Top levering

Binnen 1 dag geleverd, was echt top.

• Bezorging

Goede prijs en snel verzonden

Goede prijs, goede service

200 euro voor een paar dozen. Nooit aangekomen

ik heb mijn bestelling die ik bijna twee weken heb gemaakt niet binnen gekregen. Dankzij verzendpakkingenshop heb ik mensen die boos op mij nu zijn door de vertraging.

• Klantenservice N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.

• Klantenservice N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

goede services, maar niet duurzaam in het verzenden erg groots verpakt

enveloppen besteld, snelle levering en goede service maar deze waren in een doos verpakt die voor driekwart leeg was. Niet duurzaam om zoveel verpakking meteen bij et uitpakken weg te moeten gooien

Nog niks ontvangen

Nu word ik wel ongerust... Ik heb nog niks ontvangen en vooruit betaald. Help...

Prima prijs kwaliteit verhouding en assortiment

Prima prijs kwaliteit verhouding en assortiment

• Bezorging

Goede klantenservice omdat post nl het weer even liet af weten. Goed en snel geholpen en prima producten

Vriendelijk, op tijd

Met de juiste bestelling kwam n vriendelijke bezorger op tijd afleveren. Wat wil je nog meer!

• Bezorging

Was goed, nu niet meer helaas...

Als vaste klant heb ik de afgelopen 5+ jaren altijd tot tevredenheid zaken gedaan met verzendverpakkingenshop.nl / Bunzl. Goede kwaliteit producten voor een nette prijs en snel in huis. Echter gaat het de afgelopen maanden absoluut niet goed, bestellingen zijn niet compleet of juist met extra niet bestelde producten. Na telefonisch contact werden dit soort manco's snel en goed opgelost, tegenwoordig duurt het lang voor je een creditnota krijgt, als je die al krijgt. Communicatie is erg slecht, doorverbonden worden met 3 a 4 medewerkers lijkt normaal en dan nog steeds zonder oplossing. "Mag ik je hierover terugbellen?" is de standaard conclusie, inmiddels weet ik dat ze je dan nooit weer terugbellen. Hierdoor blijven facturen openstaan en ontvang ik gelijk aanmaningen. Ze laten overigens wel verkopers bellen die je een slechte aanbieding doen voor printpapier, een product dat ik in al die jaren nog nooit bij dit bedrijf gekocht heb... Door de nieuwe kortingstructuur kreeg ik opeens minder korting, dit terwijl de eerdere korting voor onbepaalde tijd afgesproken was. Ook hebben ze opeens kosten voor het niet halen van een minimaal orderbedrag aan mijn facturen toegevoegd, dit terwijl het minimale bedrag nooit gecommuniceerd is. Ik betaal de extra 7,95 ex btw dan ook niet en wacht met smart de (niet zo vriendelijke) aanmaning weer af. Ook per chat en email krijg je nooit een duidelijke reactie op je vragen omtrent bovenstaande punten. Het lijkt wel alsof de klantjes van verzendverpakkingenshop niet serieus genomen worden door het personeel van Bunzl. Jammer dat het zo moet. Als het niet snel beter gaat worden dan zal ik een andere dozenhandelaar moeten zoeken, genoeg keuze gelukkig.

• Bezorging

Snelle levering; goede service.

Zeer slecht

Levertijd van 1-3 werkdagen is 5 werkdagen, foto komt niet overeen met het product en blijkt dat je een deel van het product apart moet bestellen, hierdoor viel het product ongeveer 1.75 x zo duur uit. Contact gehad met klantenservice. Hier zou een terugkoppeling over komen die ik niet gekregen heb.

• Bezorging

Vlot en snel, en goed materiaal

• Bezorging

Goed spul, goede prijs. Alleen hinderlijk dat je voor de levering al twee e-mails krijgt om je beoordeling in te vullen.

Really good

Very food price for the service and the weight of the packaging

Super levering

Snelle levering, prima product.

• Bezorging

hele correcte en snelle service, heel blij met de aangekochte producten

Zelfs mijn klanten zijn blij met mijn nieuwe (veel milieuvriendelijkere) verpakkingen.

• Bezorging

Snel geleverd. De doos was wel helemaal open toen hij aan kwam maar er was gelukkig niets uit. Misschien iets steviger verpakken. Verder prima, dozen zijn van goede kwaliteit.

Goede ervaringen

Al jaren goede ervaringen. Helaas gaat de prijsstijging erg snel, ondanks dat 5 sterren.

Op tijd geleverd, prima service

Uitstekend, voorraad goed

Snel en netjes

Levering uitstekend, snel geleverd en volledig

Prima maar niet perfect

Na bestelling geen idee van de status. Maar een mail gestuurd die dan wel keurig beantwoord wordt en bestelling volgt dan spoedig. Het lijkt erop alsof het een heel groot bedrijf is dat een 'kleine webshop' erbij is gaan doen en daar (nog) niet op ingericht zijn. Bestelde artikelen wel topkwaliteit!

Onjuiste levering

Geen goede klantenservice & onjuiste levering

top snelle levering

top site snele levering makkelijk in gebruik

Niet bereikbaar

Verkeerde bestelling geleverd. Ze zijn niet per telefoon bereikbaar en iet via de mail! Waardeloos