Mooie tegels en goede service.

Op zondag 6 verschillende tegels besteld. Dinsdagmorgen geleverd. Zien er prachtig uit. En met een mooie verpakking eromheen. Je kan ze zo cadeau doen. Top dus.

helemaal goed

tegel werd super snel geleverd heel netjes verpakt erg tevreden

Mooie tegeltjes! Snelle levering. Ik wilde er nog een paar bij bestellen en geen probleem volgende dag was het geregeld en ook die weer zeer snel bezorgd. Top! Een aanrader echt mooie leuke tegeltjes

Mooi product en snelle levering.

Mooi product en snelle levering.

Leuk, makkelijk op te maken en snelle service

Zie titel

Een mooi afscheidskado

Wij hebben dit besteld voor onze buurman, die op sterven lag… zowel wij als hij waren hier blij mee! Dank jullie voor de mooie tegel.

Zeer snel geleverd en uitstekend verpakt met een ophangstuk geleverd.De tekst stond erg mooi gedrukt! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Lekker duidelijk, lekker snel en superleuk!

Leuk en origineel, eigen tekst heel handig en fijn.

Grappig, goedkoop, snel

Tegeltje zelf samenstellen is appeltje-eitje, bestellen idem en de volgende dag in huis, hoe easy is dat?

Gaaf tegeltje en super snel geleverd

Prima software om het tegeltje te personaliseren. Mooi eindresultaat. Super snel geleverd.

Heel leuk! Netjes verpakt en heel aangekomen

Top product

Mooi tegeltje. Tekst staat er netjes op. De tegel is van goede kwaliteit. Duidelijke website. Keurig verstuurd in een mooie verpakking

Snelle levering, eenvoudig om te bestellen

De tegel ontwerpen was heel eenvoudig. De verzending snel en de tegel goed verpakt.

Keurige afhandeling en snelle levering!!

Zie boven

Zeer gemakkelijk te bestellen en haarzuivere foto op de tegel . Dikke complimenten. Korte levertijd

Snel geleverd, veel keus

Makkelijk bestellen, veel keus

uitstekend

zeer tevreden

Goed verzorgd product

De vrijheid voor een eigen ontwerp is erg groot. De tegeltjes zijn perfect verpakt en direct als cadeau door te geven.

Duidelijke uitleg, veel mogelijkheden en resultaat was erg mooi en zorgvuldig verstuurd.

Zie bovenstaande. Het was een cadeau en erg goed ontvangen!

Bovenverwachting en keurig verpakt en bezorgd.

Ik ga zeker weer een tegeltje bestellen.

Slecht ophangsysteem

Meegeleverd haakje liet na 1,5 maand los. Volgens handleiding bevestigd. Lijm zat nog aan tegel. Tegel stukgevallen. Omdat tegel in wc hing was er geen garantie. Wc valt onder “Vochtige ruimte” Als compensatie 50% korting op nieuwe tegel. Die dan maar besteld met ander ophangsysteem..

Fantastich service!! Echt heel blij!

Helaas was Post NL mijn pakketje kwijt geraakt. Ik heb toen contact opgenomen met tegelspreuken.nl. Binnen 5 minuten had ik reactie op mijn mailtje van Jeroen. Jeroen stuurde een erg netjes mailtje en hielp me direct. Door zijn goede oplossing kan ik mijn oma nog voor kerst haar eigen delftsblouwe tegeltje geven! Jeroen bedankt voor alles ik ben echt mega blij, Jij bent een topper! Wat een goede service ik raad iedereen aan om hier een tegel te bestellen want de kwaliteit is bizar goed en zelfs de verpakking hoe het binnen komt is prachtig! scheelt inpakken van je cadeau :P

Echt n super mooi tegeltje, heel blij mee!!

Kan iedereen aanraden hier n tegeltje te bestellen! De kwaliteit is echt TOP!

Mooi en netjes geleverd

Mooi en naar eigen keuze te maken

Helemaal goed

Super goed verpakt, voldeed aan de verwachting

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.