Laden reviews...
Laden reviews...
12 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback richt zich vooral op problemen met klantenservice, netwerkdekking en facturering. Veel klanten melden moeite met het bereiken van ondersteuning en vertragingen bij het oplossen van kwesties. Verschillende opmerkingen beschrijven ingewikkelde opzeg- of nummerporteringprocedures en terugkerende factureringsfouten. Over het geheel genomen is de stemming negatief en is verbetering van betrouwbaarheid en dienstverlening nodig.
anders toestel nodig in verband met verlopen van ondersteuning van operatie systeem software , goed geholpen door Ben servicemedewerker om ander toestel te kiezen. Bezorgen uitbesteed aan bezorgdienst wat meer leek op een bezorgd dienst want uitgebreid systeem om levering gecontroleerd uit te voeren
Beveelt aan
25 September 2024
Joan.
Hoogland
Hoi Joan. Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling! :-) Groeten van Ben & Fatima
Ik heb duidelijke informatie ontvangen omtrent mijn bestelling van een sim-only abonnement. Ik heb de overstap naar ben gemaakt vanwege de voordelen die ik krijg, welke ik bij mijn vorige provider niet had; o.a. meer MB's , supersnel 5G netwerk en kosteloos onbepert bellen en sms'en. Bij Ben ben ik ook nog eens goedkoper uit. De website van Ben is duidlijk. Ben heeft de overstap voor mij geregeld en hier duidelijke informatie over gegeven met wat ik kan verwachten. Op zondag mijn bestelling voor een sim-only gedaan, op maandag heb ik mijn nieuwe simkaart al ontvangen. Kort samengevat; een prettige ervaring. Hierom kan ik Ben zeker aanbevelen.
Beveelt aan
25 September 2024
Emmely
Vijfhuizen
Hoi Emmeley. Ontzettend welkom bij de grote BEN-familie. :-) Heel veel plezier van jouw nieuwe sim only abonnement. Groeten van Ben & Fatima
Mijn telefoon heeft het vanaf het begin niet goed gedaan. Na talloze telefoontjes met steeds hetzelfde verhaal en oplossing die niet werkte, het uiteindelijk maar opgegeven. Nooit meer een telefoon via Ben, dat is in ieder geval zeker. Ik zit het abonnement uit, heb hierin geen keus blijkbaar, en kies dan wat anders.
Beveelt niet aan
25 September 2024
Jeanette
Zwolle
Hoi Jeanette. Wat ontzettend vervelend dat jouw telefoon niet werkte zoals het hoort. Dat lijkt mij niet de bedoeling natuurlijk. Je kan een reparatieverzoek indienen via www.ben.nl/service/reparatie Mocht jij hier vragen over hebben neem dan contact met ons op via www.ben.nl/service/contact Wij staan echt voor jou klaar! Groeten van Ben & Fatima
Overstap met nummer behoud prima geregeld en op de plaatsen waar ik kom heb ik prima bereik. Tot nu toe niks te klagen hoor! Als dat zo blijft na een jaartje weer verlengen!
Beveelt aan
25 September 2024
Martin Janse
Bergen op Zoom
Hoi Martin. Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een mooie beoordeling achter te laten. Welkom bij Ben! :-) Groeten van Ben & Fatima
Snelle afhandeling en goede en duidelijke voorwaarden.
Beveelt aan
18 September 2024
Ed
Eersel
Hoi Ed
Dat is ontzettend fijn om te lezen zeg! Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om een mooie beoordeling achter te laten. Dat waarderen wij enorm :-)
De Groeten van Ben & Fatima
Makkelijk te bestellen.
Beveelt aan
14 September 2024
Peter
Helmond
Hoi Peter. Wat fijn om te lezen dat jij een bestelling bij ons hebt geplaatst. Hartelijk dank hiervoor. Ook ontzettend bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Groeten van Ben
Snelle en zorgvuldige aflevering!
Beveelt aan
13 September 2024
C. M.
Achterveld
Hoi C.M. Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben
Nieuwe telefoon besteld via BEN samen met een abonnement verlenging. Meer dan een week moeten wachten op de levering daarvan en toen die uiteindelijk geleverd werd kon de bezorger hem niet afleveren omdat de naam van mijn ID niet exact overeen kwam met de naam op het contract. Ik wacht nu nog steeds op een nieuwe levering. Hopelijk lukt het dan wel.
Beveelt niet aan
11 September 2024
Tessa van Egmond
Castricum
Hoi Tessa. Wat fijn dat jij besloten hebt om jouw Ben abonnement te verlengen. Dankjewel daarvoor. Balen alleen dat de officiele gegevens niet overeenkwamen en hierdoor de koerier jouw telefoon niet mocht overhandigen. Neem je contact op via www.ben.nl/service/contact zodat wij jouw gegevens snel weer goed kunnen zetten? Groeten van Ben
Goede deal maar er stond direct leverbaar.. dus dan denk je 1-3 dagen.. niet langer dan een week. Erg teleurgesteld want ik ging 6 dagen na de bestelling op vakantie en kon dus mijn nieuwe telefoon niet meenemen. Als ik dit geweten had dan had ik het ergens anders besteld want de levertijd was belangrijk voor me.
Beveelt niet aan
11 September 2024
Jessica
Almere
Hoi Jessica. Wat spijtig om te lezen dat de telefoon niet sneller bezorgd kon worden. Sorry hiervoor. Ik hoop dat je alsnog een hele fijne vakantie hebt gehad. Groeten van Ben
Zit al jaren bij Ben. Duidelijkheid en goede prijs/ kwaliteit voor de abonnementen...
Beveelt aan
11 September 2024
Stephanie Tempelaars
Luyksgestel
Hoi Stephanie, wat leuk dat jij al jaren bij ons bent! Laten wij er samen nog een hoop mooie jaren van maken. Groeten van Ben
Mijn ervaring is top!
Beveelt aan
30 August 2024
Marjo
Deventer
Hoi Marjo. Hartelijk dank voor het plaatsen van een hele mooie beoordeling! Dat waarderen wij enorm.
Groeten van Ben
Nu wachten op Telefon
Beveelt aan
25 August 2024
Nicole Ohlmeyer
Enschede
Hi Nicole. Ontzettend leuk dat jij voor een Ben abonnement gekozen hebt. Ik hoop dat je snel jouw nieuwe telefoon ook in huis hebt. Alvast heel veel plezier ervan! :-)
Groeten van Ben
Mijn ouders hadden allebei een abonnement bij Ben. Als nabestaande is de enige manier om contact te krijgen met Ben via telefonische klantenservice, waarvoor je heel lang moet wachten. 1 abonnement is door Ben 5 jaar laten doorlopen na overlijden. De nabestaandendesk neemt geen contact op, je kunt wel mailen maar daarop komt sporadisch een reactie en het probleem werd niet opgelost. Nu eindelijk is het abonnement gestopt en horen wij € 800 teruggeboekt te krijgen. Maar dat doet Ben niet. Uiteraard loop je dan weer tegen dezelfde muren op in het contact met Ben en kan niemand hier persoonlijk contact over opnemen. Laat staat dat we ook maar excuses krijgen van Ben. Heel teleurstellend en verdrietig
Beveelt niet aan
23 August 2024
Henriette
Haarlem
Nog gecondoleerd met het verlies Henriette. Ontzettend sorry voor al het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Dat was zeker niet de bedoeling geweest. Via dit platform kan ik het helaas niet voor jou oplossen omdat ik jouw gegevens niet heb. Ik wil jou vragen om opnieuw contact met ons op te zoeken via één van deze kanalen. www.ben.nl/service/contact Hartelijk dank alvast!
Groeten van Ben
Altijd goed ervaringen met Ben. Goede service. Prima bereik. Veel opties. Nette prijzen.
Beveelt aan
15 August 2024
Lidewij
Alphen aan den Rijn
Hoi Lidewij. Dat horen wij graag ;-) Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima
De overstap is simpel, snel en prettig geregeld. Over de volle breedte super tevreden. Vriendelijke, behulpzame mensen die duidelijke uitleg gaven bij de telefonisch gestelde vragen.
Beveelt aan
14 August 2024
Lizzy
Westervoort
Hoi Lizzy. Wat fijn om te lezen, bedankt! Ook ontzettend bedankt voor het achterlaten van een mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima
Helaas ligt de nieuwe telefoon nog ingepakt want ik weet nog niet wie mijn oude smartphone kan overzetten. Heeft u een winkel waar dat zou kunnen?
Beveelt aan
14 August 2024
Ettina
Amsterdam
Hoi Ettina. Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Jij kan alles overzetten via www.ben.nl/toestelhulp Mocht het echt niet lukken, kan je vast en zeker terecht bij een belwinkel bij jou in de buurt. Succes! Groeten van Ben
De ervaring in de mediamarktwinkel was ronduit prettig. Hierna begon de ellende. Het contract van Mediamarkt voor Ben is juist, maar de gegevens bij Ben kloppen niet. Kastje en muur zijn de termen die passen. Ben zegt dat Mediamarkt het moet aanpassen, maar zij kunnen niks aanpassen want hebben een juist contract. Hopelijk wordt dit opgelost, maar anders zijn juridische stappen helaas genoodzaakt. Jammer want ik ben al jaren klant bij Ben zonder problemen.
Beveelt niet aan
8 August 2024
Charlotte
Waddinxveen
Ik wacht nog op cadeau
Beveelt niet aan
7 August 2024
Pieter
Nederweert
Hoi Pieter. Om welk cadeau gaat het? Gaat het misschien om een actie van de fabrikant van jouw nieuwe telefoon? Dit cadeau krijg jij niet van Ben, sorry als dit niet helemaal duidelijk was. Mijn advies is om dit nog een keer goed na te kijken op www.ben.nl/telefoons Hier vind je ook de link van Samsung om jouw cadeau te claimen.
Kom jij er niet uit, dan mag jij contact met me opnemen via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact. Groeten van Ben
Ik heb een andere telefoon ontvangen dan ik heb besteld. Die wilde ik nog best accepteren, maar daar bleek het garantiebewijs niet bij te horen. Er kon mij niet een nieuw garantiebewijs gestuurd worden. Ik moet de telefoon terugsturen (wacht al een week op de gegevens waarheen), en daarna een nieuwe bestelling doen. Ik heb inmiddels een uur gebeld met de klantenservice omdat niemand daar in 1x het antwoord weet, en kreeg vervolgens een SMS: u heeft nu 5,- buiten uw bundel gebeld. Waanzin dat de service zo slecht is.
Beveelt niet aan
31 July 2024
Anna
Groningen
Hoi Anna. Sorry voor het ongemak. Neem je zo snel mogelijk opnieuw contact met me op om het verder te onderzoeken? Ik help je graag verder via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact. Groeten van Ben
Heldere communicatie, bijzonder klantvriendelijk
Beveelt aan
31 July 2024
Marleey
ALPHEN AAN DEN RIJN
Hoi Marleey. Hartelijk dank voor het achterlaten van een mooie beoordeling! Groeten van Ben & Fatima
Goede mobiele provider, goed bereik, nooit problemen gehad en last but not least goede prijs
Beveelt aan
17 July 2024
Cathy Kolbrink
Oldenzaal
Hoi Cathy, wat fijn om te lezen dat je jouw Ben Abonnement hebt verlengd. Hartelijk dank hiervoor! Ook enorm bedankt voor het achterlaten van een mooie review. Groeten van Ben & Evelien
Alles goed duidelijk uitgelegd in de Belsimpel winkel. Forse korting op aanschaf toestel en kleine aanpassing van het abonnement.
Beveelt aan
11 July 2024
Jolanda
Rotterdam
Hoi Jolanda. Wat fijn om te lezen dat jij jouw BEN abonnement verlengd hebt en een nieuwe telefoon uitgekozen hebt. Hartelijk dank hiervoor. Ook enorm bedankt voor het achterlaten van een mooie review. Groeten van Ben & Fatima
Simpel en zeer eenvoudig geregeld.
Beveelt aan
10 July 2024
John
Eindhoven
Hoi John. Hartelijk dank voor het achterlaten van een hele mooie beoordeling. Groeten van Ben & Fatima
Op 4 juli abonnement verlengd met telefoon. Op 10 juli nog niet ontvangen maar volgens BEN.NL is deze wel ontvangen. APM Groep is niet langs geweest en er is ook dus niets betaald. Via chat en telefonisch kom je er niet uit bij BEN.NL
Beveelt niet aan
10 July 2024
Jessy
IJzendoorj
Hoi Jessy. Oei dat is niet goed natuurlijk. Bel jij ons zo snel mogelijk via 0900 0401405? Of neem contact met ons op via de andere kanalen, zie www.ben.nl/service/contact Dan kijken wij snel wat er gebeurd is. Groeten van Ben
Nog nooit problemen gehad met ben, hebben altijd wel leuke en interessante aanbiedingen, kortom na al die jaren nog steeds tevreden.
Beveelt aan
10 July 2024
Jeroen
Weesp
Hoi Jeroen. Wat tof dat jij al zoveel jaren bij ons bent! Dat vinden wij ontzettend leuk natuurlijk. Bedankt voor jouw beoordeling. Groeten van Ben & Fatima
Waldorpstraat 60
2521 CC Den haag
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops