Snelle levering, makkelijk ontwerpen en mooie kwaliteit. En betaalbaar!

Super leuke tegeltjes!

Super leuke tegeltjes gemaakt voor onze vrienden die gaan emigreren naar Australiƫ. Top service, snel verzonden en de tegeltjes zijn erg mooi!

Bestelling was direct in behandeling genomen en de dag erop, zoals beloofd, ook bezorgd. Mooie kwaliteit en keurig verpakt.

Snelle levering, hele mooie tegel en ook snelle reactie van klantenservice via de mail.

Leuk zo'n gepersonaliseerd cadeau !

snel geleverd, prima verpakt !

Helemaal goed

Snel bezorgd, en de tegel zag er super uit. We hadden er een met een foto collage als cadeau. Heel mooi, en cadeau viel in de smaak !

Als afscheidscadeau aan iemand gegeven die gaat emigreren

Zeer tevreden!

Eerst de rand uitgezocht. Daar mag misschien hier en daar wat meer kleur in verwerkt worden. Maar verder genoeg keuze. Ook meer dan genoeg voorbeelden van spreuken. Echter geen daarvan kon uitdrukken wat ik in gedachte had voor de persoon waarvoor ik de tegel heb laten maken. Dus eigen tekst kan ook. Heel fijn. Snelle en correcte levering. Zeer tevreden!

De tegel was er snel en zag er lu uit

makkelijk te ontwerpen en snel ontvangen

Mooi als je snel en snel met een gemakkelijk programma een tegeltje kunt ontwerpen. Het ontwerpen gaf plezier en als dan ook nog de levering gebeurt op de dag dat het beloofd is, is dat fantastisch.

Makkelijk te bestellen, je kunt het tegeltje maken zoals je wil. Grote keuze in lettertype en printjes. Erg tevreden!

Een dag zonder tegel, is een dag zonder tegel.

De Tegel was zoals wij deze bestelden: TOP!

Eigen ontwerp..leuk

Ik kreeg een regel niet goed op een tegeltje toen mailtje gestuurd en een medewerker heeft het in orde gemaakt. Super service

Prachtig!

Het is een mooie tegel geworden. Heb de acryl standaard erbij besteld zodat de ontvanger zelf mag kiezen voor hangend of staand. Netjes ingepakt en goede levering. Bedankt!!

fantastisch

Kan niet beter!

Het is tegeltje is zeer eenvoudig te bestellen en wordt snel en keurig verpakt geleverd!

Mijn tegeltje viel kapot. Uit coulance kreeg ik een nieuwe.

Super snelle service

Kwaliteit perfect mensen blij ik blij !

Snel geleverd en product is van goeie kwaliteit

goed verpakt en snel geleverd

Fijne snelle levering van mooi tegeltje

Op mijn telefoon het tegeltje samengesteld en dit ging soepel. Bestelling binnen 2 dagen binnen. Net verpakt zodat het niet snel kapot gaat onderweg.

Super tevreden!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van tegelspreuken.nl ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Ze doen precies wat ze beloven. Perfect afgeleverd product daags na mijn bestelling, degelijk verpakt, en precies zoals je het ontwerp maakt zo krijg je het ook geleverd. In de oven gebakken dus slijtvast en goed schoon te maken en keuze genoeg in de bevestigingsmethoden. Super tevreden! Kan het iedereen aanbevelen!

Zeer snelle en tevreden service

Snel geregeld, en bezorgd!

Pascalweg 9 3225 LE Hellevoetsluis

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.