Snelle levering, naar volle tevredenheid

Mooie tegel, snel ontvangen.

Een prachtige tegel, duidelijke heldere kleuren. Een supermooi cadeau!!!

Mijn zoontje heeft het tegeltje besteld voor oma. De foto op de tegel is helder en duidelijk. Volgende werkdag geleverd. Een prachtig cadeau!!! 1 puntje, de postbezorger gooide het pakketje door de brievenbus. Met als gevolg dat de hoeken van het cadeaudoos waren beschadigd. Het is handiger om breekbaar op het pakketje te zetten.

Ruime keuze snelle levering

Veel keuze mogelijkheden en heel eenvoudig bestelproces. Je krijgt het snel in huis. Leuk

Snel geleverd en mooie tegel

Goede kwaliteit en service voor lage prijs

Super snelle levering en voor weinig geld.

Een collega maakte per ongeluk een opmerking die wij op een tegel vonden horen. De volgende dag hing hij aan de muur.

Mooi product, snelle levering

Niks op aan te merken

Ontwerpen makkelijk, verzending perfect

Toegankelijke website, heel makkelijk om zelf een tegeltje te ontwerpen. Werd binnen 24 al geleverd en was stevig verpakt. Kan niet beter!

Binnen 2 dagen bestelling gereed en in huis

Mijn eerste tegeltje...niet blij mee..was een kado van mijn vriend

Moet een leesbril opzetten...letters zijn zo klein...en spelfouten erin.

Wat jullie zeggen doen jullie ook

Bestellen gaat eenvoudig Kwaliteit is zoals gewenst. En duidelijk meegenomen in de bestel procedure

Zaterdag 3 oktober besteld ,vandaag 7 oktober afgeleverd. Ziet er prachtig uit met een goede beschrijving hoe we het moeten behandelen om het veilig op te hangen. Mochten we ooit nog iets willen, weten wij u adres te vinden.

Netjes afgeleverd en prachtig afgewerkt

Het tegeltje wat als verrassing was voor mijn vriendin en zij was er echt oprecht blij mee. Top geschenk!

Aanrader! snelle levering en tegeltjes zien er prachtig uit.....

Super snelle levering. Mooi verpakt en keurig afgewerkt. Echte aanrader!

mooi tegeltje, slechte plakker, tegeltje kapot

kei leuk tegeltje, mijn cliënt was er blij mee. Volgende dag keek ze sip, het tegeltje was al van de muur gevallen omdat het plakkertje niet voldoende plakte. De begeleider had keurig het begeleidend schrijven gevolgd, met het volstaat niet.

geweldige service

mijn man had zelf een spreuk bedacht en ik wilde er een tegel van laten maken. Bij tegelspreuken.nl terecht gekomen en de volgende dag had ik een mooie tegel! Geweldige service en heel mooi afgewerkt. Super!

Keurig en snel

Snelle levering. Alleen was de tekst niet over gekomen. Foto perfect. Toch leuke tegel

Prachtige tegel, snel verzonden.

De tegel is prachtig. Zit in een goede verpakking en een mooie wikkel. Telefonisch contact was minder. Ik gaf aan dat ik in de bevestiging niet kon zien welke foto was geplaatst. De telefonist van tegelspreuken gaf aan dat hij dit ook niet kon zien. Toen zei ik dat de website gek deed en de foto alleen voor de helft uploadde in de tegel. Ik wilde alleen weten of mijn dochter goed in het midden stond met haar hele gezicht. Dat stond ze, gaf hij aan. (Hoe kom hij het nu wel zien? Hij had net toch gezegd dat hij de foto toch niet kon zien?!) Dat voelde heel gek. Ik heb de order wel laten doorgaan. Daar ben ik blij om, want de tegel is super mooi, scherp en met een heel mooie glans! Ben er erg blij mee!

Zier er top uit en snelle levering!

Mooie tegel, van goede kwaliteit en snelle, keurige levering.

Mooie tegel, van goede kwaliteit en snelle, keurige levering.

Goede kwaliteit, snelle levering

De online samensteltool werkt prima, ruime keuze uit opties. De levering was de volgende dag binnen, netjes verpakt zodat er geen schade aan de tegels kan ontstaan. Tegels zijn van goede kwaliteit.

beetje trage bezorging maar lag aan post.nl

te tegeltje was exact als de preview op de site, geweldig dus!

Snelle levering en leuke cadeauverpakking meegeleverd

Het programma om de tegels te ontwerpen is super eenvoudig. De tegels werden binnen 1 dag bezorgd. Iedere tegel was mooi verpakt en er werden leuke cadeauverpakkingen meegeleverd. Absoluut aan te bevelen!!!

Snel en mooi gemaakt

Prima! Zie boven: doen wat ze beloven en nog mooi en snel ook ! Top !!!

persoonlijk en mooi cadeau voor een kleine prijs

last minute cadeau bedacht, binnen 24 uur op de mat en betaalbaar.

Makkelijk, mooi , snel

Vrijdag besteld, zaterdag een goed verpakt tegeltje met foto en spreuk ontvangen. Heel goed