Top!!

Zelfde dag al verzonden volgende dag in huis heel goed verpakt !!! Aanrader

Keurig afgeleverd

Eenvoudig en duidelijk voor de bestelling. Keurig afgeleverd in een veilige verpakking en goede kwaliteit.

Geweldig.

Het maken van een tegeltje en de tekst ,was makkelijk en overzichtelijk. Daarnaast was de verzending snel en goed . Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Mooie, goed verzorgde tegeltjes van heel goede kwaliteit in een zeer handige cadeauverpakking.

De tegeltjes zijn perfect, maar de bezorging van PostNL, pas na twee weken, laat veel te wensen over. Dus een compliment aan Tegelspreuken, maar geen enkel goed woord voor PostNL.

Topbedrijf

Zeer snelle levering, mooie kwaliteit tegel, goed verpakt!

De standaard tegel is zoals ik het verwacht had

Fijn om helemaal zelf te tegel te ontwerpen qua rand, lettertype, lettergrootte, plaats van de tekst op de tegel. De verpakking is heel goed bruikbaar om zo cadeau te geven. Ook snelle levering trouwens.

Gewoon goed.

Doen wat ze beloven

Mooie tegeltjes met keuzes vwb uiterlijk, kleur, achtergrond etc Plus vlotte bezorging en ik had nog een vraag gemaild en daar kreeg ik ook keurig antwoord op. De verpakking rondom de tegel is leuk en ik hoef het niet in te pakken!

Gemakkelijk te bestellen, ruime keuze met veel mogelijkheden, snelle levering.

Zeer snelle service en een prachtig tegeltje!

Super!!

Super verrast.

Makkelijk, snel en mooi resultaat

De website is heel helder en gebruiksvriendelijk, de tegels heb je de volgende werkdag al in huis en ze zien er prachtig uit. Ik ben zeer tevreden!

Prachtig gedrukt

Heel snel geleverd en nog mooier dan verwacht

Wat een mooi, origineel cadeau!

Mooi tegeltje, snelle verzending, keurig verpakt. De ontvanger was er zó blij mee!

Top kwaliteit

Snel en mooi!

En geleverd in een mooi doos. Superleuk cadeau!

Makkelijk, snel en leuk!

Pagina is makkelijk door te komen. Bezorging ging snel en het resultaat kwam overeen met het voorbeeld op de website. Heel blij mee!

Super en heel goed verpakt voor verzending

Erg origineel cadeautje zo ervaarde de ontvanger het

Wat je maakt/besteld krijg je

Keurig en snel

Mooi product en geweldige service!

Snelle levering, mooi verpakt om cadeau te geven, goede kwaliteit. Maar ook een top service! Een aanrader dus!

Mooi cadeau!

Goede service, snel en de tegels, die ik tot nu toe besteld heb om cadeau te geven, werden heel bezorgd in de brievenbus ;-), in een mooie cadeauverpakking, die je dus weer gebruikt. Het zijn mooie tegels, met hanger en steun er al bij. Ik geef de tegels cadeau aan familie en vrienden. Zij zijn er altijd blij mee. Dus wij ook!! Tot de volgende keer!

Mooi, kwalitatief hoog

Wat een leuk tegeltje, echt leuk verpakt ook. De gene die het kreeg is ook erg blij ermee. Echt een aanrader

Super snelle levering!

Makkelijk te bestellen, hele snelle levering en goede kwaliteit. Al met al zeer tevreden!

Super leuk en heel snel

Wat een leuk tegeltje met de foto van onze kleindochter voor het afscheid van de basisschool! Precies zo ik het had bedacht! We zijn benieuwd hoe ze reageert bij het het zien van dit tegeltje!!

Pascalweg 9

3225 LE Hellevoetsluis

085 109 22 22

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 144.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.