telefoon kwam op tijd en volgens afspraak. De communicatie met Ben is prima. Ik ben heel tevreden.

Super snelle verzending van de telefoon. 'S avonds laat besteld en echt de volgende dag in huis. Verder is de verlenging soepel verlopen

Gewoon goed

Ondanks corona toch goed geholpen

Snel en eenvoudig geregeld

Snel en makkelijk geregeld

Matig

Ik had direct nadat ik mijn nieuwe toestel had gekregen, een opmerking over het toestel en toen kon ik niet bij Ben terecht! Werd ik verwezen naar Mobiel.nl omdat ik via hen het toestel had ontvangen en dat niets met Ben te maken zou hebben?! Maar ik betaal wel aan Ben en nu vraagt Ben om een beoordeling....hoezo dan niets meer met Ben te maken? In in onderstaande gebruikersvoorwaarden staat dan wel: Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf.

Super goed geregeld bij Ben, daarom ook voor Ben gekozen.

Altijd alles goed geregeld bij Ben alles altijd zeer duidelijk.

Snelle en simpele levering...zoals het hoort!

Van bestelling tot de levering, duidelijk en snel. ik kan er niet veel meer van maken. Ging het tegenwoordig allemaal maar zo simpel. Dus zeer tevreden met alles!

snel en correct en gemakkelijke overgang

Gemakkelijke overgang, snel en correct geregeld.

zoals afgespoken

Goed, niks op aan te merken

Als snel geleverd, zonder problemen

Alles ging soepel. Snel en zonder problemen

de eerste ervaring minder goed

het kaartje wat ik thuis heb gekregen voor in m,n mobiel werkt niet zouden vanuit ben nieuw kaartje sturen dat wil zeggen dat ik minimaal 3 dagen zonder telefoon zit dit vindt ik zeer minder ik regel al m,n zakenmet m,n mobiel ik kan dus nu niks mvg pmm v d weerden

geweldig

snelle levering telefoon is uitstekend mis alleen een goede handleiding ook online niet te vinden

Ik Ben al jaren een tevreden klant

Alles is altijd duidelijk en helder. Goed geregeld, soepel en snel. Ook altijd een goede service gehad. En de prijzen zijn scherp.

Altijd Ben gehad een aantal jaren T-Mobile daarna Vodafone 2jaar nu terug op het oude honk bij Ben. Dus een hele goede ervaring .

Telefoon goed, internet matig

zie boven

super

snel geleverd!

Snel geleverd, goede uitleg, top kwaliteit

De instructies zijn helder geweest en alles is vlekkeloos verlopen. Ook de app werkt uitstekend!

Al jaren een goede ervaringen mee

Altijd een goed netwerk en geen klachten Alleen waar om doet ben niet een keer zo als een ander provider een keer een kadootje voor de vaste klanten zoals een keer extra MB of zo verder geen klachten een prima netwerk en zeker een aanrader

Overstap goed geregeld

Mijn overstap naar Ben is goed verlopen. Vooraf duidelijke informatie ontvangen en alles is op de aangegeven datum zonder problemen geregeld. Ik ben tevreden!

top!

snel en zeer duidelijk via de site geregeld.

Ben doet wat die belooft

Overstap is probleemloos gegaan

Volgens afspraak en op de goede datum, probleemloos overgestapt naar BEN. Informatie tav overstappen was duidelijk en op tijd bekend.