Fijn geholpen aan de telefoon!

Fijn geholpen door een medewerkster van de Verzendverpakkingenshop, ik heb nu de juiste verpakking ontvangen voor mijn producten.

• Bezorging

We bestellen hier nu al jaren en worden tevreden geholpen en denken altijd mee.

• Bezorging

Snelle levering, goed product, prima prijs. Het zou een dikke 10 zijn geweest als ik dag/tijd van aflevering in de checkout had kunnen kiezen en als de chauffeur een wat vriendelijkere man was geweest.

• Bezorging

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij erg blij mee :) Wij nemen het verbeterpunt voor wat betreft het kiezen van een aflevermoment zeker mee. Voor wat betreft de bezorging, hier zullen wij een melding van maken. Groet, Team Verzendverpakkingenshop

Sppokfacturen en gedoe met incasso

Ik had een bestelling geplaatst en gelijk betaald. Werd eerst de bestelling in de regen buiten gezet. Lekker allerlei doosjes verziekt. Blijken er een paar doosjes meer bij te zitten. Krijg ik daarna een mail dat ik zogenaamd 3 bestellingen heb ontvangen! En dan 2 op achteraf factuur zogenaamd. Ook stonden er veel meer dozen op dan ik extra had gekregen. Ik ben gaan mailen en ze zouden het ophalen. Ze zijn langs geweest en daarna krijg ik opeens een incasso buro op mijn dak! Klantenservice blijft herhalen dat zij het niet kunnen oplossen. Ze hameren op dat het mijn probleem is en blijven herhalen dat ik maar moet bewijzen dat ze dozen hebben opgehaald. Echt belachelijk. Ik ga hier nooit meer bestellen!

• Bezorging

Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen klanten altijd zo goed mogelijk te helpen als zich problemen voordoen en vinden een zorgeloze ervaring erg belangrijk. Wij vinden het erg jammer dat je onze service toch als slecht ervaren hebt. Het contact tussen ons loopt nog steeds en wij druk bezig om tot een oplossing te komen. Groet, Team Verzendverpakkingenshop

Al jaren klant, fijne service

Vooral de service van Verzendverpakkingenshop is fijn. In de jaren dat ik klant ben, is er 2x een foutje gemaakt (weinig dus) en beide keren is dat heel coulant opgelost. De service die ik heb ontvangen is meer dan ik had verwacht: ze losten een probleem op die een ander bedrijf had veroorzaakt. Slim van ze, want ik ga niet meer bestellen bij het andere bedrijf :) Ik ben een heel tevreden klant!

Eindeloos Gedoe met Foutieve Factuur

Ooit een bestelling geplaatst, vervolgens maanden achtervolgd met herinneringen over een foutieve dubbele factuur, tot en met dreigen met incasso-bureaus aan toe. Teruggemaild, gebeld, nog een keer gemaild, nog een keer gebeld. Het zou allemaal opgelost worden, maar de geautomatiseerde dreigmailtjes blijven maar komen...

Alweer een vertraging

Dit is al de derde keer dat dit gebeurt. Wij zijn compleet ontevreden. Misleidende service!

Geen bestelling ontvangen

Zonder product

• Bezorging

Goedemorgen Niyazi, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Zoals besproken vinden wij het ontzettend vervelend dat de levering van de order vertraging opgelopen heeft. De vraag staat uit bij de vervoerder wat de reden van de vertraging is en wij hopen hier spoedig een antwoord op te krijgen. Wij zijn wel blij te horen dat de zending inmiddels geleverd is. Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

Bestelling werd keurig op tijd geleverd. Aanrader!

Supersnelle levering

Supersnelle levering en mooi product

Top producten en snel Geleverd

• Bezorging

Snelle levering goede Ede kwaliteit teit

Eenvoudig bestelproces en een snelle levering. Prima kwaliteit.

• Bezorging

Alles is goed geregeld en goede bezorging

Prima, snelle levering!

De levering is echt snel bij ons thuis bezorgd! Het enige nadeel vind ik dat je voor minimaal 50 euro aan spullen moet kopen. Dat zorgt ervoor dat ik voor een kleine bestelling toch bij een concurrent zal gaan bestellen.

snelle levering, goed verpakt

Snel geleverd,duidelijke website

Spullen worden snel geleverd

Top snel geleverd netjes in gepakt

Op & TOP

Op & TOP

OK maar …….

Snel geleverd en goede website. Jammer dat men een minimum ordergrootte van€50 hanteerde. Zat er net onder en toen maar een stift bij besteld. Deze kwam in een aparte relatief grote doos. Zonde voor het milieu.

• Bezorging

Op tijd geleverd en tevreden.

goede kwaliteit en service

had alleen niet verwacht dat 1 doos, 1 flinke pakket met dozen zou zijn.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

• Bezorging

Altijd snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit materiaal.

Dozen deels beschadigd geleverd

Levering was op tijd en productprijs oke. Alleen jammer dat sommige dozen beschadigd zijn door de manier van verpakken of het gebrek daaraan. Het eerste wat mijn klanten zien als ze mijn handgemaakte producten binnen krijgen is de verpakking. Die moet er enigszins aantrekkelijk uitzien.

• Bezorging

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben contact met u opgenomen na ontvangst van deze review om met u tot een passende oplossing te komen en hebben u een nieuw pak dozen toegestuurd. Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

snelle levering, goede prijs

De kwaliteit van de bestelde dozen is prima, er wordt snel geleverd.

Efficient

Some items were not send in the first delivery, but after a call, the problem was solved. The customer service team was very helpful and friendly

Over Verzendverpakkingenshop.nl

Wij zijn dé webshop voor jouw webwinkel. Bij ons vind je totaaloplossingen op het gebied van verpakkingen, disposables, transportoplossingen en hygiëneproducten. Met onze producten kun jij zorgeloos je bedrijf runnen.