perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de afhandeling van de klacht als prettig hebt ervaren. Bij een volgende keer zullen we ervoor zorgen dat het gewenste product sneller wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Team 20 Frogs

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Jordi, Dank voor het geven van je reactie/feedback. Bij een volgende bestelling zorgen we ervoor dat we ook voldoen aan het aantal werkdagen dat we bij het betreffende product op onze website hebben vermeld. Met vriendelijk groet, Team 20Frogs

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Monique, Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

Pluspunten

Wat een verrassing toen we het pak uit gepakt hadden . DIK applaus wat zijn we er blij mee . Het ziet er allemaal geweldig uit .

Verbeterpunten zou ik niet weten .

zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedemiddag, Dank voor de reactie en feedback. We vinden het vervelend dat de communicatie omtrent de voetbaltafel niet goed is gegaan. Hier zullen we lering uit halen, om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Hopelijk is alles ondertussen naar wens voor jullie. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

slechter dan verwacht

Goedemiddag, Dank voor uw reactie en feedback. Dit nemen we mee en we zullen er intern mee aan de slag gaan. We hopen dat alles naar wens is omtrent het geleverde product. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tafeltennistafel zou binnen één werkweek geleverd worden. Herhaaldelijk contact gehad met bemiddelende partij. Volgens hen was 20frogs niet bereikbaar. Uiteindelijk toegezegd dat zending binnen 3 dagen zou arriveren. Zonder bericht opnieuw niets geleverd. Zending geannuleerd en gevraagd om bevestiging van annulering. Geen bevestiging ontvangen.

Beste Myra, Bedankt voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de tafeltennistafel niet op de gewenste levertermijn is verzonden. Helaas waren wij in deze afhankelijk van de snelheid van onze leverancier. Wij nemen dit mee in ons communicatieproces, om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is de rest van de bestelling wel binnen de afgesproken levertermijn geleverd. Met vriendelijke groet, Team 20Frogs

slechter dan verwacht

Beste Hendrik, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de lange wachttijd en dat je niet meteen duidelijkheid hebt gehad over de verzenddatum van het pakketje. Het is onze taak om hier in de toekomst beter mee om te gaan en betere afspraken over te maken met onze leveranciers. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Ybe, Dank voor je feedback. We vinden het zelf ook erg vervelend dat de spullen uiteindelijk later geleverd waren dan beloofd en afgesproken. Uiteraard willen we graag dat al onze klanten hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen. We gaan er intern mee aan de slag om dit te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

slechter dan verwacht

Goedendag, Dank voor uw reactie. Helaas zijn we soms ook afhankelijk van het proces van onze transporteurs / leveranciers. Natuurlijk is het onze taak om ervoor te zorgen dat ook die processen zo vlot mogelijk verlopen. We werken hier dagelijks aan. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen en kunnen dus ook niet beoordelen

voldoende, een redelijke ervaring

Beste David, ik weet niet wat er gebeurd is en waarom dit zo mis is gegaan. Normaal gesproken worden mails dezelfde dag nog beantwoord. We gaan ons verdiepen in deze casus om ons proces te verbeteren. Want we zijn het met je eens dat dit niet kan. Dit is ook niet het gewenste serviceniveau dat we normaal gesproken leveren. Onze excuses voor de gang van zaken. Team 20FROGS --- Update 31-05-2018 Beste David, u wil graag weten wat we gedaan hebben met uw klacht. Na onderzoek hebben we besloten het aantal mailboxen te verminderen. Eerst hadden we voor elke webshop een apart mailadres. Dus nu hebben we geen 10 mailboxen meer 1. Daarnaast Verder zijn we aan het kijken naar helpdesksoftware waarmee we ook onze acties beter kunnen volgen