Zeer klantvriendelijk

Mijn dochters en ik hebben meerdere onesies bij dit bedrijf gekocht, helaas voldeden 2 onesies niet aan de verwachting. Hier een bericht over gestuurd en ik kreeg zeer snel een reactie met voor ons een passende oplossing. We zullen in de toekomst vaker een onesie bij hun afnemen. ‘Twinning is winning’ en zal dit bedrijf ook adviseren bij derden.

Heldere communicatie en de onesie is snel verstuurd, waardoor ik deze voor de kerst nog binnen had. Na enkele weken bleek dat er ergens een draad was losgeraakt. Dit is buitengewoon klantvriendelijk opgelost door het bedrijf. Prima service!

uitstekend

ik heb 2 onesies voor mijn kinderen besteld. bij 1 was iets niet helemaal goed gegaan. maar na mailcontact met jeroen, is her uitstekend en snel opgelost. top klantenservice. 2 blije meiden met 2 mooie onesies.

Ik had deze leuke onsie thuis aangekregen. Na het openen van mijn bestelling zag ik dat hij wat vuil was aan 1 kant. Heb dan direct contact opgenomen. Niet veel later kreeg ik al antwoord met mogelijke oplossingen. Super service gewoon.

Heel goede en vriendelijke service en snelle levering. Ik had een paar vragen omtrent de levering en het retourneren van de onesies. Alles is heel netjes in behandeling genomen. Zelfs 's avonds kreeg ik vrijwel meteen antwoord.

Snelle levering, goede service

De bestelde onesies arriveerden snel, ook in de drukke decembermaand. Op een vraag werd snel en accuraat gereageerd. Zeer klantvriendelijke benadering!

Wat een top bedrijf!

Heerlijke onesies, super snelle levering en een mega top service.

Waardeloos

Jullie schrijven dat ik iets moet betalen voor te retourneren. Dat is om jullie prijzen klein te houden. Ik vind €29.00 al niet heel goedkoop. Daar komt ook nog €4.75 verzendkosten bij. En dan moet ik ook nog €7.50 betalen voor het retour zenden. Dat is echt schandalig.

Beste A Oudshoorn, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar wens is. Wij hanteren inderdaad geen verborgen marges voor kosteloos verzenden of retourneren. We hebben je met een link gemaild dat je dezelfde onesie bij onze multinational concurrent kunt aanschaffen voor €46,95 (versus €28,95 bij ons). Daar kun je kosteloos verzenden en retourneren maar dan ben je onderaan de streep wel duurder uit. Verder wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen voor de review. Mochten er klachten of vragen zijn dan staan we altijd voor je klaar via service@onesieskopen.nl Met warme groet, Jeroen & Floortje Groenhart van OnesiesKopen.nl

Ruime keuze aan onesies en goede service. Al je vragen worden snel beantwoord en producten snel geleverd. Ook het retourneren is goed geregeld, wij hadden een te kleine maat besteld en konden hem zonder problemen terugsturen en nieuwe bestellen. De kwaliteit van de onesie is heel goed en zoonlief slaapt er met plezier in. Volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Super klantvriendelijk!

Ik had het e a. besteld, dat ging erg makkelijk en kwam snel aan. Ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Heerlijk een onesie van katoen i.p.v zweetspul Helaas had ik te groot besteld en dus moest er iets retour,dat kost vaak verzendkosten. Jeroen bood mij de optie dit in Limmen te brengen, dat scheelde verzendkosten. Jeroen was heel klantvriendelijk en behulpzaam en dacht erg met mij mee. Volgende bestel ik hier weer!!

Hi Brigitte, wat lief dat je de moeite hebt genomen voor een review. Dank je wel voor deze wervelende beoordeling! Vanuit onze kant: Met alle plezier en een beetje extra ❤️️ van ons. Mocht er onverhoopt nog iets zijn dan staan we altijd voor je klaar! Met warme groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

Fantastische onesie

Wat een heerlijke zalige onesies zijn dit Heel snel geleverd al de volgende dag Er was een kleine fabrieksfout maar dit werd zeer snel en heel vakkundig opgelost Het zijn topmensen en een leuk familie Bedrijfje Zeker een aanrader!!

Top familiebedrijf

Onesie besteld, hele mooie kwaliteit. Jeroen en Floortje geven een supergoeie service. Alle vragen worden worden zeer snel en persoonlijk beantwoord. Daar kunnen een hoop andere bedrijven nog wat van leren! Zeer tevreden.

Mijn vragen werden onmiddellijk beantwoord. Binnen de 24u had ik mijn onesie

Perfecte service en communicatie

Floortje en Jeroen, Hebben perfect gecommuniceerd over mijn bestelling en toen deze iets te klein bleek was er geen probleem met ruilen. Product is heel erg goed en de service en communicatie tijdens bestel- en ruilproces is perfect geweest!

Ik had de onesie voor mijn kleinzoon gekocht, hij was er super blij mee, de maat die voor zijn leeftijd en eigen maat kwam niet helemaal overeen, had een maatje kleiner gekund maar hij vond het wel lekker dat hij wat ruimer was dus in ons geval geen probleem. Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en fijn contact

De levering en het contact waren erg goed. Helaas heb ik nu 2x meegemaakt dat de maat zeer klein uitvalt. Tip: bestel echt veel groter! En tip voor Onesieskopen.nl: maak de pakken toch echt groter!

Hi Lidia, dank voor je bestellingen en je review. Als je normaal een M draagt en gewend bent om een M te bestellen, dan raden we af om dat bij een onesie te doen. We hebben veel verschillende lijnen die anders vallen. We raden je daarom aan om altijd onze maatindicatietabellen te raadplegen (bij elk product te vinden tussen de productinformatie). 95-97% van onze klanten hoeft daarmee alleen te controleren of de lengte lang genoeg is. Hieronder volgt een voorbeeld ter illustratie: Stel je bent 1,74m lang, en de maat M is geschikt tot 1,70m, dan raden we ten zeerste af om deze maat M te bestellen. Je kunt dan kijken welke maat wel in de lengte past: L: lengte 1,65 tot 1,75m, breedte: t/m maat 40 XL: lengte 1,68 tot 1,78m, breedte: t/m maat 42 In dit geval kun je dus het veiligst kiezen voor een XL, die geeft je nog 4cm speling in de lengte zodat je comfortabel op de bank kunt zitten of iets van de grond kunt rapen. Als je een onesie voor kids nodig hebt dan is het goed om er rekening mee te houden dat kids gemiddeld 6CM per jaar groeien. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Snelle levering, goede after sale.

Super kwaliteit voor een goede prijs en snel in huis!

Hele fijne, lekker warme onesie besteld. Had hem de dag erna al in huis. Direct nog een besteld als cadeau!! Ik zal dit aan iedereen aanbevelen!!

Mooie kwaliteit, snel geleverd

Nu een 2e onesie besteld. We hadden er al 1 voor de jongste dochter, de oudste nu ook. Ze zijn echt van mooie kwaliteit. Dikke stof, dus ideaal voor de winter. Ze vallen royaal,en wat breed ook. Daardoor heerlijk comfortabel voor kids. Heel snel geleverd, en per mail aangekondigd wanneer we de onesie konden verwachten.

Ik werd goed geholpen met het omruilen van mijn producten. Was alleen jammer dat de sloffen heel klein vielen.

een aanrader

De zoon is zot van de onesie. Lekker zacht, rits van voor is tevens handig (bij sommige onesies is dit soms knopjes).

snel en goed

eerst een verkeerd snel een maat kleiner besteld op de juiste dagen was de bestelling binnen en later de credit nota terug betaald , snel en correct

leuke en warme onesies en supersnel geleverd zoals afgesproken

Geweldige service

Onesieskopen . nl is een site waarop je kunt vertrouwen. Er was een kleine productiefout, maar dankzij de service die ze bieden was dit binnen no time verholpen. Ik schrijf niet snel reviews, maar ik was positief verrast met het contact van het bedrijf. Ik zou er zo weer bestellen.

De onesie was snel bezorgd en toen ik nog een vraag had voor de klantenservice werd ik snel en goed geholpen. Zoonlief is erg blij met z’n onesie die als gegoten zit, lekker zacht en niet te warm. De vorige onesie kwam ook van onesieskopen.nl, maar daar is hij uit gegroeid. Gelukkig hebben we met deze onesie een goede vervanger gevonden. Mijn zoon heeft weer een nieuw huis, ook in deze onesie woont hij praktisch.

Mooie kwaliteit en een vlotte levering!

Mooie kwaliteit en een vlotte levering!

Snelle levering en goede service. Alle vragen worden snel met een hele fijne persoonlijke reactie beantwoord.

Prima levering

Mijn kids zijn wederom erg blij met hun nieuwe onesie

Eenvoudig te bestellen. Snelle levering. Top product.

Top!!!

Snelle levering. Onesie ziet er fantastisch uit. Zeer tevreden

veel keuze, prima kwaliteit en snel geleverd :-)

veel keuze, prima kwaliteit en snel geleverd :-)

goede service

Ik heb een aantal keer onesies verkoopt aan onesieskopen. Ik had een keer een probleempje en het werd snel en heel professioneel opgelost. Zonder enkele gedoe. Ik ben heel blij mee.

Super zachte onesee: de eenhoorn met sterren. Volgens afspraak geleverd dus top service.

Zacht

Mijn kleinzoon was er super blij mee. Vond de onesie heerlijk zacht. Trok het gelijk aan

Heel erg goed

Product is snel correct geleverd. Geheel naar tevredenheid. Geen problemen gehad.

hele leuke onesie pakken, die je hart stelen.

de onesies zijn op tijd aangekomen. Zoals beschreven ook gekregen, fijn. de maat is altijd moeilijk, maar dit keer ging het heel goed. de kleinkinderen waren er blij mee.

Vriendelijk familiebedrijf!

Sneeuwluipaard onesie gekocht, op de groei, maattabel is erg handig! De onesie is heerlijk zacht en ziet er mooi uit. De service van dit vriendelijke familiebedrijf is erg goed! Mochten we weer een onesie nodig hebben, kopen we hem weer hier.

Erg mooie kwaliteit, super snelle levering. Ik weet al waar we de volgende Onesies gaan bestellen. Voor nu hebben papa en zoonlief een matchende onesie…laat de winter maar intreden! Bedankt onesieskopen.nl!

Eenvoudig en snel

Mijn kinderen hebben zelf een onesie uitgezocht via de site. Alle bestelstappen doorlopen en besteld. Erg snelle levering, goede service en heel tevreden kinderen met hun nieuwe, lekker warme onesie. Heel tevreden!

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit. Dochter is blij met lamasuit

Goede begeleiding met mijn bestelling.

Ik vind de onesies erg mooi van kwaliteit. En erg vriendelijke personen naar de klant. Ik heb er die besteld. Bedankt top team.

Mooie onesie voor een leuke prijs

Netjes afgehandeld

Pas als een product niet helemaal naar je zin is, kom je erachter of een bedrijf service-gericht is. De retourzending van de onesie is erg netjes afgehandeld.

Goede kwaliteit en snelle service

We hebben een snelle levering gehad van een goede kwaliteit onesie! We bestellen zeker weer!

THE place to be voor een onesie!

Fantastisch vriendelijke mensen, geweldige service, razendsnelle levering en super mooie zachte onesies van topkwaliteit!

Geweldig snelle bezorging

Keurig verpakt de volgende dag al in huis het is een Sint kado dus mijn kleinzoon heeft het nog niet gezien maar ik weet zeker dat hij er erg blij mee is

Super mooie onesie, op tijd geleverd

De bestelde onesie werd snel geleverd en voldoet helemaal aan de kwaliteitsverwachting. En de persoonlijke touch in het bestel- en bezorgproces voelt prettig aan. Een goede keuze geweest!

Leuke onesies, snelle levertijd

De kinderen zijn blij met hun nieuwe onesies. Ze zijn mooi en zacht. Ze werden ook snel geleverd. Minpuntje vind ik dat bij retour een formulier geprint moet worden (wij hebben geen printer op t moment) en dat De bezorgkosten voor jezelf zijn, al begrijp ik dat wel en staat het duidelijk aangegeven ☺️.

Erg snel geleverd en van goede kwaliteit!

Super snel en goede kwaliteit!

Vlotte levering en super product

Website is helder, het bestellen en afrekenen verliep soepel en de aflevering was prima in orde.

Op tijd geleverd goed verpakt.

Ben tevreden

Nu nog hopen dat de kleindochter tevreden is over mijn keuze en dat de onesie past.

Snel & comfy

Snelle levering, goede maat, hele comfortabele en warme onesie

Snelle levering, goede communicatie.

Ik heb de onesie nog niet geprobeerd want hij is nog ingepakt voor mijn zoon zijn verjaardag. Erg tevreden over kwaliteit van materiaal en levertijd.

Bestelling ging gemakkelijk en snelle levering

Levertijd is goed product netjes verpakt en ziet er goed uit ben benieuwd hoe mijn kleinzoon deze zal vinden

Goede winkel

+Prijs/kwaliteit +Verpakking +Verzending Mvg LvG

supersnelle levering en een heel mooie onesie!

zie boven

Binnen no time in huis. Zooooo snel geleverd. En dit is een echte warme onesie. Niet van dat velours wat je overal ziet, maar echt heel lekker warm. Ik heb er 2. Vorig jaar was er alleen nog 1 rosé, nu heb ik een grijze erbij. Heel blij mee.

Vlotte afhandeling,en gauw bij je thuis bezorgd

Krijgt gelijk antwoord,en gauw bij je thuis bezorgd

Gewoonweg fantastisch!

Twee keer een bestelling gedaan, beide bestellingen werden netjes verpakt 1 werkdag via PostNL bezorgd. De onesies zijn naast dat ze echt leuk zijn, netjes, goede kwaliteit en de pasvorm uitstekend! Zeker aan te bevelen!!

Mooi, snel en correct

Onlangs heb ik een donkerblauwe fluwelen onesie besteld bij onesies kopen.nl. Op enkele dagen had ik 'm in huis. De maat is eigenlijk perfect en de kwaliteit is zeer goed. Hij voelt zo zacht aan. Het materiaal (zachte fluweel) is niet te dik en ook niet te dun waardoor ik er een lange tijd van het jaar kan van genieten. (80% katoen)

Snelle levering. Duidelijk

Blij kind

Snelle service, goede kwaliteit en mijn zoontje van 5 is heel blij met zijn panda pak. Rits aan de achterkant is ook heel handig.

Snelle verzending leuke degelijke onsies. top service!! super vriendelijk.

Wat een geweldig bedrijf!

Ik bestelde 2 onesies en bijpassende sloffen waarvan helaas 1 in de verkeerde maat. De artikelen werden super vlot geleverd. Na zowel schriftelijk als telefonisch contact, wat ik als zeer prettig heb ervaren, werd er naar een passende oplossing gezocht waarbij dit bedrijf echt een stapje extra zette. Het voelde heel warm. Ik ben heel goed geholpen en heb 2 geweldige outfits voor op de bank. Bedankt voor de goede zorgen.

Lekker snel

Prima! S’avonds besteld en de volgende dag al in huis en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling :-)

goeie onesie

deze onesie is heel fijn past heel goed en is lekker lang en warm

Top service!!

Onesiekopen.nl is een top bedrijf! snelle bezorging,super service en vriendelijke medewerkers!blij met de camo onesie

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Een echt familiebedrijf !

Niets gezelliger dan je quarantaine uitzitten in een gezellige onesie. Zeer snelle levering met een persoonlijk berichtje erbij. Tof service! 2 heel gelukkige kinderen !

Mooie kwaliteit onesie en snel geleverd

Veel uitzoek op de website, mooie kwaliteit onesie en snel geleverd.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Ivm misschien de drukte. Vroeg besteld. Binnen 24 levering. Chapeau!!!

Snelle service, jammer van de bezorg kosten

Hele snelle service, baal wel als ik iets terug moet sturen. Weer iets uitprinten. Retour kosten betalen en weer nieuwe bezorgkosten voor de andere maat. Ik had daar eerst naar moeten kijken. Misschien mijn eigen fout.

Leuke producten, snelle en goede service

Onesie gekocht, snel geleverd, vragen hierover snel, vriendelijk en adequaat opgelost.

Zaterdag 23u30 bestelt, de maandagnamiddag al geleverd! Kleur precies zoals op foto en goede kwaliteit!

Snelle service en hele goede kwaliteit

Allemaal blije gezichten bij het uitpakken. Vooral heel leuk dat er setjes te maken zijn voor jong en oud (een baby-hertje en een ouder hertje)

Goed product en snel geleverd!

Helemaal blij mee

Zit heerlijk

De onesie zit heerlijk

Eenvoudig besteld, best snel geleverd, zeer goede kwaliteit!

Zeker voor herhaling vatbaar

Onesie veel te klein

Mijn dochter is 9,5 we hebben een onesie besteld voor 9 - 10 jaar en haar ook opgemeten. De onesie was veel te klein. Kost ons dus en onnodig verzending en retourkosten. Zonde!

Hi Farah, Vervelend om te lezen dat de maat niet naar wens is. We zien dat je hier ook contact over opgenomen hebt met onze klantenservice. We nemen contact met je op via die weg. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

De onsie is precies zo als op de foto, super zacht ook! Mijn dochter is er helemaal blij mee! De levering was ook echt onwijs snel!

Prachtige onesies in hele zachte en mooie kwaliteit! Ik had er 2 besteld voor mijn kleinkinderen en ze kwamen de volgende ochtend al binnen. Helaas waren ze allebei groter dan ik dacht ( te groot besteld) maar na contact met Jeroen van Onesiekopen kreeg ik de dag erna meteen beide onesies een maat kleiner. Echt geweldige en snelle service, dat maak je niet vaak meer mee. Beslist een aanrader!

Erg goed

De levering Retourneren terugbetaling ed waren allemaal super snel geregeld . Alleen vallen de maten wel erg ruim.

Goede kwaliteit, snel en service

Erg blij met de OneSie's die we besteld hebben. Een Eenhoorn en Tijger en ze zijn van echt goede kwaliteit. Zowel te openen met rits als knopen. Bestelling en levering ging vlot en ze waren ook snel afgeleverd. Klein foutje met de bestelling, maar ook dat was weer binnen enkele dagen opgelost.

Goede ervaring, snelle levering

Leuke onesie gevonden, snel geleverd, mooi materiaal en mooie kleuren.

Mijn pakketje was zoek geraakt, er zat een onesie in voor mijn kleindochter die bijna jarig was, omdat ze dit zo sneu vonden werd er snel een nieuwe op gestuurd, dikke 10 voor dit bedrijf !!!!

geweldig

Het artikel is zeer snel geleverd en is prachtig.

Zeer snel geleverd en ziet er heel goed uit.

Op de namiddag besteld en de volgende dag geleverd. Ziet er keurig uit. Mooie stoffen. In totaal 6 besteld en allen even leuk.

Snelle verzending, onesie zag er heel mooi uit, maat klopte en niet te breed, in één woord , super...

Super leuke en zachte onesies

Leuke onesies zijn heel zacht. Zien eruit zoals op de site, snelle levering.

Foute levering correct en snel rechtgezet

Buiten het feit dat mijn oorspronkelijke levering in minder dan 24u al geleverd werd, is een foutje in de levering heel erg snel recht gezet geweest, alsook erg vlotte reacties op mijn mails. Toppie!

Ontving de bestelling op de afgesproken levertijd. In de verpakking lijkt de kwaliteit goed, maatvoering weet ik nog niet. Is nl. Sinterklaascadeau voor ons kleinkind. Dus over kwaliteit en hoe deze zich houdt in de was kan ik (nog) geen beoordeling over geven.

Veel keuze en snel geleverd

Warme onesie, de communicatie en levertijd top. Maat klopt ook. Kleur kwam niet helemaal overeen met de afbeelding. Was meer roze-paars dan wijnrood. Was jammer, maar toch gehouden.

Zeer vlot en nette levering

Wat we bestelde netjes en correct , mooie kwaliteit geleverd

Fijn dat er informatie over de maten beschikbaar was, de maat die ik heb besteld past perfect. Ook snelle levering!

Snel geleverd & mooie kwaliteit

Eenvoudig te bestellen, maatvoering komt heel goed overeen. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Originele onesie’s ook, mijn dochter is er helemaal happy mee en zou em zelfs graag naar school aan willen houden! Zeer tevreden dus.

Ik zag de naam via googel onesies zoeken. Verrassend hoeveel mooie pakken. Maten goed omschreven. Super snel geleverd. Met een glimlach uit gepakt. Na 5 december hoop ik hele blije kleinkinderen te zien

Vriendelijk

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Toen bleek dat er 1 onesie toch niet voorradig was, werd ik gelijk gebeld. Ze hebben dit heel goed opgelost.