het ging precies al in de mail aangegeven

Goede communicatie en uitvoering conform de informatie eerder gecommuniceerd!

Dat is fijn om te horen Mobydick, bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling! :-) Groeten van Ben & Fatima

Snelle levering, nummerbehoud snel en soepel verlopen.

Had al een T-Mobile/Odido abo op het thuis adres. Dus was handig/slim om ook wat betreft mobiel over te stappen. Tot nu toe tevreden met het bereik. Kwaliteit v.d. gesprekken.

Hoi Hans! Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie review! :-) Groeten van Ben & Fatima

Alles ging soepeltjes.

Informatie van Ben en van de bezorger was duidelijk. Afspraken zijn nagekomen. Vriendelijke bezorger, snelle afhandeling. Over het abonnement ben ik zeer tevreden.

Hoi Leonarda. Ik ben erg blij dat alles goed is gegaan! :-) Bedankt voor je bestelling en voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Perfect alles gegaan zoals afgesproken.

Alles is perfect geregeld heb tot nu toe geen problemen of slecht bereik meegemaakt .

Hoi Charles. Goed om te horen, hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Ik blijf waar ik ben en dat is bij BEN

Al heel lang ben ik BEN-klant en ook nu weet ik weer waarom. Vriendelijk, deskundig en vlot geholpen bij het verlengen en vernieuwen van mijn abonnement. Ben helemaal blij!

Hoi Hanneke, ontzettend bedankt voor je verlenging! Opnieuw weer een hele mooie tijd bij ons. Groeten van Ben & Fatima

Meteen en vlotte bezorging. Duidelijke communicatie.

Welkom bij Ben, Fred. Ook bedankt voor het achterlaten van een mooie review. Groeten van Ben & Fatima

Ik word altijd heel soepel geholpen als ik contact heb metBen.

Ik ben al jaren sim-only abonnee bij Ben vanwege de goede tarieven. Ook word ik altijd correct te woord gestaan.

Super goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik betaalde eerst 14,- voor 12GB, nu 15,- voor 22,5GB. Hoe dan!??? Bedankt:)

Hoi Levi. Heb jij zelf je bundels of je abonnement gewijzigd? Dan kan het zijn dat hierdoor het nieuwe maandbedrag hoger is geworden. In jouw overeenkomst staat dit vermeld. Bericht mij via Messenger of de chat op www.ben.nl/service/contact dan kan ik snel met jou meekijken. Groeten van Ben & Fatima

Niet geleverd

Ons derde abonnement: er is niets geleverd.

Hoi Arie. Bedankt voor je nieuwe bestelling bij ons. om jouw nieuwe bestelling in ontvangst te mogen nemen moet jijzelf eerst een bezorgafspraak maken. Zie de mail die jij hierover hebt ontvangen. Groeten van Ben

Makkelijke overstap naar Ben, maar achteraf financieel niet de beste keuze voor mij

Ik ben met mijn mobiele abonnement van Odido naar Ben overgestapt en ik heb mijn oude telefoonnummer meegenomen. Dit is allemaal soepel verlopen. Ik had op de afgesproken datum telefoon van Ben. Wel vind ik het vervelend dat het bedrijf Belsimpel, waar ik het Ben abonnement heb afgesloten met een cadeau actie adverteerde die achteraf al een week niet geldig meer bleek te zijn. Ik heb dus geen cadeau gekregen van Belsimpel. Jammer dat Ben met zo'n onbetrouwbare partner zaken doet. Ook vind ik het jammer dat klantvoordeel niet geldig is als je geen TV en internet bij Odido heb. Ik heb nu nog 4G voor thuis bij Odido en helaas ben ik mijn klantvoordeel kwijt geraakt door te zijn overgestapt naar mobiel van Ben. Ondanks dat Ben van Odido is, wordt er voor klantvoordeel onderscheid gemaakt of je mobiel van Odido of Ben hebt. Het zou goed zijn als Ben zou kunnen regelen dat daar geen onderscheid meer tussen wordt gemaakt.

Hoi Sandra. Hartelijk dank voor het achterlaten van een eerlijke beoordeling. Sorry dat jij het cadeau niet kreeg van Belsimpel, ik had het ook graag anders gezien. Mocht jij hier toch nog vragen over hebben mag jij contact opnemen met Belsimpel. Wat klantvoodeel betreft, hiervoor heb jij een Odido Internet Thuis abonnement nodig naast jouw Ben abonnement. Zie de voorwaarden op www.ben.nl/klantvoordeel Mocht jij vragen hebben hierover mag jij mij berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Ik help jou grag verder! Groeten van Ben & Fatima

Waardeloos!

Simkaart kwam later dan verwacht en heel die simkaart werkt niet eens.

Hoi Emily. Ontzettend sorry dat jij de simkaart pas zo laat hebt ontvangen en dat deze ook niet werkt. Heb je de sim wel eerst geactiveerd via www.ben.nl/inloggen? Kan jij contact met ons opnemen via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact? Dan kunnen wij met jou meekijken en al jouw vragen hierover verder beantwoorden. Hartelijk dank alvast! Groeten van Ben & Fatima

een grote tegenvaller

Als je in 2023 een smartphone bij Ben koopt en je moet dan meer als 9 dagen wachten voordat dit nieuwe Samsung toestel wordt bezorgd en dit is je VOOR de aankoop niet verteld dan is dat een grote tegenvaller.

Goedenmorgen J.F.W.M. Sorry dat de telefoon niet op voorraad was. Tijdens je bestelling op www.ben.nl/telefoons zie je of de telefoon wel of niet direct beschikbaar is. Mocht je telefonisch besteld hebben en is dit niet aangegevens tijdens het gesprek, dan ontzettend sorry hiervoor natuurlijk. Dat was niet de bedoeling geweest. Ik wil je ontzettend bedanken voor je bestelling en jou een hele mooie tijd wensen bij ons. :-) Groeten van Ben & Fatima

Wil geen andere provider

Al heel lang bij Ben wil geen andere

Hoi Michel! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je een prettige dag toe. Groeten van Ben & Merve

Super snel en goed

Sneller en beter kan gewoon niet

Hoi Sipke! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Altijd goed bij Ben

Heldere duidelijke communicatie en komen hun afspraken na

Exact zoals verwacht

Nieuw abonnement aangevraagd met nummer portering, dat is exact verlopen zoals ik had gevraagd. Wat dat betreft kan er geen verbetering.

Hoi Dave! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je een prettige dag. Groeten van Ben & Merve

Probleemloze verlenging van mijn abonnement

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en deze was goedkoper wanneer ik mijn abonnement met twee jaar zou verlengen. Ik ben al jaren supertevreden met Ben, dus die keuze was snel gemaakt. Kon gewoon mijn oude simkaart gebruiken. Nummerbehoud en overgang naar nieuwe abonnement in positieve zin eigenlijk niets van gemerkt. Uiteraard tijdens het proces wel keurig op de hoogte gehouden met mailtjes, als je het al een proces kan noemen. Prima dus!

Hoi Mirjam. Wat ontzettend fijn om te lezen dat jij je huidige abonnement weer verlengd hebt bij ons. Ik hoop dat je nog heel lang blijft. Bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Makkelijk en snel geregeld

Werd goed op de hoogte gehouden

Hoi Marijke. Hartelijk dank voor het plaatsen van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Cadeau voor familielid geweigerd aan de deur

Ik had een cadeau voor een familielid besteld. Telefoon met daarbij een abonnement. Ik wilde betalen, maar het abonnement staat op naam van het familielid. Ik log in en wil gebruik maken van het vriendenvoordeel. Vervolgens het telefoon en abonnement besteld met gegevens van familielid en nummerbehoud. Vervolgens komt AMP groep langs op een dag waarop ze je hele dag claimen en daarbij de teleurstelling dat je het cadeau voor de neus van je familielid geweigerd ziet worden, die hier erg naar heeft uitgezien. Vervolgens gebeld met Ben na ontvangen van een e-mail dat het is geweigerd. Er staat verder geen enkele compensatie tegenover dat het zo enorm mis is gelopen. Oorzaak volgens verkoper aan de lijn is dat dit te maken heeft met fraude preventie waar ik als klant (en mijn familielid) een dag voor heb verloren (waarin we ook andere dingen hadden kunnen doen). Mijn ervaring hierbij is dat de klant betaalt in tijd voor de fraudeurs in Nederland. Wat dat betreft een hele slechte start bij Ben. Hoewel ik al een poos lid ben bij Ben met op zich genoeg tevredenheid, was deze ervaring erg slecht. Hun geboden oplossing is op dit moment om de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen, dat wil zeggen nog een dag wachten op AMP koerier. Ik had dit als klant overigens nooit kunnen weten.

Hi Bjorn, bedankt voor het achterlaten van je review. Uiteraard super vervelend dat je dit zo ervaren hebt, echter wordt dit meermalen aangegeven. Bij zowel het plaatsen van de bestelling als het inplannen van de leveringsafspraak wordt duidelijk aangegeven dat de contractant van het abonnement aanwezig moet zijn voor de levering met een geldig legitimatiebewijs. DIt had inderdaad een hoop kunnen voorkomen. Groeten van Ben & Shaira

Tegenvallend

Abonnement + toestel niks mis mee, maar bij de online bestelling werd een Tablet Galaxy A8 wifi beloofd en die heb ik niet gekregen (printscreen beschikbaar).

Hi Peter, bedankt voor het achterlaten van je review en fijn om te lezen dat je tevreden bent met de services van Ben! Zoals aangegeven op mijn website is dit een promotie actie via Samsung zelf die je dan ook bij hen moet claimen. Op de website staat ook uitgelegd hoe en tot wanneer je dit kunt doen. De promotiepagina van Samsung is https://www.samsung.com/nl/promo/ Hopelijk kun je deze alsnog claimen! Groeten van Ben & Shaira

Perfect !

Snel, duidelijk en transparant

Hoi Ted. Dat horen wij graag! Ik waardeer het enorm dat jij de tijd hebt genomen om een mooie beoordeling achter te laten. :-) Groeten van Ben & Fatima

Correct en snel geregeld

Correct en snel geregeld.

Hoi Henk. Dat horen wij graag, ontzettend bedankt voor het achterlaten van een mooie review. :-) Groeten van Ben & Fatima

Snel, duidelijk en praktisch geholpen

De dame op de livechat hielp me snel en vakkundig met goed advies en een fijne gesprekstoon, waardoor mijn slechte dag een hele goeie werd. Ik kon gewoon naar Mediamarkt om daar mijn abo te verlengen en met (een hele goeie deal op) een mooie nieuwe telefoon weglopen. Dat was een zeer fijne verrassing nadat ik die ochtend mijn telefoon per ongeluk had verdronken. Top samenwerking van Ben en Medimarkt.

Hoi Jenny. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat je heel snel terecht kon bij de Mediamarkt om daar jouw nieuwe telefoon en jouw Ben abonnement te verlengen. Bedankt voor de vijf sterren! Groeten van Ben & Fatima

Snel en volgens afspraak geleverd. Nog nooit problemen ondervonden met Ben. Al jaren mijn provider.

Wat fijn om te lezen dat jij al jaren een tevreden klant bent bij ons Geert. Bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Op tijd maar niet correct

De bestelling van mijn telefoon was netjes op tijd. Alleen werdt er niet naar mijn ID bewijs gevraagt en ik kreeg de telefoon zo in mijn handen gedrukt. Ik hoefde ook nergens voor te teken. Als ik een gemeen en oneerlijke persoon was geweest had ik dus kunnen zeggen dat ik niks ontvangen had van jullie en een nieuwe eisen of mijn geld terug. Denk daar maar eens over na. MVG eric jan diender

Goedemiddag Eric jan. Oei dat kan absoluut niet natuurlijk! Ik wil jou vriendelijk vragen dit direct neer te leggen bij de koeriersdienst zelf. Dan kunnen ze onderzoeken waarom dit gebeurd is. Hartelijk dank alvast voor het melden. Groeten van Ben & Fatima

Waldorpstraat 60 2521 CC Den haag

0900-0401405 (lokaal tarief)