Er was iets misgegaan met de levering door de pakketdienst. Dit heeft OnesiesKopen.nl netjes opgelost! Top service dus!

Helaas had ik een te kleine maat uitgekozen , zelf een grotere besteld en de kleine terug gestuurd . Kostte wel verzendkosten maar zonder dat ik erom vroeg kreeg ik ook deze extra kosten terug gestort, toppie

Dochter heel tevreden

Was er vlug, zit goed !

Zeer leuke onesie . Onze zoon is heel blij met zijn draak/dino !

Super tevreden !

De pakken van de ringstaartmaki en de rode panda waren een schot in de roos ! De maten klopten, de kwaliteit was zoals verwacht, de look viel opperbest mee. Het is grote fun voor kleinkinderen, die met de dierenpakken over hun ski kledij, ervoor zorgen dat ook de dieren de skipistes kunnen nemen ! Grote fun !

Snelle levering en mooie Onesie

Leuke onesie zoals op de foto’s. Dochtertje is er heel blij mee.

Snelle vriendelijke service

Nog echt persoonlijk contact bij een webshop, leuk! Kwaliteit van de onesies is goed en vallen qua maat zoals beschreven. Alleen de tiener 13/14 vond ik klein vallen.

Goed huispak

Fijne onesie en het omruilen voor de juiste maat ging vlot en soepel.

Bestelling goed en op tijd bezorgd. Zag er allemaal goed uit.

Snelle levering mooi product

De Onesie werd de volgende dag al geleverd. Hij is lekker zacht. Helaas waren enkele knoopsgaten wat te groot waardoor deze steeds open gingen. Deze wat kleiner weten te maken.

Goede website De stof van de onesie is van goede kwaliteit. goede service Heel prettig gesprek met Joost van de firma gehad. ik zou er zeker weer bestellen.

top kwaliteit en snel geleverd

2 x dalmatiër gekocht. alle 2 top!

Alles vlot verlopen van bestelling tot levering

Snelle levering en prima onesie

Snelle levering en prima onesie

Perfect en snel bezorgd

Snelle levering savonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Heerlijk om op de bank aan te hebben en lijkt me ook wel wat maar dan een andere kleur en geen oortjes of zo om in de rolstoel aan te hebben. Geen koude rug nu ook niet meer op de bank. Zeker een aanrader

de nazorg was fantastisch!

door problemen waar de leverancier weinig aan kon doen(pakjesdienst die niet naar behoren werkte), duurde het langer dan voorzien eer wij ons artikel hadden maar door de uitstekende opvolging van het bedrijf kwam alles in orde.

zeer tevreden, lekker warm en zacht

navy blue is toch wel erg donker, bijna zwart te noemen.

Blije kleindochter

Veel keuze, betaalbaar en snel geleverd. Miijn kleindochter helemaal blij.

Ik had 2 onesies besteld. De koala en de panda. Ze zitten superlekker en zijn erg mooi. Bij de koala was de stiknaad los bij de buik. Email contact gehad en een foto gestuurd. Jeroen heeft een passende oplossing gevonden en was binnen een paar dagen geregeld. Heel blij met deze goede service en me mooie zachte onsies

Mijn aankoop is in zeer goede orde verlopen.

Prima!!

De Onesie werd een dag na bestelling al geleverd. Ik had een link naar jullie site gekregen van onze dochter., het is een kadootje voor onze kleindochter. Dat werkte allemaal prima. Nu maar hopen dat ze er blij mee is want volgende week is ze jarig en dan kan ik hem geven.

Zeer nette service, fijn bedrijf!

Netjes contact gehad, alles goed geregeld en een fijn product!

Echter de service van DHL laat wat te wensen over. DHL stuurt bericht dat zij om 21.21 uur mijn zending aan mijn deur hebben afgeleverd. Ik heb toen niets gezien, nog nagevraagd bij de buren, en heb meteen DHL ge-alermeerd. Veel later om 21.52 werd mijn pakket pas afgeleverd.

top product

Heel blij mee mooi pakken en zitten heeelijk mijn zoon is er erg blij mee !!!

vlotte bestelling via de webshop en even vlotte levering voor een knalprijs.

vlotte bestelling via de webshop en even vlotte levering voor een knalprijs.

Zeer positief

Een rendier onesie voor n jarige kleinzoon, lekker zacht en warm en erg leuk om te zien!

Super service!

De onesie die we hadden besteld was te groot.De oplossing verliep heel prettig. Floortje en Jeroen hebben op een prettige manier meegedacht en we hadden de nieuwe onesie heel snel in huis. Volgende keer bestel ik zeker weer opnieuw bij Onesiekopen.nl.

Goeie kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit is goed lekker warm zijn ze.

Een hele ruime keuze en goede kwaliteit. Ik ben super tevreden en warm ! Het totale plaatje is gewoon echt goed. Bestellen, levering etc. Top !

Super service!

Ik had een onesie met een fabricagefout, kan gebeuren! Ik ben vervolgens SUPER goed geholpen en het is tip top opgelost. Dikke prima!

Het artikel is zoals afbeelding Snelle levering.

Mooie onesie ook in grotere maten voor grotere ‘kinderen’ ;)

Zit heerlijk, lekker zacht en snel geleverd

Besteld, betaald, ontvangen. allemaal zoals beloofd. Een gelukkig kind.

Snelle levering & mooie onesie

Mooie unicorn onesie voor mijn nichtje van twaalf besteld. Ze is er enorm blij mee! Zacht materiaal, mooie kleuren, de maat S past perfect!

Snelle verzending en goede kwaliteit

Leuke onesie voor mijn zoontje van 4 jaar!

Levering was een paar dagen langer maar maakte niet uit, fijne onesie voor mijn zoontje. Viel wat groot uit maar zo zit hij lekker comfy en kan hij er langer van genieten.

Netjes opgelost

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Na ontvangst bleken er een paar details niet netjes op de onesie gepositioneerd te zijn. Even contact opgenomen en de klacht werd direct opgepakt en opgelost. Prima service en vriendelijk geholpen.

Snelle en supervriendelijke afhandeling

De wijze waarop er met de klant gecommuniceerd wordt maakt me blij. Een snelle reactie en gaat er iets mis in de bestelling dan wordt dit heel goed opgelost. Onesie nodig? Ik kan deze we winkel van harte aanbevelen. Bedankt Jeroen en Floortje!

Zaaaaalig,

Onesie voldoen volledig aan de voorwaarden die omschreven worden. Wat je ziet, is wat u krijgt !!!!

Snelle levering en heel fijn product

Mooie stof, echt kwaliteit, voelt totaal anders dan de goedkopere polyester varianten.

Aantrekkelijk is het brede assortiment

Breeds assortiment en duidelijke, onderbouwde maataanduiding. Met alleen de scores S,M,L,XL kun je tegenwoordig niet veel meer.

Fijne mensen!

De onesie is van heel mooie kwaliteit! Floortje en Jeroen hebben mij goed geholpen toen ik wat vragen had.

Nadat ik voor de 2de keer in zeer korte tijd wat had besteld ging er iets mis maar gemaild met de klantenservice en die hebben er alles aan gedaan om mijn pakket toch nog binnen 1 week te versturen i.p.v. binnen 24 uur.en hebben toen uit coulange de verzendkosten terug betaald. En ze hielden mij goed op de hoogte van verzending

Ik kocht een 'comfy' onesie en nam een maat groter daar mijn vriend lange benen heeft, en andere onesies in zijn oorspronkelijke maat steeds net van pas zijn. De rits is niet voelbaar vanbinnen op de huid, wat een must was. Zit ook zeer comfortabel. Hij is tevreden!

Professionele opvolging

Mijn pakje geraakte maar niet geleverd door problemen met de Belgische postdiensten maar door de opvolging van het team van ‘Onesies kopen’ werd mijn pakje dan toch perfect geleverd. Heel tevreden ook van de gekochte artikelen. Voldoen 100% aan onze verwachtingen.

Erg leuke en fijne onesie.

Lekker in mijn onesie voor de tv. Deze tijd van het jaar is het extra fijn omdat hij lekker warm is.

Goede seevice, prima oplossingen nadat iets kapot was. Volgende x zou hier ik zoweer bestellen. Top bedrijf

Top kwaliteit. Goede service.

Goede kwaliteit. Past perfect.

Geweldige onesie

De giraffe onesie is geweldig. Goede kwaliteit, heel knuffelbaar. Maat XL past goed voor lengte 176/maat 42. Supersnelle service: Besteld op kerstavond en op 3e kerstdag al bezorgd.

Snel en naar tevredenheid afgehandeld

Ik heb na een paar maanden contact gezocht over een defect aan de onesie, binnen dezelfde dag (erg snel) is dit naar tevredenheid opgelost. Dank je voor de snelle reactie.

Erg leuke pakken en dat voor die prijs en kwaliteit

Zeer goeie ervaring

Mooie kwaliteit, zowel in materiaal als in de afwerkingen van de onesie. En hij is heerlijk warm. Echt super tevreden!!!

Goed bereikbaar service gericht vriendelijk

Leuk product, de maat klopt. Is de maat er niet dan kan je gerust een grotere maat kiezen. De kleinkinderen zijn er heel blij mee. Tot nu toe ook heel handig als reserve kleren te gebruiken bij een ongelukje op de gewone kleren. Zo konden ze met droge kleren weer naar huis.

Goede producten en nette levering

Was al de tweede bestelling die we deden, zoon is erg gek op deze onesies.. ze zijn heerlijk lang (zoon is 1.80 en kan er nog in groeien) en van goede kwaliteit. Kan wel zeggen dat ze intensief gebruikt worden en blijven mooi.

goede kwaliteit tevreden

Duidelijke site met vele mogelijkheden om te kiezen Had eerst een Onesie Blauw Uniseks besteld maar vond deze voor deze tijd van het jaar net niet genoeg warmte geven ben nogal een kou kleum, ga deze voor de mindere koude dagen gebruiken. Ging daar na voor Snuggle Fleece Onesie deze is heerlijk warm lekkere fleece voor mij zeer geschikt voor deze tijd van het jaar WINTER Levertijden snel en ben zeer tevreden!

Had eerst een onesie die niet lekker zat en daarna een maat groter besteld en alles verliep eigenlijk top. Het retourneren, de nieuwe goed passende onesie, het mailverkeer en het geld terug op mijn rekening. Voor mij dus een uitmuntende ervaring.

Dure retourkosten

Ik ben heel tevreden van de vlugge levering maar minder tevreden van de retourkosten vanuit Belgie

Hi Sabine, dank voor je review. Wij hebben geen kosteloze verzend- en retourdienst. Dat zie je terug in scherpere productprijzen. Sommige producten zijn tot €20 goedkoper dan bij partijen waar je gratis zendingen inbegrepen krijgt. . Onze klanten zijn vrij om een koerier naar keuze te gebruiken voor een retourpakketje. Ik hoor van klanten uit BE dat versturen via https://www.postnl.be/verzenden/ tot een derde goedkoper is dan BPOST maar wellicht zijn er nog betaalbaardere koeriersbedrijven. We raden wel aan om met tracking te versturen omdat we dan bij vrijwel alle probleemgevallen garant kunnen staan voor je retour. Groeten, OnesiesKopen.nl

geweldig

Voor de 2e keer alle onesies besteld voor mijzelf en mijn gezin bij deze site. Met ontvangst miste wij een onesie, contact opgenomen met de site, werd uitgezocht en kreeg een nieuwe opgestuurd! Blije kindjes met hun nieuwe onesies!

alles prima verlopen

onesie 'rendier' gekocht - hele mooie en warme kwaliteit snelle levering en prima communicatie

Prettig!

Snelle levering. Goed contact met klantenservice.

Super bedrijf!!!!

Onesieskopen.nl is TOPbedrijf, met een SUPER service!!! Onesie gekocht bedoeld als kerstcadeau. Doordat DHL niet correct afgeleverd had en ik het pakket niet op tijd binnen dreigde te hebben, contact opgenomen per mail. Mega snel reactie teruggekregen met een TOP oplossing. Ze zorgde ervoor dat ik toch op tijd de onesie in huis had. HIER KUN JE MET EEN GERUST HART BESTELLEN! Veel andere webshops kunnen van hun leren!! Daarbij komt ook dat de onesie heerlijk warm en leuk is! De maatvoering klopt ook! IK BEN EEN ZEER TEVREDEN KLANT!Nogmaals dank voor jullie TOPservice :) :)

Hi Claudia, dank je wel voor deze wervelende review! Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Voor de vierde keer weer heel blij met de onesie voor een kind

Elke keer weer zijn het mooie, nette onesies. Netjes afgewerkt en in leuke 'thema's'. Alleen lijken de maten soms toch wat kleiner uit te vallen dan je denkt nodig te hebben.

Hi Marieke, dank je wel voor je terugkerende klandizie en mooie review. Mocht je het vermoeden hebben dat er iets mis is met een maat dan mag je altijd contact opnemen met ons door te reageren op de orderbevestigingsmail. We zoeken dan graag uit of er sprake is van een afwijking. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Tevreden.

Correcte verkoper. Prachtige degelijke kwaliteit, aanrader!

Fijne onesies en goede service

Twee onesies besteld, waarvan een iets te klein besteld. Nieuwe order geplaatst en snel binnen gekregen. Andere terug gestuurd zonder problemen. Goede communicatie over wat te doen.

Nadat mijn pakket kwijt was geraakt door DHL (kerst periode) fijn contact gehad met Jeroen via de mail. Alles netjes geregeld en snel een nieuw pakket toegestuurd gekregen. De onesie is mooi, voelt zacht aan, is warm en zit/ligt perfect. Als ik er ooit nog 1 wil, dan zal ik zeker hier bestellen. 10/10

Hier de onesie batman voor volwassenen besteld. Snelle levering en past perfect! Tevreden klantjes!!

Goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Top levering en kwaliteit

Snelle levering En de kwaliteit is super

Zeer leuke onesies voor de kids

Leuke onesies van goede kwaliteit en lekker warm. De kids zijn er dol op.

Er is uitstekend en adequaat gereageerd op een incomplete levering

Er was een product minder dan besteld, bij mij thuis aangekomen. Al na 1 mailtje met de melding hierover, kreeg ik meteen een excuus en positieve, begripvolle reactie van iemand uit het familiebedrijf. Bovendien lag binnen een werkweek het tweede prodct ook ruim op tijd op de mat. Heel vriendelijk, attend en adequaat van dit bedrijf.

Er ging even wat mis bij de levering. Gelukkig door de hulp van Onesieskopen.nl is dit meteen opgelost. Top !!

Leuk product!

Snelle levering. Afdruk foto op strandhanddoek is goed gelukt. Uk had de allergrootste maat gekozen, dat viel misschien iets te groot uit. Ook jammer dat de handdoeken niet in de droogkast mogen. Maar verder heel tevreden .

Mijn levering was snel. Goed product. Mijn dochter is erg blij mee.

Prima service, goede kwaliteit.

Pas enkele dagen voor Kerst de bestelling geplaatst. Artikel was mooi op tijd, in goede conditie en kwaliteit.

Mooie zachte kwaliteit en snelle levering!

Eindelijk een winkel gevonden die een onesie verkoopt voor lange mensen!

Goede pasvorm en lekker zacht

Goede pasvorm en lekker zacht.

Goede kwaliteit, heel blij mee!

Hele vriendelijke mensen, de kwaliteit van de onesies zijn super. Wij hebben de rendieren besteld en ze zitten heerlijk!!!!

Ik ben goed de vreden

Ze zijn heel mooie en als ze het aan hebben helemaal

Snelle levering en heel mooie en leuke onesie

Het was de eerste keer dat ik via deze site iets bestelde. Dat is dan altijd even afwachten. De bevestigingsmail, ondertekend door Floortje, maakte het persoonlijker dan ik gewend ben van andere sites. Heel leuk! De onesie (panda) was echt heel snel binnen en was een groot succes als kerstcadeau! Dank!

Prima kwaliteit onesie

Snel geleverd, zelfs met de feestdagen en goede kwaliteit; lekker warm

Goed product, snel geleverd

Hier hebben ze een ruime keus Onesies en ben zeer tevreden over de kwaliteit prijsverhouding.

Super service!

Super service! De onesie was kapot. Een snel een nieuwe gekregen.

Ik had mijn pakketje eerder binnen dan ik had verwacht! Heel tevreden over jullie.

Super snelle service

Zelfs in deze drukke tijd super snelle service. We hebben al eerder besteld bij jullie en de jongens vinden de onesies erg fijn zitten.

Snelle levering en top product

Onsies snel geleverd met een super snelle reactie op vragen na de aankoop. Kwaliteit van de onesies is ook helemaal top.

Perfecte naverkoop

Ik kreeg een onesie die een productiefout had. Dit werd gemeld en zonder enig aarzelen werd er een nieuwe opgestuurd. Zeer goede en snelle communicatie en service. En de prijs valt ook goed mee, dat is meegenomen.

Zeer goeie helpdesk

Mijn bestelling was niet helemaal wat ik er van verwachtte. Een defect aan de stof was een jammer voorval. Ik stuurde een mailtje om dit te melden en kreeg heel snel een mooie oplossing. Het personeel was heel professioneel en vrienden. Ook was ik onder de indruk van de snelle levering. Nederland-België, vlak voor de feestdagen en toch kunnen leveren op twee dagen.

Heel erg prettig

Na een foutje met de maat super goed geholpen en uiteindelijk een tevreden dochter met een heerlijk zachte goed zittende onesie.

Top service!

Geweldig zachte onesie. Helaas kleine fabricagefout, contact met verkoper verliep per mail vlot en deze kwam snel met een goede, passende oplossing.

Mooie kwaliteit onesies

Ik ben zo tevreden dat ik er nog maar eentje besteld heb. Mooie kwaliteit en snelle levering, alleen maar positief .. ik zit er warm bij deze winter.

Onze kleindochter was er erg blij mee

Kinderen waren erg blij met hun nwe onesie. Ziet er mooi en lekker zacht uit

Verrassend klantvriendelijke en correcte behandeling

het bedrijf is persoonlijk ‘benaderbaar’. Mails worden vrijwel direct beantwoord. Alles wordt gedaan om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Verrassend klantvriendelijke en correcte behandeling

Helaas de verkeerde onesie opgestuurd gekregen, kan gebeuren in de drukke decembertijd. Gelukkig werd dit heel snel en fijn opgelost. Ik kreeg de juiste onesie opgestuurd en vervolgens kon ik kosteloos de verkeerd geleverde onesie terugsturen! Zoonlief is erg blij met z'n mooie, zachte en warme onesie. Hij draagt hem met heel veel plezier!

Hartstikke goed

Kwaliteit en service en vriendelijkheid zijn uitstekend

Hartstikke goed

Kwaliteit en service en vriendelijkheid zijn uitstekend

Super goede service

Al 2 maal bij deze webwinkel besteld. Producten worden snel geleverd. Eenmaal een klein probleempje met een onesie gehad. Snelle reactie via de mail, probleem werd direct zonder moeilijk doen opgelost. Ik zou hier zeer zeker weer kopen.

Online bestellen, maar toch een persoonlijke benadering!

Al een paar keer hier bestel, ook voor het buitenland, erg tevreden. Nog geen aftersales nodig gehad, maar al wel een vriendelijke en persoonlijke benadering ervaren.