Mooi tegeltje. Prima verpakt

De volgende dag was het tegeltje al in huis. Helaas lijken de letters er toch anders uit te zien dan ik had besteld. Was keurig verpakt!

Helemaal goed!!!!!

Prachtig tegeltje geworden, ook qua kleur en scherpte foto's!!! Prima verpakt ook!

Super mooi en betaalbaar

Makkelijk te bestellen en in no time bezorgd. Prima product, volledig naar wens.

Volop keuze en mogelijkheden om een mooie tegel te bestellen

echt leuk om zo'n tegel zelf samen te stellen qua tekst en kleur! Het ultieme persoonlijke cadeautje voor een ieder!

Tegel was makkelijk besteld en snel binnen. Ook mooi stevig verpakt. Heel blij met het resultaat!

mooie tegels maar verpakking thuisbezorging waardeloos

2 mooie tegels besteld voor mijn vriendin op 30-6-2020 en vandaag 1-7-2020 werden ze zeiknat in de brievenbus gegooid maar gelukkig de tegels waren droog maar 1 kartonnen standaard kapot.Ook zit er een beschrijving bij voor de plakhanger en ook de tekst dat ze geen garantie op de tegel geven als de plaksticker los gaat maar dat vermelden ze niet als je de tegels besteld.Ik zou me diep schamen als ik zulke mooie tegels met zo'n flut verpakking naar de klant zou sturen en zeker omdat tegels vaak met een speciale betekenis besteld worden.

Super mooi

Een tegel bestellen gaat super makkelijk. Zeer gebruiksvriendelijk. Ook de levering was snel en goed verpakt.

De site is super duidelijk en het is allemaal heel makkelijk om zelf een eigen gemaak tegeltje te maken. Verzending gaat super en ook snel! Zeker aan te raden!

Prima ervaring

Tegel op tijd en erg mooi eind resultaat

Snelle service en goede kwaliteit

Het was even wat medderen met het ontwerpprogramma maar uiteindelijk is alles gelukt. Tegel is super snel geleverd en voldoet aan verwachting. Nergens gekke logo's van het bedrijf op de tegel (ook niet achterzijde) en de regel komt direct al in een geschenkverpakking! Super handig.

Prima ervaring

Mooi op tijd geleverd. Tegel ziet er mooi verzorgd uit.

N.v.t

In één woord: perfect

Prima product, goed verpakt, werd de volgende dag al (heelhuids) bezorgd

Mooie tegel, snel geleverd

Ik had op korte termijn een tegeltje nodig voor een verjaardag. De tegel heb ik op een avond besteld en gelijk dezelfde avond ontving ik een verzendbevestiging. De tegel werd mooi afgeleverd in een kartonnen cadeau verpakking met in de verpakking een stukje karton om de tegel gelijk ergens neer te zetten. Super handig (er zat ook een ophang systeem bij mocht je hem willen ophangen tegen een muur). Nog een positief puntje: het was een brievenbus pakketje dus ik hoefde niet thuis te zijn om het pakket aan te nemen.

Website via telefoon ietwat onduidelijk en even wennen. Maar de tegel is prachtig en de verpakking is ontzettend leuk! Snelle en betrouwbare levering in de brievenbus.

Hele mooie tegels. Ik was een beetje bezorgd over het uiterlijk van de verpakking omdat dit een cadeautje was maar het is prachtig verpakt! Erg leuk Verbeterpunt: Bereikbaarheid kan beter (2x gebeld, beide keren geen antwoord).

Kwaliteit tegel top, gisteren besteld, vandaag geleverd.

Tegel van goede kwaliteit. Bestelprocedure eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Goed verpakt en al de volgende dag geleverd.

Grandioos!

Als je snel een origineel kado nodig hebt, moet je hier bestellen! Netjes verpakt en het ziet er top uit! En niet duur! Ik ga hier zeker nog een keer gebruik van maken!

Uitstekend!

Mooie kwaliteit, zeer net verpakt en snelle levering.

Jammer dat de tegel is beschadigd door de aangechte tegelhanger

Prachtige tegel. Mooie kleuren. De bijbestelde tegelhanger is door de verpakking heen gegaan. Bovenin. Midden van de tegel. Centraal. Hele tegel is blauwachtig. Beachadiging is wit. Ik open de tegel nu pas, omdat het een cadeau is voor mijn vaders verjaardag 21 juni.

Vlot en geweldig

Geweldig snel en super

Lekker snel en ziet er hartstikke leuk uit!

Tegeltje past door de brievenbus. Binnen 1 dag geleverd. Super!

Snelle levering en een prachtige tegel

Hele snelle levering en prachtige kwaliteit tegels heel mooi!

Mooie tegel, slechte website en service

Bestelling via de website, ik dacht 2 dezelfde tegels te hebben bestel. Blijkbaar is webwinkel slecht vormgegeven waardoor ik 2 standaards en 1 tegel had besteld. Dit kwam ook ongeveer op hetzelfde bedrag uit, waardoor ik het ook waarschijnlijk niet gezien heb. Desondanks was het helaas niet mogelijk om de 2 standaards te ruilen tegen een 2e tegel (dezelfde waarde dus). Ik kon alleen de standaards terugsturen en dan zou ik het geld terug gestort krijgen. Gemiste kans qua service, helaas blijft bij mij geen goed gevoel over waardoor ik niet zo snel meer een 2e bestelling hier zal doen!