Leuke tegel met eigen spreuk!

Een tegel met eigen spreuk besteld. Het resultaat is leuk en mooi. Daarnaast was de tegel na bestellen de volgende dag al in huis!

snel en leuk cadeau

makkelijk te personaliseren, snel geleverd. ziet er prima uit.

Snelle service, top kwaliteit, goede prijs

Je kan zelf allerlei ontwerpen en lettertype kiezen dat maakt het al erg leuk. Daarbij is de levering erg snel! Goed verpakt en past door de brievenbus.

Mooie tegel netjes afgeleverd

Jammer alleen dat de adressticker er zo opgeplakt zit dat hij niet te verwijderen is

De tegel was nog mooier dan verwacht

Niets op aan te merken

Ben heel goed geholpen. En als ik vragen had werd ik heel deskundig geholpen.

Goede service, snel en ziet er mooi uit!

Erg blij mee

geweldig !

ik ben zeer tevreden , tot de volgende keer

Veel keuze in printjes. Diverse kleuren tekst, diverse lettertypes. Eigen tekst mogelijk maar ook ideeën op site. Leuk verpakt. Snelle levering!

Mijn eigen spreuk op een mooie tegel Snelle en nette levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Zeer makkelijk zelf tegels ontwerpen tegen een scherp tarief. Supersnelle levering en goede kwaliteit. Aanrader!

Snelle levering, mooi ingepakt

Mooie, functionele verpakking voor het verzenden. Tegeltje kwam heelhuids aan en zag er prima geprint uit. Dag na bestellen al in huis dus heel snel.

Snel, verzorgd!

Tegeltjes werden netjes verzorgd en tijdig afgeleverd. Super snel! Tevreden klant. Tips: Als er verschillende soorten tegeltjes besteld zijn, geef dan op de buitenkant van de verpakking aan welke erin zit. De doos is erg lastig uit de geschenkverpakking te krijgen.

Resultaat boven mijn verwachting

Voor mijn tegel had ik een afbeelding toegevoegd, en ik had nog enige twijfels over hoe scherp de afbeelding te zien was. Deze was exact het zelfde als die op het internet. Daarnaast een snelle levering.

Vlekkeloos

Ontwerpproces is eenvoudig en biedt vele mogelijkheden.

Duidelijk bestelproces, snelle levering, goed prijs-kwaliteit

Mooi dat je zelf je tekst kunt maken.

Mijn vriendin was erg ontdaan door de mooie spreuk op het tegeltje. Ik ga zeker nog eens bestellen. Een echte aanrader.

Prima reproductie van foto en directe levering.

Aangenaam verrast.

Je krijgt wat je ziet!

Ongelooflijk snelle bezorging en mooier dan gedacht

Goede service , snel in huis

Goede snelle service, snel in huis en de twee tegeltjes die ik besteld had besteld waren heel :)

Leuk maak proces, betrouwbaar en mooi resultaat!

Het maken van het tegeltje was erg leuk! Randen kiezen, lettertypes en zelfs optie om een foto als achtergrond te gebruiken. Heb eerder een tegeltje zonder foto besteld en die was helemaal prima! Nu een tegel besteld met foto, ben benieuwd! Als ik de recensies moet geloven zal het resultaat vast en zeker wederom goed zijn.

Levering zoals beloofd, zag er precies zo uit als online. Ook qua felheid van kleuren

Eenvoudig een eigen ontwerp te maken en te bestellen.

Eenvoudig een eigen ontwerp te maken en te bestellen.

Makkelijk te bestellen, mooie kwaliteit en snel in huis.

Het maken van een tegel is heel eenvoudig, je kunt vele motieven kiezen en de tegel is snel in huis

Boven verwachting leuk gelukt!

Er wordt een intuïtief programma gebruikt om het tegeltje te ontwerpen. Ik had een plaatje gebruikt, waarvan ik niet heel zeker was over de kwaliteit. Helemaal omdat ik het plaatje aardig had opgeblazen. Toch ziet de tegel er strak uit, netjes, mooie kwaliteit. Absoluut z'n geld waard en wordt een leuk cadeautje!