Bedankt voor de accurate verzorging en de kwaliteit van het tegeltje. Ik zal zeker nog een keer beroep op u doen. .

ik zou niets meer veranderen

heel goed gedaan

Snel en zorgvuldig.

Goed werkende website, alles wijst zichzelf. Opdracht snel en zorgvuldig uitgevoerd. Prachtig resultaat.

Heel goed en snel geleverd..Helemaal tevreden

Zelden is een bedrijf zo goed en snel. Laat niets te wensen over!!

Dag na bestelling tegel al in huis. Netjes verpakt en gewoon via post.

Geheel volgens verwachting: mooie tegel, snel geleverd en ook nog in een cadeauverpakking.

Het ontwerpen van de tegel op de site is leuk en volgt een heel logisch proces. Je kunt van alles uitproberen en vervolgens de beste keus vastleggen. De tegel werd de volgende dag bezorgd, goed ingepakt en in een mooi doosje waarin ik hem aan mijn zus kon geven. Ze was er erg blij mee!

Geweldige tegel met mooie opdruk en zeer snel geleverd en ook nog eens een nette prijs! Kortom, helemaal top...

SUPER !!!!!!

keurig op tijd keurig verpakt mooie uitvoering

Positief

Mijn ervaring is goed. Alleen jammer dat op de ‘cadeau’ verpakking de adres, site en tegeltjeswijsheid komt te staan. Daardoor weer de ontvanger al wat er in zit, hierom heb ik het opnieuw moeten verpakken

Makkelijke keuze qua uitvoering

Mooi tegeltje, snel in huis, maar... alle 8 stappen zorgvuldig uitgevoerd, tegel opgehangen, 2 uur later valt deze op de grond. Hoekje beschadigd. Jammer

Een tegeltje met foto besteld om cadeau te geven. Het zelf ontwerpen ging erg makkelijk, de site was gebruiksvriendelijk. Na het bestellen per mail op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geproduceerd werd en verzonden. Ook netjes een track & trace gekregen in de mail. Volgende dag direct in huis! Erg leuke verpakking ook waar het in verzonden werd. Top service en het tegeltje is erg mooi!

Topservice

Snel en prima verpakt zoals vermeld. Blij met deze winkel

Makkelijk en snel

Leuk tegeltje en de website werkt snel en gemakkelijk.

Goed bedrijf dat doet wat ze zeggen.

15.50 uur besteld. De volgende middag in een mooie verpakking bezorgd in de brievenbus. Mooie tegel van goede kwaliteit. Volgende keer weer "Tegelspreuken.nl"

Prachtige tegels en zeer goed verpakt

Ik had er twee bestelt .Een is geweldig .de anders staat het gezicht maar half op de tegel Daarvoor 3 sterren ,Ik heb daarom deze op nieuw besteld . jammer want er was plaats op de foto om het gezicht goed op de tegel te krijgen,Maar Hoop dat het Goed komt ,want de andere was gewoon geweldig. dan waren het 6 sterren

Helemaal goed

Tegel besteld, volgende dag keurig netjes ingepakt bezorgd. Helemaal niks op aan te merken.

Dik tevreden

Al een aantal keer een tegeltje besteld. Prima site-duidelijk, snelle levering, top tegeltjes.

UItstekend

Handige en duidelijke software om een tegeltje te maken. Kwaliteit van het tegeltje prima.

Zelfs nog een tekstwijziging kunnen doorgeven!

Snelle afhandeling, goede reactie op emailverkeer. Helaas telefonisch minder goed bereikbaar, maar dat kan met de vakantieperiode te maken hebben. Al met al zeer tevreden over de afhandeling en het resultaat en heb daardoor een mooi uitgevoerde tegel als cadeau kunnen geven.

heel erg tevreden

eenvoudig samen te stellen tegeltje, leuk assortiment en mooi uitgevoerd, supersnelle levering

Super snelle service

Vandaag besteld morgen in huis, en de tegel is prachtig. Mooi om kado te doen!

Snelle service en super mooi resultaat

Onlangs heb ik voor de tweede keer een tegeltje bij tegelspreuken.nl besteld en ontvangen. De eerste was een cadeautje voor mijn vriend, die hem ontzettend leuk vindt en er erg blij mee was. De tweede heb ik besteld voor mijn collega's als klein afscheidscadeau en ik ben erg verrast over het resultaat, ik had namelijk verwacht dat het minder mooi uit zou vallen gezien de kleur van de achtergrond en de tekst. Maar het resultaat is ontzettend leuk en heel erg scherp geworden! Mijn complimenten hiervoor! De tegel werd na bestelling binnen enkele uren al op de post gedaan en had ik de volgende dag al binnen.

Super snel, altijd helemaal in orde!

al jaren prima service!

Mijn vriendin vond de tegel geweldig!

Goede en snelle kwaliteit.

Prachtige tegeltjes, makkelijk te maken. Plakhaakjes waardeloos.

Mooie site en makkelijk en snel een mooi tegeltje maken. Erg leuk om te doen, ook snel geleverd. Enige minpuntje is de plakkers met een haakje. Ook al volg je de instructies, ik heb er al drie gehad waarbij het tegeltje na een paar weken toch van het plakkertje afviel. Heb het dubbelzijdig plakband er nu afgehaald en het vastgekit met high tack kit. Gaat tot nu toe goed. Maar verder super tevreden. Ook hele mooie kwaliteit!