Werkt niet

Simkaart werkt niet, niemand weet wat het probleem is, steeds antwoord, word onderzocht. Ipv gewoon nieuwe simkaart te sturen heb je abonnement wat niet werkt. En niemand die kan zeggen wanneer ze een antwoord hebben of oplossing. Waardeloos

Hi Gwendolyn, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben inderdaad een storing gehad. Eerst was het opsturen van een nieuwe simkaart niet de oplossing. Sorry voor het ongemak. Groeten van Ben & Merve

Altijd goed en correct geholpen Bij verlenging mooie goede goedkope aanbieden snel en makkelijk geregeld Mijn complementen

Hi Dick. Ik ben blij te horen dat je je abonnement hebt verlengd. Bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima

Alles oké en snel geleverd

Alles geleverd volgens afspraak en snel.

Fijn dat alles goed en snel is geregeld Johanna. Ik hoop dat je een hele fijne tijd bij ons hebt. Groeten van Ben & Fatima

Blij terug te zijn op het oude nest

Na twee jaar 'vreemd' te zijn gegaan is het weer fijn terug te zijn bij BEN. Alles weer vertrouwd zoals ik het gewend was. Ben altijd zeer tevreden geweest en nooit problemen gehad. Hoop dit weer voor lange tijden voort te zetten.

Welkom terug naar ons Sraar! :-) We hebben je gemist. Groeten van Ben & Fatima

goed en netjes verzorgt

super

Hoi Rene, bedankt voor de vijf sterren! Groeten van Ben & Fatima

Uitmuntend!!

Met Ben klantenservice alles binnen 5 minuten geregeld.Paar dagen later de simkaart via de koerier gekregen alles was goed geregeld.Ook wat prijs betreft is het ook goedkoper als de rest.

Hoi Hasan. Wat ontzettend leuk om te horen dat alles zo goed en snel was geregeld. Bedankt voor je bestelling bij Ben. Groeten van Ben & Fatima

Uitstekende provider

Overgang met nummerbehoud goed verlopen, je word netjes van alles op de hoogte gehouden. Krijgt genoeg informatie. Bereik etc goed aangezien t-mobile netwerk, kwam van tmobile dus dekking e.d. is exact hetzelfde als hiervoor. Alleen een stuk goedkoper :)

Hoi Edwin. Hartelijk welkom bij Ben, ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt bij ons. Bedankt voor de vijf sterren! Groeten van Ben & Fatima

Goed maar ook een opmerking

Jullie maken reclame als je de Samsung A 34 koopt dan krijg je oordopjes kado. Nu heb ik de aanvraag gedaan en die is afgewezen omdat ik het via Belsimpel heb afgesloten. Beetje kinderachtig

Hoi Jolanda! Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te lezen dat het niet duidelijk was over de aanbieding. Belsimpel is een verkooppunt en bied alleen mijn abonnementen aan. Het toestel wordt dus geleverd door Belsimpel zelf. De aanbieding is gerelateerd aan het toestel. Daarom kom je hier niet in aanmerking voor. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en wens je heel veel plezier met het abonnement! Groeten van Ben & Merve

Zeer tevreden over bestellen en levering.

Bestellen via de website was geen probleem, alles was duidelijk en eenvoudig te kiezen. Levering was snel en duidelijk aangegeven wanneer het geleverd word. De service van de bezorger was ook uitstekend.

Hoi Wally! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Verschrikkelijk en nog steeds niet afgerond

Twee keer thuisgebleven. Twee keer werkt de pin niet. Hierdoor priveplannen twee keer (nu een derde keer) moeten afzeggen

Hoi Bart! Wat vervelend dat de bezorging voor de tweede keer niet is doorgegaan. Sorry hiervoor. Neem anders even contact op met mijn verkoopafdeling. Je kunt mijn collega bereiken op 0800 - 24 62 468. (Ma t/m Vr van 9:00 tot 20:00). Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Voor de verandering de beste deal van mijn huidige aanbieder. Daarnaast goede duidelijke bestelprocedure, goede app en goede dekking. Wat ik alleen nog steeds niet snap is dat ik buiten Europa super duur uit Ben en voor 30 USD een e-sim (5GB) moet kopen. Dat zou Ben ook gewoon moeten kunnen aanbieden.

Hoi Dennis! Leuk dat je klant bent geworden. De e-sim is inderdaad nog niet beschikbaar. Zodra het mogelijk is, zal ik een aankondiging plaatsen op mijn website of op de community. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben & Merve

Was allemaal netjes en op tijd geregeld, gewoon klasse.

Mijn eerste mobile telefoon en abonnement heb ik in een winkel gekocht en dat was prepaid sim kaart en toestel van Ben. Daarna was Ben even weg en na een langere tijd Ben is terug. En toen Ben was terug heb ik een sim only abonnement bij Ben Ik ben heel tevreden met deze abonnement. Edin

Hoi Edin, Welkom terug bij Ben. Superleuk om te lezen dat je tevreden bent. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag. Groeten van Ben & Merve

Makkelijke overstap

De overstap van mijn abonnement naar Ben verliep soepel. Ik ben er blij mee.

Hi Dianne, Bedankt voor het achterlaten van jouw review! Fijn dat alles zo soepel verlopen is. Groeten van Ben & Shaira

Bestellen ging wel goed.

Ging wel goed maar op fouten die ikzelf maakte werd niet adequate gereageerd.

Hi Ben, bedankt voor het achterlaten van je review. Groeten van Ben & Shaira

Heel prettige en informatie app, nr-overdracht kan beter

Abonnement was duidelijk, dankzij een hele prettige website. De app op je telefoon geeft precies je verbruik weer, heel handig. Minpunt was dat de nr-overdracht 13 dagen heeft geduurd, door langzame communicatie: aangevraagd per 15 april en pas gerealiseerd op 28 april; was ook nog van T-mobile naar Ben. Uiteindelijk greep de Ben-helpdesk in en maakte er een spoedprocedure van (=4 dagen). Beetje langzaam in deze ‘time and age’ van geautomatiseerde gegevensuitwisseling.

Hi Rien, bedankt voor het achterlaten van jouw review en welkom bij Ben! Jammer dat het niet geheel soepeltjes verlopen is. Fijn dat het uiteindelijk met mijn klantenservice opgelost is. Groeten van Ben & Shaira

Duidelijke informatie, gemakkelijk besteld en uitstekende bezorging.

De informatie op de website over de kosten en vervolgstappen zijn heel duidelijk. Goede keuze van Ben om door AMP te laten bezorgen. Ook hier was de informatie over het bezorgproces uitstekend. De bezorgng verliep ook helemaal goed en het was goed te volgen hoe laat de bezorger er zou zijn. Heel fijn! En een vertrouwd gevoel.

Hi, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je tevreden bent met mijn diensten. Groeten van Ben & Shaira

ben al jaren klant en heb nog nooit problemen gehad.

nog nooit problemen gehad ook niet met vage rekeningen.

Hi Mischa, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Fijn dat je tevreden bent met mijn diensten! Groeten van Ben & Shaira

er ontbrak iets en toen ging de telefoon weer retour

Na mijn bestelling en contractverlenging werd snel een bezorgafspraak ingepland. Toen de bezorger echter aan de deur kwam bleek dat het contract oid ontbrak bij de levering. Hierdoor kon hij ook de telefoon niet afleveren. Dat is tot daar aan toe maar toen werd het onhandig. Je zou denken zorg dat het contract aan de bezorger geleverd wordt zodat hij een paar dagen later met het complete pakket opnieuw langs kan komen. Maar het bleek omslachtiger zo hoorde ik toen ik iemand van de klantenservice gesproken had. Ik moet eerst wachten tot de telefoon terug is bij Ben. Dan wordt de order geannuleerd. Dan moet ik zelf weer opnieuw de contractverlenging en nieuwe telefoon aanvragen. En dan pas kan er een nieuwe bezorging worden ingepland. Gaat wel even duren dus en ondertussen zit ik zonder telefoon... Verder wel goed geholpen door jongen bij de klantenservice die dit uitgelegde en het zelf ook nogal een klantonvriendelijke procedure vond maar daar kon hij ook niks aan doen.

Hi Giem, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Nogmaals excuses dat ik in dit proces verzaakt heb en je jouw toestel niet in 1 keer heb kunnen afleveren. Fijn dat je wel tevreden bent met mijn klantenservice. Groeten van Ben & Shaira

Slecht

Ik ben zeer ontevreden. Doordat de zending via atp werd geannuleerd (door ontbreken contract), moest ik vele tel plegen dat ik moest wachten op bevestiging van BEN (nog niet binnen). En dan moet jezelf opnieuw gaan bestellen. Wat een klantenservice…,,

Hi Rob, wat onhandig dat dit allemaal zo heeft moeten lopen. Sorry voor het ongemak! Hopelijk is het onderhand wel gelukt met het ontvangen van jouw bestelling van Ben. Groeten van Ben & Shaira

Soepel proces van verlenging

Door in te loggen op eigen account was verlenging van abonnement vlot en soepel geregeld voor een acceptabel tarief

Hoi Marcel, ik ben erg blij om te horen dat je besloten hebt om je abonnement te verlengen. Bedankt voor de vijf sterren. Groeten van Ben & Fatima

soepel en snel overgestapt

Ik ben zeer snel en netjes geholpen met mijn overstap naar Ben met nummerbehoud.

Slecht!!!

Ik heb mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Bezorger kwam netjes, maar moest het toestel weer meenemen omdat er geen contract bij was geleverd door jullie. Klantenservice kon me niks vertellen over wanneer ik nu mijn toestel krijg. Ben erg teleurgesteld!

Hoi Nathalie. Er ging inderdaad was die dag mis, sorry hiervoor! Ik ga er vanuit dat je inmiddels jouw bestelling binnen hebt. Mocht dit niet zo zijn, bericht mij dan via www.ben.nl/service/contact dan kijk ik graag verder met je mee. Groeten van Ben & Fatima

super tevreden

verdienen echt een compliment

Probleemloze overgang

Twee abonnementen (KPN en Vodafone) zijn probleem loos overgezet naar BEN. Ook de info mbt de voortgang was voortreffelijk. Afgesproken overgangsdata klopten exact.

Hoi Hans, Bedankt voor de geweldige beoordeling. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, sta ik altijd voor je klaar via de klantenservice. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement! Groeten van Ben & Merve

Bestelling ging omslachtig verder werkt het prima tot nu toe.

In de reclame wordt verteld dat alles makkelijk en soepel geregeld zou moeten worden dat bleek helaas anders. Ik heb een Sim only besteld en wilde mijn oude nummer meenemen. Mijn bestelling voor alleen een simkaart moest via een speciaal bezorg bedrijf verlopen en kon alleen door mij persoonlijk in ontvangst worden genomen. Na veel bellen en van kastje naar de muur tussen Ben en dat bezorg bedrijf snapte men zelf ook niet hoe dit kon maar het kon ook niet aangepast worden. Bezorg bedrijf werkt heel stug, kan alleen tegen een flinke bijbetaling een tijdsblok afstemmen en anders hoor je pas in de nacht wanneer men komt. Voor iemand die een normale baan heeft is dit niet te regelen op deze manier. Heeft mij een vrije dag gekost. En bijbetalen voor iets waar je als klant niet om vraagt is slechte service. Ik hoop dat Ben deze slechte start in de komende tijd nog goed kan maken.

Waldorpstraat 60

2521 CC Den haag