Mooi product. Snel geleverd.

Het tegeltje ziet er uit zoals afgebeeld. Ben zeer tevreden. Zeer snel geleverd in stootbestendig brievenbuspakketje. Een beugel om op het tegeltje te hangen is overigens niet nodig. Er zit een haakje bij om het tegeltje op te hangen. Wat betreft design is er slechts één verbeterpuntje: het craquelé (optioneel) loopt niet door in de tekst Wat ik niet aanraad is de tegelstandaard. Die blijkt veel groter dan nodig.

Tegelontwerp maken ging vlot en prima resultaat.

Makkelijk te bestellen, kwaliteit geleverd.

Goede service en levering op de gewenste dag

Tegel ziet er prachtig uit.

Snel en mooi

Snel, mooi

Toppie!

Top tegeltje!

Mooie tegeltjes en snelle levering

De tegeltjes zien er fantastisch en boven verwachting mooi uit. Ook een snelle levering.

Echt een superleuk kado om te geven!

Ik had graag meer mogelijk heden gehad voor de lay out vd tekst. Bijv. de tekst in spiraalvorm.

Mooi bordje, erg snel geleverd tegen een redelijke prijs. Erg tevreden!

Leuk idee om zo’n bordje gepersonaliseerd te geven voor bijzondere gebeurtenissen. Supersnel geleverd, erg fijn.

Duidelijk en goed

Scherpe weergave, netjes afgewerkt en professioneel verpakt, Top

Het product voldoet in alle opzichten aan mijn kwaliteits verwachtingen.

ziet er prachtig uit en voor ons voor herhaling vatbaar.

als de collega's die dit tegeltje hebben mogen aanschouwen waren zeer enthousiast. dank jullie wel voor de snelle verwerking

Goed uitgevoerd en snelle levering in mooie kado doos!

De oud-Hollandse tegel voor het studenten bestuur van mijn dochter is erg leuk geworden door de persoonlijke tekst die ik erin kon zetten. Een geinig kadootje voor een prima prijs! De dag na de bestelling lag het stevig ingepakt in een mooi doosje op de deurmat. TOP!!

Aanrader, goede kwaliteit en prijs en snelle verzending

Erg fijne service. Makkelijk en snel de tegel en opmaak kiezen, zelf eventueel tekst aanpassen op een snelle manier. Verzending was snel en werd goed op de hoogte gehouden via mail.

Goed en snel, zo wil je het wel.

Goed en snel, en uitstekend verpakt in mooi doosje.

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! Men weet wat men doet!

Super!!!

Tegeltje besteld op maandag middag, dinsdag in huis! Bestel proces gaat erg makkelijk! Fijne communicatie! (Bedankt Jeroen) Heel makkelijk om zelf een tekst in te vullen. Ik bestelde dit als kado voor een collega die onze afdeling ging verlaten. Allemaal leuke reacties op het tegeltje! Goed verpakt!

Precies zoals ik het wilde

Zo’n leuk cadeau

Wat doe je als je het echt niet meer weet? Maak een tegel met een eigen spreuk! Makkelijk te maken en snelle service.

What you see is what you get!

Tevreden met het resultaat, levering zoals beloofd, prima kwaliteit.

Mooie kwaliteit!

Voor 16:00 uur besteld en de volgende ochtend een heel mooie tegel in de post gehad. Als er nog een tegel moet komen, bestel ik zeker weer hier.

Leuk en origineel kado om te geven.. en vlug en netjes geleverd... Binnenkort weer een feestje , dus ga er nog 1 bestellen.

Superleuke Tegel!

Duidelijke site, tegel is erg mooi, precies zoals op de afbeelding. Levering op tijd en netjes ingepakt!

Makkelijk te crearen en top eind product

Makkelijk om je eigen tegel te ontwerpen De geleverde tegel hoog kwaliteit Snel gemaakt en snel geleverd Helemaal tevreden

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.