Erg goed

Precies gegaan zoals ik het graag wilde hebben. Ik kan ze van harte aanbevelen!!

Doen wat ze beloven..

Tegeltje laten maken.. mooie kwaliteit en snelle service

Geweldig goede ervaring

Goede tegel, Mooie uitvoering, Goed verpakt

Super!!!!!!!!

Prachtige tegeltjes keurig afgewerkt en zeer snelle levering Bedankt

Snel en kwaliteit

Alweer mijn 8e bestelling.Als vanouds prachtige kwaliteit, en wordt steeds volgens belofte geleverd

Besteld en twee dagen erna zijn ze afgeleverd Perfect gemaakt en goed ingepakt

Betere kwaliteit dan verwacht

Ik werd wel blij van de kwaliteit kleuren en scherpte.. Heel leuk zou zeker nog eens bestellen is uniek cadeau om iemand te geven.

Heel leuk!

Snelle en goede service! Heel leuk om aan iemand cadeau te geven! Snelle verzending

Goede ervaring. Tegeltje is in de smaak gevallen. Had een verkeerde leverdatum geselecteerd. Één telefoontje, waarbij ik vriendelijk te woord werd gestaan en de leverdatum werd aangepast. Uiteindelijk op precies de goede dag aangekomen. Bedankt!

Snel in huis. Makkelijke site!

Snelle service. Duidelijke en makkelijke site om te bestellen en genoeg opties om het zo persoonlijk mogelijk te maken. Zeer degelijk verpakt aangezien het een kwetsbaar product is!!

Mooie tegels en goede service.

Op zondag 6 verschillende tegels besteld. Dinsdagmorgen geleverd. Zien er prachtig uit. En met een mooie verpakking eromheen. Je kan ze zo cadeau doen. Top dus.

helemaal goed

tegel werd super snel geleverd heel netjes verpakt erg tevreden

Mooie tegeltjes! Snelle levering. Ik wilde er nog een paar bij bestellen en geen probleem volgende dag was het geregeld en ook die weer zeer snel bezorgd. Top! Een aanrader echt mooie leuke tegeltjes

Mooi product en snelle levering.

Mooi product en snelle levering.

Leuk, makkelijk op te maken en snelle service

Zie titel

Een mooi afscheidskado

Wij hebben dit besteld voor onze buurman, die op sterven lag… zowel wij als hij waren hier blij mee! Dank jullie voor de mooie tegel.

Zeer snel geleverd en uitstekend verpakt met een ophangstuk geleverd.De tekst stond erg mooi gedrukt! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Lekker duidelijk, lekker snel en superleuk!

Leuk en origineel, eigen tekst heel handig en fijn.

Grappig, goedkoop, snel

Tegeltje zelf samenstellen is appeltje-eitje, bestellen idem en de volgende dag in huis, hoe easy is dat?

Gaaf tegeltje en super snel geleverd

Prima software om het tegeltje te personaliseren. Mooi eindresultaat. Super snel geleverd.

Heel leuk! Netjes verpakt en heel aangekomen

Top product

Mooi tegeltje. Tekst staat er netjes op. De tegel is van goede kwaliteit. Duidelijke website. Keurig verstuurd in een mooie verpakking

Snelle levering, eenvoudig om te bestellen

De tegel ontwerpen was heel eenvoudig. De verzending snel en de tegel goed verpakt.

Keurige afhandeling en snelle levering!!

Zie boven

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.