Top! Snelle levering en ontzettend leuk om te geven.

Gegeven aan vrienden van ons voor in hun nieuwe woning, nog leuker dan verwacht!

Mooi product en snel geleverd

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen en werd heel snel en onbeschadigd geleverd. Enige jammere was dat de cadeauverpakking niet kon worden verwijderd, zonder deze te beschadigen. Ik had twee verschillende tegels voor 2 verschillende personen besteld en wou nakijken welk pakje voor wie was en of er een beschadiging was. Ik heb de cadeauverpakking dus moeten opendoen en heb hem niet meer kunnen gebruiken. Op zich een detail. De rest was helemaal in orde.

Kwalitatieve klantenzorg

Zeer snelle levering in stevige kartonnen omhulsel. Tegel ziet er heel goed uit met scherpe print.

Precies de tegel waarop we hadden gehoopt

Grote keuze, eigen teksten en ontwerp, goede verzending/verpakking, Op tijd. Prima keuze

Alles helemaal TOP!

Ontzettend leuk om tegeltje te maken als verjaardagsverrassing! Alles heel duidelijk op de site

Overtreffend goed

Ontzettend goede communicatie over de productie en bezorging, nette bezorging in een mooie cadeauverpakking die zorgvuldig was ingepakt. Het tegeltje is prachtig, zeer hoge kwaliteit. Het had niet beter gekund.

Betrouwbaar.

Tegeltje besteld. Kwaliteit is goed, snelle levering.

mooi en snel

Snelle levering. Tegelijkertijd is super. Jammer dat ik de tegel niet uit de verpakking kreeg zonder die te beschadigen.

Makkelijk,snel en netjes

Zo gepiept , volgende dag al in huis en leuk verpakt , Super dus

Mooie tegel

De tegel is mooi. Levering is snel. Wel jammer dat de levering direct in de mooie cadeau verpakking is. Door de verzending is die doos beschadigd en het adres sticker is moeilijk te verwijderen.

Super levering niks negatiefs over te vertellen

Tegel besteld, goede afhandeling, mooie kwaliteit en snel geleverd.

Heel blij mee

Ik heb 2 tegels besteld. Beide zijn erg mooi geworden en ik denk dat ze ook goed ontvangen worden. Snelle levering, dinsdag besteld donderdag in huis. Verpakking is mooi, adressticker moeiteloos, maar met beleid goed kunnen verwijderen van de verpakking. Tegels zitten goed verpakt, zelfs zo goed dat het lastig was om ze uit de verpakking te halen. Je wilt tenslotte ook het resultaat zelf zien. Het pakketje paste bij ons niet door de brievenbus, maar de postbode was zo aardig om aan te bellen. Zeker een aanbeveling voor een origineel kado!

Tegel is supernetjes goede levering degelijk verpakt

Goede ervaring, duidelijke site tegeltje was simpel samen te stellen. Duidelijk emails met wat er te verwachten was. Heel leuk dat de verpakking wordt geleverd met een etiketje op de verpakking voor als het een cadeautje is, enige minpunt dat er vervolgens een lelijke grote sticker opzit voor t adres. Doet dat dan op de de achterzijde want nu moet je het alsnog inpakken.

geweldig

Volop keuze, makkelijk te bestellen, helemaal custom made, snelle verzending! Top!!!

Prachtig resultaat

Snelle levering, mooi ingepakt en vooral mooi eindresultaat!

Elke keer ik een mooie tegel besteld altijd zonder breuken toegekregen super service!

Geweldig & snelle service !

Goede begeleiding, duidelijke aanduidingen en heel snel in huis!! Top!

foto staat er zeer mooi op

Zeer mooi , spijtig staat de foto na 3 pogingen nog niet gecentreerd op de tegel , ik moet de rand bijslijpen wat niet de bedoeling is

Gemak dient de mens!!!!!

Zal jullie voordragen voor de Nobelprijs voor tegelspreuken. O die bestaat niet. Volgende keer beter.

Mooie tegels, snelle levering.

Mooie tegels, snelle levering! Er wordt alleen gesproken over 'gratis cadeauverpakking', maar dat is de verpakking waarin de tegels verstuurd worden, met de adressticker erop geplakt. De verpakking was dus niet als zodanig te gebruiken, dat vond ik jammer.

Super service mooie tegels, snel levering

heel goede ervaring

Keurig gemaakt en snel geleverd

Prima tegel, mooi gemaakt, netjes en snel geleverd.

men doet wat men moet doen. Zoals het hoort

Een tegel laten maken met teks en foto het resultaat perfect Snelle service, tegel goed ingepakt maar goed ook want post.nl had met pakketje lopen gooien doos was goed beschadigd maar de tegeltje was nog heel, dus goede kwaliteit en top service ik ga zeker weer wat bij tegelspreuken bestellen.

mooie tegel

Mooie tegel die snel in een stevige verpakking is geleverd.