Super!!!

Tegeltje besteld op maandag middag, dinsdag in huis! Bestel proces gaat erg makkelijk! Fijne communicatie! (Bedankt Jeroen) Heel makkelijk om zelf een tekst in te vullen. Ik bestelde dit als kado voor een collega die onze afdeling ging verlaten. Allemaal leuke reacties op het tegeltje! Goed verpakt!

Precies zoals ik het wilde

Zo’n leuk cadeau

Wat doe je als je het echt niet meer weet? Maak een tegel met een eigen spreuk! Makkelijk te maken en snelle service.

What you see is what you get!

Tevreden met het resultaat, levering zoals beloofd, prima kwaliteit.

Mooie kwaliteit!

Voor 16:00 uur besteld en de volgende ochtend een heel mooie tegel in de post gehad. Als er nog een tegel moet komen, bestel ik zeker weer hier.

Leuk en origineel kado om te geven.. en vlug en netjes geleverd... Binnenkort weer een feestje , dus ga er nog 1 bestellen.

Superleuke Tegel!

Duidelijke site, tegel is erg mooi, precies zoals op de afbeelding. Levering op tijd en netjes ingepakt!

Makkelijk te crearen en top eind product

Makkelijk om je eigen tegel te ontwerpen De geleverde tegel hoog kwaliteit Snel gemaakt en snel geleverd Helemaal tevreden

Goede service, tegeltje in goede orde ontvangen.

Zie boven.

Super snelle en fijne levering

Snel een origineel cadeautje? Prima keuzes, eigen invulling mogelijk, direct zien hoe het resultaat wordt en super snel geleverd. Ik zeg top.

Prima!!

Makkelijk te bestelling en snelle levering. De volgende alweer in bestelling gedaan.

Snel en naar verwachting

Prima afgeleverd

Heb de tegel zelf it gezien, laten afleveren op ander adres. Dit is prima verlopen. De ontvanger vond het heel leuk

Tegeltje ziet er mooi uit. Goed verpakt. Snelle levering. Leuk om kado te geven.

Handig en duidelijk ontwerpsysteem, snelle levering en hoge kwaliteit!

Handig en duidelijk ontwerpsysteem, snelle levering en hoge kwaliteit!

Mooi gemaakt en snelle levering. En tevreden klant

In een woord prima

Zondag besteld, vandaag in huis en hangt al. Uitstekend afgewerkt. Mooie natuurgetrouwe kleuren.

Goede kwaliteit foto op tegel

Super snelle levering

Het tegeltje was binnen één werkdag al binnen. Top service! Zeker een aanrader om zelf de opdruk voor het tegeltje te ontwerpen, het zag er mooi uit!

goede srvice en snelle levering

de site is heel duidelijk en de bestelling die je plaatst word zoals aangegeven goed bezorgd!

Prachtig

Op de website kun je heel makkelijk een tegel ontwerpen. Ik had met een foto gekozen. De bestelling werd snel geleverd en het resultaat was prachtig. De foto was niet geplakt maar duidelijk gebakken. Ik was zeer verrast met het resultaat. Een erg leuk cadeau om te geven.

Fijn programma om een persoonlijke tegel te laten maken!

Goeie kwaliteit. Uitstekende service.

Snel en zoals verwacht

Goed verpakt nette prijs.

Super snel, super mooi

Duidelijke site, snelle levering, mooi verpakt, en een betaalbare prijs. Zeker een aanrader om cadeau te doen of voor jezelf.

Alles was naar wens, dus ik ben een tevreden mens.

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Bijna 100.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.