Netjes en snel verzonden

Netjes en snel verzonden

• Bezorging

Service bewust bedrijf :-)

Makkelijk bestellen

Alles OK. Een misser mbt tot opvulmateriaal had misschien voorkomen kunnen worden

• Bezorging

Goede producten en snelle levering

Kwam deze site tegen met een ruim aanbod aan verzendartikelen. Toen een keetje besteld en eigenlijk voor de producten die ik nodig heb blijven bestellen.

• Bezorging

Nemen de aangeleverde info niet over

Bedrijfsnaam staat niet op het post.nl label als ik track and trace bekijk. Het magento systeem nam de kvk gegevens over. 5d en 5f. Was met de hand niet meer aan te passen. Was wel mogelijk bij wijzigen van afleveradres, maar dan verviel de betaaloptie betalen op rekening . Dus hebben we gebeld dat alleen 5f relevant was. Zou aangepast worden. Niet dus. Automatisering is allemaal leuk, maar het moet wel na behoren functioneren. En telefoontje is helaas voor nop geweest.

• Bezorging N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat ondanks uw contact met ons de bestelling niet naar wens is bezorgd. Wij hebben direct contact opgenomen met PostNL en PostNL komt binnen 48 uur de zending bezorgen op het juiste adres. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

ok

goed en snel geholpen

• Bezorging

Duidelijke website en snelle levering

Op zoek naar verpakkingen vond ik snel de gewenste producten. Daarna snelle en prettige levering

• Bezorging

Uitstekende webwinkel. Alles goed overzichtelijk en makkelijk het product te vinden. Telefonisch altijd goed contact en uitstekend en vriendelijk geholpen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prima partner

Goede artikelen en goede service

• Bezorging

Snel geleverd. Duidelijke site.

Snel geleverd in deze tijd. Heel prettig. Nog geen contact met ze gehad maar dat zit denk ik wel goed. Kwalitatief goede verpakkingen tegen een goeie prijs.

Mooi

Netjes geleverd

• Bezorging

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zéér slechte update

Het is nu dinsdagmiddag.. Er werd donderdags bij de bestelling gemaild dat ik het pakket op maandag tussen 9.00 en 21.00 uur zou ontvangen, ik ben speciaal de hele dag thuisgebleven maar tevergeefs. Dinsdagmiddag kreeg ik een mail dat het woensdag bezorgd zal gaan worden, dat is nog maar afwachten dus. Het zou professioneel zijn als ze beter zouden updaten zodat ik niet een hele dag thuis had hoeven blijven, we hebben het al druk genoeg niet? Ik koop hier in ieder geval nooit meer.

• Bezorging

Goedemiddag, Bedankt voor de review. Zoals besproken is de zending tijdig bij ons weggegaan alleen is deze zoekgeraakt bij de vervoerder. Wij krijgen hier helaas geen melding van vandaar dat wij u hierover niet konden informeren (deze informatie is beschikbaar middels de track en code) Gelukkig zijn wij in overleg tot een oplossing gekomen en hebben de order voor u gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

Word altijd netjes geholpen als ik er niet aan uit kom

Duidelijke omschrijving. Prima dozen. Snel geleverd

• Bezorging

Jullie waren de goedkoopste die ik op het moment kon vinden

Altijd uitstekend

Hadden perongeluk A3 papier i.p.v. A4 besteld maar goed opgelost. Netjes opgehaald en gecrediteerd. Groetjes. Vlechtservice. nl

Tevereden over bestelling

biodegradable vulmateriaal en pakketdozen besteld. Goede kwaliteit en snelle levering.

• Bezorging

snelle levering en goede service

Ik kreeg mijn pakket snel binnen. Bij het openen bleek dat er een artikel was vergeten te leveren. Na het sturen van een mail had ik snel reactie terug en werd het artikel een dag later kosteloos bezorgd.

Goed en Snel

Dozen besteld voor mijn webshop, dozen kwamen snel binnen en waren van goed kwaliteit.

• Bezorging

niet verzonden op juiste dag

Dozen besteld, je kunt dan aangeven op welke dag je de levering wilt krijgen...echter dit wordt dan niet zo uitgevoerd helaas. Verder wel tevreden met de dozen zelf.

Onprofessionele bedrijfsvoering

Door een niet-logische user-interface uiteindelijk toch gevonden wat ik wilde bestellen. Vervolgens komt er een verwarrende factuur in mijn mailbox, en wordt het pakket, wat niet goed dichtgeplakt was, op de stoep achtergelaten door de bezorger. Bij normale pakketten heb ik een mesje nodig om deze open te maken. Dit pakket was bij aankomst al open. De klantenservice gaf aan dat ze dit gingen opnemen met het hoofd magazijn en bij PostNL. Ik vraag me af wat ik hier mee op schiet. Het kwaad is algeschied. Vwb prijs/kwaliteit: Er zijn goedkopere alternatieven te vinden voor dezelfde producten.

• Bezorging

Goedemiddag Richard, Bedankt voor je review! Wat jammer dat je de samenwerking met ons als onprofessioneel hebt ervaren. Ik zie dat er contact is geweest met mijn collega Tom en hij heeft de vragen mbt de factuur en de levering beantwoord en hier de nodige acties voor uitgezet. Bedankt voor de input die wij kunnen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

Het was even zoeken op internet om goedkope en goede verpakkingen te zoeken en ook om niet een hele grote hoeveelheid in huis te hebben

matig

Artikelen waren onvolledig en deels beschadigd aangeleverd. Daarna wel snel opgelost.

Goed!

Over Verzendverpakkingenshop.nl

Wij zijn dé webshop voor jouw webwinkel. Bij ons vind je totaaloplossingen op het gebied van verpakkingen, disposables, transportoplossingen en hygiëneproducten. Met onze producten kun jij zorgeloos je bedrijf runnen.