dikke prima

alles prima! Brievenbusdoosjes uitstekende kwaliteit

• Bezorging

Snelle levering en prima product

Een minpuntje, de bestelde dozen werden in een doos geleverd, waarbij ik dacht. WoW daar kan de hele familie in, zelfs de mijnheer met het busje zei:" staat me de hele rit al in de weg"🤣🤣🤣🤣 Maar goed, beter zo geleverd, dan niet geleverd👍👍

• Bezorging

Snel en beter dan verwacht

Had doosjes nodig voor mijn brouwerij. kreeg erg goede kwaliteit en snel geleverd.

• Bezorging

Snelle levering van goede producten.

Bestelproces was duidelijk en bestelling werd volgens afspraak geleverd. Goede kwaliteit en zeer goede prijs. Top!

Goede communicatie, verschrikkelijke bezorging

Aantal artikelen online besteld. Deels anders artikelen geleverd gekregen. Contact opgenomen over de situatie. Eindelijk wel het juiste product mogen ontvangen alleen het aantal bestelde eenheden klopte nu niet.

Goede producten op tijd geleverd

Goede producten op tijd geleverd

• Bezorging

De verzenddozen voor flessen wijn zijn van goede kwaliteit en goedgekeurd door PostNL / DHL. Bestellen ging makkelijk, betalen op factuur is mogelijk. Verzending kan wel iets sneller. Maar over het algemeen heel tevreden.

• Bezorging

Brievenbusdoosjes en bubbelenveloppen van goede kwaliteit

Omdat ik niet zeker wist of mijn pakketje in het brievenbusdoosje zou passen (de afmeting was tot op de mm gelijk), kreeg ik een proefexemplaar toegestuurd. Uitstekende service. Daarna heb ik alles besteld en kreeg het vlot in huis. Ik ben tevreden.

• Bezorging

Prima product, logistiek mag nog wat aandacht krijgen

Ik heb verzenddoosjes en etiketten besteld. De verzenddoosjes waren twee dagen later in huis maar in een mega grote doos verzonden zonder enige protectie van mijn bestelling. Op de etiketten zit ik nog te wachten. Ben overigens erg blij met de doosjes en vind de prijs/kwaliteit verhouding ook beter dan bij veel concurrenten.

• Bezorging

De artikelen zijn prima in orde maar de verzending is knudde

Onze (niet eens zo grote) bestelling werd geleverd in 3 delen.De eerste x was ik niet thuis en moest het de andere dag op het postkantoor halen. Daar was de bestelling in zo’n grote doos geleverd dat ik hem samen met mijn dochter amper kon tillen en niet in onze stationwagen kreeg. Alles los in de kofferbak en de doos in elkaar gevouwen meegenomen. 2e bestelling thuis geleverd en de 3e bestelling (nog 1 klein doosje) lag weer op het postkantoor. Ik ben tevreden met mijn bestelde artikelen maar voor een verzendverpakkingenshop maken jullie er een potje van 😜 en is bepaald geen reclame .

Geweldige service!

Ik had Verzenddoosjes en ronde stickers besteld. Twee dagen later kreeg ik alleen de ronde stickers. Na een belletje werden de verzenddozen gecrediteerd en opnieuw verstuurd. Een dag later in huis. Een foutje is menselijk en zo gemaakt, verzendverpakkingenshop.nl lost het op een net zo menselijke en goede manier op! Ik word hier vaste klant!

Prima afhandeling bestelling.

Na aanvankelijk problemen met account activeren is het met hulp prima voor elkaar gekomen. Na bestellen zeer vlotte afhandeling en levering.

Redelijk

Een kleine bestelling groot gemaakt, om geen verzendkosten te betalen, word het in 4(!)stukken bezorgd!

• Bezorging

Snel en goed geleverd, en duidelijke communicatie voor bezorgen.

• Bezorging

Prima verzorgd en snel geleverd

snelle levering en wordt goed verpakt geleverd.

Prima! Mooie verzenddoos voor 1 fles

Ik heb twee type verzenddozen besteld. De doos voor 1 fles vond ik erg fijn! De fles staat er mooi strak in en het dichtmaken van de doos is een fijne en makkelijke constructie. Echter vind ik de doos voor 2 flessen persoonlijk te groot. Hier paste makkelijk 3 flessen in waardoor 2 flessen alleen te veel ruimte hadden. Voor de rest snelle levering. Prima bedrijf!

• Klantenservice N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.

Ruim assortiment

Voor het verzenden van pakketjes hebben ze alles in huis. Enige dat voor particulieren beter zou kunnen is de aantallen. Honderden verzendzakken heb ik niet nodig.

Eenvoudige bestelprocedure

Een minpuntje. Ondanks dat ik een afleverdatum had opgegeven na telefonisch overleg werd het pakket te vroeg afgeleverd.

Goede service - meedenken - oplossen

Helaas werd het pakket door PostNL weer teruggestuurd (ondanks dat het adres gewoon goed vermeld was). Tom heeft hierbij heel fijn meegedacht en ervoor gezorgd dat de bestelde producten toch nog op tijd aangekomen zijn. Hij constateerde zelfs dat ik niet het juiste product had besteld, zelfs dat heeft hij nog gefixt! Bedankt Tom!!

Snelle en goede service

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen. Snelle complete levering.

Klantvriendelijk

heel behulpzaam

late levring

Prima site en goed product! De vermelding op de website: "Bestelling geplaatst voor 12:00 uur de volgende dag geleverd", is in ons geval niet waargemaakt. Volgens mij is dat nu ook aangepast op de site. Nu is het helder!

• Bezorging

duidelijke site, jammer van de late levering

Op de site wordt alles netjes vermeld, en persoonlijk vindt ik het erg fijn dat je gelijk met iemand kunt chatten, mocht je vragen hebben. Wat wij wel jammer vonden is dat ze promoten met de zin: voor 12.00 uur besteld, volgende dag in huis. Deze ging voor ons niet op. Wij hadden netjes om +/- 10.15 uur besteld, maar het pakket was de volgende dag nog niet eens aangeboden bij post nl. erg jammer.

Onduidelijk

Onduidelijke leveringen en geen informatie over vertragingen

• Bezorging

Snelle levering. Top producten.

Groot assortiment. Snelle levering.