Totaal geen communicatie!

18 april bij 20frogs een biljart besteld. Artikel was volgens website op voorraad... echter... helaas ... tot heden geen biljart gezien. Geen telefonische bereikbaarheid, geen antwoord op mijn emails... heel vervelend dus! Kunnen we op deze manier nog antwoord verwachten? Of het biljart? Anders geld terug? Voor toekomstige bestellers.. op deze manier... niet aan beginnen!

Nog steeds aan het wachten

Sinds december een bestelling geplaatst. Na twee mailtjes dat artikel niet meer leverbaar was een alternatief uitgezocht wat ze snel gingen leveren. Een week later weer dezelfde vraag.....weer geantwoord. Nu weer twee weken later nog steeds is niet geleverd. Mail van donderdag niet geantwoord, telefonisch niet bereikbaar.....slecht!

Heel slecht

Woezel en pip fiets besteld voor mijn dochter haar 3e verjaardag. Ze kreeg een mooie woezel en pip fietsbel en helm van opa en oma. Volgens jullie site waren er nog 5 op voorraad, maar helaas je raad het al. Na 5 dagen krijg je bericht dat hij er niet meer is. Bedankt voor de grote teleurstelling.

Even gebeld of de voorraad klopte. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en dit was inderdaad zo. Op basis daarvan besteld en binnen een paar dagen de bestelling in huis.

Op de site vermelde voorraad 56 sjoelbakken, resultaat na bestelling geen voorrraad.

Betaald voor een product waar van me wist dat ze niet konden leveren. Ook nu staat er dat er 1 op voorraad is.

Beste Willem, helaas hebben we een technische storing gehad m.b.t. het bijwerken van de voorraad. Daarnaast hadden we te maken met de Covid19 crises waardoor producten slecht leverbaar waren. Uiteraard hebben we dit proces nu verbeterd. Teams 20frogs.com

Website belooft, maar praktijk is anders

De website gaf een levertijd aan van 3 dagen, maar dat bleek in de praktijk allemaal wat langer te duren........... Men heeft aanpassing van de website beloofd en je moet iedereen een tweede kans geven, dus

Beste Sjaak, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de verkeerde leverinformatie. De voetbaldoelen bleken niet meer op voorraad te zijn en de fabrikant was in de zomer 3 weken gesloten. Heel vervelend allemaal. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Ter zijde, we hebben onlangs ons systeem vervangen waardoor we nu ook de levertijden beter (kunnen) aangeven vriendelijke groet, Team 20Frogs.com

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk personeel. De schommel was binnen 1 dag netjes afgeleverd. Bedankt!

Waardeloze service en beloven veel, maar komen niet na!

Product stond op voorraad leverbaar, duurde uiteindelijk 2 weken voordat we het in huis hadden. Erg leuk voor een kind dat jarig is...! Bellen met klantenservice en die gaf de schuld weer aan bezorgdienst en bezorgdienst weer terug aan de verkopende partij. Al met al waardeloos!!

Beste Peter, We zijn helaas afhankelijk van de bezorgdiensten en een enkele keer gaat dit mis. In dit geval kan ik niet meer achterhalen waar de fout ligt. We hebben het iig proberen zo netjes mogelijk voor u op te lossen. Onze excuses voor de gang van zaken. Helaas kunnen we dit niet meer terugdraaien. Wat we wel gedaan hebben is ons systeem vernieuwd incl. beter voorraad en levertijd informatie. We zien u graag eens terug zodat we kunnen laten zien dat we dat het in de meeste gevallen wel goed gaat. Team 20frogs

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een tafeltennistafel. Deze is ook snel geleverd en we spelen er al met veel plezier mee.

Goede service!

Bedankt voor de goede service en snelle levering!. Fijn dat we vanaf het begin van ons toernooi de tafel hadden staan.

Snelle en goede service!

Erg blij met de snelle reacties op mijn vele vragen rondom het verzenden van een sjoelbak naar Amerika! De sjoelbak is supersnel en goed aangekomen en we zijn heel erg tevreden met de service!

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

slechter dan verwacht

fine, a reasonable experience

• Would you recommend us? No

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

producten zijn van goede kwaliteit

levering duurt erg lang, klant wordt niet of onjuist geïnformeerd. en producten worden in meerdere pakketten verzonden wat zonde is van het milieu. bij bellen waar het product blijft wordt belooft terug te bellen en mailen wat niet gebeurd. in het daaropvolgende gesprek waarom niet gemaild wordt beloofd men vrijdag te leveren wat dan op de daaropvolgende maandag daadwerkelijk gebeurd. een aanfluiting op alle vlakken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service. Flexibel.

goede service, goed behandeld

schlimmer als erwartet

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Danke für dein Feedback. Können Sie angeben, was genau schief gelaufen ist? Wir haben einen Betrag als Entschädigung auf Ihr Konto überwiesen. Wir würden uns freuen, von Ihnen zu hören. Mit freundlichen Grüßen, Joris