Mooi product, mooie site, snelle levering. Mooi verpakt. Top Product

Erg leuk en makkelijk om hier tegeltjes te bestellen. En resultaat helemaal zoals gewenst.

Niks te klagen, al zou ik willen!

Het ontwerpen en bestellen van de tegels is zeer eenvoudig. De levering is snel en de tegels zijn met zorg verpakt.

Andere gekochte tegels echt super maar mijn laatste bestelling is de kleur van de tekst anders gewor

Laatste bestelling zag de tekst voorbeeld er roze uit wat de bedoeling was maar toen ik het tegeltje binnen had was de tekst oranje.

Een soepel proces met een goed resultaat

Een soepel proces met een goed resultaat

Geweldige service!

Website werkte goed, net iets beter op mijn ipad dan op mijn (inmiddels oudere iPhone SE), helaas had ik per ongeluk 2 losse bestellingen geplaatst ipv 1 samen. Het verschil in geld werd na een mailtje gelijk overgemaakt naar me, top!

Helemaal naar verwachting

De tegel was precies zoals ik in gedachten had en de levering was snel. Ik ben erg tevreden!

Snelle levering Goed verpakt (mooie vormgeving en goed beschermd) Tegel is helemaal netjes, mooi glad Afdruk op tegel precies als ontwerp

Mooie tegel

De tegel werd keurig verpakt bezorgd . Leuk resultaat ook.

Heel leuk tegeltje.

Goede service, snelle levering en ziet er in het echt nog leuker uit. Ik vind de website nog wel wat verbeterd zou kunnen worden. (Bijvoorbeeld extra opties toevoegen zoals dat je foto’s kunt vervagen etc)

Mooie tegel

Is exact, zoals op het ontwerp. Echt een aanrader. Verzending is iets vertraagd. Maar dat komt door Post NL.

Geweldig origineel

Mooie tegel in kei leuke verpakking...zag er heel mooi uit en snel geleverd, een geweldig cadeau!

Super mooi voor weinig geld

Hele handige website om zelf een tegeltje te ontwerpen, met handige tools. Tegeltje is van mooie kwaliteit, en ziet er super mooi uit. Leuk, uniek kado voor weinig geld. Hele snelle service, binnen 2 dagen in huis en ook nog mooi ingepakt in een origineel doosje wat meteen te gebruiken is als kado.

Origineel, vlot, mooi

Veel mogelijkheden de zelf ontworpen tegel te stylen. Snelle levering. Goede kwaliteit. Nette prijs.

Prima ervaring met tegel spreuken

De site is duidelijk en na 2 dagen had ik het al in huis. De site is duidelijk omschreven en makkelijk om zelf een tegeltje te maken.

Makkelijk te maken

Makkelijk eigen design te maken en super snel geleverd. Heel erg leuk en origineel kado

Super snelle verzending en levering

Super kwalititeit

Snelle levering, nette prijs

Super snel gemaakt en geleverd. Mooie kwaliteit en veel voor je geld (groot tegeltje). Enige nadeel was de kado verpakking, die kreeg ik niet zonder slag of stoot open voordat ik hem weer kon inpakken voor de persoon waar ik het tegeltje aan wilde geven. Ik wilde even checken namelijk of hij heel was aangekomen.

Gewoon niks op aan te merken

Snelle levering, precies zo geworden als op het plaatje en contact met de klantenservice was ook goed (moest op het laatste moment nog het adres veranderen)

Topservice!

Snelle levering, netjes verpakt en komt overeen met het online voorbeeld van je ontwerp

bestelling goed aangekomen. Leuk cadeau voor een vriend

Omdat een verpleger in het hospitaal van Sint Truiden (één van de ergst getroffen ziekenhuizen met Corona-besmetting) het een beetje lastig had en wat steun kon gebruiken heb ik en speciaal (uniek) tegeltje laten maken om hem te steunen voor zijn uitzonderlijk werk. Het ziet er mooi uit met een foto van hem erop.

Geweldig snel geleverd en een heel mooi product. Voor herhaling vatbaar.

Super!!!

Super snelle levering, mooi product! Dik tevreden!!

Supersnelle en perfecte levering.

Ik ben helemaal tevreden!! Men doet wat ze beloven. Hele snelle en perfecte levering. De tegels zitten netjes verpakt zodat deze niet zomaar beschadigd kunnen worden tijdens transport. De tekst staat heel mooi op de tegel. Zelfs een uitgebreide gebruiksaanwijzing voor het plaatsen van de hanger. Kortom, zoek je een leuke tegel voor in je toilet of ergens anders, bestel gerust bij tegelspreuken.nl

Op zondag tegel besteld, maandag nog even telefonisch contact gehad om iets na te vragen. Snelle en zeer goede afhandeling. Super leuk en origineel cadeau om te geven!

klantvriendelijk

Tegels worden zeer snelle geleverd en de service is perfect. Bij telefonisch overleg wordt je uitstekend geholpen en er wordt meegedacht. Bedankt!