Voldoet aan de verwachting.

Snelle levering, mooie tegel.

Leuk, goed en snel

Ik heb de tegel maandag avond in minder dan 5 minuten ontworpen en besteld op mijn mobiele telefoon. Woensdag zat hij in de bus. Klasse! Wat ik ook erg fijn vind, is dat het pakketje door de brievenbus gaat. Geen gedoe met thuisblijven of weer laten bestellen.

Zeer mooi en duidelijk tegeltje, en snel ontvangen.

Zeer goed en snel.

Heel mooie en duidelijke tegel

Heel vlug geleverd en mooi gemaakt super afgewerkt !

Defect ontvangen en de dag erop al een nieuw tegeltje op de mat . Supper

uitstekend snel,keurig verpakt

verrast dat er zo snel geleverd werd

Helemaal top!

Makkelijke manier van bestellen, tegeltje is snel gemaakt en wordt mooi verpakt en snel geleverd. Tegeltje zelf is ook erg mooi.

Prima website, makkelijke betaling, goede bezorging en goed produkt!

Prima! Voor herhaling vatbaar!

uitstekend

duidelijke instructies een tegel maken bij tegelspreuken raad ik iedereen aan

Correct en professioneel

Mijn bestelling is correct en professioneel uitgevoerd. Kan niet beter

Snel, mooi en top kwaliteit!

Was heel snel in huis, tegeltje zag er super mooi uit!

snel en goed

Laat ik eens een tegeltje maken . . . Ik vond de website en was onder de indruk van de vele mogelijkheden en het gemak. Het ging verder snel, de volgende dag had ik mijn tegeltje in huis

Snelle levering, mooi tegeltje

Snelle levering en tegeltje boven verwachting. Wel tip om de craquelé additie te nemen voor een extra Oud Hollands effect

Snelheid en Kwaliteit

Duidelijke instructies op uw site

Prima service, snelle levering

Goed op de hoogte gehouden hoever de bestelling is.

Bestellen en leveren in rap tempo, zo zie ik het graag Gerard

Het adres voor een teksttegeltje.

Al eerder een tegeltje besteld en ook nu weer alles vlotjes geregeld via de website. Over de levering wordt je via de mail op de hoogte gehouden, dus geen verrassingen. Het tegeltje is precies zoals je hem op de site hebt "gemaakt". Ik weet wel waar ik een volgend tegeltje laat maken, hier dus.

Uitstekende service!

Telefonisch erg goed geholpen. Bestelling geplaatst en de volgende dag keurig per post ontvangen. Goede communicatie en service. Een aanrader!

nice!

Op het laatste moment besloten om een tegeltje met foto te laten maken. Dit was zeer makkelijk en snel voor elkaar. Alles via de telefoon gedaan, heel makkelijk en handig. De service was ook erg snel. Zelf de levering gemist, aangezien dit niet door de brievenbus kon, terwijl dat wel werd aan gegeven. Maar ach, de volgende dag even na de primera en had mijn bestelling. Mocht ik weer iets met tegeltje willen bestellen, ga ik dat zeker via hier weer doen. TOP bedrijf!

Het was een fijne ervaring, netjes en goed ingepakt. En een vlotte bezorging. M.v.g. A. de Vos

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima verpakt. Goede kwaliteit.

Top product, snelle levering!

Mooi product, ze komen na wat zij beloven.

Duidelijke site, snelle en keurige levering, leuke prijs

Wat enorm veel mogelijkheden! Keuze uit allerlei randen, lettertypes, kleuren aangepast aan de rand, zelfs eigen teksten zijn mogelijk. Een ontdekking voor mij om een origineel, niet bestaand, cadeautje zélf te maken hoe ik het hebben wil. Geen standaardwerk! Helemaal tevreden over de prijs, levering en de leuke cadeauverpakking. Ik kom vast nog eens bij jullie terug.

Snel mooi accuraat en gemakkelijk. Zo kan ik mijn bestelling gerust omschrijven

Exact wat je verwacht

Super snelle service. Goede kwaliteit.

Over Tegelspreuken.nl