Ik zit al jarenlang bij ben voor de prijs en de service. Als er iets aan de hand is dat al zelden voorkomt heb je meteen een medewerker aan de lijn. Met mijn nieuwe telefoon ging alles soepel. Werdt bezorgd op de afgesproken tijd. En ik ben geen moment uit de lucht geweest.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles goed gaat Dylan. Hartelijk dank je bestelling bij ons en voor de vijf sterren, hier zijn we erg blij mee. Groeten van Ben & Fatima

Heel veel energie gekost

Het koste mij heel veel energie en stress, om een goede simkaart te krijgen! Daar naast klopt ook het e-mailadres, dat in de bijgeleverde brief niet. Elke keer terug bij af!!! Enige compensatie vind ik op zijn plaats! B.V. Een maand gratis gebruik maken van jullie diensten Alvast dank…..

Hoi Marijanne. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan. Kan jij mij berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact? Dan kan ik snel met jou meekijken naar wat er precies gebeurd is. Ik hoop snel van jou te horen. Sorry voor het ongemak. Groeten van Ben & Fatima

helder en simpel

Service is lekker vlot, alles werkt snel precies waar ik van houd

Hoi Gerbrand. Dat hoor ik nou graag, fijn dat je nog even de tijd hebt genomen om een mooie review achter te laten. :-) Groeten van Ben & Fatima

Prima geregeld

De bestelling en de levering van mijn nieuwe telefoon is verlopen, zoals ik gewend ben met Ben: snel en zonder problemen!

Hi Joop, bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat alles goed verlopen is. Geniet van je nieuwe telefoon. Groeten van Ben & Shaira

Soepele overstap en goedkoop abonnement

Alles is al gezegd in de titel. Ik ben blij met m’n nieuwe Sim-only abonnementje van Ben

Goedemiddag H. Hartelijk dank voor jouw bestelling bij Ben. Fijn dat de overstap zo soepel is verlopen. Heel veel plezier bij ons :-) Groeten van Ben & Fatima

Snel en eenvoudig geregeld!

Voor mijn zoon een sim only abonnement gekocht. Hij had T-Mobile (Odido) pre-paid. Simkaart was de dag na bestellen in huis. En nummerbehoud binnen 2 dagen geregeld dus hij kon er meteen gebruik van maken. Super eenvoudig zelf geregeld voor een nette prijs.

Hoi JJ, wat ontzettend fijn om te lezen dat de bestelling en nummerbehoud zo snel en makkelijk ging. Bedankt voor de vijf sterren! Groeten van Ben & Fatima

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak, prettig!

Hoi Heleen. Fijn om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Bedankt voor je beoordeling! Groeten van Ben & Fatima

Zoals gewoonlijk Prima

Ik had voor mijn andere mobierl al meerdere jaren een abonnement, bij deze mobiel ben ik overgestapt van KPN naar Ben, en dat bevalt me ook goed. Het was even een probleempje om met hetzelfde emailadres een ander wachtwoord bij dat 2e abonnement te maken. Maar volgens mij is nu alles OK

Hoi Henk. Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Ik ben blij dat het inloggen met een nieuw wachtwoord inmiddels gelukt is. Groeten van Ben & Fatima

na ruim 4 dagen nog geen actieve sim kaart

Mijn ervaringen bij Ben in combinatie met mobiel.nl zijn wisselend. De eerste telefoon die ik bij mobiel.nl kocht ging prima. Bij de aanschaf van een mobiel voor mijn echtgenote ging het echter een stuk minden waarbij ik nu nog niet weet of het probleem bij Mobiel of bij Ben ligt. 18/9 heb ik een telefoon met een Ben abonnement besteld via mobiel.nl. Die dag kreeg ik een bevestigingsmail van mobiel.nl dat alles in orde was en 19/9 in de ochtend een mail van Ben met dezelfde strekking. 20/9 heb ik de telefoon opgehaald de Sim kaart erin geplaatst en toen bleek dat de sim kaart nog niet actief was. Mijn zoon heeft toen contact opgenomen met Ben en we kregen het bericht dat we nog even geduld moesten hebben. 20/9 's avonds weer contact opgenomen met Ben en wederom het bericht dat we nog even geduld moesten hebben. Toen 21/9 ochtend de sim kaart nog niet actief was heb ik voor de derde keer contact opgenomen met Ben en toen kreeg ik pas het bericht dat Mobiel.nl schijnbaar een verkeerde order had geplaatst. Daarom contact opgenomen met Mobiel.nl. Ondanks dat de dame van het contact (Kalisha) zeer vriendelijk en behulpzaam was (waarvoor mijn complimenten) kreeg zij het probleem niet meteen opgelost. Ze zou meteen actie ondernemen en mij berichten wanneer het probleem wel zou zijn opgelost. 23/9 15.00h ruim 4 dagen na aanschaf Nog steeds geen oplossing, zelfs geen sorry meer. Schuift men het probleem naar elkaar toe ?

Hoi Ed. Ik heb jou bericht al beantwoord via het andere platform. Maar hier dan even nog een keer antwoord op dit bericht. Het lijkt erop dat jij per ongeluk de verkeerde simkaart meegekregen hebt, sorry hiervoor. Kan jij ons opnieuw berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact? Dan kijk ik snel welke Ben simkaart jij hebt ontvangen. Mocht dit niet de juiste simkaart zijn dan kunnen wij jou een nieuwe vervangende simkaart toesturen op onze kosten. Ik hoop jou heel snel te spreken! Groeten van Ben & Fatima

Nog nooit zo'n slechte overstap meegemaakt

Eerst werd mijn abonnement vergeten, nu gaat het mis met het moment van de start van het nieuwe en de beëindiging van mijn oude abonnement en het nummerbehoud is ook niet gelukt...

Hoi Tom. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan met jouw nummerbehoud aanvraag en met de overstap naar Ben. Sorry hiervoor. Ik wil het graag verder voor jou nakijken. Kan jij ons berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Dan kunnen wij verder met jou meekijken. Groeten van Ben & Fatima

Makkelijk geregeld via Ben app en duidelijke instructie

Nummerbehoud makkelijk geregeld.

Hoi Ilse. Ik ben blij om te horen dat jouw nummerbehoud aanvraag zo makkelijk werd geregeld. Heel veel plezier bij ons! :-) Groeten van Ben & Fatima

Snel en handig mijn abonnement verlengd

Mijn abonnement heb ik snel en handig kunnen verlengen en wat ik krijg voor de prijs lijkt me zeker redelijk.

Hoi Sjaak. Wat mooi om te lezen dat jij jouw huidige Ben abonnement verlengd hebt! Bedankt hiervoor. Groeten van Ben & Fatima

Totaal niet naar behoren en omslachtig en nog niet afgehandeld

In de app het juiste telefoonnummer verlengd met toestel. In jullie administratieve afhandeling is het verkeerde telefoonnummer verlengd. Bij aflevering geen pakbon kopie met daarop het telefoonnummer welke is verlengd. Toestel geleverd en betaald. Na contact met klantenservice moesten we de verlenging annuleren en opnieuw verlengen op het telefoonnummer waarop het oorspronkelijke was aangevraagd. Weer opnieuw toestel geleverd en betaald, omdat het eerste toestel retour moet worden gestuurd. Ik zou een email met instructies moeten ontvangen, maar dat is na een 6 dagen nog steeds niet gebeurd. Ik heb nu dus binnen 3 dagen 2 exact dezelfde toestellen liggen met een maximale bijbetaling. Omdat de app blijkbaar niet werkt wanneer je meerdere telefoonnummers hebt. Ik ben niet tevreden met de app en deze zeer omslachtige afhandeling van het probleem. En ik maar wachten op mijn geld.

Hoi Sandra. Wat ontzettend balen dat het verkeerde 06-nummer verlengd is. Erg sorry voor het ongemak. Kan jij contact met ons opnemen via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger? Dan kunnen we snel kijken wat we hier verder aan kunnen doen. Tot snel! Groeten van Ben & Fatima

prima prijs / kwaliteitverhouding

Hoi Han. Hartelijk dank voor het achterlaten van een hele mooie beoordeling! :-) Dat zien wij graag. Groeten van Ben & Fatima

er is niets afgeleverd omdat we volgens de besteldienst niet thuis waren

buitengewoon slecht. er is niets afgeleverd omdat we volgens de besteldienst niet thuis waren. we waren er wel de hele dag. vervolgens blijkt dat als we de telefoon opnieuw willen bestellen die € 60,- duurder is omdat de aanbieding is verlopen. klacht ingediend maar ook daar niets op gehoord

Hi Johannes, wat vervelend dat het met de levering vanuit AMP niet goed verlopen is! Hiervoor mijn oprechte excuses. Bedoel je een klacht naar AMP zelf toe of naar Ben? Neem even contact op met mijn klantenservice dan kijk ik graag even met je verder. Groeten van Ben & Shaira

Blij dat ik werd geholpen door mijn schoonzoon!

Voor mij 77 jaar kwam er veel te inforatmtie tegelijkertijd binnen in een korte tijd!

Hi Riny, bedankt voor het achterlaten van je review. Ik snap dat het een hoop informatie in eens is, mijn klantenservice helpt je graag verder met eventuele vragen. Groeten van Ben & Shaira

Verschrikkelijk

Krijg een simkaart die niet werkt in mijn telefoon en als je wil opzeggen om die reden moet je een afkoopsom betalen voor een abonnement wat je niet eens kan gebruiken.

Hoi Suus, bedanktvoor je bericht. Wanneer een simkaart niet werkt krijg je gratis een nieuwe van ons. Kan je mij hierover berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact? Via Messenger help ik jou ook graag verder als het chatten niet echt wil lukken. Ik hoop snel van jou te horen. Groeten van Ben & Fatima

Zoals altijd heel makkelijk.

Ik heb nooit problemen met het verlengen van mijn abonnement. Wanneer het weer tijd wordt om het te verlengen (over 2 jaar) Kijk ik eerst op de site van Ben. Wat voor mij het aantrekkelijkste is. En als ik dat seintje krijg dat ik mag verlengen ga ik naar de Ritel winkel om mijn keuze te maken. Dit jaar is het echt wel gunstig uitgekomen. €17 p.m. En dat met een mooie telefoon A14 licht groen. Ik ben echt helemaal tevreden.

Hoi Joke. Wat slim van jou om eerst op de website te kijken of opnieuw verlengen gunstig is of niet, fijn om te horen dat je weer een mooie deal binnen hebt met ook nog een mooie Samsung erbij! Top geregeld. Erg bedankt voor de vijf sterren en een fijne tijd weer bij ons. Groeten van Ben & Fatima

Goede levering. Naar verwachting.

Goede keuze, goede bestel methode en snelle levering.

Hoi Ankeline. Hartelijk dank voor het achterlaten van een prachtige review. Een hele mooie tijd bij ons :-) Groeten van Ben & Fatima

snel en accuraat geregeld, tegen goede prijs

eenvoudig geregeld via Tele Combinatie

Hoi Gerard! Bedankt voor de geweldige beoordeling. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Snel en goed geregeld

We waren overgestapt naar een provider waarbij we in huis geen verbinding hadden. We kregen de kans om snel over te stappen van die provider. Dus snel een andere zoeken, en kwamen bij Ben uit. Alles op 2 dagen geregeld en nu gewoon weer bereikbaar ook in huis

Hoi Jan. Wat mooi dat het allemaal zo snel geregeld kon worden. Fijn ook dat je thuis weer bereik hebt. Nog een hele mooie tijd bij ons! Groeten van Ben & Fatima

Zo snel geregeld en een prima prijs.!

Hoi Elly. Erg fijn dat jij de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Ik ben erg blij met die tien! :-) Groeten van Ben & Fatima

Alles weer perfect gegaan

Al een aantal jaar bij jullie en nog altijd tevreden, alles weer makkelijk en snel geregeld, hartelijk dank daarvoor

Fijn om te lezen dat jij al zo lang bij ons bent Astrid. Erg bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Hartstikke goed

Mijn telefoon werd tijdig en correct afgeleverd, alsook de Galaxy Buds Live. Prima.

Hoi Bert, bedankt voor de 5 sterren! Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Wat een onzinnig gedoe om € 0,01 te moeten betalen voor een bedrijf dat bijna 100 jaar bestaat!

Ik snap dat de kredietwaardigheid van een klant gecontroleerd moet worden, maar om een apotheek een levering te weigeren omdat ik geen pasje kan laten zien waarmee ik € 0,01 overmaak, gaat wel wat ver. En natuurlijk was mijn fout dat ik niet gelezen had dat ik dat moest betalen.

Hoi Hans! Bedankt voor de beoordeling. Dit is alleen maar ter verificatie. Ik hoop dat het alsnog is gelukt. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve