Super leuk!

Snelle service, en het ziet er zo leuk en mooi uit, en dat voor dat geld. Een super leuk en origineel cadeau is het zeker! Kan niet wachten om de quote van het jaar van ons gezin, met kerst aan mijn ouders te geven.

Heel blij verrast

Snelle verzending, netjes verpakt en een hele mooie tegel. Erg tevreden mee!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Erg snel geleverd. Ziet er zeer goed uit en goed verpakt zodat het heel blijft.

ziet er mooi uit

snel geleverdt

Spelled service. Vakwerk.

Ik heb nog een wijziging van bestelling 110371, doorgegeven maar nog geen reactie ontvangen.

Snel verzonden goed verpakt prima

Origineel

Collega gaat emigreren en wilde iets origineels,..een op t oog oubollig delfts blauw tegeltje maar dan met een eigen spreuk...binnen 1 dag gemaakt en bezorgd..mooie kwaliteit..zeker een aanrader

Snel en zoals verwacht

Snel en zoals verwacht

Makkelijke site, veel keuze in stijl en lettertype enz. Op een verjaardag leuk als de tegel op de dag zelf geleverd wordt. Super tevreden! Ik kon niks toevoegen als afzender zodat de geadresseerde moest raden van wie de tegel kwam. Dat was even zoeken.

Goede en snelle levering

leuk!

En wat was mijn tegel snel binnen.

Goede prijs, kwaliteits verhouding en snelle verzending

Heel tevreden!!

Uitmuntende kwaliteit

Ik heb al heel veel tegels besteld bij Tegelspreuken. Iedere keer is de kwaliteit uitmuntend en de verzending razendsnel. Ik ben niet erg handig met een computer, maar zelfs voor mij is het heel gemakkelijk een tegel te maken.

is goed

alleen wisten ze niet dat ik de zender was dat moet je kennelijk ergens nog extra vermelden? dus ze kregen een leuke tegel zonder afzender??

Uitschtekend

Kwam het tegen op internet. Een echte aanrader!

Alles oké

Alles prima

Snel, mooi en betaalbaar

Echt een aanrader als je iemand wil verrassen met een spreuk welke eenieder zou willen ontvangen

Mooie kwaliteit, gemakkelijk systeem, snel in huis

Mooie kwaliteit, gemakkelijk systeem, snel in huis!

Heel goed.

Leuk om een gepast tegeltje te kunnen bestellen.

Komt na wat men beloofd!

Leuk cadeau

Makkelijk te maken, snelle levering in een goede veilige verpakking. Aanrader!

Voor een origineel cadeau met een spreuk van jezelf.

Snelle levertijd en op tijd bezorgd, prima!

Mooi product. Snel geleverd.

Het tegeltje ziet er uit zoals afgebeeld. Ben zeer tevreden. Zeer snel geleverd in stootbestendig brievenbuspakketje. Een beugel om op het tegeltje te hangen is overigens niet nodig. Er zit een haakje bij om het tegeltje op te hangen. Wat betreft design is er slechts één verbeterpuntje: het craquelé (optioneel) loopt niet door in de tekst Wat ik niet aanraad is de tegelstandaard. Die blijkt veel groter dan nodig.

Tegelontwerp maken ging vlot en prima resultaat.

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.