Zeer klantvriendelijk

Mijn dochters en ik hebben meerdere onesies bij dit bedrijf gekocht, helaas voldeden 2 onesies niet aan de verwachting. Hier een bericht over gestuurd en ik kreeg zeer snel een reactie met voor ons een passende oplossing. We zullen in de toekomst vaker een onesie bij hun afnemen. ‘Twinning is winning’ en zal dit bedrijf ook adviseren bij derden.

Heldere communicatie en de onesie is snel verstuurd, waardoor ik deze voor de kerst nog binnen had. Na enkele weken bleek dat er ergens een draad was losgeraakt. Dit is buitengewoon klantvriendelijk opgelost door het bedrijf. Prima service!

uitstekend

ik heb 2 onesies voor mijn kinderen besteld. bij 1 was iets niet helemaal goed gegaan. maar na mailcontact met jeroen, is her uitstekend en snel opgelost. top klantenservice. 2 blije meiden met 2 mooie onesies.

Ik had deze leuke onsie thuis aangekregen. Na het openen van mijn bestelling zag ik dat hij wat vuil was aan 1 kant. Heb dan direct contact opgenomen. Niet veel later kreeg ik al antwoord met mogelijke oplossingen. Super service gewoon.

Heel goede en vriendelijke service en snelle levering. Ik had een paar vragen omtrent de levering en het retourneren van de onesies. Alles is heel netjes in behandeling genomen. Zelfs 's avonds kreeg ik vrijwel meteen antwoord.

Snelle levering, goede service

De bestelde onesies arriveerden snel, ook in de drukke decembermaand. Op een vraag werd snel en accuraat gereageerd. Zeer klantvriendelijke benadering!

Wat een top bedrijf!

Heerlijke onesies, super snelle levering en een mega top service.

Waardeloos

Jullie schrijven dat ik iets moet betalen voor te retourneren. Dat is om jullie prijzen klein te houden. Ik vind €29.00 al niet heel goedkoop. Daar komt ook nog €4.75 verzendkosten bij. En dan moet ik ook nog €7.50 betalen voor het retour zenden. Dat is echt schandalig.

Beste A Oudshoorn, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar wens is. Wij hanteren inderdaad geen verborgen marges voor kosteloos verzenden of retourneren. We hebben je met een link gemaild dat je dezelfde onesie bij onze multinational concurrent kunt aanschaffen voor €46,95 (versus €28,95 bij ons). Daar kun je kosteloos verzenden en retourneren maar dan ben je onderaan de streep wel duurder uit. Verder wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen voor de review. Mochten er klachten of vragen zijn dan staan we altijd voor je klaar via service@onesieskopen.nl Met warme groet, Jeroen & Floortje Groenhart van OnesiesKopen.nl

Ruime keuze aan onesies en goede service. Al je vragen worden snel beantwoord en producten snel geleverd. Ook het retourneren is goed geregeld, wij hadden een te kleine maat besteld en konden hem zonder problemen terugsturen en nieuwe bestellen. De kwaliteit van de onesie is heel goed en zoonlief slaapt er met plezier in. Volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Super klantvriendelijk!

Ik had het e a. besteld, dat ging erg makkelijk en kwam snel aan. Ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Heerlijk een onesie van katoen i.p.v zweetspul Helaas had ik te groot besteld en dus moest er iets retour,dat kost vaak verzendkosten. Jeroen bood mij de optie dit in Limmen te brengen, dat scheelde verzendkosten. Jeroen was heel klantvriendelijk en behulpzaam en dacht erg met mij mee. Volgende bestel ik hier weer!!

Hi Brigitte, wat lief dat je de moeite hebt genomen voor een review. Dank je wel voor deze wervelende beoordeling! Vanuit onze kant: Met alle plezier en een beetje extra ❤️️ van ons. Mocht er onverhoopt nog iets zijn dan staan we altijd voor je klaar! Met warme groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

Fantastische onesie

Wat een heerlijke zalige onesies zijn dit Heel snel geleverd al de volgende dag Er was een kleine fabrieksfout maar dit werd zeer snel en heel vakkundig opgelost Het zijn topmensen en een leuk familie Bedrijfje Zeker een aanrader!!

Top familiebedrijf

Onesie besteld, hele mooie kwaliteit. Jeroen en Floortje geven een supergoeie service. Alle vragen worden worden zeer snel en persoonlijk beantwoord. Daar kunnen een hoop andere bedrijven nog wat van leren! Zeer tevreden.

Mijn vragen werden onmiddellijk beantwoord. Binnen de 24u had ik mijn onesie

Perfecte service en communicatie

Floortje en Jeroen, Hebben perfect gecommuniceerd over mijn bestelling en toen deze iets te klein bleek was er geen probleem met ruilen. Product is heel erg goed en de service en communicatie tijdens bestel- en ruilproces is perfect geweest!

Ik had de onesie voor mijn kleinzoon gekocht, hij was er super blij mee, de maat die voor zijn leeftijd en eigen maat kwam niet helemaal overeen, had een maatje kleiner gekund maar hij vond het wel lekker dat hij wat ruimer was dus in ons geval geen probleem. Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en fijn contact

De levering en het contact waren erg goed. Helaas heb ik nu 2x meegemaakt dat de maat zeer klein uitvalt. Tip: bestel echt veel groter! En tip voor Onesieskopen.nl: maak de pakken toch echt groter!

Hi Lidia, dank voor je bestellingen en je review. Als je normaal een M draagt en gewend bent om een M te bestellen, dan raden we af om dat bij een onesie te doen. We hebben veel verschillende lijnen die anders vallen. We raden je daarom aan om altijd onze maatindicatietabellen te raadplegen (bij elk product te vinden tussen de productinformatie). 95-97% van onze klanten hoeft daarmee alleen te controleren of de lengte lang genoeg is. Hieronder volgt een voorbeeld ter illustratie: Stel je bent 1,74m lang, en de maat M is geschikt tot 1,70m, dan raden we ten zeerste af om deze maat M te bestellen. Je kunt dan kijken welke maat wel in de lengte past: L: lengte 1,65 tot 1,75m, breedte: t/m maat 40 XL: lengte 1,68 tot 1,78m, breedte: t/m maat 42 In dit geval kun je dus het veiligst kiezen voor een XL, die geeft je nog 4cm speling in de lengte zodat je comfortabel op de bank kunt zitten of iets van de grond kunt rapen. Als je een onesie voor kids nodig hebt dan is het goed om er rekening mee te houden dat kids gemiddeld 6CM per jaar groeien. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Snelle levering, goede after sale.

Super kwaliteit voor een goede prijs en snel in huis!

Hele fijne, lekker warme onesie besteld. Had hem de dag erna al in huis. Direct nog een besteld als cadeau!! Ik zal dit aan iedereen aanbevelen!!

Mooie kwaliteit, snel geleverd

Nu een 2e onesie besteld. We hadden er al 1 voor de jongste dochter, de oudste nu ook. Ze zijn echt van mooie kwaliteit. Dikke stof, dus ideaal voor de winter. Ze vallen royaal,en wat breed ook. Daardoor heerlijk comfortabel voor kids. Heel snel geleverd, en per mail aangekondigd wanneer we de onesie konden verwachten.

Ik werd goed geholpen met het omruilen van mijn producten. Was alleen jammer dat de sloffen heel klein vielen.

een aanrader

De zoon is zot van de onesie. Lekker zacht, rits van voor is tevens handig (bij sommige onesies is dit soms knopjes).

snel en goed

eerst een verkeerd snel een maat kleiner besteld op de juiste dagen was de bestelling binnen en later de credit nota terug betaald , snel en correct

leuke en warme onesies en supersnel geleverd zoals afgesproken

Geweldige service

Onesieskopen . nl is een site waarop je kunt vertrouwen. Er was een kleine productiefout, maar dankzij de service die ze bieden was dit binnen no time verholpen. Ik schrijf niet snel reviews, maar ik was positief verrast met het contact van het bedrijf. Ik zou er zo weer bestellen.

De onesie was snel bezorgd en toen ik nog een vraag had voor de klantenservice werd ik snel en goed geholpen. Zoonlief is erg blij met z’n onesie die als gegoten zit, lekker zacht en niet te warm. De vorige onesie kwam ook van onesieskopen.nl, maar daar is hij uit gegroeid. Gelukkig hebben we met deze onesie een goede vervanger gevonden. Mijn zoon heeft weer een nieuw huis, ook in deze onesie woont hij praktisch.