Ophangsysteem voldoet niet

De tegel is heel mooi geworden en snel en professioneel geleverd. Echter na de handleiding nauwgezet gevolgd te hebben gleed tijdens het ophangen de tegel van de sticker af waardoor de tegel uiteen viel op de vloer. Zonde van mijn geld en moeite. Ik ben teleurgesteld. Ik heb de tegel in drievoud besteld, twee om weg te geven, maar dat durf ik eigenlijk niet meer.

Prima - goed verpakt - netjes zoals gevraagd - prima te volgend via track & Trace

Makkelijk en snel bestellen op de site - samenstellen tegel ging ook prima en resultaat mag er zijn - gewoon een tegel en geen tegel met sticker erop. Had op laatste moment nog aanpassing in de tekst en een spel fout... (super dom) maar ook dat is prima opgelost en tegel ontvangen zoals gevraag - Tegelspreuken ga zo door!

Perfect! Snelle, correcte levering.

Top product. Snelle levering. Netjes ingepakt. Gemakkelijk te bestellen/samen te stellen via de site.

Top service en snel geleverd.

Geweldig dat je, zelf een tegeltje kunt maken en de dag erna al in huis.

Top geregeld

Super leuke manier om iemand te verassen Het zou alleen fijn zijn dat als je het rechtstreeks naar iemand laat sturen dat je er dan een boodschap/ brief / kaartje bij zou kunnen schrijven

Snel, makkelijk en heel mooi

Snelle levering, goede kwaliteit, prima prijs.

Makkelijk te ontwerpen, duidelijke website. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Precies na wens, snel opgemaakt.

Supersnel geleverd en heel mooi tegeltje.

Allereerst ruime keuze in ontwerpen. Duidelijke goed werkende en makkelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail mbt het hele proces en verzending. Snelle levering. Hele mooie kwaliteit tegel, precies zoals mijn ontwerp op de site was. Goede degelijke verpakking met goede instucties wat betreft het ophangen. Kortom top product bij top bedrijf!

Heel mooi product en snel geleverd

Prima volgens bestelling afgeleverd. Mooi product

Het product is van uitstekende kwaliteit!

Snel geleverd en zoals besteld

bijna onleesbaar

Schitterend tegeltje maar tekst veel te klein. Ik wilde het aan collega geven voor in zijn spreekkamer, maar de miniscule tekst is zo niet lezen waardoor effect/grap niet overkomt. Er is op de overigens fraaie tegel zoveel ruimte beschikbaar !

Mooi product

Nette levering, goede verpakkingsmateriaal en kwalitatief mooie tegel

Erg mooi

Mooie tegel met een duidelijke eigen foto met een tekst gemaakt, super.

Heb niks negatiefs te melden

Op de website is het duidelijk stap voor stap heb ik mijn tegeltje goed kunnen ontwerpen met een mooi resultaat en de levering was snel en vind het contact goed en bij eventuele schade er een nieuwe opgestuurd zou worden gelukkig was dit niet het geval

Snelle levering goede kwaliteit

Tegelspreuken levert erg snel en de kwaliteit van het product is super!!!

Super goede website & service!

Helemaal in de wolken met onze prachtige en super snel geleverde tegeltjes!

Fraaie kwaliteit en zeer snel geleverd voor een prima prijs

De kwaliteit van deze zeer snel geleverde tegels is zeer goed te noemen. Ik had een soort folie op de tegel verwacht maar het ziet er zeer fraai uit. Vreemde talen zijn ook geen probleem. Ook de prijs is prima te doen.

Mooi en snelle levering 👍

Erg leuk idee 👍

Wat je ziet is wat je krijgt. Super!

Wat je ziet is wat je krijgt. Super! En snelle levering.

Bestelling correct verlopen.

Bestelling en levering volgens afspraak.

Geen reactie op klantvraag

Telefonisch niet bereikbaar en niet gereageerd op opmerking via de website Nu dubbele kosten gemaakt.

Mooi product

Snelle levering van de tegel en met duidelijke instructies. Kwaliteit erg mooi.

Snel , simpel en correct

Simpel, snel en correct afgehandeld.