Tegel besteld als grapje voor een huwelijk. Veel keuze aan teksten, snelle levering en ook nog leuk verpakt. Een heel tevreden klant.

Supersnelle service

Alles klopte aan de bestelling. Zeer ruime keuze en gemakkelijke bediening op de website bij het bestel proces. Daarna zeer snel gereageerd en snel geleverd. Netjes verpakt in originele verpakking. De uitnodiging met de tegeltjes die aangeven hoe je uiteindelijk alles beoordeelt is zeer origineel en raakt bij mij een snaar. Mijn totale beoordeling is dus zeer positief!

Erg leuk

Zo’n leuk idee, een tegeltje met een persoonlijke boodschap!

gewoon goed en makkelijk te maken op je computer

Gewoon goed en makkelijk te maken op je computer en te veranderen als het niet naar je zin is net zo lang tot het perfect/naar 't zin is!

Duidelijke uitleg met bestellen en helemaal zoals ik het wilde

Zeer snel bezorgd en heel goed verpakt. Ik vind het mooi geworden, ik denk dat de familie voor wie het besteld is het ook mooi zal vinden. Voor herhaling vatbaar !

Uitstekend!

Snelle levering, product naar verwachting, goed verpakt, kortom; 100% tevreden en zou het product zeker aanbevelen.

Supersnel en perfecte uitvoering.

De tegeltjes waren helemaal naar verwachting geproduceerd. Goed verpakt en supersnel geleverd!

Precies zoals je het verwacht!

Op een zondag bestelt en dinsdag middag in huis, top serves, veel mogelijkheden om te kiezen en leuk eind resultaat!

Verkeerde kleur

Het is op zich een prima tegeltje geworden, maar de tekst is in een andere kleur afgedrukt dan wat ik besteld had.

Super service!

Per ongeluk verkeerdw tegel aangeklikt. Per email dit laten weten. Het juiste tegeltje zat de volgende dag in de bus. Top!

supersnel

Mijn bestelling werd goed en supersnel afgeleverd en goed verpakt! Een aanrader!

Goed snel geleverd

Foto ziet er goed uit wel een heeeeel klein beetje wazig maar goed te zien. Top

Snelle levering-toffe verpakking en mooi product!

Leuke opties om de tegel persoonlijk te maken en de levering was snel en zo leuk verpakt!

Zeer prettig !

Eenvoudig eigen tekst in te voeren met een ruime keus uit lettertypen en versiering. Heel prettig uit te voeren, te betalen en inderdaad de volgende dag te ontvangen. Capeau !

Makkelijk te bewerken, supersnelle levering!

Mooi en snel!

Goede voorbereiding en snel geleverd in goede verpakking en mooi afgewerkt

Blijft leuk, een spreuk!

Ik vind dit altijd een leuk cadeau om aan mensen te geven;-)

Snel geleverd en een wijze tegel rijker!

Snel geleverd en een wijze tegel rijker!

Snel!

Super snel in huis en heel!

Leuke tegel en snelle levering

Super leuk!

Snelle service!

Mooi product, prettige website en snelle levering

De website is gebruiksvriendelijk, werkt goed en gemakkelijk ook via IPad. ( ik was in eerste instantie op een website van een andere aanbieder terechtgekomen en dat werkte niet prettig dus ben ik afgehaakt). Verder een snelle levering en ook prettig dat je op de hoogte wordt gehouden per mail. Tegeltje zelf ziet er goed uit en in een leuke verpakking.

Goede service en tegeltje is perfect aangekomen

Makkelijk te bestellen en ik ga op deze manier de trouwdag van mijn neef nog leuker maken

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Bijna 100.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.