Hartstikke goed

Mijn telefoon werd tijdig en correct afgeleverd, alsook de Galaxy Buds Live. Prima.

Hoi Bert, bedankt voor de 5 sterren! Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Wat een onzinnig gedoe om € 0,01 te moeten betalen voor een bedrijf dat bijna 100 jaar bestaat!

Ik snap dat de kredietwaardigheid van een klant gecontroleerd moet worden, maar om een apotheek een levering te weigeren omdat ik geen pasje kan laten zien waarmee ik € 0,01 overmaak, gaat wel wat ver. En natuurlijk was mijn fout dat ik niet gelezen had dat ik dat moest betalen.

Hoi Hans! Bedankt voor de beoordeling. Dit is alleen maar ter verificatie. Ik hoop dat het alsnog is gelukt. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Mijn kpn abonnement is niet opgezegd

Hallo, Ik heb een ben abonnement besteld, met de service van nummerbehoud en opzegging van mijn kpn abonnement. Maar dit is niet gebeurd. Nu zit ik met 2 mobiele abonnementen. Daarom een ster. Wanneer het opgelost is geef ik graag 5 sterren maar nu eentue dus.

Hoi Marta! Bedankt voor je review. Nummerbehoud is iets wat je zelf moet aanvragen. Heb je dit al gedaan en heb je een afwijzing gehad? Neem dan gerust contact op met de klantenservice. Ik help je graag verder. Groeten van Ben & Merve

Prima provider

Ben al erg lang bij BEN en dik tevreden. Altijd goede ontvangst en betaalbaar abonnement.

Hoi Marga. Ontzettend mooi dat jij al zoveel jaartjes bij ons bent. Ik hoop dat je nog heel lang blijft! Bedankt voor de dikke tien ;-) Groeten van Ben & Fatima

top gegaan!

Via Mobiel.nl een nieuw contract bij BEN met nieuw Samsung Xcover 6 Pro toestel aangeschaft. Alles loopt supersnel en de kortingen en keuzes zijn overzichtelijk in stappen te zien. Ook het bestelproces is duidelijk en je krijgt per mail een overzicht. Mijn nieuwe toestel kon ik op een door mij gekozen PostNL afhaalpunt veilig ophalen. En als kers op de taart krijg ik van BEN nu ook nog gratis extra MB's! Top gegaan dus!

Hoi Marcel. Wat tof dat jij klant bent geworden bij ons. Je bent van harte welkom! :-) Ik wil jou alvast een hele mooie tijd wensen bij ons en geniet van je nieuwe telefoon. Groeten van Ben & Fatima

unfortunately the worst product and service I had to deal with so far (not exaggerated), my story:

bought the SIM card few weeks back. issue 1: got delivered at the door, asked the delivery guy to wait a second so i can get my passport to verify, 15 seconds later i come back and he left issue 2: the i got my sim card 2 days later but it couldnt be activated. no one could help me and it took 12 days until they came up with a 'solution' to send me a new sim card. issue 3: sim card is right now not working again since 5 days, no one knows what the issue is. i called customer service after being 25 minutes in the waiting line and they tell me to go to a shop here in amsterdam to get is resolved fast. i go to the shop and the shop owner says "Ben? Sim card? we dont do those things, this is wrong info" issue 4: calling customer service again the next day and a woman says to wait so she can check with her colleagues how to solve the issue. waiting 18 minutes in the line until they hang up on me. my experience with ben.nl

Hi Alexander. Thank you for your message. I'm so sorry you had to experienced this with Ben, this is not how it should go offcourse. Can you please message me via www.ben.nl/service/contact? So I can look further into it. Thank you! Greetings from Ben & Fatima

Alleen miste ik de optie voor meer MB's. Hiervoor had ik 21.000 mb. Nu maar 16.000 mb. Kan ook niet aangepast worden ik heb nu de hoogste MB's.

Hoi Kyara, Bedankt voor de beoordeling. Op dit moment is de hoogste bundel 15 GB inderdaad (+1 GB klantvoordeel). Hoger hebben we niet maar wellicht in de toekomst weer wel. Ik wens je er heel veel plezier mee. Groeten van Ben & Merve

Niet blij met dubbele kosten.

Ze hebben twee keer mijn telefoon geleverd. De eerste keer als een fout van BEN, die ik moest betalen. En de tweede keer was het het juiste telefoontoestel en heb ik ook hiervoor betaald. Dus in een paar woorden. BEN heeft de extra kosten niet terugbetaald en ze blijven mijn maandelijkse tarieven aanrekenen zonder zelfs maar een verontschuldiging voor alle hastié. Dus nee, ik ben niet blij met hoe het gegaan is.

Hoi Renata! Wat jammer om te lezen dat er twee telefoons zijn geleverd. Dat is zeker niet de bedoeling. Sorry hiervoor. Mocht je nog mijn hulp nodig hebben, wil ik je vriendelijk vragen om een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Dan helpen we je graag persoonlijk verder. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Snel en goed geholpen.

Na mijn 2jarig abonnement vond ik het nodig om een sim only abonnement te nemen wat veel goedkoper is en wat betaalbaar is. Ik kon dit online makkelijk regelen.

Hoi Manuela, Bedankt voor de geweldige beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Bestelde telefoon na 1 week nog niet geleverd

De simkaart was er in twee dagen, maar de telefoon is na ruim 1 week nog steeds niet geleverd.

Hi Wilco! Wat vreemd dat de telefoon niet is geleverd. Mocht je nog mijn hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Ik wens je een fijne dag! Groeten van Ben & Merve

alles prima verlopen

Alles is helamaal goed gegaan: afsluiten, verzending, nummerbehoud. Op de dag van overgang was het een kwestie van SIM er in en gaan... Vooralsnog een enkel probleem met het netwerk gehad.

Hi Jort! Bedankt voor de geweldige cijfer. Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Geniet ervan! Groeten van Ben & Merve

Zeer goed, alles netjes nagekomen tot nu toe...werkt prima!

Hoi Gijs! Bedankt voor de 5 sterren. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Ging heel voorspoedig

Aanmelden ging heel voorspoedig. Evenals het overzetten. Fijn dat er zo’n duidelijke ‘route beschrijving’ werd gemaild voor zo’n digibeet als ik. Mvg Lida Middelkoop

Hoi Lida! Bedankt voor je geweldige review. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement! Groeten van Ben & Merve

AUW

Het begon zo mooi ben al jaren klant bij Ben. Nieuwe telefoon bestelt A34 prachtig toestel. Ging allemaal fantastisch kwam op tijd, volgens afspraak overzetten van gegevens van mijn oude telefoon liep als een zonnetje. Na 3 dagen in mijn bezit uit me zak gevallen barst in het glas AU . Na 3 dagen dus even contact op nemen met Ben misschien kunnen ze mij helpen. Die vertelde, moet je Samsung bellen die kunnen je wel helpen. Naar service punt van Samsung aardige mensen ging 129 euro kosten En je garantie is weg als je het toestel daar niet laat maken. Dus toestel 3 dagen oud geen garantie meer . Voelt toch een beetje als chantage.

Hi Coen! Ah wat vervelend dat de telefoon al zo snel stuk ging. Dat is balen hoor! Wel fijn dat het gemaakt kon worden. Hopen dat het niet meer gebeurd. Ik wens je een fijne dag toe. Groeten van Ben & Merve

Probleemloos!

Verlenging en wijziging van een SIM-only abonnement verliep vlekkeloos

Hoi Corine, Wat fijn om te lezen dat alles goed verliep. Veel plezier ermee! Groeten van Ben & Merve

Alles goed geregeld

Goede en snelle afhandeling, wel veel e-mails. kan volgens mij ook met minder. telelefoon werd niet daags na de besteling geleverd maar 4 dagen later..

Hi Will, Bedankt voor de feedback. Wij zullen dit zeker meenemen. Ik wens je een fijne dag toe. Groeten van Ben & Merve

Slechte ervaring want ik betaal nu 2 x een abonnement en u reageert niet!

Beste Ben telefonie, Dan maar via deze weg, maar reeds eerder, 1juni 2023, heb ik u erop gewezen dat: --- Mijn bericht aan u op 1 juni 2023 Beste Ben, Volgens mij gaat er iets niet goed. Wij maken nogsteeds gebruik van Vodofone kom ik net achter. Het lijkt erop dat het nummer niet van Vodafone naar jullie, Ben, is overgezet. Wat kan, moet ik doen om dat alsnog voorelkaar te krijgen? Ik zit nu met twee abonnementen volgens mij Bedroefd Betreft: Vodafone nr: 06 - 25540743 (dit is het nummer dat we willen behouden maar dan bij BEN) Ben telefoonnummer +31643912913 (dat door BEN is toegewezen maar heb ik nooit om gevraagd!) Met vriendelijke groet, Peter Klink ZitOnline T: 030 - 877 02 44 E: [email protected] --- Vandaag neem ik de adminstratie nogeens door en zie dat er doodleuk zowel door Vodafone als door Ben het abonnementstarie wordt geincasseerd.!!! Dat vind ik heel vervelend, slecht en ik wil dat niet en het teveel betaalde geld wil ik terug. Ik sta nu op het punt om op vakantie te gaan. Dat geeft u mooi de tijd om de zaken goed te regelen. Ik ga ervanuit dat jullie in iedergeval in Juni NIET incasseren (en anders draai ik dat terug) en dat ik na mijn vakantie, in de 1e week van Juli, een bericht van Jullie=Ben heb mogen ontvangen dat dit hersteld is. Hoogachtend, Peter Klink Directie ZitOnline

Hi Peter! Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te lezen dat je nog geen reactie hebt van de klantenservice. Sorry hiervoor. Ik adviseer je om de beoordeling aan te passen. Je deelt namelijk het telefoonnummer. Neem gerust telefonisch contact met de klantenservice. Dan help ik je direct verder. Groeten van Ben & Merve

Superrrr

Superrrrrr

Hi Arjen! Bedankt voor de 5 sterren. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Very frustrating!

I transferred my number from Vodafone to Ben. The transfer should have been finished last Monday as per Ben's email and sms notifications. It is already Wednesday and I still have NO SERVICE. I couldn't call their customer service obviously because my number has already been transferred by Vodafone and unfortunately, I have NO SERVICE on my Ben sim card. Their Live Chat feature is basically useless because there is always NO Live Agent available. I tried reaching out via Facebook but they just forwarded me to their email support. I have no idea when the issue will be fixed and I am given no other updates aside from the usual "We are working very hard to fix this issue." Very bad customer service. If you are planning on transferring to Ben from another service provider, just be wary that even though the transfer has already been deemed "Successful" and that your Ben sim is now "Active", it may not be the case so maybe lower your expectations about the timeframe. Their mobile app has a very user-friendly interface though. Unfortunately, it doesn't have any use for me for now.

• Would you recommend us? No

Slecht, mobiel nog steeds niet geleverd. Zou volgende dag in huis zijn.

En nog geen berichtje uit zichzelf sturen dat er vertraging is.

Hi Martin, Bedankt voor de beoordeling. Wat jammer dat de telefoon nog niet is geleverd. Mocht je nog steeds niks hebben vernomen, neem dan contact op met de klantenservice. Ik help je graag verder. Groeten van Ben & Merve

Werkt niet

Simkaart werkt niet, niemand weet wat het probleem is, steeds antwoord, word onderzocht. Ipv gewoon nieuwe simkaart te sturen heb je abonnement wat niet werkt. En niemand die kan zeggen wanneer ze een antwoord hebben of oplossing. Waardeloos

Hi Gwendolyn, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben inderdaad een storing gehad. Eerst was het opsturen van een nieuwe simkaart niet de oplossing. Sorry voor het ongemak. Groeten van Ben & Merve

Altijd goed en correct geholpen Bij verlenging mooie goede goedkope aanbieden snel en makkelijk geregeld Mijn complementen

Hi Dick. Ik ben blij te horen dat je je abonnement hebt verlengd. Bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Alles oké en snel geleverd

Alles geleverd volgens afspraak en snel.

Fijn dat alles goed en snel is geregeld Johanna. Ik hoop dat je een hele fijne tijd bij ons hebt. Groeten van Ben & Fatima

Blij terug te zijn op het oude nest

Na twee jaar 'vreemd' te zijn gegaan is het weer fijn terug te zijn bij BEN. Alles weer vertrouwd zoals ik het gewend was. Ben altijd zeer tevreden geweest en nooit problemen gehad. Hoop dit weer voor lange tijden voort te zetten.

Welkom terug naar ons Sraar! :-) We hebben je gemist. Groeten van Ben & Fatima

goed en netjes verzorgt