Snelle levering-toffe verpakking en mooi product!

Leuke opties om de tegel persoonlijk te maken en de levering was snel en zo leuk verpakt!

Zeer prettig !

Eenvoudig eigen tekst in te voeren met een ruime keus uit lettertypen en versiering. Heel prettig uit te voeren, te betalen en inderdaad de volgende dag te ontvangen. Capeau !

Makkelijk te bewerken, supersnelle levering!

Mooi en snel!

Goede voorbereiding en snel geleverd in goede verpakking en mooi afgewerkt

Blijft leuk, een spreuk!

Ik vind dit altijd een leuk cadeau om aan mensen te geven;-)

Snel geleverd en een wijze tegel rijker!

Snel geleverd en een wijze tegel rijker!

Snel!

Super snel in huis en heel!

Leuke tegel en snelle levering

Super leuk!

Snelle service!

Mooi product, prettige website en snelle levering

De website is gebruiksvriendelijk, werkt goed en gemakkelijk ook via IPad. ( ik was in eerste instantie op een website van een andere aanbieder terechtgekomen en dat werkte niet prettig dus ben ik afgehaakt). Verder een snelle levering en ook prettig dat je op de hoogte wordt gehouden per mail. Tegeltje zelf ziet er goed uit en in een leuke verpakking.

Goede service en tegeltje is perfect aangekomen

Makkelijk te bestellen en ik ga op deze manier de trouwdag van mijn neef nog leuker maken

geweldig

geweldig

De verwachting is volledig uitgekomen

Mijn zelf ontworpen tegel is precies volgens verwachting. Helemaal top dus!

Ze leveren wat je besteld, simpel en snel

Verschillende keren een tegeltje besteld. Altijd volgens plan en snel geleverd.

Goede tegel, cadeau verpakking beplakt met stickers

Tegel is goede kwaliteit en print ook erg goed. Enorm blij mee. Helaas zat er een adres sticker op de cadeau verpakking geplakt die er niet normaal af te halen. 2 uur aan gezet om er nagenoeg af te krijgen met water en zeep. Erg jammer.

Helemaal tevreden.

Hele mooie tegeltjes en supersnel in huis!

Website is duidelijk en tegeltjes ontwerpen gaat makkelijk. Vervolgens erg snel in huis en goede communicatue via de mail. Ik zal hier zeker nog eens een tegeltje laten maken en ook tegen anderen zeggen hoe goed het is en een super leuk cadeau om te geven.

Prachtig tegeltje

Ik heb vrouw heeft mij een tegeltje kado gedaan met een foto met onderschrift voor ons 20 jarig huwelijk. Snel in huis en het is een prachtige tegel geworden.

Mooie kwaliteit en er is heel veel mogelijk! Perfect en snel geleverd! Ik ben heel tevreden.

GEWELDIG

Wat een service nadat ons tegeltje was verdwenen bij Post.nl Werd gelijk opgepakt en wederom verstuurd. Kon ik toch nog op tijd de Blitz maken bij de afscheidsreceptie van mijn collega. In elke zin …….. 5 sterren waard

Besteld en de dag erna meteen ontvangen wat ik had besteld: echt super

mooie kwaliteit en snelle bezorging!

Veel ontwerpmogelijkheden en snelle en nette afwerking!

Super snel tegeltje

De bestelde tegel was de volgende dag al bezorgd. Tegel was zoals ik het had uitgezocht en met de leuke verpakking was het een origineel kado.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met het resultaat en snel geleverd.

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Bijna 100.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.