Even gebeld of de voorraad klopte. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en dit was inderdaad zo. Op basis daarvan besteld en binnen een paar dagen de bestelling in huis.

Op de site vermelde voorraad 56 sjoelbakken, resultaat na bestelling geen voorrraad.

Betaald voor een product waar van me wist dat ze niet konden leveren. Ook nu staat er dat er 1 op voorraad is.

Beste Willem, helaas hebben we een technische storing gehad m.b.t. het bijwerken van de voorraad. Daarnaast hadden we te maken met de Covid19 crises waardoor producten slecht leverbaar waren. Uiteraard hebben we dit proces nu verbeterd. Teams 20frogs.com

Website belooft, maar praktijk is anders

De website gaf een levertijd aan van 3 dagen, maar dat bleek in de praktijk allemaal wat langer te duren........... Men heeft aanpassing van de website beloofd en je moet iedereen een tweede kans geven, dus

Beste Sjaak, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de verkeerde leverinformatie. De voetbaldoelen bleken niet meer op voorraad te zijn en de fabrikant was in de zomer 3 weken gesloten. Heel vervelend allemaal. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Ter zijde, we hebben onlangs ons systeem vervangen waardoor we nu ook de levertijden beter (kunnen) aangeven vriendelijke groet, Team 20Frogs.com

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk personeel. De schommel was binnen 1 dag netjes afgeleverd. Bedankt!

Waardeloze service en beloven veel, maar komen niet na!

Product stond op voorraad leverbaar, duurde uiteindelijk 2 weken voordat we het in huis hadden. Erg leuk voor een kind dat jarig is...! Bellen met klantenservice en die gaf de schuld weer aan bezorgdienst en bezorgdienst weer terug aan de verkopende partij. Al met al waardeloos!!

Beste Peter, We zijn helaas afhankelijk van de bezorgdiensten en een enkele keer gaat dit mis. In dit geval kan ik niet meer achterhalen waar de fout ligt. We hebben het iig proberen zo netjes mogelijk voor u op te lossen. Onze excuses voor de gang van zaken. Helaas kunnen we dit niet meer terugdraaien. Wat we wel gedaan hebben is ons systeem vernieuwd incl. beter voorraad en levertijd informatie. We zien u graag eens terug zodat we kunnen laten zien dat we dat het in de meeste gevallen wel goed gaat. Team 20frogs

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een tafeltennistafel. Deze is ook snel geleverd en we spelen er al met veel plezier mee.

Goede service!

Bedankt voor de goede service en snelle levering!. Fijn dat we vanaf het begin van ons toernooi de tafel hadden staan.

Snelle en goede service!

Erg blij met de snelle reacties op mijn vele vragen rondom het verzenden van een sjoelbak naar Amerika! De sjoelbak is supersnel en goed aangekomen en we zijn heel erg tevreden met de service!

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Sehr gutes Produkt, unkomplizierter Kauf über Landesgrenzen hinweg, perfekt

2 sterren: slechter dan verwacht

Er wordt al om een beoordeling gevraagd terwijl ik de goederen nog steeds niet ontvangen heb. Wel meer als een week geleden de rekening graag binnen 14 dagen betalen er is dus al een week voorbij van de retour zenden mogelijkheid.Ik beveel op dit moment het bedrijf nog niet aan.

Pluspunten

Retour werd goed opgepakt en we kregen de jus stel maat binnen twee dagen

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering, snel antwoord op mail

geen

Pluspunten

Zeer netjes en snel geholpen

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

logical and clear net-store pages

Suggestions

On web pages the product was promised to be sent within 1 to 5 workdays. Also in email the customer service promised the product to be shipped immediately after the invoice has been paid. A week after the payment we received information that the product in now in production and will be shipped in 2 to 3 weeks. The delivery date remains to be seen.

• Would you recommend us? No

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

producten zijn van goede kwaliteit

levering duurt erg lang, klant wordt niet of onjuist geïnformeerd. en producten worden in meerdere pakketten verzonden wat zonde is van het milieu. bij bellen waar het product blijft wordt belooft terug te bellen en mailen wat niet gebeurd. in het daaropvolgende gesprek waarom niet gemaild wordt beloofd men vrijdag te leveren wat dan op de daaropvolgende maandag daadwerkelijk gebeurd. een aanfluiting op alle vlakken.

Pluspunten

Al vaker besteld en prima bedrijf dat het steeds beter gaat doen. Mocht er iets fout gaan dan lossen ze dit altijd prima op.

Pluspunten

Snelle service. Flexibel.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar, komen afspraken na.

2 Sterne: schlechter als erwartet

Schnelle Lieferung.

Verbesserungspunkte

Leider wurde das falsch Modell in der falschen Farbe geliefert. Meine E-Mail mit der Beschwerde wurde nach einigen Tagen endlich beantwortet. Letztlich wurde uns ein kleiner Rabatt auf den Kaufpreis gewährt, der in etwa die Preisdifferenz zu einem deutschen Onlineshop abbildete, hätten wir das letztlich gelieferte Modell (statt des gewünschten) in Deutschland gekauft. Nicht perfekt, aber zumindest der Versuch, Probleme pragmatisch zu lösen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Danke für dein Feedback. Können Sie angeben, was genau schief gelaufen ist? Wir haben einen Betrag als Entschädigung auf Ihr Konto überwiesen. Wir würden uns freuen, von Ihnen zu hören. Mit freundlichen Grüßen, Joris

Pluspunten

Duidelijke website Scherpe prijs Snelle levering

Bij contact over het aflevermoment ook de mogelijkheid voor telefonisch contact geven

Pluspunten

Klacht goed opgepakt, balletjes werden steeds maar niet geleverd.

Andere leverancier zoeken, na vele telefoontjes eindelijk de balletjes bezorgd maar kleur wit ipv zoals besteld oranje.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de afhandeling van de klacht als prettig hebt ervaren. Bij een volgende keer zullen we ervoor zorgen dat het gewenste product sneller wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Team 20 Frogs