Op kerstavond de bestelling geplaatst, een dag na kerst in goede staat ontvangen. Goed verpakt, als brievenbus pakketje ontvangen. Uitstekende service echt een aanrader!!!!

Perfect, snel en leuk geschenk

Een heel leuk geschenk, betaalbaar en mooi verpakt. Ik ben van plan om dit vaker te doen.

Snel, goed, mooi verpakt.

Twee tegeltjes besteld in dit geval als kerstcadeaus. De verpakking was zo leuk/mooi dat extra pakpapier niet nodig was. Tevens is in de verpakking en wit kartonnen standaard verwerkt. Op druk is mooi, machinaal, aangebracht.

Stipt

Heel goeie service en duidelijke informatie op de website! Alvast een dikke merci aan iedereen die eraan geholpen heeft om pakketjes voor te bereiden, het maken en het inpakken! Dank je!

Toch jammer

Ik heb het tegeltje als kadootje laten sturen naar mijn schoonzus. Maar omdat er dus nergens mijn naam of adres staat als afzender had ze geen flauw idee van wie dat tegeltje kwam. En ik maar wachten op een reactieđŸ˜±

Super snel ontvangen

Leuk tegeltje en snel binnen

Netjes ontvangen en zeer stipt

Ontevreden nog steeds niets ontvangen

Adres werd niet gevonden ze zouden me contacteren maand verder nog steeds niets

Goed product, goede service

Tegels zien er precies uit zoals gewenst. Service is super, behulpzaam en ontzettend snel.

Prima levering en makkelijk te bestellen via de site

Programma in webportaal werkt super handig en snel te bestellen. Ook levering ging super, wat ze zeggen maken ze waar.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Kwaliteit, supersnelle levering

Supersnel!! Goede kwaliteit!! Complimenten!!

Snel geleverd, topkwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Haakje en kartonnen presenteerstandaard en cadeauverpakking meegeleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit van de tegels is erg goed, ook waren de tegels snel binnen incl. cadeauverpakking.

zeer snelle service, mooi product en perfecte kadoverpakking!

uitstekende service, goed product

Schitterende kwaliteit en snelle levering!

Schitterende kwaliteit en snelle levering! Keurig (en stevig) verpakt. Goede kwaliteit bevestigingssysteem. Het is absoluut geen rotzooi wat ze verkopen.

Super leuk

Volgende dag levering. Mooie kwaliteit zeker een aanrader!

Het tegeltje is erg leuk geworden in z’n geheel Helaas is de kleur van de foto erg oranje uitgevallen.

Alles helemaal in orde

Gemakkelijke en duidelijke site, snelle levering, mooie en kwaliteitsvolle afwerking.

Fijne site waar je gemakkelijk komt tot wat je wil. Goeie service telefonisch ook en de levering was snel

Goed product! Snel en goed verpakt geleverd!

mooie tegel

Voor afscheid van ene collega een tegel met eigen tekst laten maken, geweldig hoe deze er in het echt was en fijne snelle levering!

Niet duur. Snel geleverd. Leuk en apart dit als cadeau te geven.

Snel, goede kwaliteit en makkelijk programma

Een firma die haar beloftes nakomt

De online-bestelling was erg makkelijk. De belofte om reeds de volgende dag te leveren werd nagekomen. De tegel was erg goed verpakt, zodat de kans op beschadiging klein is. En de tegel zelf ziet er erg mooi uit. Wij zijn erg tevreden.