Betrouwbaar overkomend

Idem

Hoi Ad. Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Qwerr

Qwerr

Hoi Barend. Hartelijk dank voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven. Groeten van Ben & Fatima

Snel geregeld

Telefoon en abbo snel geregeld zonder poespas, alleen levertijd van de telefoon is te lang. 3 dagen zonder telefoon zitten is niet echt fijn

Hoi Caroline. Wat top dat je je huidige abonnement hebt verlengd, bedankt hiervoor! . Jammer alleen dat je wat langer op je telefoon moest wachten natuurlijk! Sommige toestellen zijn niet direct leverbaar helaas, sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je er vanaf nu wel heel veel plezier van hebt! Groeten van Ben & Fatima

Prima begeleiding naar Ben.

De instructies per mail en verdere aanwijzingen maakte het overzetten probleemloos. Tijdig geïnfomeerd.

Hoi D.J. Bedankt voor het plaatsen van een abonnement bij ons. :-) Ik wil je een hele mooie tijd bij ons wensen. Groeten van Ben & Fatima

Perfect geregeld

Mijn bestelling is prima gegaan netjes op tijd geleverd en in oerfecte staat

Hoi Ineke. Wat fijn om te horen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst en dat alles goed is verlopen. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en telefoon. Groeten van Ben & Fatima

Alles snel geleverd en geen problemen

Hoi Martine. Dat is mooi om te horen! Ik wil je ontzettend bedanken voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Geniet van je abonnement bij ons! Groeten van Ben & Fatima

Hi Esther ;-) Ontzettend bedankt voor je review. Groeten van Ben & Fatima

Met Ben heb ik goed ervaring

Wat betreft de abonnement van Ben en de service dat jullie leverde is goed. Wat betreft de levering van de bedrijf dat jullie afspraken hebben is wel de wens over met mij levering vond ik schandalig wat is gebeurt denk dat voor Bedrijf Ben geen goed beeld is. mvg;francisco Santos

Hoi Francisco. Bedankt voor je eerlijke review! Ik neem je feedback daarom ook ten harte. Ik wil je erg bedanken voor het afsluiten van een abonnement bij ons. Dat waarderen wij enorm. Groeten van Ben & Fatima

Nooit een probleem gehad

Nooit een probleem gehad

Hoi M.F. Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tot nu geen probleem hebt gehad, houden zo toch? ;-) Nog bedankt voor de vijf sterren! Daar zijn we blij mee. Groeten van Ben & Fatima

Makkelijk te regelen en snel geleverd

Binnen 2 dagen was het geleverd, supersnel en heel makkelijk

Hoi Wilma. Erg bedankt voor je nieuwe bestelling en ook bedankt voor het achterlaten van een review! :-) Dat waarderen wij heel erg! Groeten van Ben & Fatima

2 dagen geen service na activatie abonnement

Na activatie van het abonnement 2 dagen zonder service

Hoi Christian. Bedankt voor je bestelling. Erg jammer dat je twee dagen zonder bereik zat. Dat hoort niet normaal. Ik weet niet wat de reden was maar ik ben blij dat je nu wel weer bereikbaar bent. Neem je contact op via www.ben.nl/service/contact zodat wij die twee dagen voor je kunnen compenseren? Tot snel! Groeten van Ben

Telefoon besteld die op voorraad was, na bestelling blijkt levering minimaal 3 weken later te zijn.

Heb op 6 mei een telefoon besteld, was op voorraad, een bevestiging ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen een e-mail zou krijgen over de aflevering. Niets gehoord, service-afdeling gebeld en nu blijkt dat er problemen zijn met de levering en dat de telefoon pas na 1 juni zal worden geleverd. Erg vervelend, had graag geweten dat de telefoon niet geleverd kon worden op het moment van bestelling. Bovendien was het minimale wat Ben kon doen mij een bericht sturen over de vertraging in de levering, ook niet gebeurd. Dus ontevreden klant.

Hey Jan! Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent. Jammer dat je moet wachten. Helaas kunnen wij geen real time voorraad aangeven op de website. Het kan dat hij op het moment van bestellen nog op voorraad stond, maar dat je net mis hebt gegrepen. Ik hoop dat je je toestel zo snel mogelijk hebt! De groeten van Ben.

snelle service

snelle service!

Hoi Nico. Fijn om te lezen! Erg bedankt voor je beoordeling en de vijf sterren. Dat maakt mijn dag weer goed. Groeten van Ben & Fatima

Ik heb mijn telefoon niet ontvangen.

Ik heb mijn nieuwe telefoon nog steeds niet ontvangen.

Hoi Michiel. Dat is niet de bedoeling lijkt me! Neem je snel contact met ons op via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger/Twitter? Dan kijken we snel voor je na wat er gebeurd is. Groeten van Ben & Fatima

Harstikke tevreden

Mijn zoon zei Mam je moet is een andere telefoon nemen,waarop ik hem aankeek en zei weet je wat je doet dan ga jij dat voor mij regelen ik heb er geen zin in. Dus zo ben ik bij Ben terecht gekomen.

Hoi Jeannette. Wat een lieve zoon heb jij die dit zomaar voor je heeft geregeld zeg! En hij heeft ook nog de juiste provider voor je uitgezocht! ;-) Welkom bij Ben en heel veel plezier met je nieuwe abonnement! Groeten van Ben & Fatima

Gewoon goed, zoals het hoort

Correcte afhandeling en begeleiding bij in gebruikname

Hoi Ruud. Wat goed om van je te horen dat je erg tevreden bent met ons! Ik wil je erg bedanken voor de dikke tien die we van je hebben gekregen. Groeten van Ben & Fatima

Still waiting for receive my sim card

It's been 7 days and I still haven't received the sim card, so I haven't been able to use the service either.

Hi Meritxell. Sorry to hear this. Please contact us as soon as possible on www.ben.nl/service/contact or by calling our number 0900 0401405. Hope to hear from you very soon. Greetings from Ben & Fatima

De overstap op zich ging probleemloos

Alleen heeft mijn vorige provider een extra maand het abonnement laten doorlopen en dat was een ergernis.

Hoi Ria. Welkom bij ons! :-) Fijn dat de overstap goed is gegaan. Jammer alleen dat je nog een opzegtermijn had van 1 maand natuurlijk. Ik wil je alvast een hele mooie tijd bij ons wensen! Groeten van Ben & Fatima

Niet volledig

Ik heb een sim only. Al tijden. Nu zag ik op TV dat er een nieuw pakket is voor €10 met veel meer mb’s. Dit sprak mij aan dus naar de winkel om dit pakket te nemen. Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het een tweejarig contract is. Dit is me niet verteld anders had ik het niet gedaan. Ik heb ook al een mailtje gestuurd om dit te corrigeren. Graag notie nemen van bovenstaande. Met een vriendelijke groet F.Geers

Hoi F, bedankt dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Jammer alleen dat er er ongeluk een 24 maanden abonnement is afgesloten ipv een maandelijkse sim only. Als je terug gaat naar de winkel waar je het contract hebt afgesloten kan de medewerker van die belwinkel de order misschien nog voor je annuleren. Ik hoop dat het snel helemaal goed komt. Mocht je er niet helemaal uitkomen mag je mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact. Tot snel misschien! Groeten van Ben & Fatima

helder,

mijn overgang van mijn zaken telefoon naar prive ging niet 100% maar werd goed afgehandeld door Ben. Dus uiteindelijk prima gegaan. Bereikbaarheid van medewerkers was ok.

Hoi Gerard. Bedankt voor je beoordeling! Ik ben blij dat de overstap alsnog goed is afgehandeld! Jammer alleen dat het niet gelijk goed ging :-( dat had ik ook graag anders willen zien. Groeten van Ben & Fatima

Snel

Beetje te snel, afgesloten via pricewise, simkaart was nog niet binnen toen het nummer overgezet ging worden. Dit was wel gemakkelijk een paar dagen te verzetten.

Hoi Roy. Bedankt voor je beoordeling! :-) Jammer dat je abonnement al was gestart zonder dat je de simkaart in huis had. Dat was niet zo handig. Kan je contact met ons opnemen via de chat op www.ben.nl/service/contact zodat we de dagen dat je zonder simkaart zat maar wel je abonnement was gestart voor je kunnen compenseren? Groeten van Ben & Fatima

Ben te tevreden

Al wat jaren klant bij jullie en nooit problemen

Hoi Theo. Fijn om te horen! ;-) Laten we hopen dat het ook zo blijft en dat je nog een hele lange tijd bij ons blijft. Ik wil je erg bedanken voor je beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Makkelijk en duidelijk

Snel geregeld, duidelijk keuzemenu en eerlijke prijs kwaliteit verhouding

Hoi Monique. Bedankt voor je beoordeling en de vijf sterren! Groeten van Ben & Fatima

Heel netjes afgelverd

Heel netjes afgeleverd.

Hoi Margo. Bedankt voor je beoordeling en de vijf sterren! Leuk dat je een nieuwe bestelling bij ons hebt geplaatst. :-) Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement. Groeten van Ben & Fatima

Heel goed gegaan

Ben goed geholpen heel vriendelijk. Hebben alles overgezet naar mijn nieuwe toestel ben daar heel blij mee.

Hoi Wilma. Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan. Bedankt voor je beoordeling en de vijf sterren. Daar zijn we erg blij mee. Groeten van Ben & Fatima