Fijn bedrijf

• Bezorging

Goede service en snelle levering

Ik was opzoek naar goeie kartonnen enveloppen en kwam uiteindelijk op de site van verzendverpakkingenshop terecht. Dit is een uitstekende keus gebleken.

• Bezorging

Goed product, slechte communicatie.

Deelleveringen zonder notificaties. Onnodige (deel) facturen die onnodig verwarrend werken. Online systeem dat soms niet correct de kortingen verrekend.

• Bezorging

Snel geleverd, fijne klantenservice en goede producten

Erg tevreden over verzendverpakkingenshop

erg goed

xx

Goed!

Super customer service

Makkelijk bereikbaar en eerlijk en behulpzaam personeel.

• Bezorging

Goede service en snelle levering, maar de kwaliteit van de producten die ik dit keer besteld heb valt tegen. Jammer.

• Bezorging

Hele mooie en sterke postdozen!

Fijne ervaring

• Bezorging

juiste artikelen zeer snel ontvangen

overzichtelijke site. Wel behoorlijk aantal bestellen vanwege minimum bestel bedrag. Snel geleverd.

• Bezorging

Goede prijs en snelle levering

Overzichtelijke website en een goede prijs voor verzenddozen en toebehoren. Mijn eerste bestelling voor de webshop geplaatst. Ik ben meer dan tevreden. Op rekening bestellen voor zakelijke klanten zou het nog beter maken.

• Bezorging

Goedemorgen Paul, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling! Wanneer u uw KVK-nummer bij uw factuuradres ingevuld heeft en het afleveradres gelijk is aan het adres dat bij KVK bekend is, dan kunt u bij ons ook op factuur bestellen.

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Bezorging

Goede producten, vlotte afhandeling en prima klantenservice.

Het product aanbod is voldoende. De kwaliteit van de doosjes kan iets beter, maar de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. De klantenservice is ook prima en vragen via de mail worden redelijk snel beantwoord. De bezorging is ook altijd erg vlot en zelfs de bedrukte doosjes zijn deze keer binnen een week bezorgd, dus dat is top! Alleen mis ik wel de e-mail wanneer het verzonden is. De levering van bedrukte doosjes komt nu altijd als een verassing en de transporteur loopt zo het risico dat hij voor een dichte deur staat.

• Bezorging

Snelle en correcte levering!

• Bezorging

Prima verpakkingen maar niet goed verpakt

Voor een verpakkingenspecialist verwacht je toch dat het perfect verpakt is. De bestelling was in gigantische dozen met Postnl verstuurd. Een paar stukken waren daardoor helaas wat beschadigd. Verder prima.

Wat een service! Echt top

Ontzettend vriendelijk en klantgericht. De verpakkingen die ik had besteld waren uiteindelijk niet geschikt voor hetgeen ik wilde verzenden. Ze denken met je mee en komen met oplossingen. Ze hebben de dozen terug genomen en andere verpakkingen verzonden. Wat fijn om zo geholpen te worden. Een en al lof voor deze organisatie. En de verpakkingen zijn van super kwaliteit. Zeer tevreden.

Producten en aflevering Top - afrekening voor verbetering vatbaar

Producten zijn top, toen de bestelling 1maal geplaatst was ging dat soepel, maar,... - Er zat/zit een bug in de nieuwe website: het is niet mogelijk om een verschillend factuur en afleveradres in te voeren. - Vind het onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om op factuur te kopen indien factuur en aflever adres verschillend is. - Rekende mijn winkelmandje af per creditcard - ontving een " kort-af" gestelde automatisch aangemaakte aanmaning voor 1 of ander onduidelijk tientje dat nog betaald moest worden - hoe zo als je al afgerekend hebt ?? - op de e-mail met mijn vraag hierover werd niet gereageerd ofwel: er valt nog wel het een en ander te verbeteren Bunzl !!!!! Groeten Roel Orsel - Zero Carb Company

• Bezorging

Goedemorgen Roel, Bedankt voor uw review en fijn om te vernemen dat u blij bent met de geleverde artikelen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u over de rest niet tevreden bent dus mijn excuses hiervoor. De reden dat er bij betaling op factuur niet gekozen kan worden voor een ander afleveradres is om fraude te kunnen voorkomen. Zo kan iemand niet zomaar een bestelling plaatsen en de rekening naar een ander bedrijf laten sturen. Wat betreft de aanmaning, deze worden inderdaad automatisch door het systeem gegenereerd wanneer er in het systeem een bedrag open staat. Er was bij uw order een verschil geconstateerd omdat een prijs in de webshop niet goed stond. Hier kunt u uiteraard niets aan doen dus dit verschil hoeft u uiteraard ook niet aan ons te voldoen! Mijn excuses dat er niet op uw mail gereageerd is, mijn collega heeft wel een credit ingezet voor het openstaande bedrag! Hopende u nogmaals bij onze webshop te mogen verwelkomen om u een betere ervaring mee te kunnen geven! Nog een fijne dag gewenst voor nu.

Goede service, prijs/kwaliteit en snelle levering

• Bezorging

Eenvoudig besteld en netjes thuisbezorgd.

• Bezorging

groot aanbod en makkelijk online bestellen

bij mijn eerste online bestelling ging er wat mis en kwam de bestelling niet verder dan de eerste stap. Ik heb gebeld, kreeg een vriendelijke medewerkster aan de telefoon en die heeft het probleem keurig opgelost en had ik de bestelling toch nog op tijd thuis.

• Bezorging

Snelle levering en de producten zijn precies zoals op de site.,

Super snelle levering

Overzichtelijke website en snel geleverd

Snel verzonden

Snel verzonden

• Bezorging

Goede prijzen, snelle en vriendelijke service

Delta 2 6825 MR Arnhem

+31 (0)26 3843838

Over Verzendverpakkingenshop.nl

Wij zijn dé webshop voor jouw webwinkel. Bij ons vind je totaaloplossingen op het gebied van verpakkingen, disposables, transportoplossingen en hygiëneproducten. Met onze producten kun jij zorgeloos je bedrijf runnen.