Pluspunten

Nette en duidelijk website

Echt binnen de 1 tot 5 werkdagen bezorgen. Bij mij product duurde t langer. Namelijk 6 werkdagen

Beste Jordi, Dank voor het geven van je reactie/feedback. Bij een volgende bestelling zorgen we ervoor dat we ook voldoen aan het aantal werkdagen dat we bij het betreffende product op onze website hebben vermeld. Met vriendelijk groet, Team 20Frogs

Pluspunten

goede informatie, snelle levering

geen factuur gestuurd, ook niet na een mail

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Die zijn er op dit moment totaal niet. Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????

die zijn er genoeg blijkbaar. Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is

Beste Monique, Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

Pluspunten

Wat een verrassing toen we het pak uit gepakt hadden . DIK applaus wat zijn we er blij mee . Het ziet er allemaal geweldig uit .

Verbeterpunten zou ik niet weten .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nog geen kunnen vinden. Een tafelvoetbaltafel besteld (bijna 1300 euro) en op het eerste gezicht gaat het goed, er volgen mails met bevestigingen etc. maar dan komt de mail met de verzendbevestiging, de link naar het track en trace systeem werkt niet. Gebeld, dan krijg je een telefoondienst, nee ze zijn er niet, ik noteer uw gegevens en u wordt teruggebeld. Inmiddels heb ik zelf 3 keer gebeld en en ben nog steeds niet teruggebeld waar mijn zending is. De tafel is voor een klant en moet worden bestickerd, mijn klant zeurt nu ook de oren van mn kop waar die blijft.

Alles.

Goedemiddag, Dank voor de reactie en feedback. We vinden het vervelend dat de communicatie omtrent de voetbaltafel niet goed is gegaan. Hier zullen we lering uit halen, om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Hopelijk is alles ondertussen naar wens voor jullie. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijke service

Beter aangevenop de website hoe lang leverantie duurt. Zorgen dat alles geleverd wordt. Uiteindelijk was alles goed, maar duurde lang, en kostte me extra emails en telefoontjes.

Goedemiddag, Dank voor uw reactie en feedback. Dit nemen we mee en we zullen er intern mee aan de slag gaan. We hopen dat alles naar wens is omtrent het geleverde product. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tafeltennistafel zou binnen één werkweek geleverd worden. Herhaaldelijk contact gehad met bemiddelende partij. Volgens hen was 20frogs niet bereikbaar. Uiteindelijk toegezegd dat zending binnen 3 dagen zou arriveren. Zonder bericht opnieuw niets geleverd. Zending geannuleerd en gevraagd om bevestiging van annulering. Geen bevestiging ontvangen.

Beste Myra, Bedankt voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de tafeltennistafel niet op de gewenste levertermijn is verzonden. Helaas waren wij in deze afhankelijk van de snelheid van onze leverancier. Wij nemen dit mee in ons communicatieproces, om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is de rest van de bestelling wel binnen de afgesproken levertermijn geleverd. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

Pluspunten

het bestellen van een batje ging heel mooi goede bechrijving van het rubber oke

besteld na 5 dagen nog niks, gebeld toen werd er na 5 dagen alsnog een bestelling verzonden.had ik niet gebeld dan was er niks verzonden.Goede klantenservice.

2 sterren: slechter dan verwacht

Lang moeten wachten (2 weken). Pas na 3X contact op te nemen wist ik wanneer het pakketje zou toekomen.

Beste Hendrik, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de lange wachttijd en dat je niet meteen duidelijkheid hebt gehad over de verzenddatum van het pakketje. Het is onze taak om hier in de toekomst beter mee om te gaan en betere afspraken over te maken met onze leveranciers. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een week nog niets ontvangen, ondanks diverse toezeggingen.

Beste Ybe, Dank voor je feedback. We vinden het zelf ook erg vervelend dat de spullen uiteindelijk later geleverd waren dan beloofd en afgesproken. Uiteraard willen we graag dat al onze klanten hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen. We gaan er intern mee aan de slag om dit te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geleverd wat er besteld

wilden het produkt ruilen , dat is tot op heden niet gelukt . 3 keer gebeld. Nooit teruggebeld. Er wordt gezegd de leverancier reageert niet . maar ik vind wanneer je iets verkoopt ben je ook verantwoordelijk voor een evt ruiling. tevens zaten er niet de beloofde batjes en pingpongballetjes bij.

Pluspunten

Ik had gebeld en daar hebben ze me goed geholpen

Als ze bestelling lang duurt mogen ze eens een mailtje sturen wanneer ze denken dat het er ongeveer zal zijn of als het een ander bedrijf is vragen of die ook iets willen laten weten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

vriendelijke klantenservice

product had levertijd van 1-2 dagen. na 4 dagen nog niets ontvangen, gebeld, product zou dezelfde dag (vrijdag) worden verstuurd, maar is uiteindelijk maandag pas verstuurd. Product was uiteindelijk wel naar verwachting, alleen de levertijd niet.

Goedendag, Dank voor uw reactie. Helaas zijn we soms ook afhankelijk van het proces van onze transporteurs / leveranciers. Natuurlijk is het onze taak om ervoor te zorgen dat ook die processen zo vlot mogelijk verlopen. We werken hier dagelijks aan. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

Pluspunten

Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen en kunnen dus ook niet beoordelen

Pluspunten

Product zoals besteld zou een week levertijd hebben. Werd gebeld of er een optie anders kon. Daarna was het er de volgende werkdag.

Pluspunten

Op mijn negatieve beoordeling is wel een response gekomen. Ik ben benieuwd of daar nog een vervolg aan wordt gegeven. Of ik bijvoorbeeld nog te horen krijg waarom mijn mails niet beantwoord werden en waarom het zo lang duurde voor ik mijn bestelling heb ontvangen. Op 31 mei heb ik het volgende aanvullende antwoord gekregen: Update 31-05-2018 Beste David, u wil graag weten wat we gedaan hebben met uw klacht. Na onderzoek hebben we besloten het aantal mailboxen te verminderen. Eerst hadden we voor elke webshop een apart mailadres. Dus nu hebben we geen 10 mailboxen meer 1. Daarnaast Verder zijn we aan het kijken naar helpdesksoftware waarmee we ook onze acties beter kunnen volgen. Omdat ze gereageerd hebben en ook zeggen dat iets gaan veranderen heb ik mijn cijfer in een 7 veranderd.

Duurde veel te lang. Op vragen via email( 3 keer) is nooit gereageerd. 1 keer via de chat functie contact gehad. Ze konden zien dat ik gemaild had en ik zou via de mail alsnog antwoord krijgen op mijn vragen, maar je raad het al. Nooit een keer. 27-4 besteld, 12-5 bezorgd.

Beste David, ik weet niet wat er gebeurd is en waarom dit zo mis is gegaan. Normaal gesproken worden mails dezelfde dag nog beantwoord. We gaan ons verdiepen in deze casus om ons proces te verbeteren. Want we zijn het met je eens dat dit niet kan. Dit is ook niet het gewenste serviceniveau dat we normaal gesproken leveren. Onze excuses voor de gang van zaken. Team 20FROGS --- Update 31-05-2018 Beste David, u wil graag weten wat we gedaan hebben met uw klacht. Na onderzoek hebben we besloten het aantal mailboxen te verminderen. Eerst hadden we voor elke webshop een apart mailadres. Dus nu hebben we geen 10 mailboxen meer 1. Daarnaast Verder zijn we aan het kijken naar helpdesksoftware waarmee we ook onze acties beter kunnen volgen

Pluspunten

doordat ik een product naar het buitenland wilde sturen wilde ik eerst persoonlijk contact om erachter te komen of dat mogelijk is en wat de kosten ervan zijn. Contact krijgen ging heel makkelijk en ik werd heel vriendelijk geholpen en geadviseerd.

geen

Pluspunten

Snelle levering, goed materiaal

Pluspunten

Pluspunten

- Snelle levering - Goede en snel reagerende klantenservice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Aart-Jan, neem even contact op met onze klantenservice. We kunnen nu niet zien wat er aan de hand is. Dan wordt oplossen ook erg lastig. vr.gr. Team 20frogs

Pluspunten

Geweldige service, bijzonder vriendelijke, behulpzame klantenservice!! Helemaal TOP!

Als ze op dit niveau service blijven bieden, onderscheiden zij zich van de rest!