Prachtig tegeltje, leuk als cadeau!

Bij Tegelspreuken een tegeltje besteld als afscheidscadeau voor iemand. Heel leuk om zelf het samen te stellen, de keuze is zeer ruim qua randje, tekst, lettertype, kleur etc. Verpakking is keurig en je komt echt met een mooi en origineel cadeau aan. Enige minpuntje: verzending is via brievenbuspakket van PostNL, en dat is laaaaang wachten. De Track&Trace heb je niks aan, want elke keer verzet PostNL gewoon de bezorgdag naar 1 dag later. Daar kan Tegelspreuken niks aan doen, maar ik zou graag meer hebben betaald voor gewone pakketpost. Die keuze zou het helemaal top maken. Nu moest ik helaas 5 dagen (!) wachten, voordat ik het in huis had.

Heel verrassend

Mooie tegels. Hoogwaardige kwaliteit en super mooi en degelijk verpakt

zeer tevreden

precies zoals besteld

Snelle levering, goed product

Donderdag besteld voor 4, vrijdag om 1 uur al bij mij in de brievenbus. Snelle levering, duidelijke site, makkelijk hoe het werkt!!

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en erg mooi afgewerkt

Superleuk & supersnel

Een superleuk cadeautje om te geven én te ontvangen en daarbij een supersnelle levering van Tegelspreuken.nl. Het tegeltje wordt goed verpakt in bijpassend delftsblauw materiaal.

Blij

Mooi tegeltje. Heel blij mee

In een paar klicken snel en uitmuntend mooi!

Binnen een dag een topkado voor mooie redelijke prijs. Een onvergetelijke gift. Ga zo door, ik vertel het zeker voort!

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit

Ook goed verpakt, dus weinig kans op beschadiging tijdens transport

Top product

Fijne snelle levering en ziet er geweldig uit.

Super snel gelopen ook hele mooie tegeltjes!

Eenvoudig bestellen en top product!

Het tegeltje was eenvoudig te bestellen en op alle manieren naar wens aan te passen. Snelle verzending in een super verpakking. Helaas wat vertraging bij PostNL, maar daar kan Tegelspreuken natuurlijk niets aan doen. Op mijn vraag hierover wel een snelle en nette reactie.

Mooi tegeltje.

Veel keus,mooi tegeltje, snelle levering, prima prijs. Gekocht als cadeau voor iemand die een halve marathon heeft gelopen.

Helemaal top

Ze zien er geweldig uit. Volgens verwachting. En volgende dag al in huis

De site is makkelijk te gebruiken voor het maken van HET perfecte tegeltje

Mooie ontwerpen, goed te gebruiken en razendsnel geleverd.

Mooie kwaliteit

Mooi produkt!

Goede service en zeer snelle verzending! Veel verschillende tegels om uit te kiezen. Het eindresultaat is prachtig. Verzorging van de verpakking prima. Een mooi produkt voor een goede prijs.

Mooie tegel, nog mooiere service!

Nadat ik besteld en betaald had kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt met de tekst.. direct contact opgenomen met klantenservice en er is net zo lang over en weer gemaild tot het tegeltje alsnog helemaal naar mijn zin was!! Zo'n service heb ik nergens anders meegemaakt! Top gewoon!

Geen op of aanmerkingen. Snelle service

Ik kan het iedereen aanbevelen

Duidelijke opzet op de website en veel mogelijkheden mbt ontwerp. Mooi eindresultaat!

Super mooi gemaakt en zeer snel geleverd

Prachtig tegeltje, precies zoals ik het had ontworpen. Goede prijs en super snel geleverd. Echt topbedrijf.

Kwalitatief erg goed en een mooie afwerking!

Erg makkelijk om een persoonlijke tekst en tegel samen te stellen, top!

je krijgt wat je ziet

je kan het helemaal samenvoegen zoals je zelf wilt en je krijgt echt wat je ziet. handig erbij te bestellen is het kleine standertje

Snelle en nette levering

Snel afgeleverd in de brievenbus in luxe verpakking. Precies zoals besteld.

Super,

makkelijke website en snel geleverd

Pascalweg 9

3225 LE Hellevoetsluis

085 109 22 22

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 144.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.