fantastisch

Kan niet beter!

Het is tegeltje is zeer eenvoudig te bestellen en wordt snel en keurig verpakt geleverd!

Mijn tegeltje viel kapot. Uit coulance kreeg ik een nieuwe.

Super snelle service

Kwaliteit perfect mensen blij ik blij !

Snel geleverd en product is van goeie kwaliteit

goed verpakt en snel geleverd

Fijne snelle levering van mooi tegeltje

Op mijn telefoon het tegeltje samengesteld en dit ging soepel. Bestelling binnen 2 dagen binnen. Net verpakt zodat het niet snel kapot gaat onderweg.

Super tevreden!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van tegelspreuken.nl ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Ze doen precies wat ze beloven. Perfect afgeleverd product daags na mijn bestelling, degelijk verpakt, en precies zoals je het ontwerp maakt zo krijg je het ook geleverd. In de oven gebakken dus slijtvast en goed schoon te maken en keuze genoeg in de bevestigingsmethoden. Super tevreden! Kan het iedereen aanbevelen!

Zeer snelle en tevreden service

Snel geregeld, en bezorgd!

Precies zoals ik het wilde!

Heel mooi geworden met de foto erop! Het was een cadeautje en heel geslaagd! En heel snel thuis gestuurd! Ik beveel jullie zeker aan!

Ik vind ze geweldig!

Mooie tegeltjes, supersnel in huis.

Elke keer tevreden!

Ik heb al meerdere keren een tegeltje besteld en elke keer weer blij ermee! Elke keer ook weer bang dat het tegeltje breekt bij levering, want door de brievenbus… maar gaat elke keer goed! Een tevreden klant dus

Mooi en snel

Creatieve mogelijkheden besteld en snel ontvangen ziet er mooi uit

super

Makkelijk te bestellen , komt in een mooie verpakking thuis , geweldig

Mooie tegels en snel geleverd.

Snelle levering en top resultaat.

Goede service, mooi tegeltje!

Ontwerpen via de site gaat best gemakkelijk van het tegeltje. Eigen ontwerp komt ook overeen met het uiteindelijk resultaat op het tegeltje. Goed en leuk verpakt in het kartonnen doosje, welke door de brievenbus past. Zeer leuk om cadeau te geven!

Snel en heel leuk

Snel in huis Super leuk kado

Snelle service en veel keuze

GEWELDIG!

Tegeltje zag er precies zo uit als ik wilde. Bestellen was erg gemakkelijk. Levering was supersnel. Goed verpakt, zodat ik het vol vertrouwen naar familie in Miami Beach zend. Dankjewel.

Ik had last minute een cadeau nodig voor mijn oma. Dit tegeltje was perfect! Doordat je het kunt personaliseren is het een uniek cadeau, en hij was ook nog eens snel binnen! Zeker een aanrader voor als je in tijdnood zit of gewoon een leuk tegeltje wilt laten bedrukken.

Makkelijk om je eigen tegel te ontwerpen. Heel snel geleverd en stevig verpakt. Zeer tevreden

Zeer snelle levering en perfect

Product was perfect goed geleverd

Prachtige tegel, mooie kwaliteit en snel geleverd. Een dikke 10 met een griffel.

Op tijd bezorg

Mijn buurvrouw zocht naar tegelspreuken want ze heeft geen computer en vroeg ze aan mij als ik voor haar wil kijken en bestellen. Ze vond het een mooie tegel .

Pascalweg 9

3225 LE Hellevoetsluis

Over Tegelspreuken.nl

Begonnen met het verzamelen van de leukste spreuken werd het idee geboren: De mooiste en meest realistische tegeltjes, zo snel mogelijk bij onze klanten krijgen. Met de introductie van onze Cadeauverpakking werd het idee realiteit. Meer dan 110.000 klanten verder, is Tegelspreuken.nl geperfectioneerd en kunnen wij snel een perfecte & prachtige tegel voor u bedrukken. Op werkdagen voor 16.00 besteld is dezelfde dag verzonden, volledig traceerbaar, snel en origineel.