Goede service EN kwaliteit!

Snelle levering, tegeltje was precies zoals was besteld.

Super snelle levering. Kwaliteit tegeltje is mooi en inderdaad mooi verpakt.

Mooie kwaliteit

Snelle levering en zeer tevreden over het tegeltje. Ziet er mooi uit.

Prachtige tegel mooi kwaliteit echt top 👍

Prachtige tegel mooi kwaliteit en mooie verpakking bij geleverd en voor klein prijsje .

precies wat ik bestelde

precies wat ik bestelde

Snel en keurig afgeleverd!

Snel en keurig afgeleverd. Makkelijk om te laten maken ,bedankt!

Top bedrijf!

Snel reageren na een bestelling, top!! En ook zeker binnen de gestelde tijd geleverd!

Prima product.

De blauw versierde rand zat niet mooi verdeeld over de tegel, links had ik een witte rand en rechts hing die er overheen, verder was het een nette tegel, en mooi verpakt.

Prima. Wellicht website nog makkelijker navigeerbaar maken.

Bestelde per ongeluk twee keer, maar klantenservice regelde dit binnen 10 min. Perfect.

Mooi product en super snel geleverd

Het belangrijkste is uiteraard de kwaliteit van het product en dat ziet er goed uit. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en de tegeltjes waren daags na het bestellen al in huis. Dus mocht je last minute een tegeltje nodig hebben kun je hier terecht.

Goed en snel geleverd en stevige verpakt, en goed kwaliteit tegel top

Goede service 👍🏻

Snelle verzending , goed verpakt. Enige nadeel dat de tekst niet mooi is uitgelijnd op het tegeltje

Klant vriendelijke Website en snelle levering

Duidelijk, snel en goede prijs

Snelle levering, super Ik woon in duitsland, dus zou wel fijn zijn als de Nederlandse bedrijven ook eens een link maken naar Duitse banken, dat kan beter vind ik. Er wonen toch heel veel Nederlanders in duitsland😊😊

Aanrader

Product is goed netjes en zeer goed verpakt. Snelle levering.

Leuke tegel, supersnel geleverd en mooi verpakt.

Snel kunnen bestellen, snel geleverd!

Mooie tegel snel geleverd.

Goede kwaliteit! Goed verpakt ook

Mooi product voor de juiste prijs

Makkelijk zelf een mooi tegeltje ontwerpen en snel thuis geleverd. En dat voor een vriendelijk prijsje.

snel, goed, mooi

De tegels zijn online leuk zelf in te delen en te opleuken. De bestelling is snel binnen en de kwaliteit is goed. de tegels zijn ook nog eens leuk verpakt. TOP!

Duidelijke site, overzichtelijk, geleverd conform bestelling (correct en snel)

Mooi tegeltje snelle bezorging en het ziet er goed uit!

Top bedrijf

Snelle service snelle levering en de tegels zijn super goed verpakt en je kan ze nog als een cadeau weg geven. 1 woord gewoon super

Big smile toen ik mijn tegeltjes thuis uitpakte!

Wat is dit leuk. Mooie kwaliteit, netjes verpakt en afdruk is perfect. Mijn illustraties komen er mooi op. En wat een snelle service. Enorm bedankt. Zeker aan te bevelen. Tot de volgende bestelling!

Snelle service en mooi design

Mooi tegeltje; mooi uitgevoerd wat lettertype betreft. Snelle levering.

tegel valt van de muur door slechte plakker

Wij hadden een tegel cadeau gekregen. Helaas viel deze na een paar weken van de muur doordat de plakker losliet. Wij bestelden zelf een nieuwe tegel. Volgden goed de instructies m.b.t. de plakker. Na een dag viel deze tegel weer van de muur. Vanwege de emotionele waarde van de cadeau gekregen tegel willen wij alsnog zo'n zelfde tegel. Maar we zullen 'm dan niet meer ophangen. Mogen wij de tegel van u ontvangen?