Wat een tof bedrijf, niet alleen maar kopen en verkopen, goede service en nazorg. Zeer tevreden.

Goede snelle levering, de onesies zien er goed uit!

Weet niet of ze de kleinzonen passen omdat het 5 dec kadoos zijn. Tip: de print niet op elkaar verpakken, plakt nl aan elkaar, hopelijk geen problemen met wassen.

Heel snel binnen.. heerlijk pak super zacht ook na het wassen goed

Mijn ervaring in een zin: GE-WEL-DIG!

Snel ontvangen en prima verpakt. Mijn volgende onesie koop ik ook hier! :)

leuk pak om te dragen maar ook om te geven!

Snel geleverd met de gewenste inhoud. Klasse! Ga zo door!

Leuk aanbod, goede prijzen, weinig voorraad

Leuk aanbod, goede prijzen, weinig voorraad

nooit meer koud !

Met veel plezier kan ik 1 keer per week verklaren dat ik "vanavond koala ga zijn" (oftewel: chillen/cocoonen/niksen)

Super geholpen

Ik ben echt super geholpen! Ik wilde een rode onsie die niet leverbaar was, maar ze hebben echt alles in hun werking gezet om toch aan mijn wens te voldoen. Nette levering. Ik heb de onsie bekeken en hij voelt goed. Nu nog even afwachten tot 5 december wat zoonlief ervan vind! Maar een rode onsie is sowieso al lastig te vinden, dus super fijn dat jullie zon breed assortiment hebben. Ontzettend bedankt, dit gaat een onsie worden die veel gedragen gaat worden!

Doen wat ze beloven

Ik bestelde twee onesies en ontving de trackingcode. Deze werkte echter niet dus ik stuurde hiervoor een mail, waar ik eigenlijk niet echt snel antwoord op verwachte. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen een half uur een zeer vriendelijk en afdoend antwoord (in het weekend). De onesies werden zonder probleem en netjes verpakt geleverd. De kwaliteit (duurdere reeks in katoen) is echt heel goed, ik loop er ganse dagen in rond hier thuis en heb het altijd lekker warm zonder me dood te zweten zoals in een goedkopere die ik eerder elders kocht. Topbedrijf! Wil je een goede onesie? Koop hem dan hier! Groetjes, Andy

Prima onies snel geleverd

De onsie kwam zoals aangegeven op de website de dag na de bestelling en is van prima kwaliteit. Het is precies wat ik verwachtte en ik ben zeer tevreden. Deze website is een aanrader.

Snelle levering en mooi product conform omschrijving

Onesie voor mijn zoon gekocht. Het is een mooie degelijke en warme onesie. Zit heerlijk en comfortabel. Mooie stof.

Top 👌🏻

Leuke onesie, goede kwaliteit, levering was prima, kind blij, kortom wij zijn erg tevreden.

Top 👌🏻

Super snelle levering

Prachtige onesie gekocht hier voor mijn zoon. Goede kwaliteit , echt over nagedacht met de rits achter. Ga er zeker nog 1 bestellen.

Leuke shop en zeer klantvriendelijk

Ik heb een onesie gekocht voor de verjaardag van mijn zoon. Veel keuze, super snelle levering en zeer klantvriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Netjes bezorgd, goede en snelle oplossing voor fabricagefoutje.

Mijn dochter heeft een leuke giraffe onesie besteld, helaas was een naad niet goed genaaid. We kregen snel reactie en een retourlabel. Heel fijn dat we hiervoor niet extra hoefden te betalen voor het retour sturen. Er zit echt een betrokken team! Dank!

Geweldige service!

We hebben 2 onesies gekocht voor onze dochters en die waren er meteen heel blij mee. Supersnel geleverd! Helaas hadden we met een van de onesies wat pech dat de rits los liet. Het probleem werd meteen opgepakt en naar alle tevredenheid opgelost. De heldere en duidelijke communicatie waarmee het probleem werd aangepakt is iets waar veel (web)shops nog wat van kunnen leren. Volgende keer als we een onesie nodig hebben komen we weer terug.

Het was een snelle levering, en qua prijs was ik ook tevreden. Mijn zoon was helemaal blij met zijn vleermuisonesie.

warm

Goede hulp en fijn meedenken bij het zoeken van de goede maat en het goede materiaal. Terugstorten van de korting omdat ik vergeten was de code in te vullen, zonder dat ik daarom gevraagd had. Vraag of alles naar wens is en of het lukt. Heel warm,

Niet wat ik zocht, maar top service

Ik had een onesie gekocht met andere verwachtingen maar het is prima opgelost. Heb wel een onesie waar ik niks mee kan, maar dat ga ik nog wel regelen

Een ervaring om niet snel te vergeten.

Voor onze kleindochter een Panda onesie gekocht. De levering was al de volgende dag. Helaas bleek de onesie kapot te zijn en ook niet zo'n klein beetje. Voor mij was wel meteen duidelijk dat dit tijdens de fabricage gebeurd moest zijn dus ik mailde het bedrijf en stuurde de onesie terug. Wel moest ik daarvoor de verzendkosten van 6,95 euro zelf betalen. Tja, en dan kan je zien dat dit bedrijf een uitstekende service heeft. Ik werd direct persoonlijk gebeld.....kreeg excuses.....kreeg de verzendkosten voor het terugsturen meteen terug betaalt.....en in overleg werd gekeken wat de beste oplossing voor mij en Sanne zou zijn. Na diverse opties die mij werden aangeboden koos ik voor optie 3 een hele andere onesie nl de Koala. Deze bleek duurder maar ik hoefde niets bij te betalen want dat was service van de zaak voor het ongemak. De telefonische afspraken werden nogmaals met excuses schriftelijk bevestigd en de volgende dag werd er een hele mooie Koala onesie geleverd. Als klap op de vuurpijl werd er ook nog via de mail gevraagd of alles naar wens was. Kortom echt fantastisch! Het is een lang verhaal maar ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat menig bedrijf nog iets kan leren van dit familiebedrijf.

Goede kwaliteit

Heerlijke onesies. We kunnen lekker relaxen op de bank.

Heel blij!

Een superfijne onesie, heel zacht en warm. En ik bestelde op een zaterdagmiddag, en hij was er maandagochtend! Heel snelle levering dus, midden in het weekend.

Snel, gemakkelijk en goede service

Een onesie als cadeau doen is niet gemakkelijk qua maten. Gelukkig geen enkel probleem met ruilen, en nu loopt er iemand in een goed passende onesie :)

Goede onesie tegen prima prijs

Veel keuze, jammer dat je niet kan selecteren op maat op de site, scheelt zoeken. Verder goede onesie, fijne pasvorm, goede kwaliteit. Beschrijving klopt.