zeer goed

snelle levering en leuke verpakking en zag er goed uit

Mooi gemaakt en zoals beloofd snel bezorgd

Mooi gemaakt en zoals beloofd snel bezorgd

Prachtig tegeltje, zou er zo weer een bestellen!

Prachtig tegeltje, heel mooi van kwaliteit en snel bezorgd! Heel blij mee!

Goed op tijd

Makkelijk te bestellen

Snel en netjes

Supersnelle verzending, en het pakket is feestelijk en stevig verpakt. Ophang haakjes bijgesloten, dus het is een volledig pakket.

Mooi en snel geleverd

Leuk om een keer te doen als extra presentje

Ontzettend tevreden

Geweldig, dat ik dit niet eerder wist !

Makkelijk. Snel ontvangen. Kwaliteit bijzonder goed!

Zie hierboven

Kei goed

Vind het super gave tegeltjes. Ben er echt heel blij mee.

Superfijn!

Het was totaal niet moeilijk om een tegeltje te ontwerpen, de site is heel duidelijk dus het wijst voorzich :D Er zijn veel verschillende opties, dus het hoeft echt geen standaard tegeltje te worden, dat maakt het wel echt leuk! Hij was snel hier en zat goed verpakt. Ben zeer tevreden en ga nog een tegeltje of 2 ontwerpen, want om de prijs hoef je het ook niet te laten :) Al met al dikke prima dus ;)

Top !

Mooie tegels , helemaal zelf te ontwerpen snelle service , dik tevreden !

In een dag geleverd 2 dagen voor kerst en een fantastische kwaliteit. Ik heb nog nooit sneller 5 steren aan een webwinkel gegeven!

Mijn vriendin gegeven als kerstcadeautje. Hele mooie tegels en mooie bedrukking en de levering was erg snel!

Snelle service, goede afhandeling en communicatie

Heel goed !!

Vond het tegenvallen

De foto op het tegeltje valt erg donker uit. Veel donkerder als de foto zelf is.

Fantastisch!

Eerder een bestelling gedaan. Ik wilde graag een zelfde tegel, maar dan met een andere tekst. Ze hebben in hun systeem gekeken wat ik destijds precies besteld had, zodat ik dezelfde kon ontwerpen. Besteld en de volgende dag al geleverd! Fijn bedrijf!

Hele fijne samenwerking, en een erg snelle levering....

Het is 100% top! Prima service,snelle levering! Allees helemaal top!!

Zoals het hoort

Super snelle levering Goede kwaliteit

tegeltjes zeer snel ontvangen. dank u !

Zeer goed!

Zeer goed en snel geleverd, erg leuk!

Leuk en snel

De tegeltjes zelf zijn mooi geworden en de verpakking ervan erg veilig en leuk om zo'n tegel als cadeau te geven! Het maken en verzenden ging ook heel snel. Enig minpuntje bleken de bijzondere tekens (letters van andere talen) die wel bij het bestellen maar niet bij het daadwerkelijk maken werden ondersteund. Maar ook dat vakkundig en vriendelijk verholpen, hoewel dat iets langer duurde.

Het lag al in de bus voordat ik mijn laptop dichtklapte, bij wijze van spreken. Supersnel! En goed resultaat.

Top kado!

Gemakkelijk te maken en bestellen. Veel keus uit hoe je wilt dat het er uit komt te zien. Snelle levering. Daarbij is het tegeltje zo goed verpakt dat het bijna niet mogelijk is dat dit stuk gaat tijdens het vervoer. Kortom; ik ben erg tevreden!

Heel mooi gedaan, en met een dag geleverd, aanrader

Mooie tegel, precies zoals voorbeeld, snel geleverd.

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.