Heel goed geholpen!

Mijn pakket kwam eerst niet aan, door een fout van PostNL. Toch is alles rechtgezet en zijn de opties eerlijk en besproken met elkaar. Heel erg fijn. Hele goede klantvriendelijkheid en van de warme teddy onesie wordt echt genoten. Het was een cadeau voor een vriendin die het altijd koud heeft. Zij draagt hem nu bijna elke avond.

Supersnel geleverd!

Ik had een onesie besteld voor mijn vrouw. Deze werd supersnel geleverd, alles verliep vlotjes van winkelwagen tot afrekenen. De pasvorm is ook perfect en de stof is heerlijk comfortabel. Hier shoppen we zeker opnieuw en ik ga deze handelaar iedereen aanraden die er eentje wil kopen.

Bestelling snel ontvangen.

Lekker warm, goed passend onesie.

Mooie kwaliteit

Super leuk en mooie kwaliteit. En wat een gemak de ritssluiting achter over de billen voor naar het toilet.

Lekkere ruime pasvorm met fijne joggingstof

Mijn vorige onesie kwam hier ook vandaan en die heb ik gedragen tot die helemaal versleten was. De Onesie Comfy heeft een lekkere ruime pasvorm, ook voor een maatje meer. De joggingstof is lekker warm en zweet niet zio erg als die fleece-versies. Heerlijk op de bank na een dag hard werken of op zondagmorgen!

Goeie kwaliteit en erg snelle levering!

We hebben 16 onesies besteld voor een event. De dag nadien waren ze al hier en de kwaliteit was veel beter dan we verwacht hadden!

Goede kwaliteit en heel mooi

Ik heb die onesies na slechts twee dagen in huis gekregen, ze zien er mooi uit en een uitstekende kwaliteit, de volgende keer bestel ik zeker terug van uw site, echt een aanrader!

Mooi product, mijn dochter is er heel blij mee

Goed product zoals op de afbeelding en prima verzendproces

Heel snel en heel mooi

Snel en ontzettend leuke onesies

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en hele snelle levering.

just.love.my.onesie!

ik ben zoooo gelukkig met m'n Superman onesie! gekocht voor m'n boyfriend, hij ziet er 'marvel'lous mee, de enige échte superman onesie in original kleur en fit...love it

Goed product en goede levering

De geleverde onsies zitten goed en zijn heerlijk warm!

Perfect!

Zeer snelle en probleemloze levering

Snelle service en goede producten

Snelle service en goede producten

Helemaal toppie !!

Mijn zoon is heel slank en de maat xs zat perfect

Leuke onesie

Gekocht voor de verjaardag van mijn kleindochter. Zij was er heel blij mee.

Super snelle levering en mooie onesie!

Dino onesie op vrijdag besteld en zaterdag (voor het partijtje van 15:00) in huis. Goede kwaliteit, lekker zacht!

Heel positief.

Aardige mail. Snelle levering.

Uitstekend!

Vlotte bestelling, mede dankzij een goede matentabel. Zeer goede communicatie en uiterst snelle levering. De onesie is van heel goede kwaliteit en zit als gegoten. Heel hartelijk bedankt en zeker tot een volgende keer!

Het is een mooi warm product Goede kwaliteit prijs verhouding

Een onesie om in te wonen!

De onesie voor mijn dochter bevat een rits aan de achterkant waardoor ze niet volledig naakt op het toilet hoeft te zitten! Geweldig bedacht! Daarnaast zijn de onesies lekker warm en zacht. Perfect voor regenachtige dagen

Fijn materiaal, snelle levering en werd meteen een link achteraan gestuurd met bevestiging en tracking code van alles.

Fijne onesie

Snelle en goede levering en de onesie zit als gegoten! Heeeeeerlijk!

Heel tevreden, niets aan te merken.

Product zoals omschreven. Heel snel geleverd. Goed verpakt.

Snel en goed!

Snelle levering, goed materiaal, lekker zacht, precies zoals op foto!!