SUPER GOEDE SERVICE, COMPLEET & MOOIE VERPAKKING

Ik kreeg mijn tegeltje supersnel, in een mooie doos en incl hanger en standaard. Hierdoor ziet het tegeltje er ook gelijk mooi uit. Alleen bij het uploaden ging er iets mis met de kleuren op de site. Ook vond ik dat de kleuren feller afgedrukt zijn dan de bedoeling is. De volgende keer ga ik dat toch proberen om het via de mail de afbeelding te delen ipv via de website, want voor mij is de juiste kleur toch wel een belangrijk onderdeel van het product. Verder reageren ze supersnel op mails met vragen en denken ze mee.

Komen afspraken na

Binnen afgesproken tijd geleverd.

Prettig winkelen

Duidelijke website met veel keuzes Makkelijk stappenplan om een tegeltje te bestellen

Heel tevreden en de ontvanger kon het zeer waarderen

Snelle verzending, goede kwaliteit

Makkelijk, veel mogelijkheden, snel en niet te duur

Makkelijke bestelwijze, veel mogelijkheden van tegeltjes en lettertype. Leuke prijs. Tegeltjes worden compleet verpakt, maar eventueel 'mooiere' staander of ophangsysteem bij te bestellen. Snelle levering. Én het ziet er ook nog eens heel leuk uit!

Geweldig!!

Supermooi gemaakt,en wat een Service,in een woord Top!

Snel en netjes geleverd

Volgende dag geleverd in een leuke verpakking. Ziet er erg netjes en mooi uit!

Zeer leuk, en super service. Snelle verzending

Snelle levering binnen een dag, ziet er prachtig uit en heel mooi verpakt.

Snel geleverd, netjes bezorgd!!!

Geweldige ervaring

Snelle verzending! Product perfect aangekomen.

Ik ben helemaal tevreden

Tegeltjes keurig netjes verpakt en heel aangekomen. Dank je wel

Super leuk cadeau en snelle service

Zoals aangegeven binnen een dag verzonden. Origineel cadeau om te geven. Ontvanger was er erg blij mee!

Uitmuntend

Leuk tegeltje snelle levering en zeer degelijk verpakt helemaal top

Prima service snelle levering

gekregen wat ik heb bestelt

Super leuk alle mogelijkheden voor designs en de mogelijkheden in lettertypen! Ga hier zeker nog een keertje bestellen voor de fun. Tegeltje is super snel binnen en natuurlijk het allerbelangrijkste, het tegeltje is netjes heel aangekomen.

Besteld, bevestiging, bericht bij verzending en de volgende dag al bezorgd!

Need I say more?

Prachtige kwaliteit

Voor het eerst voor een vriendin als cadeau een zelf ontworpen tegel besteld. Ik was verrast hoe mooi het is geworden! Ook de kwaliteit van de afdruk van een toegevoegde foto op de tegel. Het craquele is een mooie optie. Echt heel enthousiast voor een mooie prijs. En mooi feestelijk ingepakt!

Super tof

Tegel ontworpen, en laten verzenden, en inmiddels gegeven, werd erg goed ontvangen, blij blij blij

Snelle service en resultaat is echt geweldig! Ga het zeker bij meer mensen aanbevelen

Super mooi tegeltje!

Precies hoe we het wouden!

Heel erg goed!

Een heel leuk origineel cadeau, werd goed ontvangen! Snelle levering, goede service.

Heel erg blij mee

Ik ben heel erg blij met wat ik gekregen heb en het was er ook al snel

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.