Goed uitgevoerd, mooie kwaliteit en senl geleverd: kortom: perfect!

zie boven.

Goede levering

Voor eerste bestelling zeer tevreden

Snelle service, goede kwaliteit

Zeer goede service. Editor om tegel te maken was goed te gebruiken op je PC maar is wat lastig te gebruiken met je mobiel.

Snel goed en makkelijk

Snel goed en makkelijk

Super mooi en super snel geleverd

Het tegeltje is super mooi geworden! Het is net echt een heel oud tegeltje.

Super!!!!!!!!!

Precies zoals m,n bedoeling was, en een dikke pluim voor de mensen welke hier achter zitten, Chapo!

Niks te zeuren

Snelle levering, vriendelijke benadering

Makkelijk, snel en goede kwaliteit!

De site is erg gebruiksvriendelijk (oogt wel goedkoop en daardoor onbetrouwbaar op het eerste zicht), maar razendsnelle levering en mooie kwaliteit. Ik ben positief verrast!

Mooie tegel

Precies zoals ik heb wilde en super snel geleverd

Mooie tegel, snel geleverd

De tegel zag er prima verzorgd uit en werd in korte tijd geleverd. Wel gooide de postbode het pakje door de brievenbus, waardoor ik even benauwd was of de tegel dit wel had overleefd. Maar gelukkig was alles nog heel.

Mooie tegel goede kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit

leuk orgineel kado

Handige website, snelle en keurige levering

Prima website en op tijd geleverd.

Veel mogelijkheden op de website om je uit te leven naar je eigen voorkeuren. Tijdige levering en keurige factuur maken de service compleet.

Exact conform verwachting

Op korte termijn een leuk cadeautje nodig. Toevallig op deze site gekomen. Exact conform verwachting geproduceerd en geleverd.

Alles conform afspraak

Niks op aan te merken, klopt gewoon

Slechte service

Tijdens het bestellen kreeg ik een foutmelding op de site. Terug gekeerd naar het menu en opnieuw alles ingevoerd en de bestelling afgerond. Tot mijn verbazing ontving ik 2 tegeltjes. Klantenservice gebeld, situatie uitgelegd en de vraag gesteld om een tegeltje terug te mogen sturen. Zij wilde op geen enkele manier meewerken. Ook de toon waarop ik werd bejegend was er klant onvriendelijk. Anita

Onnodig risico

Waarom verstuur je in hemelsnaam een tegel als brievenbuspakket?? Dan weet je dat het bij levering stuk kan vallen. Nu is het wonder boven wonder nog heel gebleven, maar ik vind dit gewoon een domme actie om verzendkosten te drukken. Daarom geef ik maar 3,5 ster (cijfer 7). Omdat de tegel nog heel is, je een eigen design kan toepassen waarmee je het zo persoonlijk mogelijk kan maken en vanwege de bizarre verzendmethode. Ik beveel jullie wel aan, omdat ik weet dat bij aankoop van meerdere tegels de producten fatsoenlijk in een doos geleverd worden en vanwege het personaliseren met eigen foto's en tekst. Alleen om die twee redenen, anders had ik het niet gedaan.

Zeer goede kwaliteit

Ik heb 3 tegeltjes besteld. Deze binnen aanzienbare tijd binnen. Dit was goed verpakt en van zeer goede kwaliteit en mooie kleuren. Zeker een aanrader en een origineel cadeau om aan iemand te geven. Ik bestel hier zeker weer.

Wat ontzettend leuke site, veel keus, mooie kwaliteit en binnen 24 uur in huis, top!!

Vanaf mijn mobiel ontworpen en besteld dus ik was een beetje bang dat het tegen kon vallen. Gekozen voor eigen foto's met een persoonlijke tekst. Ontzettend makkelijk om te ontwerpen en veel keuze om het naar eigen zin te maken. Ontzettend snel binnen en ik vond het resultaat echt super! Wanneer ik weer een persoonlijk cadeautje wil dan doe ik het zeker weer!

Snelle en correcte levering

Voldoet aan verwachtingen

Beter en vlugger kan niet!

Ik kan iedereen aanraden bij jullie tegeltjes te bestellen. De website voor het zelf ontwerpen is zeer duidelijk. Vervolgens binnen een dag de tegeltjes in prima staat in huis. Beter kan niet!

Uitstekend!

Snelle levering, prachtig product. Klein foutje: web lay-out tool wijkt iets af van het tegeltje. Was zeer snel opgelost, naar volle tevredenheid.

Gewoon geweldige service. Goede website snelle reactie