1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Aart-Jan, neem even contact op met onze klantenservice. We kunnen nu niet zien wat er aan de hand is. Dan wordt oplossen ook erg lastig. vr.gr. Team 20frogs

Pluspunten

Geweldige service, bijzonder vriendelijke, behulpzame klantenservice!! Helemaal TOP!

Als ze op dit niveau service blijven bieden, onderscheiden zij zich van de rest!

Pluspunten

Snelle levering en goed contact met de klantenservice.

Meerdere contactpersonen zou fijn zijn en wellicht de check doen of de levering compleet is.

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

Voorraadgegevens beter op orde

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Artikel is wat ik er van verwachtte

Eerste telefonisch contact over informatie was summier. Het artikel is niet de volgende werkdag bezorgd maar drie dagen later nadat ik telefonisch had gemeld nog niets van mijn order gehoord te hebben

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Beter contact met de klant als iets niet op tijd te leveren is. Terug bellen als dat toegezegd is. Reageren op mails die klanten versturen. Geen beoordeling sturen als product nog niet geleverd is.

Bedankt voor uw feedback. We zijn ons proces aan het verbeteren om dit te voorkomen. Ozne excuses voor het ongemak. Team 20frogs

Pluspunten

Snelle levering en volgens beschrijving

Pluspunten

bij het verkeerd leveren duurt alles te lang om het in orde te brengen (om levering te ruilen)

Pluspunten

Snelle levering, mooi product en voor mij handig om via after pay te kunnen betalen.

Pluspunten

snelle orderbevestiging op vrijdag 16-2-2018 om 12.46 uur

op mijn aanvullende bericht, geplaatst op de site van Airhockeyland, op zaterdag 17-2 's-middags, heb ik geen reactie ontvangen. Daarin vroeg ik u om 2 airhockeysticks bij de bestelling te doen. Dat moet mogelijk zijn geweest aangezien de bestelde pucks pas op dinsdag 19-2 zijn geleverd. Ik heb tot op heden geen reactie gehad op mijn bericht. Jammer hoor! En we hebben de sticks nog wel nodig want we hebben er nog maar 1.

Pluspunten

Quick help, prompt delivery, good items

Pluspunten

Easy buying process, quality product. Encountered problem was solved quickly.

I was not told that the product is out of stock unless I had to give them a call after a week. Would have expected an announcement from seller about that.

Pluspunten

zeer vlotte reaktie's op mails en supersnelle levering!

kleurenafstemming (effect op het materiaal)

Pluspunten

Lekker vlot geleverd.

Pluspunten

Hele vriendelijke en accurate chathulp van Suzanne. Product helemaal goed en volgende dag in huis.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Levering van producten waren tijdig

Als er een bestelling van merk X wordt ingediend, wordt er een levering verwacht van product X. Dit geldt voor 2 bestelde producten waar ik voor deze 2 producten een ander merk geleverd kreeg, dit zonder verwittiging naar de klant toe. Dit is naar klantgerichtheid NOT DONE. Ik kreeg producten toegestuurd die zelfs goedkoper waren en dit zonder compensatie. Klantendienst gecontacteerd en zelf opgebeld met mijn opmerking. Hier na bijna een werkweek geen reactie op gekregen.

Pluspunten

goede duidelijke site en mooie prijzen

Bezorging duurde heel erg lang

Pluspunten

E-mail contact is prima

Wij hebben wel uw bericht ontvangen, maar nog niet de bestelling!

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot nu toe een slechte ervaring. Bestelling gedaan van een tafel met 1 - 5 dagen levertijd. Na een paar dagen maar eens gevraagd wat de status is en geen reactie per email. Gebeld en ze konden niets zeggen. Wachten om teruggebeld te worden, niet gebeurd. Weer gebeld en wachten om teruggebeld te worden. Na een dag pas teruggebeld. Daarna gemaild en steeds minimaal 1 a 2 dagen wachten op een reactie. Een week geleden besteld en nu nog steeds niet duidelijk wanneer er geleverd zal worden. Ik snap niet hoe je als webshop in deze tijd zo'n slechte service en communicatie kan hebben. Slechte communicatie en service.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service!! Echt top!

Niets