Super!!

Was eerst wat huiverig of de foto goed tot zijn recht zou komen op de tegel maar hij is boven verwachting nog mooier geworden dan ik.me had voorgesteld.

Heel snel geleverd en top kwaliteit

Gisteren 3 tegels besteld en vanmorgen door PostNL al bezorgd. Top kwaliteit en mooi verpakking.

snelle service alles netjes volgens afspraak. Zeer tevreden.

snelle service alles netjes volgens afspraak. Zeer tevreden.

Beautiful gift to create memories with!

We ordered a gift for the Grandpa to be. Something that he can take home with him that will always remind him of his family and first grandchild abroad. We are so excited that we could give him something personal which is crafted in Delfts Blue. Our first experience was so special, I would love to make one for every family member.

Prima en snelle service.

Duidelijke bestelmogelijkheden. Eenvoudig te kiezen en op maat te maken. Goede service en mooi verpakt. Top.

Super mooi

Super mooi en lekker snel . Om een tegeltje met eigen tekst te maken .

Super mooi gemaakt

Snel en mooi

Leuke tegel met eigen spreuk!

Een tegel met eigen spreuk besteld. Het resultaat is leuk en mooi. Daarnaast was de tegel na bestellen de volgende dag al in huis!

snel en leuk cadeau

makkelijk te personaliseren, snel geleverd. ziet er prima uit.

Snelle service, top kwaliteit, goede prijs

Je kan zelf allerlei ontwerpen en lettertype kiezen dat maakt het al erg leuk. Daarbij is de levering erg snel! Goed verpakt en past door de brievenbus.

Mooie tegel netjes afgeleverd

Jammer alleen dat de adressticker er zo opgeplakt zit dat hij niet te verwijderen is

De tegel was nog mooier dan verwacht

Niets op aan te merken

Ben heel goed geholpen. En als ik vragen had werd ik heel deskundig geholpen.

Goede service, snel en ziet er mooi uit!

Erg blij mee

geweldig !

ik ben zeer tevreden , tot de volgende keer

Veel keuze in printjes. Diverse kleuren tekst, diverse lettertypes. Eigen tekst mogelijk maar ook ideeën op site. Leuk verpakt. Snelle levering!

Mijn eigen spreuk op een mooie tegel Snelle en nette levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Zeer makkelijk zelf tegels ontwerpen tegen een scherp tarief. Supersnelle levering en goede kwaliteit. Aanrader!

Snelle levering, mooi ingepakt

Mooie, functionele verpakking voor het verzenden. Tegeltje kwam heelhuids aan en zag er prima geprint uit. Dag na bestellen al in huis dus heel snel.

Snel, verzorgd!

Tegeltjes werden netjes verzorgd en tijdig afgeleverd. Super snel! Tevreden klant. Tips: Als er verschillende soorten tegeltjes besteld zijn, geef dan op de buitenkant van de verpakking aan welke erin zit. De doos is erg lastig uit de geschenkverpakking te krijgen.

Resultaat boven mijn verwachting

Voor mijn tegel had ik een afbeelding toegevoegd, en ik had nog enige twijfels over hoe scherp de afbeelding te zien was. Deze was exact het zelfde als die op het internet. Daarnaast een snelle levering.

Vlekkeloos

Ontwerpproces is eenvoudig en biedt vele mogelijkheden.

Duidelijk bestelproces, snelle levering, goed prijs-kwaliteit

Mooi dat je zelf je tekst kunt maken.

Mijn vriendin was erg ontdaan door de mooie spreuk op het tegeltje. Ik ga zeker nog eens bestellen. Een echte aanrader.

Prima reproductie van foto en directe levering.

Aangenaam verrast.