Makkelijk te ontwerpen en snel geleverd.

Makkelijk te ontwerpen. Je kunt steeds de tegel blijven bekijken hoe die wordt, terwijl je hem ontwerpt. Simpele, maar duidelijke stappen loodsen je erdoor.

Goed zoals het hoort!

Besteld op zondag en de volgende dag gelijk verzonden. Tegeltje is heel aangekomen door de goede verpakking! Heel blij mee!

Mooie tegels voor een scherpe prijs.

Erg fijne bestelprocedure. Meer tegelontwerpen beschikbaar dan de concurrent en zelf vormgeven ging gemakkelijk. Aanrader!

Snelle levering en de tegel was precies zoals ik had gehoopt

Binnen 1 dag kreeg ik het tegeltje met eigen tekst al toegezonden

Echt super en snelle levering

Leuke site voor een leuk presentje

Heel mooi

Super mooie tegel en ook heel snel geleverd. Heb er direct nog een besteld!

Uitstekend!

Ik had 2 tegels besteld waarop een foto moest worden geplaatst. Het ziet er echt prachtig uit! Heldere kleuren! Alles was ook uitstekend verpakt. Ik ben er heel blij mee!

Supersnel en mooie kwaliteit

Op korte termijn de bestelde tegels ontvangen. Zeer tevreden over de tegels en gaan hier veel plezier van beleven!

Makkelijk en begrijpelijke tool en betrouwbare levering

Tegel kiezen, tekst erin en naar wens aanpassen. Alles verliep goed. Levering is top en goed verpakt. Enige tip die ik nog kan geven is om het omhulsel ongemoeid te laten zodat ik dat als verpakking/kado kan overhandigen. Nu zit er een etiket op met het adres. Als ik rechtstreeks verstuur naar de ontvanger kan dat maar in mijn geval wil ik het fysiek overhandigen. Maar alsnog een dikke 10.

Hallo, Geen zorgen, even licht verwarmen bijvoorbeeld even in de zon leggen, dan is de sticker zo verwijderbaar. (de sticker is van een speciale verwijderbare soort) Met vriendelijke groet, Tegelspreuken.nl

Super...!

Mooi resultaat, makkelijk te ontwerpen!

Komt belofte na

Makkelijk zelf te ontwerpen, veel ontwerp keuzemogelijkheden, snelle levering en mooi resultaat

Mooi Product en geweldige service.

Super snel en top product!

Voor 16:00 uur besteld en de volgende dag al de op maat gemaakte tegeltjes bezorgd. Mooi product en ook mooi verpakt.

Heb 3 (!) mails gestuurd met vragen over mijn bestelling en heb 0 reactie ontvangen. Ik weet nu niet wat er precies is afgeleverd op het adres van mijn vriendin! Bijzonder slecht geregeld!

Mooie kwaliteit!

Site werkt makkelijk met ontwerpen, snelle levering, mooie kwaliteit!

Wat ontzettend leuk

Veel mogelijkheden om een ouderwets tegeltje helemaal van deze tijd te maken. Heel speciaal om het persoonlijk te maken voor de ontvanger. Super kwaliteit en snel geleverd. Ik beveel het van harte aan.

De tegel was werkelijk prachtig!

Super en snel!

Tegeltje is top alleen het ophangsysteem is ruk

De kwaliteit van het tegeltje is echt fantastisch. Echter kort van kunnen genieten want het haakje is van het tegeltje gevallen waardoor het tegeltje in gruzelementen lag. Ik beveel het wel aan, maar wel een beter systeem voor het ophangen aub.

Leuke webshop en veel mogelijkheden om je tegeltje helemaal naar eigen wens te maken.

Snelle levering conform afspraak!

Conform afspraak geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooi product, mooie site, snelle levering. Mooi verpakt. Top Product

Erg leuk en makkelijk om hier tegeltjes te bestellen. En resultaat helemaal zoals gewenst.

Niks te klagen, al zou ik willen!

Het ontwerpen en bestellen van de tegels is zeer eenvoudig. De levering is snel en de tegels zijn met zorg verpakt.

Andere gekochte tegels echt super maar mijn laatste bestelling is de kleur van de tekst anders gewor

Laatste bestelling zag de tekst voorbeeld er roze uit wat de bedoeling was maar toen ik het tegeltje binnen had was de tekst oranje.

Een soepel proces met een goed resultaat

Een soepel proces met een goed resultaat