Het idee ontstond op vrijdagochtend en maandag had ik de tegel al in huis. Goeie kwaliteit en goed ingepakt (handig doosje met standaard en ophang-haakje). Helemaal tevreden!

Top, alles keurig verpakt binnen.

👍👍👍👍

Snelle levering, zeer heldere foto’s op de tegel.

Ik heb foto’s af laten drukken op tegels. Het ziet er geweldig uit. Kleuren zijn precies als op de foto.

Supersnelle levering

Zeer snelle en goede afhandeling

Goede ervaring gehad, super snel en goed geregeld

Uitstekend!

Het pakketje was snel en netjes afgeleverd.

Goede en snelle service.

Tegel is ondanks de oude foto erg mooi geworden.

Uitstekende service en het resultaat is TOP!

Ik heb de bestelling op maandag voor 16u geplaatst en de gepersonaliseerde tegelspreuken werden al op woensdag geleverd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, is een leuke attentie om te schenken!

Snelle levering, mooi en veilig verpakt

Snel, kwaliteit en vele opties

Snel, kwaliteit en vele opties

Heel erg leuk!

Fantastische service, leuk contact. Prachtige tegel, mooi materiaal. snelle levering.

Snelle service!

Tegeltjes waren zeer snel binnen! Super origineel cadeau om te geven!

Superservice, snelle levering!

Snel antwoord op vragen, fijn geholpen

Snel

Snelle bevestiging Goed verpakt, mocht het toch fout gaan dat tegel kapot zou zijn goede instructie dat je dan nieuwe krijg

Snel en goed!

Ik heb de tegelspreuk als verrassing voor mijn man laten maken. Het is een gevleugelde opmerking van zijn ouders. Zondagavond besteld en dinsdag in huis. Hij is er erg blij mee. Het ziet er precies uit als het voorbeeld bij het ontwerpen. Dank voor de goede en snelle service!

prima, snel en niet duur

Eerst een paar keer het ontwerp uitgeprobeerd. Uiteindelijk donderdagavond definitief besteld en zaterdagmiddag bezorgd. Zag er prima uit.

Zending komt te laat

Besteld op woensdag, zaterdag nog niet geleverd.

SNEL: Ik had het tegeltje binnen 20 uur in huis! MOOI: Prachtige tegel geworden; precies als het aangegeven voorbeeld. Veel keuze: Er zijn heel veel patronen waarmee een tegeltje 'ontworpen' kan worden, maar (voor mij belangrijk) ook een eigen ontwerp kan probleemloos verwerkt worden (Jpeg-file bijvoorbeeld aanleveren). TOPKWALITEIT: tegeltje ziet er zeer authentiek uit. Mooie kleur blauw. Ik ben dan ook uiterst tevreden. Eén dingetje: De leuke (geschenk-) verpakking gaat lastig open. De buitenste laag zit er te strak om. Ik heb de lijmlaag -evenals de adressticker- met een föhn verwarmd en op die manier de verpakking zonder schade losgemaakt. Moest daarna uiteraard weer gelijmd worden; maar dan wel wat losser, om het binnenwerk makkelijker in- en uit te schuiven.

Mooie tegel en snel geleverd

Mooie tegel, heel origineel en snel geleverd.

Super snel en snel antwoord bij vragen

Prachtige tegel ontvangen. Precies zoals op het voorbeeld. Erg tevreden over de service. Dit is de tweede keer dat ik er heb besteld en zal er zeker nog eens een bestellen. Ontvanger was ook ontzettend blij.

Nog steeds niks binnen

Zondag besteld donderdag nog steeds geen tegel mailen krijg je ook geen antwoord telefoon van 8.30 tot 16.30 ? Ik heb ik weet niet hoe vaak gebeld maar krijg alleen een mannelijke stem dat dit nr niet bestaat ? Maar ik heb wel betaald dacht een leuk tegeltje voor mijn vrouw die jarig was .

goede kwaliteit

Ik ben heel tevreden, mooie tegel, super snelle levering, goede klantenservice!

Mooie kwaliteit en levering volgens afspraak

Bij bestelling was opgegeven dat levering 2 dagen later plaats zou vinden en er is keurig volgens die afspraak geleverd. Product (2 tegels) netjes door de brievenbus.

Snelle goede levering en mooie kwaliteit

Snel geleverd, goed verpakt en mooi robuust tegeltje

Goede kwaliteit

Tegel was zeer goed verpakt , en tegel ziet er kwalitatief goed uit