Waardeloze service en beloven veel, maar komen niet na!

Product stond op voorraad leverbaar, duurde uiteindelijk 2 weken voordat we het in huis hadden. Erg leuk voor een kind dat jarig is...! Bellen met klantenservice en die gaf de schuld weer aan bezorgdienst en bezorgdienst weer terug aan de verkopende partij. Al met al waardeloos!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een tafeltennistafel. Deze is ook snel geleverd en we spelen er al met veel plezier mee.

Goede service!

Bedankt voor de goede service en snelle levering!. Fijn dat we vanaf het begin van ons toernooi de tafel hadden staan.

Snelle en goede service!

Erg blij met de snelle reacties op mijn vele vragen rondom het verzenden van een sjoelbak naar Amerika! De sjoelbak is supersnel en goed aangekomen en we zijn heel erg tevreden met de service!

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Sehr gutes Produkt, unkomplizierter Kauf über Landesgrenzen hinweg, perfekt

2 sterren: slechter dan verwacht

Er wordt al om een beoordeling gevraagd terwijl ik de goederen nog steeds niet ontvangen heb. Wel meer als een week geleden de rekening graag binnen 14 dagen betalen er is dus al een week voorbij van de retour zenden mogelijkheid.Ik beveel op dit moment het bedrijf nog niet aan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Retour werd goed opgepakt en we kregen de jus stel maat binnen twee dagen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, snel antwoord op mail

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer netjes en snel geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

logical and clear net-store pages

Suggestions

On web pages the product was promised to be sent within 1 to 5 workdays. Also in email the customer service promised the product to be shipped immediately after the invoice has been paid. A week after the payment we received information that the product in now in production and will be shipped in 2 to 3 weeks. The delivery date remains to be seen.

• Would you recommend us? No

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

producten zijn van goede kwaliteit

levering duurt erg lang, klant wordt niet of onjuist geïnformeerd. en producten worden in meerdere pakketten verzonden wat zonde is van het milieu. bij bellen waar het product blijft wordt belooft terug te bellen en mailen wat niet gebeurd. in het daaropvolgende gesprek waarom niet gemaild wordt beloofd men vrijdag te leveren wat dan op de daaropvolgende maandag daadwerkelijk gebeurd. een aanfluiting op alle vlakken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Al vaker besteld en prima bedrijf dat het steeds beter gaat doen. Mocht er iets fout gaan dan lossen ze dit altijd prima op.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Flexibel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar, komen afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 Sterne: schlechter als erwartet

Schnelle Lieferung.

Verbesserungspunkte

Leider wurde das falsch Modell in der falschen Farbe geliefert. Meine E-Mail mit der Beschwerde wurde nach einigen Tagen endlich beantwortet. Letztlich wurde uns ein kleiner Rabatt auf den Kaufpreis gewährt, der in etwa die Preisdifferenz zu einem deutschen Onlineshop abbildete, hätten wir das letztlich gelieferte Modell (statt des gewünschten) in Deutschland gekauft. Nicht perfekt, aber zumindest der Versuch, Probleme pragmatisch zu lösen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Pluspunten

Duidelijke website Scherpe prijs Snelle levering

Bij contact over het aflevermoment ook de mogelijkheid voor telefonisch contact geven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klacht goed opgepakt, balletjes werden steeds maar niet geleverd.

Andere leverancier zoeken, na vele telefoontjes eindelijk de balletjes bezorgd maar kleur wit ipv zoals besteld oranje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en duidelijk website

Echt binnen de 1 tot 5 werkdagen bezorgen. Bij mij product duurde t langer. Namelijk 6 werkdagen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede informatie, snelle levering

geen factuur gestuurd, ook niet na een mail

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Die zijn er op dit moment totaal niet. Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????

die zijn er genoeg blijkbaar. Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is

Over 20frogs.com

Filter op Taal