Snel geregeld, goede service.

Verlenging was makkelijk te regelen. Toestel was defect. Was wel even een probleem om de verificatie code per sms te ontvangen om de bestelling te kunnen bevestigen, maar gelukkig kon simkaart even in een ander toestel overgezet worden en alsnog geregeld worden. Voor de rest was het snel en makkelijk te regelen. Super tevreden met het toestel.

Prima verlopen. Ging geruisloos over in mijn nieuwe abonnement.

Normaal prima

Ik heb een nieuwe telefoon ontvangen bij afsluiten nieuw contract. Bij het afsluiten stond er ook bij dat ik een gratis Samsung sportwatch zou krijgen, deze heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Dat is een slechte zaak.!!!

geruisloze verlenging

Ik heb niets van de verlenging gemerkt

Wil hem alleen nog op de app hebben heb wel een ander nummer op de app probeer wel als we weer in Ned zijn nu op vakantie

Levering kon al vrij snel. Op de dag zelf was het leveren tussen 1100 en 1300 uur. Bezorger was er 1301 uur. Prima Dus.

zakelijk

al maanden geleden telefoon gekregen en nu formeel abonnement aangepast ingang d.m.v. een mail.

Het kan beter

Meer info per email over procedure. Hoe werkt tijdelijk nr.

alles ging zeer voorspoedig

Het nummerbehoud, de levering en het omzetten van het abonnement is heel voorspoedig verlopen. Top!

Alles op tijd geregeld.

Vriendelijke bezorger en alles werd nauwkeurig afgehandeld.

Good

Ik heb geen problemen ondervonden met internet, de verbinding is van vrij hoge kwaliteit, alleen de applicatie werkt niet correct, soms herkent het de gegevens die ik heb ingevoerd niet.

Ik ben zonder problemen met nummerbehoud van provider gewisseld

Alles verliep volgens het boekje, heel professioneel.

Gewoon goed

Ben werkt goed Duidelijke service Ben gewoon tevreden

Alles zeer snel en goed geregeld

Mijn eerdere abonnement liep bijna af en ik kreeg van Ben een voorstel om te verlengen . Dit heb ik geaccepteerd ,en het was zo geregeld ,prima Ben .

Gemakkelijk en goed

Goed geregeld transparant en gemakkelijk

De overstap naar Ben is goed verlopen, Dank!

zeer snelle afhandeling en verwerking bestelling

Aanvraag was binnen een half uur geregeld en verwerkt. Bestelling geleverd op gewenste tijd. De inzet van AMP ( heb met deze organisatie meerdere positieve ervaringen) was adequaat en betrouwbaar.

Snelle, duidelijke omzetting

Alles verliep soepeltjes, ondanks dat ik tijdens omzet in het buitenland verbleef

Goed geholpen in de winkel. Heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het ging naadloos over

Uitstekend!

Heel tevreden

Hallo goeiedag ik ben blij dat ik jullie heb ontdekt ik vind dat jullie heel goed doet jullie zijn altijd snel klaar om klant te helpen, ik hoor altijd dat de klant koning is maar bij jullie voel ik ook dat succes met jullie bedrijf laat GOD Dat jullie meer groeien naar meer klanten, gaat zo door geeft niet op klanten goed te behandelen GOD ZEGEN

Ben al jaren tevreden klant.

Weer mijn abonnement verlengt, nu zonder nieuwe telefoon, km nog wel en mee namelijk

Levering stipt conform afspraak

Keurige aflevering door een zeer beleefde koerier. Pakket zag er tip top uit!

Weer Netjes geregeld

Via de telefoon alles geregeld, werd goed geholpen.

Altijd netjes op tijd benaderd voor verlenging