Altijd goed bij Ben

Ik zit al vanaf dag 1 bij Ben en Ben nooit weggegaan. Mooie aanbiedingen voor vaste klanten en eigenlijk nooit problemen gehad met bellen of internet. Nu ook weer mijn abonnement verlengd, betaal nu maandelijks zelfs iets minder voor de zelfde data/beltegoed. Mooie en functionele telefoon erbij gekocht voor een scherpe prijs, Ben er blij mee! Dus ik Ben er zeker van dat ik nog lang bij Ben blijf!

Hoi Miranda. Wat een mooie review, ontzettend bedankt hiervoor! :-) Wij hopen ook dat jij nog heel lang bij ons blijft! Groeten van Ben & Fatima

Niet het antwoord gelregen wat ik wou maar wel een antwoord

Vrijwel direct een medewerkster aan de telefoon, klonk als een jong en onervaren persoon. Na stellen van de vraag ook doorverbonden met een collega en ja hoor dan hoor je het verschrikkelijke toontje wat odido gebruikt.. het probleem waar ik tegenaan ben gelopen ligt ook deels bij hen. De mevrouw legt mij uit dat ik het nieuwe abonnement al meer dan 15 dagen in mijn bezit heb en annuleren dus niet meer kan. Odido hanteert een maand opzegtermijn dus zolang heb ik gewacht tot mijn nummerbehoud in ging. Dit was ook pas de eerste dag dat ik de simkaart gebruik waarbij ik dus toen pas tot de conclusie kwam dat BEN geen esim aanbiedt

Hoi Bart. Wij hanteren bedenkperiode van 14 dagen. Ontzettend jammer dat binnen deze periode de order niet geannuleerd is via www.ben.nl/service/annuleren Wat nummerbehoud betreft, het duurt meestal een maand voordat een te behouden 06-nummer overgezet kan worden naar de nieuwe provider, hier kan de nieuwe provider niets aan doen. Ontzettend spijtig dat het zo gelopen is, ik had het ook graag anders gezien. Groeten van Ben

Alles uitstekend

Alles uitstekend

Wat een mooie beoordeling Jan, dankjewel! :-) Groeten van Ben & Fatima

De telefoon is er nog steeds niet

Na drie pogingen online waarbij ik steeds de melding kreeg dat facturen open stonden terwijl dat niet zo was maar gebeld. Alles geregeld en ik zou een mail krijgen over de levertijd nieuwe telefoon maar nog steeds niets binnen na een week.

Hoi Zita, wat ontzettend balen dat je nog steeds jouw telefoon niet hebt ontvangen! Zou je mij een berichtje kunnen sturen van Messenger op Facebook of via onze live chat op www.ben.nl/service/contact? Groeten van Ben & Evelien

Waardeloos

Je moet een afspraak maken tijdens kantoor uren of op zaterdag, kost wel extra Dan maak je een afspraak en krijg je netjes de melding wanneer de bezorger komt. Ik sta op dit tijd stip te wachten bij de receptie van het adres wat ik opgegeven heb. Telefoon gaat 1 x over en daarna krijg je een mailtje helaas de levering is niet gelukt maak een nieuwe afspraak binnen twee dagen anders wordt alles geannuleerd In 1 woord waardeloos

Hoi Erwin, wat ontzettend balen dat het zo is gegaan met AMP. Mocht jij toch nog vragen hebben kan je contact opnemen via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact? Groeten van Ben & Evelien

Perfect en snel geregeld, nooit problemen

Telefoon en abo makkelijk te bestellen, snel geleverd. Verder nooit problemen, goed netwerk en goede app! BEN tevreden!

Hoi Michiel, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor jouw mooie review! Groeten van Ben & Evelien.

Er was een probleem.

Er stond in de brief dat ik dezelfde simkaart kon gebruiken. Ik wist niet hoe ik dan de bestanden van mijn oude telefoon kon overzetten. Ik had gelukkig nog een oude simkaart van Ben. Daardoor was het overzetten toch gelukt.

Hoi Jos. Ik ben blij om te horen dat het overzetten van de bestanden alsnog gelukt is. Je kan de volgende keer een kijkje nemen op www.ben.nl/toestelhulp. Een hele fijne dag gewenst! Groeten van Ben & Fatima

Overall goed

Ik weet niet hoe jullie systeem werkt mar ik moest 3 keer order plaatsen en 1 keer bellen om gewoon een extra sim abonnement te krijgen.

Hoi! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de bestelling niet na 1 keer is gelukt. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Zeer snel geregeld , nummer overname en in gebruikstelling 2 dagen. Keurig top.

Hoi Frans, bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Soepele overgang en eenvoudig afsluiten

Aanvraagproces ging soepel en de overgang van het nummerbehoud ging ook naar behoren. De communicatie was ook uitvoerig en goed.

Hoi! Bedankt voor de geweldige cijfer. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Al zo'n 25 jaar klant van Ben!

Mijn eerste mobiel was een Ben en ik heb nog steeds hetzelfde nummer. In 25 jaar 2x een andere provider geprobeerd, maar toch steeds weer teruggekeerd. Ben is een no-nonsense bedrijf, met normale prijzen, fijne toestellen, goede afhandeling van bestellingen en heldere communicatie.

Hoi Sylvia! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je nog heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Abonnement opgezegd maar wel door moeten betalen terwijl ik 8 maanden op reis was, achteraf wilt kla

Ik heb mijn abonnement naar mijn weten stopgezet ergens in Juni. Vervolgens ervan uit gegaan dat mijn abonnement was stopgezet (ik ging 8 maanden op reis) en bij terugkomst kwam ik erachter dat hij nooit was stopgezet. Daardoor heb ik 132,92 euro kosten gemaakt waar ik niks aan heb gehad. Ik heb op een gegeven moment tijdens mijn reis voor DIGID een bevestiging-sms moeten ontvangen en ik dacht dat dat kon zonder abonnement gewoon kon, waardoor ik 1 maand 48 euro aan kosten heb gemaakt, dat vind ik op zich begrijpelijk ALS IK EEN ABONNEMENT HAD GEHAD, ook al is het belachelijk duur grapje voor m’n simkaart erin en eruit halen voor een paar minuten (mijn abonnement zelf was 14 euro, dus daar kwam 30 euro bovenop). Maar de overige kosten (alle andere 7 maanden dat ik op reis was), wanneer mijn abonnement gewoon opgezegd had moeten zijn, wil ik simpelweg niet betalen. Ik vind het vooral erg raar dat mijn abonnement niet was opgezegd want blijkbaar hebben jullie een regel dat dat pas kan als ik dit bevestig via de mail, maar die mail heb ik nooit gehad omdat mijn oude mail adres niet meer bestaat. Jullie hebben meteen na het versturen van een bevestigingsmail een bericht gekregen dat het mail adres niet bestaat, maar toch niks meer laten horen hierover, geen sms gekregen helemaal niks. En nu ik terug ben bel ik om een nieuw abonnement af te sluiten en krijg ik te horen dat het nooit was opgezegd. Ik was altijd zo tevreden over jullie, maar toen ik dit hoorde heb ik wat ik kon terugboeken van de onterecht gemaakte kosten, zo snel mogelijk teruggeboekt, totdat mijn klacht in behandeling was genomen. Maar voor die tijd heb ik gewoon 15 euro extra betaald voor een te late betaling en is er gedrei

Hoi Lola. Ontzettend spijtig dat het zo gelopen is. Het lijkt erop dat het abonnement toch niet opgezegd was in die periode? Heb jij nadat jij opgezegd hebt wel een opzegbevestiging ontvangen per e-mail? Hierin staat op welke datum jouw Ben abonnement stopt. Bericht jij ons via www.ben.nl/service/contact? Dan kijken wij graag met jou mee naar die opzegging. Groeten van Ben

kan altijd beter

goed contact met belsimpel. daarna pas komen jullie pas in beeld.

Hoi Robert. Welkom bij de grote BEN familie! Bedankt voor het achterlaten van een review. Groeten van Ben & Fatima

Door een achtergrond proces verloor ik door mijn eigen fout 3GB aan data. De klantenservice was coulant en gaf mij 2GB extra DATA, een tientje aan DATA cadeau dus.

Dat doen wij graag voor jou Max-Julius! Ontzettend bedankt voor het achterlaten van een prachtige beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Snel en duidelijk!

Overzichtelijke website waardoor het uitkiezen van het juiste abonnement een heldere beslissing is. Geen adders onder het gras of aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn. Gewoon goed!

Goedemiddag! :-) Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een mooie review achter te laten Brigitte. Groeten van Ben & Fatima

Super tevreden

Alle informatie die ik nodig had is op de website van Ben te vinden. Duidelijke uitleg over hoe je kunt bestellen en/of het abonnement kunt verlengen. De afhandeling van e.e.a. gaat precies zoals uitgelegd.

Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling Ineke! Dat waarderen wij enorm! :-) Groeten van Ben & Fatima

Ben levert niet wat wordt beloofd

Via aanbieding op de Euroclix site een éénjarig contract bij Ben afgesloten. Opsturen simkaart, aansluiten en alle standaard administratieve handelingen zonder problemen verlopen maar de beloofde bonus voor nieuwe contracten niet gekregen. Nu meer dan anderhalve maand verder en nog steeds niks ontvangen. Bij het indienen van een claim wordt deze niet eens in behandeling genomen maar gelijk afgewezen omdat dat nu eenmaal is wat Ben doet. Nou dat belooft dan wat voor als er in de toekomst wat mis gaat en ik de klantenservice moet benaderen bij Ben.

Hoi Charlotte, Sorry dat het zo gelopen is. Mocht jij met vragen zitten dan mag jij mij berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Groeten van Ben & Evelien

Nummerbehoud verkeerd uitgevoerd

Ik heb op de site een extra sim abonnement afgesloten voor mijn zoon en aangegeven dat ik nummerbehoud wil. Na de bestelling wordt je direct doorgestuurd naar het nummerbehoud formulier. Nu heeft Ben dit uitgevoerd op mijn eigen nummer ipv de nieuw aangevraagde sim. De klantenservice meldt dat dit niet teruggedraaid kan worden. Mijn nummer bestaat dus nu niet meer. Dit is duidelijk een fout op de site van Ben. Nummerbehoud aanvragen kan dus NIET direct na een bestelling. Je moet wachten tot er een tijdelijk nummer is toegewezen zo verteld de klantenservice.

Hoi Sander, Sorry dat het zo gelopen is. Mocht jij met vragen zitten dan mag jij mij berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Groeten van Ben & Evelien

Mijn pakket met mobiel nog steeds niet ontvangen

It is zo frustrerend en Bel Simple werkt slordig echt een bende.

Hoi Edo, Jammer om te lezen dat jouw bestelling bij Belsimpel niet lekker is verlopen. Ik adviseer je om hierover contact op te nemen met Belsimpel zelf. Groeten van Ben & Evelien

Word goed geinformeerd, leuke aanbiedingen

Hoi Henk, dat horen wij graag. Hartelijk dank voor je beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Een nette en vlotte overgang

Had nergens problemen mee na het overzetten van mijn telefoon nummer en goed geholpen in de telefoon winkel

Altijd tevreden met ben

Ik ben al vanaf het begin klant bij jullie,inmiddels denk ik zo 'n 21 of 22 jaar. Ben zeer tevreden zowel met het abonnement als met de levering. Ga zo door. Lieve groet mannie

Hoi Mannie. Wat ontzettend mooi dat jij al zo lang bij ons bent. Dat waarderen wij enorm. Ik hoop dat jij nog heel lang blijft! We kunnen ook niet meer zonder jou natuurlijk ;-) Groeten van Ben & Fatima

puik

omzette/verlengen/afhandeling /communicatie via Ritel Hulst ; in 1 woord: PUIK!!!

Hoi Ruud :-) Hartelijk dank voor het achterlaten van een prachtige beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

neppe advertenties en oplichting

Tot en met 15 januari 2024 stond er een advertentie op de website. Bij het verlengen van mijn abonnement zou ik een Galaxy Watch krijgen bij de S23. Geen horloge ontvangen en dus contact opgezocht met klantenservice van Ben. Volgens support medewerker Ramid (sp?) was dr actie niet meer geldig, al werd er met afbeelding en al nog wel reclame voor gemaakt Oplichters bij Ben.nl. Valse advertenties op de website om klanten te lokken.

Hoi Eer. Sorry dat het zo is gelopen. De actie is niet van Ben maar van Samsung zelf. Misschien was dit niet helemaal duidelijk toen jij de telefoon bestelde. Je kan kijken of jij de gratis watch nog kan claimen via https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LZPQNU7NK9RDV/ Succes! Groeten van Ben & Fatima

het ging precies al in de mail aangegeven

Goede communicatie en uitvoering conform de informatie eerder gecommuniceerd!

Dat is fijn om te horen Mobydick, bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling! :-) Groeten van Ben & Fatima