Snel geleverd en mooie qualiteit bestel zeker nog eens!

Mooie degelijke onsie, prijs qualiteit goed in verhouding! Aanrader!

Bestelling was oke alleen het was iets groter; ik denk ik heb de verkeerd maat gekozen.

's Avonds besteld, de volgende dag al in huis.

Toch blijf ik het liefste in een fysieke winkel kopen. Maar dit was een wens voor pakjesavond dus daar heb ik aan voldaan. De keuze was goed, zeer vlotte levering, dus als ik nog eens een zo'n cadeauwens krijg, durf ik het zeker te bestellen. Liever bij een klein bedrijf dan bij de internetreuzen.

Snelle levering , goede kwaliteit.

Zacht en goede pasvorm.

bedrijf dat met hart en ziel werkt voor hun zaak en hun klanten

Bij aflevering van een bestelde onesie bleek, de maat erg klein uit te vallen. Maar ja dat kan gebeuren (In winkels valt het ene merk ook anders uit dan het andere) Na dit per mail gemeld te hebben, kreeg ik een warme mail terug en heeft Onesiekopen erg zijn best gedaan om het naar mijn tevredenheid op te lossen. De mail wisseling ging snel. Bestellingen ook snel geregeld Kortom een bedrjf dat met hart en ziel werk voor hun zaak en voor hun klanten

Netjes en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

Kwaliteit is boven verwachting, en ook nog eens stoer

Zie hier boven

Een prachtig leeuwenpak.

In een woord: top. Levering prima, de onesie zag er prima uit. Mooi van stof en een echte leeuw. Onze kleinzoon wilde hem meteen aan en was de hele middag leeuw.

Er zat bij de bestelling een foute maar tussen. Na melding had ik de volgende dag de juiste maat. Zeer vriendelijke en behulpzame mails. Doe zo verder!

Another cosy onesie for my daughter

Super quick, next day delivery, and I ordered on Sunday! Very cute onesie. The only remark I would have is that button holes were slightly too big and the buttons were getting loose. That however was a quick fix with a needle and thread! Overall very happy!

Fantastische klantenservice

Goeie ervaring met de verzendtijd, het product maar vooral de service. Er bleek helaas een gat in de onesie te zitten (losse naad). De klantenservice reageert ontzettend snel, denkt in klantvriendelijke oplossingen en communiceert warm en informeel. Snel en naar tevredenheid opgelost en ze zijn me zeer schappelijk tegemoet gekomen.

Leuke onesies

Een ruime keuze en veel maten beschikbaar. Levering was binnen een dag. Een aantal retour gestuurd, had meerdere maten besteld maar retour is ook zo geregeld. Ik ga er nu nog een paar bestellen.

Zeer mooi product

Geweldige website

Wat een geweldige website , super kwaliteit zeer meedenkend, snelle levering. Kom zeker nog een keer terug. Onze zoon leeft praktisch in zijn Onesie's. Prijs/kwaliteit top.

Snelle levering .mooie kwaliteit ,en met zorg verpakt .

Heerlijke oneske, snel geleverd en een goede service!

Er zat een kleine gaat op naad van de verder mooie dikke onesie. Na contact is dit prima opgelost! Heel fijn.. Mijn dochter is er heel blij mee!

Goede en snelle service voor vervangend product

Snel en zorgvuldig mailcontact ivm een onesie die door fabrieksgebreken vervangen mocht worden. Nu helemaal happy met de onesie!!

Keurig

Keurige en zeer snelle levering. Mooi product. Website ziet er wel knullig uit op de mobiel. Was even zoeken naar juiste product. Maar gezien het assortiment bestel ikvolgende x weer bij jullie !

Maat was te klein. Op website gekeken. Duidelijke uitleg hoe te handelen. Meteen bevestiging over nieuwe bestelling en andere retour gestuurd. Meteen bericht over terugbetaling. Prettig als alles in een keer goed is geregeld.

Snelle service, goede kwaliteit, leuk pak

Hele fijne ervaring

Super snel geleverd, kunnen andere bedrijven nog wat van leren! Heel fijn en snel geholpen ton de maat te groot bleek te zijn Ik kon de onesie nog ruilen en ga d t grote maat terugsturen als de juiste maat binnen is. Top geregeld

De onesie werd snel geleverd, goede kwaliteit en zit lekker ruim

Snelle levering Goede kwaliteit, zit lekker ruim.

Goede communicatie en snelle levering!

Mooie kwalitatief goede onesies. Bij mij was per ongeluk 1 onesie te weinig geleverd en dat werd heel snel en netjes afgehandeld. Zeker een aanrader! :) kids zijn ook blij mee :)

Snel geleverd!

Voor een pyamafeestje van mijn dochter hadden we met spoed een onesie nodig. Die avond nog besteld en volgende ochtend was het binnen. Een kwalitatief en leuk ding precies zoals het afgebeeld is. Kortom een dolbij kindje en een tevreden moeder ;)

Erg mooi en zacht

Goed producten met snelle service.

Klantvriendelijk en telefonisch goed bereikbaar.

Leuke, lekker zachte onesie

Mijn zoon is helemaal blij met zijn nieuwe onesie. Er zitten knoopjes aan de voorkant, dat is een heel klein beetje jammer; met een rits zou de onsie nóg comfortabeler zijn.

Hi Caroline, dank je wel voor je bestelling en review. Om de keus voor een onesie met rits of knopen makkelijker te maken vind je bij de productomschrijvingen terug of een onesie is voorzien van een rits- of knoopsluiting. Mocht je vragen hebben dan staan we voor je klaar. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Mooie kwaliteit onesie, Behulpzaam personeel.

Voor de feestdagen heb ik 2 onesies besteld, Goed verpakt en snel bezorgd. De neushoorn onesie is Heerlijk zacht, het camouflage kids leger pak viel groot uit dit is een Mooie kwaliteit stof vandaar gekozen om deze te ruilen naar de goede maat. Fijn contact gehad met de klantenservice, ze helpen je graag.

Supersnelle levering!

Later in de avond een bestelling gedaan, verwachte niet zo snel al geleverd te krijgen, de dag erna stond de post al op de stoep! Onze dochter is superblij met haar zachte koala onesie, ze draagt hem het liefst de hele dag!

Snelle levering, goed product

Product zoals beschreven, mooie kwaliteit, snelle levering.

Levertijd was prima.

Volgens afspraak is de levering bezorgd op de juiste dag.

Prijs kwaliteit goed en snelle levering

Zeer snelle levering en maatomschrijving ook zeer goed

Mooi dik pak

De onsie met leger motief. Fijne dikke stof.

Snel en correct geleverd.

Website is overzichtelijk. Bestelling is snel en correct geleverd. Dank.

Fijne onesie, heerlijk zacht en ook lekker warm volgens mijn dochter. Kleuren ook volgens verwachting.

Op de toegestuurde onesie zat een vlek. Deze konden we vervolgens keurig op hun kosten retour zenden (normaliter is dat voor kosten klant). Het contact daarbij hebben we als prettig ervaren.

Onesies waren er 2 dagen later en zijn allebei top!

Prachtige onesie :)

Ben erg blij met mijn onesie! Zit lekker en snel geleverd! Heel erg bedankt :D

Expres een maatje groter besteld voor mijn puber zoon en hij zit prima, lekker ruim en comfy. Hij is er blij mee!

Heerlijk zachte onesie voor een kleine kapoen

Ons kleindochtertje van4 was zooo gelukkig met haar eenhoorn onesie;ze heeft er ook zalig mee geslapen…het was een schot in de roos

Eerste keer een Onesie zwart uniseks - XXL / 2XL besteld. het was voor mij een beetje een twijfel geval aangezien ik 1m83 ben en de XL tot 1m85 en de XXL 1m85 tot 1m90. Dus koos ik voor de XXL dan heb ik wat meer ruimte en voor de rest heb ik niets van opmerking of wat dan ook, kwalitatief goed.

Heel goed.

Goede communicatie. Onesie van zeer degelijke kwaliteit en heel mooi❣

duidelijk product keuze en informatie

goede site, razend snelle levering!

Mooie kwaliteit en snelle service

Mooie kwaliteit en snelle service

Aanrader! Vaak hier besteld, altijd goed!

Als je van onesies houdt dan zit je hier goed. Heel veel keus, goede klantgerichte servicedesk. Voor de maatkeuze gewoon de maatindicaties checken, ik heb na tig bestellingen nog nooit hoeven retourneren. En als er iets mis is met je bestelling dan staat dit familiebedrijf altijd voor je klaar.

Kids heel blij mee, en snelle levering! Voor mij wel aan de prijs, moest voor 3 kinderen tegelijk. Een onesie was toch te groot, dus weer retourkosten en verzendkosten voor de goede maat. Mijn voorstel zou zijn als je ruilt dat je dan juist geen retourkosten hoeft te betalen. Mvg Almaz

Aanrader

Snelle levering van een mooi product!

Super snel en mooie pakken!

Gister bestelt de volgende ochtend al in huis! Dit is al de derde keer dat ik een onesie bestel voor onze zoon! Hij zou het liefst in deze pakken willen wonen (jammer dat ze moeder zo een spelbreker is ;-))… Goede kwaliteit, ook nog mooi na meerdere wasbeurten.

Fijne webshop snelle levering

Toppie!

Uitstekende service! Snelle levering! Fijne warme onesie!

Super service, helemaal tevreden!

De kinderen zijn er blij met hun onesies. Dank jullie wel voor de goede en snelle levering en service!

Top onesies, snel geleverd en goed meegedacht door het bedrijf!

Ik had begin dit jaar een Onesie gekocht die te klein bleek te zijn. Door de populariteit was een grotere maat al uitverkocht voordat ik deze kon bestellen. Na overleg met Jeroen en Floortje, gaven ze aan in september een nieuwe levering te krijgen. Niets van gelogen! Jeroen had mijn emailadres ingeschreven om een notificatie te ontvangen wanneer de onesie weer op voorraad was en in september kreeg ik een mail binnen dat dat zo was. Direct besteld en mijn vrouw is ontzettend blij en verrast met haar onesie! Top!

Snelle levering, mooi materiaal

Een panda onesie met hoog knuffelgehalte

Onlangs hier een pandaonesie gekocht voor de beste vriendin van mijn dochter. Heel makkelijk te bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, snelle levering en goed verpakt. Mooie kwaliteit van de onesie!

goede ervaring

alles was zoals verwacht en we zijn er blij mee!

Makkelijk bestellen, snel bezorgd. Kids helemaal happy

Leuke webshop, fijne onesie

Ik wilde graag een onesie voor mijn dochtertje om mee naar zwemles te gaan. Hoewel deze wat duurder zijn, is de kwaliteit heel goed en er is ruime keuze. Verzending was ook snel. Ik ben er blij mee.

Fantastische ervaring met dit familiebedrijf!

Voor de derde keer onlangs een onesie besteld voor de verjaardag van mijn 3-jarige kleinzoon Sepp. Na eerdere positieve ervaringen nu op zoek naar een onesie voor dit stoere mannetje, omdat hij altijd de onesie inpikt van zijn 2 jaar oudere zusje! Hij vindt het gewoon lekker warm zitten. En dat is gelukt: een neushoorn met een gevlekte huid, met elastiek aan de armpjes en beentjes en van een heerlijke zachte stof, kwaliteit ten top! Ook correcte levering, volgens afspraak, en belangstelling achteraf. Kortom, op naar de volgende onesie!

Prima levering en goede kwaliteit.

Prima levering en goede kwaliteit

Geweldige warme onesie

Mijn ABDL vrouw is erg gelukkig met deze warme onesie. De onesie zit ruim en de dikke luier valt niet op.

Verkeerde onesie gekregen, waren heel soepel met omruilen

Heerlijke onesie, ondanks backorder snel geleverd!

Ik wilde graag een katoenen onesie van Sofakiller. Die stond in backorder, maar was er toch binnen een week. Heerljik zacht en comfortabel. Ik ben er blij mee! Volgens de maattabel had ik een M nodig, ik denk dat een S ook past. Ze vallen ruim.

Superleuke onesies, sneller geleverd dan verwacht en zitten perfect. Wij kunnen de herfst en de winter weer aan.

Mooie kwaliteit, valt lekker ruim, snel geleverd, goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede kwaliteit onsies. Heb voor het gele gezin besteld en hier zelf een fout in gemaakt. Ze waren direct bereikbaar en hebben meteen meegeholpen met het zoeken naar een oplossing. Dankzij de vriendelijke snelle service en mooie onsies zal ik hier zeker vaker bestellen. Keep up the good work! :-)

Super dienstverlening

Bestelling is erg snel en correct geleverd. Wij waren zelf niet attent genoeg bij de aflevering waardoor het pakket retour is gegaan. Na mailcontact is het pakket gelijk weer verzonden en nu gelukkig wel door ons in ontvangst genomen. Zoonlief blij met zijn onesie en ik blij met de supersnelle actie. Dankjewel.

Fijne klantenservice, prima oplossingen aangedragen en oog voor het hele proces!

Fijne manier van communiceren, begrip en uitleg over het proces. Goede oplossingen, zonder dat je gedwongen wordt. Prettig zaken mee gedaan! Onesie is fijn om te dragen.

Hele fijne onesie en goede service!

Er was iets mis met de onesie (fabrieksfout) maar dit werd heel goed opgelost. Met snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie.

Verkeerde bestelling; geen contactmogelijkheid

Ik bestelde een konijnenonesie, kreeg een egaal turquoise onesie. De mails die ik daarover stuurde kwamen volgens het bedrijf in een spambox terecht, waardoor ik pas een reactie erop kreeg toen ik hier een recensie achterliet. Maar die reactie was schappelijk: ik heb de helft van het geld teruggekregen en uiteindelijk de onesie toegestuurd gekregen. Die was te klein, en is de eerste keer dat ik 'm gebruikt heb gescheurd. Als deze website zegt: 'geschikt voor een lichaamslengte van 175 tot 185 centimer dan bedoelen ze 175 centimeter en geen geen millimeter meer, denk ik. Maar, eerlijk is eerlijk, me de helft van mijn geld teruggeven overtrof mijn verwachtingen, en ik heb de te kleine onesie kunnen gebruiken voor het feestje waarvoor ik die kocht, en dat ik eruitscheurde was alleen maar grappig, dus ik ben niet echt boos. De derde van de drie sterren is dan ook vooral voor de klantvriendelijkheid en de bereidheid wat misgaat op te lossen. Dáár is niks mis mee.

Hi Olax, We troffen de berichten aan in onze spambox die we veel te laat hebben uitgelezen. Excuus dat we je hierdoor onnodig lang in spanning hebben gehouden. Dat verdient geen schoonheidsprijs. Fijn dat we het na ons contact in orde hebben kunnen maken. We willen je bedanken voor je geduld en vertrouwen. Met hartelijke groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

uiterst snelle levering

wij hebben deze bestelling gedaan als verjaardagscadeau voor een nichtje. Hoe tevreden die is met uw produkt weeten wij (nog) niet.

Super leuke onesie voor een betaalbare prijs.

Lekker zittend pak. Mooie kleuren en hij ziet er net zo goed uit als op het plaatje.

Prima onesies voor niet teveel geld.

De onesies zien er leuk uit. Bij het kruis is wel een gevoelige plek, daar zat na een dag al een gat in. Maar ze zijn goed van maat. Kids zijn er blij mee!!

Zeer tevreden!

Veel keuze op de website. Zeer snelle levering.

Genoeg keuze, redelijk schappelijk geprijsd

En snel verzonden en ontvangen

Aanrader! Snel besteld, snel geleverd.

Veel aanbod en makkelijk besteld. De volgende dag al in huis. Goed geregeld!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, de maat klopt eens echt zoals aangegeven! Niet vergeten, goed, solide en veilig verpakt!

gewoon lekker snel

snel geleverd

Mooi van maat

De maat die ik heb besteld past ook daadwerkelijk zonder dat er iets klemt Heel blij mee

Neushoorn onesie

Wat een leuke onesie! Ik heb 1 maat groter gekocht dan nodig was. Het pak zit evengoed nog prima. Zo heeft hij er straks ook in het najaar en winter nog wat aan

klein probleem, maar heel goed afgehandeld.

Was een klein probleem met eerste onesie, maar levering was vlug, dus alsnog een prima exemplaar besteld. Probleem met eerste heel netjes afgehandeld.

Een probleem super snel opgelost.

Super vriendelijk en netjes, direct antwoord.

Op en top service

Het product ziet er precies uit zoals op de foto's. Helaas hadden wij een onesie ontvangen met een fabrieksfout. Na contact werd dit snel opgelost door een nieuwe te versturen. Top kwaliteit onesie. Onze zoon geniet elke week van zijn onesie naar en van zwemles (verder mag hij van ons deze nog niet aan, dit geeft wel eens discussie). De stof is heerlijk zacht en zit lekker warm. Ook zit er handig aan de achterkant nog een rits voor een toiletbezoek.

Top service!

Mijn product was beschadigd na 2 dagen. Na contact met de verkoper zijn we snel tot een gepaste actie gekomen. ZEER Tevreden.

Top service!

Al jaren klant, altijd tevreden

Ik ben een groot onesie fan, bestel hier al jaren en altijd dik tevreden. Als er problemen zijn dan wordt het netjes en snel opgelost.

Slechte kwaliteit

Op basis van alle goede beoordelingen 3 onesies van star wars gekocht (Darth vader en stormtroopers). Slechte ritsen, flut stof, zonde van je geld.

Hi Kim, Wat vervelend om te lezen dat de producten niet zijn wat je ervan had verwacht. Dit betreffen modellen met een officiële Star Wars licentie. We nemen contact met je op hierover. Met hartelijke groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

Servicegericht!

Dit was de 2e keer dat ik hier had besteld. Helaas was er via de post iets niet goed gegaan waardoor mijn pakket was zoek geraakt. Na mijn bericht hierover bij onesieskopen.nl kreeg ik vrij snel een reactie met begrip én het stappenplan. Hierdoor ging alles vlot en makkelijk! Heel blij met de updates tussendoor en het prettige en professionele contact. Hartelijk bedankt, vooral voor de fijne en goede service!!

Het bedrijf is een aanrader. Zij doen er alles aan om de kwaliteit te leveren waar zij voor staan. Website en beleid zijn helder. Na vragen over een retourzending en ruilverzoek is dit naar volle tevredenheid opgelost. Mijn twee kleindochters van 8 en 11 jaar helemaal blij met de onesie! Mijn ervaring is heel goed. De prijs-kwaliteit is prima!

Snel geleverd, fijne stof.

Snel en perfect geleverd

... en Alina (6 jaar) was heel blij met haar konijn-onesie!

Doen wat belooft

Goede kwaliteit op tijd geleverd

Netjes geleverd, helaas was de onesie echt veel te groot voor onze zoon, dus retour. Minder tevreden over de retourkosten, ruim 7 euro ... Op zich werd wel aangeven dat eventuele retourkosten voor jezelf zijn, maar toch ... Hierdoor zal ik in de toekomst toch minder snel een bestelling plaatsen omdat je nooit precies weet hoe een product uitvalt qua maat en kwaliteit. De kans is dus best groot dat je toch retour moet sturen.

Hi Susanne, dank voor je bestellingen en wat jammer dat je moest retourneren. De maatindicaties op basis van best passende lichaamslengte die bij de producten vermeld staan, zijn voor 95-97% van de klanten perfect. De onesies meten en passen we persoonlijk door, en die informatie is daarom een realistische weergave van hoe ze echt vallen. Bij twijfel mag je altijd contact opnemen, we helpen je graag met advies. Met vriendelijke groet, OnesiesKopen.nl

Helemaal goed

Product was precies zoals omschreven. Mooi zacht materiaal, mooie kleuren en goed van maat.

Niet meer uit te krijgen zo heerlijk!

De onesies zijn van goede kwaliteit, maatvoering is prima. Mijn jongens zijn er zo blij mee, ze willen niets anders meer aan!

Dochter is er super blij mee!

Een giraffen onesie besteld voor mijn dochter. Snelle levering en goede kwaliteit. Onze dochter is er heel blij mee!

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit

Prettig

Gewoon goed, niks op aan te merken :) lekker zacht pakje hoor

Vlotte en correcte levering. Prijs kwaliteit prima!