Niet bereikbaar

Verkeerde bestelling geleverd. Ze zijn niet per telefoon bereikbaar en iet via de mail! Waardeloos

• Bezorging

Zeer snelle levering - Goede service - Goede communicatie - Alles op voorraad - Top!

Het was mijn eerste keer dat ik bij de Verzendverpakkingenshop.nl heb besteld. Heb deze webwinkel per toeval ontdekt en zal hier zeker blijven bestellen. Terwijl bij mijn vaste groothandel helemaal niets op voorraad was van de verpakkingen die ik nodig had, was hier alles op voorraad! Daarnaast was de communicatie met verkoopafdeling zowel telefonisch als per mail heel erg goed. Levering was ook heel vlot. Ik zal deze webwinkel zeker iedereen aanraden. Dank jullie wel en Lisa in bijzonder!

Snelle levering, goed produkt

De volgende dag al geleverd. Erg prettig!

• Bezorging

goede oplossing netjes te woord gestaan.

dozen werden door post nl mee terug genomen i.v.m beschadiging. dit werd na een telefoontje meteen opgelost door een vervangend exemplaar brievenbusdoos die de zelfde dag naar ons toe wordt gestuurd.

klasse

klasse

• Bezorging

helft van de bestelling niet op voorraad en dat werd niet aangegeven

DE helft van mijn bestelling was niet aanwezig en daar kwam ik pas achter toen ik dus de andere helft binnen kreeg. Direct gebeld waar de rest bleef en pas toen hoorde ik dat er dingen niet op voorraad waren. Toen weer een deel ontvangen, rest nog steeds niet op voorraad. Dame aan de telefoon was heel aardig, maar dat is onvoldoende reden om er nog een keer te kopen.

• Bezorging

Belachelijk slecht verpakt voor een verpakkingsleverancier

De doos om ons pakket was wel 3x te groot, volledig geschuurd en verschillende artikelen hadden geleden door de manier van verpakken.

• Bezorging

Levering week te laat. Zou teruggebeld worden, maar ben niet teruggebeld.

Levering week te laat. Zou teruggebeld worden, maar ben niet teruggebeld.

• Klantenservice
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Bezorging

Beste Willem, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het vervelend om te horen dat er niet is teruggebeld, waarvoor onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben naar aanleiding van deze review direct even contact met je opgenomen betreffende de bestelling. Inmiddels is alles bezorgd. Voor het ongemak sturen wij je nog even een mail met een korting voor een volgende bestelling. Mochten er nog vragen zijn stel ze dag gerust. Met vriendelijke groet, Team Verzendverpakkingenshop.nl

Het kan beter

Geen email met traceercode ontvangen ook niet in de spambox, wel een email waarin stond dat de status van de order ook in de account is te volgen maar dit is nergens te vinden. Een enorm grote doos ontvangen met weinig inhoud en geen opvul materiaal. Klantenservice was goed bereikbaar en werd vriendelijk geholpen. Prijs is goed, product is goed en voor herhaling vatbaar

Netjes het probleem opgelost

Verkeerde levering bezorgd maar direct netjes opgelost! Vriendelijke dame aan de lijn gehad .

Prima club!

Ze waren in eerste instantie lastig / niet telefonisch bereikbaar, maar later werd ik vriendelijk geholpen door iemand van de binnendienst. Goeie prijzen en snelle levering. Prima!

• Bezorging

Makkelijk bestellen en goede levering

Website is prima te gebruiken, duidelijk en snel te bestellen. Aflevering is ook keurig in grote overdozen. Alleen jammer dat ik 30 minuten later belde of er nog een order bijgevoegd kon worden en dit niet meer kon. Nu moest ik twee maal verzendkosten betalen voor één bestelling.

• Bezorging

Top! pakket was snel binnen. Goede prijs/kwaliteit!

pakket was snel binnen. Goede prijs/kwaliteit!

• Bezorging

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering alleen jammer dat ik niet een track en trace code kreeg. Maar dat kan ook een storing in het systeem zijn geweest. Want ze hebben wel netjes mijn mail beantwoord en daarbij het track en trace nummer nog gegeven. Ik ga hier zeker weer mijn verzenddozen bestellen als mijn order op is.

goede en snelle levering

goede en snelle levering.

• Bezorging

Prima duidelijke site en snellecorrecte levreing.

zoals beloofd

Goed verpakt en op tijd geleverd, top.

Goed en snel verzonden

Zeer snel geleverd

• Bezorging

Redelijk snel geleverd, goed kwaliteit

De dozen zijn makkelijk in elkaar te zetten, zijn stevig en redelijk snel geleverd, ik ben tevreden

Perfect niet duur en goede kwaliteit

Perfect niet duur en goede kwaliteit

Goed en snelle levering

Correcte en snelle levering. Deugdelijk verpakt.

prima prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snel

• Bezorging

Ik vind het een top bedrijf, goedkoop en ze leveren ontzettend snel

mooie kwaliteit

mooie kwaliteit