oke

Bijzonder slechte klantenservice afdeling

Medewerker is niet bereid om een factuur op de juiste naam op te stellen

• Bezorging

Goedemiddag Bart, Bedankt voor je review! Zoals door mijn collega gemeld kunnen wij facturen niet aanpassen naar bedrijven buiten de Nederlands landsgrenzen. Dit heeft te maken met het BTW die berekend dient te worden i.v.m. levering binnen Nederland. Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

echt snelle levering

Echt snelle levering en goed product.

• Bezorging

voor de zoveelste keer order niet geleverd

Ze zullen helemaal gek zijn geworden op de klantenservice. Zo vaak als ik inmiddels gebeld heb. Verzoeken krijgen voor beoordeling, maar leveringen niet gehad. Zodra je een pallet besteld komt het niet aan. Standaard word door PostNL cargo verzonden, en deze stellen levering constant uit. Het hele verhaal voor 12uur besteld volgende dag in huis is dus onzin!

• Klantenservice
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.

Heb geen slechte ervaring

top snel en correct

Snelle en keurige levering

Prima web shop. Snelle en keurige levering. Retourneren ook prima ingeregeld.

Goede prijzen en snelle levering

Goede prijzen en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit

• Bezorging

Snel gelverd, maar niet optimaal verpakt.Daardoor een kleine beschadiging aan een aantal dozen. Niet onbruikbaar, maar toch.

Snelle perfecte levering

Alles compleet en snel geleverd

Snelle levering, goed product

Exact geleverd gekregen wat ik verwacht had. Alleen bezorger deed er wat langer over ivm grootte van het pakket.

Komt afspraken niet na

Bedrijf komt zijn afspraken niet na, bestellen is onhandig, kan geen KVK invullen, Voor 12 uur besteld en word pas 2 dagen later bezorgd..

• Bezorging

Beste Martijn, Bedankt voor uw reactie! Vanochtend hebben wij al kort contact gehad omtrent de levering van jou zending, deze word vandaag nog aangeboden door PostNL. Wij vinden het vervelend dat het bestelproces en leverproces niet optimaal is gegaan. Wij gaan onze ICT-Afdeling hier extra naar laten kijken en PostNL aanspreken op de vertragingsdag. Onze excuses voor de vertraging, Met vriendelijke groet, Team verzendverpakkingenshop

Snel goedkoop en kwaliteit ruim voldoende

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en heel snel geleverd. Alles netjes verpakt.

• Bezorging

Slechte levering en veel onduidelijkheid

De factuur heb ik al 3 dagen binnen maar de levering nog steeds niet. Bij post nl wordt de levering eerst uitgesteld en dan is het adres opeens onjuist, terwijl andere leveringen wel gewoon binnen komen.

• Bezorging

Goedemiddag Tim, Bedankt voor jou reactie en beoordeling. Vanmiddag hebben wij al contact gezocht met jou om de levering via onze vervoerder PostNL zo spoedig mogelijk te laten plaatsvinden. PostNL heeft gemeld dat de chauffeur helaas het adres niet kon vinden en om deze reden de zending op de verkeerde manier afgemeld. PostNL heeft op verzoek van ons contact met jullie opgenomen en levering in samenspraak met jou voor morgen ingepland. Wij hopen hiermee het probleem passend en snel opgelost te hebben. Groet, Team verzendverpakkingenshop

Snelle levering ook bij kleine aantallen

Bij deze bedrijf is het ook mogelijk kleine aantallen verpakkingen te bestellen. Dat is voor mij een groot voordeel i.v.m. de ruimte die ik voor mijn webshop heb.

Aantrekkelijk prijzen, snelle levering

Ruim assortiment aan dozen en griepzakken tegen aantrekkelijke prijzen.

Fijne klantenservice

Ik ben goed geholpen bij de klantenservice. Toch geef ik 3,5 sterren omdat er geen track en tracé is van wanneer je bestelling kan verwachten. Nu weet ik dus niet of mijn bestelling op tijd zal zijn

• Bezorging

Makkelijke en duidelijke website. Snel verstuurd en schappelijke prijzen. Uit het assortiment dozen heb ik 3 maten besteld en alles is prima aangekomen.

Top service. Eerlijke prijzen

• Bezorging

Goede producten, prima prijzen en snel geleverd.

Ik bestel regelmatig brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen en dat is altijd naar wens. Nette prijzen en altijd snel geleverd. Heel tevreden!

Snel ontvangen!

Snle geleverd en goede producten. Helemaal tevreden

• Bezorging

Goed contact en snelle levering

Over Verzendverpakkingenshop.nl

Wij zijn dé webshop voor jouw webwinkel. Bij ons vind je totaaloplossingen op het gebied van verpakkingen, disposables, transportoplossingen en hygiëneproducten. Met onze producten kun jij zorgeloos je bedrijf runnen.