Heel goed geholpen!

Mijn pakket kwam eerst niet aan, door een fout van PostNL. Toch is alles rechtgezet en zijn de opties eerlijk en besproken met elkaar. Heel erg fijn. Hele goede klantvriendelijkheid en van de warme teddy onesie wordt echt genoten. Het was een cadeau voor een vriendin die het altijd koud heeft. Zij draagt hem nu bijna elke avond.

Supersnel geleverd!

Ik had een onesie besteld voor mijn vrouw. Deze werd supersnel geleverd, alles verliep vlotjes van winkelwagen tot afrekenen. De pasvorm is ook perfect en de stof is heerlijk comfortabel. Hier shoppen we zeker opnieuw en ik ga deze handelaar iedereen aanraden die er eentje wil kopen.

Bestelling snel ontvangen.

Lekker warm, goed passend onesie.

Mooie kwaliteit

Super leuk en mooie kwaliteit. En wat een gemak de ritssluiting achter over de billen voor naar het toilet.

Lekkere ruime pasvorm met fijne joggingstof

Mijn vorige onesie kwam hier ook vandaan en die heb ik gedragen tot die helemaal versleten was. De Onesie Comfy heeft een lekkere ruime pasvorm, ook voor een maatje meer. De joggingstof is lekker warm en zweet niet zio erg als die fleece-versies. Heerlijk op de bank na een dag hard werken of op zondagmorgen!

Goeie kwaliteit en erg snelle levering!

We hebben 16 onesies besteld voor een event. De dag nadien waren ze al hier en de kwaliteit was veel beter dan we verwacht hadden!

Goede kwaliteit en heel mooi

Ik heb die onesies na slechts twee dagen in huis gekregen, ze zien er mooi uit en een uitstekende kwaliteit, de volgende keer bestel ik zeker terug van uw site, echt een aanrader!

Mooi product, mijn dochter is er heel blij mee

Goed product zoals op de afbeelding en prima verzendproces

Heel snel en heel mooi

Snel en ontzettend leuke onesies

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en hele snelle levering.

just.love.my.onesie!

ik ben zoooo gelukkig met m'n Superman onesie! gekocht voor m'n boyfriend, hij ziet er 'marvel'lous mee, de enige รฉchte superman onesie in original kleur en fit...love it

Goed product en goede levering

De geleverde onsies zitten goed en zijn heerlijk warm!

Perfect!

Zeer snelle en probleemloze levering

Snelle service en goede producten

Snelle service en goede producten

Helemaal toppie !!

Mijn zoon is heel slank en de maat xs zat perfect

Leuke onesie

Gekocht voor de verjaardag van mijn kleindochter. Zij was er heel blij mee.

Super snelle levering en mooie onesie!

Dino onesie op vrijdag besteld en zaterdag (voor het partijtje van 15:00) in huis. Goede kwaliteit, lekker zacht!

Heel positief.

Aardige mail. Snelle levering.

Uitstekend!

Vlotte bestelling, mede dankzij een goede matentabel. Zeer goede communicatie en uiterst snelle levering. De onesie is van heel goede kwaliteit en zit als gegoten. Heel hartelijk bedankt en zeker tot een volgende keer!

Het is een mooi warm product Goede kwaliteit prijs verhouding

Een onesie om in te wonen!

De onesie voor mijn dochter bevat een rits aan de achterkant waardoor ze niet volledig naakt op het toilet hoeft te zitten! Geweldig bedacht! Daarnaast zijn de onesies lekker warm en zacht. Perfect voor regenachtige dagen

Fijn materiaal, snelle levering en werd meteen een link achteraan gestuurd met bevestiging en tracking code van alles.

Fijne onesie

Snelle en goede levering en de onesie zit als gegoten! Heeeeeerlijk!

Heel tevreden, niets aan te merken.

Product zoals omschreven. Heel snel geleverd. Goed verpakt.

Snel en goed!

Snelle levering, goed materiaal, lekker zacht, precies zoals op foto!!

Snelle levering, goede producten

De bestelde onesies waren een dag later al in huis! Iedere dag geniet ik van m'n comfortabele aankoop

Onesie voldoet aan mijn verwachtingen

- Product indentiek als op de foto - Goede prijs-kwaliteit verhouding - Snelle levering

Nieuwe onesie voor mijn zoon.

Snel en makkelijk geshopt, betaald en dag later de onesie in huis. Dikke aanrader voor een leuke onesie, wel altijd even goed opletten, knoopjes of rits.

Supersnel verzonden en geleverd, persoonlijke service

Mijn dochter had last minute een onesie nodig. Deze werd heel snel verstuurd en de volgende dag al geleverd.

Dag na bestelling geleverd! Valt mooi o maat, onze zoon zal vol plezier deelnemen aan carnaval met zijn onsie!

Veel keuze en snelle levering.

Erg warme en leuk onesie.

Snelle levering van de bestelling. Duidelijke uitleg over eventuele terug sturing mocht dit nodig zijn. Leuke en warme pakken.

snel geleverd en zeer fijn en warm

gewoon eens proberen en zeker een aan rader lekker warm en leuk voor op de bank

Fijne, mooie Giraffe onesie. Twijfelde tussen S en M omdat ik 1.60m ben, blij dat ik voor maat M gekozen heb.

Vlotte service, voor herhaling vatbaar

Heel veel keuze, snelle levering en leuk dat er nadien nog een follow up mailtje komt om na te gaan of alles in orde was.

Alles goed onrvangen

Ik ben tevreden over de pakjes alleen de post ben ik erg teleurgesteld in krijg een datum en een tijd tijd word twee keer aangepast blijf dus hele dag thuis voor niets dan komt het een dag later ook weer een tijd deze wordt ook weer een keer verzet pff uiteindelijk komt het pakje aan was dus best boos gr

Goede website. XXL Onesie valt erg kort uit

Tevreden over het bestelproces en bezorging. Enige minpunt is dat de grootste onesie (voor 1.80m-1.90m) te klein uitvalt. Met mijn 1.87m is hij te kort om comfortabel te zitten.

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Prettige communication. Bezorging helaas vertraagd. Onesie conform verwachtingen.

Snelle levering en product van kwaliteit

Alles was prima in orde. Levering snel en we hebben een leuke onesie voor onze dochter. Zeer tevreden!

Prima service Snelle levering en goed product Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit en de volgende dag al in huis.

Snelle levering en mooi product

Mooie onesie en snelle levering

Geweldige service.

Snelle levering, maar ook daarna qua service uitstekende afhandeling.

Fijn maatadvies en snelle levering!

Heel fijn en snel te zien welke maat je moet kiezen! Ook erg fijn dat er een rits inzit, zodat naar het toilet gaan met een onesie makkelijker is. De communicatie en bezorging was fijn en snel!

goede tijdige levering

Prima onesie en op tijd voor de verjaardag!

Supersnelle en correcte levering

Ik heb mijn order besteld en nog geen 24 uur later had ik ze al ontvangen.. Super tevreden over de snelle en correcte service.

Prachtige onesi en goede service

Onze dochter is heel tevreden over haar Rendier-onesi, een fijn model en heerlijk zacht. Helaas liet door een productiefoutje een naad los, maar dit is heel snel opgepakt en perfect opgelost door Floortje. Niets dan lof.

Good looking

Mijn man is erg blij met zijn cadeau

serieus bedrijf goede en duidelijke communicatie

Te kleine maat besteld, retour geen probleem. Juiste maat binnen 2 dagen in huis. goed op de hoogte gehouden verloop retour bestelling. Bedrag retour bestelling netjes binnen 2 weken gestort zoals aangegeven.

Top site om goede onesies te kopen en een super service!

Ik had al eerder onesies gekocht via deze site van het merk Nifty. Deze blijven heel mooi en worden bijna dagelijks gedragen. Voor een maatje groter opnieuw een onesie besteld, maar deze had een kapotte rits (bij de eerste keer aantrekken ging het ritsslotje/lipje er vanaf) Dit was duidelijk een productie foutje van de rits zelf. Na een email kreeg ik direct antwoord en werden er nog een paar foto's gevraagd. Daarna meteen een nieuwe vervangende Onesie opgestuurd gekregen en een hele aardige mail! top service dus!

Ontzettend veel keuze en goede service

Wat een enorme keuze, echt ontzettend leuk!! Bij onze onesie was iets mis, maar dat is direct opgepakt en goed 'out of the box' opgelost. Fijn dat jullie nadenken over duurzaamheid en milieu!

Super goed

Zeer snelle levering, super kwaliteit en ben dik tevreden.

Vlotte service,top product

Ondanks pakjesdrukte, vlotte, snelle levering. Onesie van top kwaliteit. Lekker zacht

Mooie onesie

Snel geleverd en mooie kwaliteit onesie.

De levering is vlot verlopen en het bestelde is van uitstekende kwaliteit

Mijn bestelling is op tijd afgeleverd en is van uitstekende kwaliteit. Dus ik ben zeer tevreden over Onesies.nl

Verkeerde maat, maar met super service snel geregeld!

Verkeerde maatโ€ฆ Kak en nu, want al een tijdje geleden besteld door oma voor kerst. Dan maar mailen en kijken naar de mogelijkheden. Super snel antwoord, niets was moeilijk of teveel. Alle vragen beantwoord en binnen een paar dagen de ene retour en de andere binnen. Heel blij kind met een leuke originele heerlijke onesie. Echt super!

Helemaal zoals het hoort

Mijn bestelling werd zeer vlot afgehandeld en snel geleverd. Ook de onesie zelf voldoet volledig aan de verwachtingen en mijn dochter is er heel blij mee. Een aanrader.

Niet perfect maar goed opgelost

Ruim op tijd voor de kerst een onesie gekocht. Die was ook ruim op tijd binnen. Helaas bleek de rits stuk wat natuurlijk wel een beetje een domper was. Het contact met onsesiekopen.nl was vriendelijk en snel waarna alles keurig werd opgelost.

Helemaal top, snelle levering en fijne onesie!

Onesie was er sneller dan verwacht. Mโ€™n zoon van 14 is er erg blij mee. Hij is 1.80m en heb een maat M besteld.

Niet twijfelen, gewoon bestellen

Gewoon top

Niks op aan te merken

Service van topniveau

Zeer tevreden met de topservice. Er was een rits gebroken en deze onesie is gewoon opnieuw verzonden na het sturen van foto's. Zeker een aan te raden webshop. Thx onesieskopen.nl

top

Alles verlopen volgens afspraak

Super blij met de pakken

Snelle service ondanks de kerstdagen die er nog tussen zaten. Heb mijn zoon blij kunnen maken met een haaien pak

Leuke winkel

Leuke site, groot assortiment en je ontvangt leuke ongedwongen, vriendelijke mailtjes. Bestelling zelfs in de drukke decembermaand na 1 dag ontvangen. Wij hebben inmiddels al meerdere onesies in huis heerlijk en allemaal via onesiekopen.

Super snelle bezorging in de drukke tijden van kerst! Netjes verpakt! Besteld en de volgende dag in huis. Mooie kwaliteit! En de onesie blijft mooie. Uit eerdere ervaringen!

Snelle levering. Product precies als op de foto.

Goede en snelle levering. Mijn onesie was er de volgende dag al. Product is zoals verwacht. En heerlijk zacht en warm.

Leuke onesies!

We zochten onesies voor de kleindochters en vonden ze beiden bij onesiesKopen. Veel keuze leuke motieven en de kindjes super blij! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prachtig product

Top materialen

Super!!bestelling al de dag erna in huis in Belgie!

Vlotte levering,perfecte onesie in degelijk materiaal!

leuke producten - erg goede customer service

Snelle verzending, goede customer service. Professioneel, ik zou hier weer bestellen.

Gave onesies, super service van Jeroen en Floortje

Ik heb twee hele gave onesies besteld. Bij wat vragen van mijn kant werd ik super geholpen en het retourneren/ruilen van een product is ook met goede service verlopen.

snel geleverd en mooie kwaliteit Onesie

snel geleverd en mooie kwaliteit Onesie

Topservice

Snelle levering, goede klantendienst!

Snelle service en zeer comfortabel

Hier heb ik al meerdere keren besteld, maar was op zoek naar de sofa killer onesie. Via de website kan je op een wachtlijst staan en wordt je op de hoogte gebracht als die op voorraad is. Meteen besteld en binnen 2 dagen in huis. Uitstekende service, enige punt is dat informatie over het pluizen van de onesie wel gewenst was geweest. Dit houdt wel op na een keer wassen en 2x dragen.

De onesie was snel binnen en ziet super leuk uit!

Heel fijn om te horen Heidi! Veel plezier met de onesie ๐Ÿ˜ƒ

Duidelijke site, snelle verzending, heldere communicatie

Zoals het moet zijn. Producten van goede kwaliteit. Snelle verzending. Duidelijke website en e-mailverkeer.

Bedankt voor de mooie woorden Sara, daar worden we erg blij van! ๐Ÿ˜Œ

Geweldig !!! Zo leuk!!!

Onze kleinkinderen hebben veel plezier van de sneeuwpop en de neushoorn!!! Bestellen en een dag later thuis , top!!!!

Haa wat leuk! Veel speelplezier daar! โ›„๏ธ๐Ÿฆ

Eindelijk een echt goeie onesie!

Lang zoeken en eindelijk gevonden. Een onesie die goed past, lekker warm is en heel zacht aanvoelt. En nog betaalbaar ook. Ik ben heel tevreden.

Fijn dat de onesie zo bevalt, geniet ervan Rosalie! ๐Ÿ™๐Ÿผ

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd. Vriendelijke benadering en als we nog eens wat nodig hebben, kijken we of we dat hier kunnen bestellen

Dan staan we natuurlijk weer voor je klaar! Dankjewel Christel. ๐Ÿค—

Na bestelling direct een bevestiging ,snelle levertijd ondanks dat de meeste pakketjes in de feestdagenmaand verlaat zijn. En een hele mooie kwaliteit onesie. Omdat het een kerskadoo is is hij nog niet gepast want ligt ingepakt onder de boom. Maar ik vermoed dat dat wel goed komt

We wensen je alvast veel uitpak plezier, Merry Christmas! ๐ŸŽ…๐Ÿป๐ŸŽ

simpel ,correct ,snel

een snelle correcte levering

Bedankt voor de goede beoordeling Patrick! ๐Ÿ™๐Ÿผ

Heel snel geleverd.

Binnen een week, was het bezorgd!

Hoe eerder, hoe beter! ๐Ÿ˜

Professioneel, goede kwaliteit

Snelle levering, en goed kwaliteit onesies.

Dankjewel Yvonne, enjoy! ๐Ÿ˜Ž

Top Artikel

Ik ben blij TOP artikel en redelijk vlug geleverd. Grtjes, Dina

En dat maakt ons dan ook weer blij! ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ˜

Fabulous products and amazing selection

These onesies are the best. They fit beautifully and are incredibly comfortable. I have bought one for myself, my husband and son. And after showing them to my family, they also wanted some so I ended up buying some more. They will make beautiful Christmas gifts. Lovely quality, great selection and perfect service. Thank you!

Thatโ€™s so cool to hear Gabrielle! We LOVE it! ๐Ÿฅฐ

Super!! en snelle levering

Leuke site, veel keuze. Mooie kwaliteit en snelle levering. Top!

Om meer kunnen we niet vragen, hartstikke bedankt Petra! ๐Ÿค—

prima foto op de site, vlotte verwerking. Dit bedrijf maakt waar wat ze beloven, een aanrader!

zie boven

Daar doen we zeker ons best voor, bedankt voor de review! ๐Ÿ’ช๐Ÿผ

Heerlijke onesie en topservice

De onesie is heerlijk, ik heb het echt een stuk minder koud en kan zo de winter doorkomen. Ik woon erin! Ik was even bang dat het continu statisch zou zijn maar dat is niet. Benieuwd hoe lang hij mee gaat, daar is na 2 weken en 1 keer wassen niet veel over te zeggen behalve dat het zitvlak wel wat platter is zegmaar. Bij de maatbeschrijving van XL zat ik aan de bovenkant (1,76, 42) dus ik dacht laat ik dan XXL nemen want je wilt vooral niet dat een onesie te kort is. Die was echter veel te groot, maar zonder problemen kunnen ruilen en de XL is ook groot maar op een goede manier. Heerlijk lang, zodat ook met opgetrokken knieรซn je geen blote enkels krijgt en er is ook genoeg lengte zodat je daadwerkelijk de capuchon op kunt doen zonder dat het trekt. Ik ben echt blij verrast met de warmte. Het pakketje wordt razendsnel geleverd en de klantenservice is ook perfect. Met een nieuwe site uitproberen is altijd maar weer afwachten of het goed is maar in dit geval kan ik zeggen dat het dat zeker is!

Heel tof om te horen dat je zoโ€™n goede ervaring hebt gehad Lisan, dank voor je mooie beoordeling! ๐Ÿซถ๐Ÿป

Zaaaalig zoโ€™n onesie !!!!

Heerlijk zacht en warm , kortom : zeer behaaglijk ! En nette en snelle levering Sjapoo!

Heel veel comfortabel plezier ermee Albert!

Gemakkelijke website, stipte levering en prima product

Gemakkelijke website, stipte levering en prima product

Heel fijn dat je ons aanbeveelt Tina, dankjewel! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

perfect

schattig & warm

Klinkt ons als muziek in de oren..๐Ÿค“

Snelle levering van heerlijk warme onesie

Prima.

Veel warmte toegewenst tijdens deze koude winterdagen! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿฅถ

Het is de eerste ervaring van mij met jullie bedrijf

De Unicorn Onesie voor mijn kleindochter was binnen 24 uur in huis. De maat is goed en mijn kleindochter is er heel blij mee.

Nederland is weer een blije unicorn rijker! ๐Ÿ˜๐Ÿฆ„

Goeie Onesies, met goeie service

Een jaar geleden hebben we twee Onesies besteld. We vonden het een beetje duur, omdat we ze in ons hoofd vergeleken met de Onesies die je bij de HEMA of Primark kunt vinden, maar we dachten "Ach, laten we het een kans geven". Nu, een jaar later, hebben we er nog twee bijbesteld. Dit is waarom: In onze ervaring heeft fleece de neiging om makkelijk te broeien als je stilzit - op de bank bijvoorbeeld. Bij luchtstroming, als je rondloopt of even kort naar buiten moet, houdt het juist helemaal geen warmte vast. De huispakken van OnesiesKopen.nl zijn echt een heel ander product... meer vergelijkbaar met bijvoorbeeld een kwalitatief goede trainingsbroek. De stof is sterk, maar van binnen lekker zacht. We hadden bij onze laatste bestelling ook een kleiner pak, juist wel van fleece, besteld voor onze zoon. Die vind dat broeierige wel lekker, dus helemaal blij mee. Bij het uitpakken bleek er een klein defect te zijn. 's Avonds een mailtje gestuurd naar Floortje met een foto van het probleem, en de volgende dag gelijk antwoord. Een persoonlijke reactie, oprecht gemeende excuses voor het probleem, en een voorstel voor een oplossing waar ik me 100% in kon vinden en waaruit blijkt dat mijn mail duidelijk met aandacht gelezen is. Ook bij OnesiesKopen.nl gaat er dus wel eens iets fout. Dat geeft helemaal niks, geen enkel product of proces is perfect. Hoe je daar mee om gaat als winkel is veel belangrijker, en hier scoort OnesiesKopen.nl gewoon punten. Je voelt je als klant gehoord en gewaardeerd. Ga zo door, en hopelijk tot volgend jaar voor de volgende herhaal-bestelling als het weer kouder wordt!

Hi Sander! Reviews als deze maken ons ontzettend trots. Heel fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen en we verwelkomen je natuurlijk graag terug volgend jaar. Fijne feestdagen! ๐Ÿค—

Heerlijk zacht

Fijne onesie. Wat te breed, maar wel comfortabel

We wensen je een comfortabele winter Carolein! โ„๏ธ

De leuke onesies waren snel geleverd en keurig verpakt.

Veel plezier ermee! ๐Ÿ™๐Ÿผ

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling. Het contact was snel gelegd en het probleem werd direct en meer dan passend opgelost!

We staan graag voor je klaar! ๐Ÿซก๐Ÿ˜„

Heerlijke onesie van mooie kwaliteit

Superleuke onesie gekocht van katoen. Heerlijk zacht en mooie kwaliteit. Moeders kwam op bezoek en heeft er gelijk ook een besteld. Op naar de koude avonden!

Dat is nog eens leuk! Het komt wel goed met die koude avonden..๐Ÿ˜‰๐Ÿ”ฅ

Blij mee

Cadeautje voor mijn vriend, snelle levering! En hij is er blij mee, heeft er zelfs nog 1 besteld die hij inmiddels ook al binnen heeft.

Meer onesies, meer vreugde! ๐Ÿ™ƒ