Fantastisch product

Ik ben heel erg tevreden. Heel mooie tegel met foto erin verwerkt. Ruime keuze aan designs en voor een zeer leuke prijs. Heel snelle levering. Chapeau

Wat Je besteld is wat je krijgt

Hoe simpel en eenvoudig het ook lijkt, maar zo werkt het niet altijd. Maar hier wel gelukkig. Je ontwerpt, besteld en krijgt het geleverd zoals beloofd. Prima dus!

Snel, eenvoudig en betrouwbaar

Het ontwerpen van een tegel is heel makkelijks gauw besteld en ook snel geleverd. Ik vond mijn tegeltje erg mooi geworden. Prijzen verzendkosten zijn prima.

Snel, goed en betaalbaar. Wat wil je nog meer?

Geweldigggg

Mijn zoon, had een tekening gemaakt ik dacht laat hem voor hem drukken op tegel hij vond hem heel mooi en ik vond de levering heeeel snel en goede kwaliteit. Met vriendelijke groet van ons

Prima, mooie tegel, uitgevoerd zoals ik wilde en snelle levering

Erg Netjes!

In totaal 3 tegeltjes besteld! Precies zoals het voorbeeld en netjes op een echt tegeltje (geen goedkoop neptegeltje, wel echt gebrand!) Op een tegel een zelf perongeluk een spelfout op gezet en daardoor contact op genomen via de klantenservice, kreeg een kortingscode op mijn volgende aankoop om toch het juiste tegeltje te kunnen bestellen! Erg vriendelijk!

Zoals beloofd!

Leuke sjablonen en lettertypes, eindresultaat uitstekend!

Kortom: geweldig

Heel erg eenvoudig:geweldig. Alles klopte van bestelling, kwaliteit

Snelle levering mooi resultaat

Mijn eerste bestelling bij jullie maar zeker niet de laatste super snelle levering en het resultaat is mooi helder Volgende bestelling zit er aan te komen maar moet nog even wachten

Top, snelle levering en kwaliteit

Goeie kwaliteit en snelle levering! Leuk cadeau

Mooi bedrukt. Veel keus in achtergrond. TOP

Mooie tegel keurig en snel geleverd

Mooie duidelijke afdruk. Erg blij mee !

Precies wat ik besteld had en op tijd!

Kleuren kloppen exact met hoe het er in het echt uit ziet. Goede kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd!

Makkelijk mijn tegel met eigen tekst kunnen maken. Snelle levering en het resultaat... Een mooie tegel

Super snelle levering

Erg mooie tegel!

Snel, netjes, goed verpakt.

Positief

Mooie tegels, makkelijke site

Binnen 1 minuut mooie tegels besteld en ook snel geleverd. Mooie kwaliteit tegels. Mooie doosje (hoewel beetje gedeukt en hoesje erg strak, dus niet zo makkelijk open te schuiven). Site werkt goed, maar ziet er erg schreeuwerig en 'cheap' uit. Veel tekst, verschillende lettertypes, teveel info. Dat doet voor mij wel af aan de kwaliteit die het uitstraalt. Zou ik bijna op afknappen (blij dat ik dat niet gedaan heb, want de tegeltjes zijn mooi!)

Makkelijke website, je kunt snel bestellen, product wordt snel geleverd!

Snel en prima kwaliteit

Zeer tevreden over bestelproces, levering en kwaliteit product.

Keurige en snelle service!!

Snelle levering en komt na wat beloofd is

Helemaal top!

Snel, gemakkelijk en prima kwaliteit

Als.boven

Hele mooie tegel, sneller levering, geweldig