Keurige tegel en op tijd verzonden!

Keurige tegel en op tijd verzonden!

7,5

Het tegeltje is echt perfect, de verpakking waarin het geleverd wordt mag wel wat beter. Voornamelijk meer bescherming!

Gewoon goed

Snel leverbaar, netjes thuisbezorgd. Het tegeltje uitzoeken gaat alleen met de computer wel makkelijker als op je mobiel.

Leuke tegel, goede service

Mooi product en top service. Helaas was de eerste levering stuk en had ik hem daardoor niet meer op tijd en moest in eerste instantie de kapotte tegel cadeau geven. Ik kreeg wel snel een noeuwe geleverd.

Alles naar verwachting. Prima dus.

Mooi tegeltje geworden en snel geleverd!

Makkelijk naar wens te maken en snel geleverd. Ontvanger was zeer blij met het tegeltje.

Alles volgens afspraak verlopen

Snel geleverd en een goede kwaliteit

Natuurlijk is het een grapje om te geven. Maar het tegeltje was tot mijn verbazing eigenlijk echt mooi van keramiek en er zat zelfs een haakje bij. Dat het door de brievenbus past is ook super handig. Je kan het cadeau zo geven door de leuke verpakking die er op zit! Dit is al mijn tweede bestelling en ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit en levering.

Prima,ga zo door

Gewoon keurig

Super tevreden!

Makkelijk te bestellen, mooie afwerking en hele snelle verzending in een leuke verpakking. Super tevreden!

Mooi gebakken, snel geleverd. Perfect!

Als origineel cadeau laten maken voor een goede vriend. Zeer tevreden over de kwaliteit en snelle service van tegelspreuken.nl.

Uniek kadootje voor unieke momenten

Mooi verpakt, goed product, mooi kadootje voor mooie momenten.

Goed Snel & Mooi.

Snelle levering en kwalitatief tegeltje!

Goede ervaring, zou zeker nog een keer bestellen! Je personaliseert makkelijk een tegeltje en het wordt snel geleverd

Snelle levering, makkelijk ontwerpen en mooie kwaliteit. En betaalbaar!

Super leuke tegeltjes!

Super leuke tegeltjes gemaakt voor onze vrienden die gaan emigreren naar Australiƫ. Top service, snel verzonden en de tegeltjes zijn erg mooi!

Bestelling was direct in behandeling genomen en de dag erop, zoals beloofd, ook bezorgd. Mooie kwaliteit en keurig verpakt.

Snelle levering, hele mooie tegel en ook snelle reactie van klantenservice via de mail.

Leuk zo'n gepersonaliseerd cadeau !

snel geleverd, prima verpakt !

Helemaal goed

Snel bezorgd, en de tegel zag er super uit. We hadden er een met een foto collage als cadeau. Heel mooi, en cadeau viel in de smaak !

Als afscheidscadeau aan iemand gegeven die gaat emigreren

Zeer tevreden!

Eerst de rand uitgezocht. Daar mag misschien hier en daar wat meer kleur in verwerkt worden. Maar verder genoeg keuze. Ook meer dan genoeg voorbeelden van spreuken. Echter geen daarvan kon uitdrukken wat ik in gedachte had voor de persoon waarvoor ik de tegel heb laten maken. Dus eigen tekst kan ook. Heel fijn. Snelle en correcte levering. Zeer tevreden!

De tegel was er snel en zag er lu uit

makkelijk te ontwerpen en snel ontvangen

Mooi als je snel en snel met een gemakkelijk programma een tegeltje kunt ontwerpen. Het ontwerpen gaf plezier en als dan ook nog de levering gebeurt op de dag dat het beloofd is, is dat fantastisch.

Makkelijk te bestellen, je kunt het tegeltje maken zoals je wil. Grote keuze in lettertype en printjes. Erg tevreden!

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.