Verkeerde onesie gekregen, waren heel soepel met omruilen

Heerlijke onesie, ondanks backorder snel geleverd!

Ik wilde graag een katoenen onesie van Sofakiller. Die stond in backorder, maar was er toch binnen een week. Heerljik zacht en comfortabel. Ik ben er blij mee! Volgens de maattabel had ik een M nodig, ik denk dat een S ook past. Ze vallen ruim.

Superleuke onesies, sneller geleverd dan verwacht en zitten perfect. Wij kunnen de herfst en de winter weer aan.

Mooie kwaliteit, valt lekker ruim, snel geleverd, goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede kwaliteit onsies. Heb voor het gele gezin besteld en hier zelf een fout in gemaakt. Ze waren direct bereikbaar en hebben meteen meegeholpen met het zoeken naar een oplossing. Dankzij de vriendelijke snelle service en mooie onsies zal ik hier zeker vaker bestellen. Keep up the good work! :-)

Super dienstverlening

Bestelling is erg snel en correct geleverd. Wij waren zelf niet attent genoeg bij de aflevering waardoor het pakket retour is gegaan. Na mailcontact is het pakket gelijk weer verzonden en nu gelukkig wel door ons in ontvangst genomen. Zoonlief blij met zijn onesie en ik blij met de supersnelle actie. Dankjewel.

Fijne klantenservice, prima oplossingen aangedragen en oog voor het hele proces!

Fijne manier van communiceren, begrip en uitleg over het proces. Goede oplossingen, zonder dat je gedwongen wordt. Prettig zaken mee gedaan! Onesie is fijn om te dragen.

Hele fijne onesie en goede service!

Er was iets mis met de onesie (fabrieksfout) maar dit werd heel goed opgelost. Met snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie.

Verkeerde bestelling; geen contactmogelijkheid

Ik bestelde een konijnenonesie, kreeg een egaal turquoise onesie. De mails die ik daarover stuurde kwamen volgens het bedrijf in een spambox terecht, waardoor ik pas een reactie erop kreeg toen ik hier een recensie achterliet. Maar die reactie was schappelijk: ik heb de helft van het geld teruggekregen en uiteindelijk de onesie toegestuurd gekregen. Die was te klein, en is de eerste keer dat ik 'm gebruikt heb gescheurd. Als deze website zegt: 'geschikt voor een lichaamslengte van 175 tot 185 centimer dan bedoelen ze 175 centimeter en geen geen millimeter meer, denk ik. Maar, eerlijk is eerlijk, me de helft van mijn geld teruggeven overtrof mijn verwachtingen, en ik heb de te kleine onesie kunnen gebruiken voor het feestje waarvoor ik die kocht, en dat ik eruitscheurde was alleen maar grappig, dus ik ben niet echt boos. De derde van de drie sterren is dan ook vooral voor de klantvriendelijkheid en de bereidheid wat misgaat op te lossen. Dáár is niks mis mee.

Hi Olax, We troffen de berichten aan in onze spambox die we veel te laat hebben uitgelezen. Excuus dat we je hierdoor onnodig lang in spanning hebben gehouden. Dat verdient geen schoonheidsprijs. Fijn dat we het na ons contact in orde hebben kunnen maken. We willen je bedanken voor je geduld en vertrouwen. Met hartelijke groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

uiterst snelle levering

wij hebben deze bestelling gedaan als verjaardagscadeau voor een nichtje. Hoe tevreden die is met uw produkt weeten wij (nog) niet.

Super leuke onesie voor een betaalbare prijs.

Lekker zittend pak. Mooie kleuren en hij ziet er net zo goed uit als op het plaatje.

Prima onesies voor niet teveel geld.

De onesies zien er leuk uit. Bij het kruis is wel een gevoelige plek, daar zat na een dag al een gat in. Maar ze zijn goed van maat. Kids zijn er blij mee!!

Zeer tevreden!

Veel keuze op de website. Zeer snelle levering.

Genoeg keuze, redelijk schappelijk geprijsd

En snel verzonden en ontvangen

Aanrader! Snel besteld, snel geleverd.

Veel aanbod en makkelijk besteld. De volgende dag al in huis. Goed geregeld!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, de maat klopt eens echt zoals aangegeven! Niet vergeten, goed, solide en veilig verpakt!

gewoon lekker snel

snel geleverd

Mooi van maat

De maat die ik heb besteld past ook daadwerkelijk zonder dat er iets klemt Heel blij mee

Neushoorn onesie

Wat een leuke onesie! Ik heb 1 maat groter gekocht dan nodig was. Het pak zit evengoed nog prima. Zo heeft hij er straks ook in het najaar en winter nog wat aan

klein probleem, maar heel goed afgehandeld.

Was een klein probleem met eerste onesie, maar levering was vlug, dus alsnog een prima exemplaar besteld. Probleem met eerste heel netjes afgehandeld.

Een probleem super snel opgelost.

Super vriendelijk en netjes, direct antwoord.

Op en top service

Het product ziet er precies uit zoals op de foto's. Helaas hadden wij een onesie ontvangen met een fabrieksfout. Na contact werd dit snel opgelost door een nieuwe te versturen. Top kwaliteit onesie. Onze zoon geniet elke week van zijn onesie naar en van zwemles (verder mag hij van ons deze nog niet aan, dit geeft wel eens discussie). De stof is heerlijk zacht en zit lekker warm. Ook zit er handig aan de achterkant nog een rits voor een toiletbezoek.

Top service!

Mijn product was beschadigd na 2 dagen. Na contact met de verkoper zijn we snel tot een gepaste actie gekomen. ZEER Tevreden.

Top service!

Al jaren klant, altijd tevreden

Ik ben een groot onesie fan, bestel hier al jaren en altijd dik tevreden. Als er problemen zijn dan wordt het netjes en snel opgelost.

Slechte kwaliteit

Op basis van alle goede beoordelingen 3 onesies van star wars gekocht (Darth vader en stormtroopers). Slechte ritsen, flut stof, zonde van je geld.

Hi Kim, Wat vervelend om te lezen dat de producten niet zijn wat je ervan had verwacht. Dit betreffen modellen met een officiële Star Wars licentie. We nemen contact met je op hierover. Met hartelijke groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

Servicegericht!

Dit was de 2e keer dat ik hier had besteld. Helaas was er via de post iets niet goed gegaan waardoor mijn pakket was zoek geraakt. Na mijn bericht hierover bij onesieskopen.nl kreeg ik vrij snel een reactie met begrip én het stappenplan. Hierdoor ging alles vlot en makkelijk! Heel blij met de updates tussendoor en het prettige en professionele contact. Hartelijk bedankt, vooral voor de fijne en goede service!!

Het bedrijf is een aanrader. Zij doen er alles aan om de kwaliteit te leveren waar zij voor staan. Website en beleid zijn helder. Na vragen over een retourzending en ruilverzoek is dit naar volle tevredenheid opgelost. Mijn twee kleindochters van 8 en 11 jaar helemaal blij met de onesie! Mijn ervaring is heel goed. De prijs-kwaliteit is prima!

Snel geleverd, fijne stof.

Snel en perfect geleverd

... en Alina (6 jaar) was heel blij met haar konijn-onesie!

Doen wat belooft

Goede kwaliteit op tijd geleverd

Netjes geleverd, helaas was de onesie echt veel te groot voor onze zoon, dus retour. Minder tevreden over de retourkosten, ruim 7 euro ... Op zich werd wel aangeven dat eventuele retourkosten voor jezelf zijn, maar toch ... Hierdoor zal ik in de toekomst toch minder snel een bestelling plaatsen omdat je nooit precies weet hoe een product uitvalt qua maat en kwaliteit. De kans is dus best groot dat je toch retour moet sturen.

Hi Susanne, dank voor je bestellingen en wat jammer dat je moest retourneren. De maatindicaties op basis van best passende lichaamslengte die bij de producten vermeld staan, zijn voor 95-97% van de klanten perfect. De onesies meten en passen we persoonlijk door, en die informatie is daarom een realistische weergave van hoe ze echt vallen. Bij twijfel mag je altijd contact opnemen, we helpen je graag met advies. Met vriendelijke groet, OnesiesKopen.nl

Helemaal goed

Product was precies zoals omschreven. Mooi zacht materiaal, mooie kleuren en goed van maat.

Niet meer uit te krijgen zo heerlijk!

De onesies zijn van goede kwaliteit, maatvoering is prima. Mijn jongens zijn er zo blij mee, ze willen niets anders meer aan!

Dochter is er super blij mee!

Een giraffen onesie besteld voor mijn dochter. Snelle levering en goede kwaliteit. Onze dochter is er heel blij mee!

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit

Prettig

Gewoon goed, niks op aan te merken :) lekker zacht pakje hoor

Vlotte en correcte levering. Prijs kwaliteit prima!

Heel snelle service

Heel snel geleverd. Qua maat had ik beter 1 maat groter kunnen nemen, ondanks lengteadvies op de site. Ik ben 1.84, maar zou een volgende keer qua lengte kiezen voor de maatvoering vanaf 1.85. Het is nu beetje hoogwater.

Hi Marieke, dank voor je bestellingen en wat jammer dat hij wat "hoog water" uitvalt. De onesies meten en passen we persoonlijk door. De maatindicaties op basis van "best passende lichaamslengte" zijn daarom een realistische weergave van hoe ze echt vallen. Als je naar verhouding wat langere benen of bovenlichaam hebt, dan kan het inderdaad verstandig zijn om een maat groter te kiezen. Bij twijfel mag je altijd contact opnemen, we helpen je graag met advies. Met vriendelijke groet, OnesiesKopen.nl

Supersnel

Besteld en de volgende dag al in huis. Superzachte onesie, mijn zoontje is er helemaal blij mee!

Uitstekende servide

Nadat de levering van een onesie op zich liet wachten, contact opgenomen met Onsieskopen.nl. Binnen een dag reactie en een oplossing. Daarna binnen een dag de onesie ontvangen. Super service!

mooie badjassen en snelle levering!!!

mooie badjassen en snelle levering!!!!

We zijn tevreden

De uitleg op de site was duidelijk; de levering was vlot; het product voldeed aan de verwachtingen en kleindochter was er blij mee.

Prima warme onesie

Perfect als pyjama, met nog wat laagjes eronder, tijdens het kamperen bij temperaturen rond het vriespunt :) Panda ziet er leuk uit. Wit is na 1x wassen niet echt wit meer, maar dat kan ook bijna niet anders. Maat valt goed, gelukkig niet heel wijd in maat L. Ondanks de waarschuwing voor mogelijke vertraging bij de post toch snel bezorgd.

Vlotte bestelling en levering

Het ging allemaal heel vlot met een snelle levering. Mijn dochter is super blij met haar prachtige onsie!

Super leuk!

Mijn dochter dolblij met haar eenhoorn onesie!!

Netjes mail ontvangen dat het artikel weer op voorraad was en daarna snel in huis.

Het gewenste artikel was niet meer op voorraad in de juiste maat. Aangegeven graag bericht te worden indien weer op voorraad. Netjes mail ontvangen met link naar artikel. Besteld en snel in huis. De onesie is voor onze zoon en hij is er heel blij mee. Goede kwaliteit, zacht van binnen, niet te dik of te dun, precies goed. Onze zoon is 148 cm en heeft maat 13/14. Zit lekker ruim zoals dat mag bij een onesie.

Mooie Onesie

Vlotte service en kwalitatief erg mooi onesie. Erg tevreden! Zal zeker weer bestellen!

Erg goed

Goede snelle levering en goede service. Kids zijn er erg blij mee. Bedankt

Volgende dag binnen,top!!!

Prima!!!

Prima kwaliteit en de maatvoering klopt, bellen netjes terug.

Ondanks de vertraging van m'n bestelling, in verband met de koningsdag. Ben ik netjes door een medewerker van "Onesies kopen" teruggebeld, hebben ze gekeken, wanneer m'n bestelling dan zou komen. Ben tevreden met m'n bestelling, heerlijke warme fleece en de maatvoering klopt. Nogmaals bedankt voor het terugbellen.

Mooie stof, snelle levering, kwaliteit goed

Dit was de 1ste keer dat wij hier iets hebben besteld. Goede service, goede producten, snelle levering. Onze dochter helemaal blij, lekker fluffie is de onesie. Het kan nog net uit om hem te wassen :)

Prima service en leuke collectie

Kinderen erg enthousiast over de onesies.

Onesie werd heel vlot geleverd konijnenpak is prachtig. Dochter is er heel blij mee. Mooie kwaliteit. Hoop dat ze er heel lang plezier van zal hebben.

Sturen me ongevraagd review emails

Stop met e-mails sturen of ik tevreden ben en recensies achter wil laten. Laat me gewoon met rust. Ik wil die onzin niet.

Hoi Patrick, We stuurden je na je review dit per mail: Als familiebedrijf willen we graag weten of je tevreden bent met je producten uit je bestelling zodat we je kunnen helpen als er iets mis is. Mochten er problemen zijn dan staan we namelijk voor je klaar. We vinden het jammer om te lezen dat je onze servicemail als negatief ervaart. Er zijn namelijk weinig bedrijven die achteraf polsen of er geen problemen zijn :) Vind je het fijn als ik je mailadres uit onze systemen verwijder? Met warme groet, Jeroen & Floortje Groenhart van OnesiesKopen.nl

Mooie onesie

Snelle levering en toffe, mooi passende onesie!

De kinderen zijn super blij met hun onesies! Super service en kwaliteit. Dank jullie wel.

Snelle levering, goed assortiment

Mooie onesies,goede kwaliteit

Heerlijke onesie!

De giraffe onesie voor mijn dochter besteld. Een heerlijk zachte onesie, die heerlijk zit en er ook nog eens heel erg leuk uit ziet!

Supersnelle levering!

Mijn onesie werd binnen twee dagen geleverd en zit heerlijk!

Goeie kwaliteit

Zit erg lekker, en goeie kwaliteit

Super snelle levering van een toffe onesie

De onesie was heel snel in huis. Heerlijk zacht pak. Deze gaat veel gedragen worden!

Snelle afhandeling en een mooi product

De onesie was weliswaar iets te groot voor mijn zoon maar dat was omdat ik zelf een verkeerde maat had gekozen. Het was echter zo mooi en van zo goede kwaliteit dat we samen besloten hebben het te houden. Hij groeit als kool dus het zal niet lang duren voordat hij er volledig van kan genieten. Ben dus - ondanks het maatje verschil - toch super tevreden! Ruth Smiet

Geweldige onesie

Ik had een lama onesie besteld. Hij is geweldig en de volgende dag al binnen.

De onesie is zacht en mooi. Op tijd geleverd.

Kwaliteitsproducten, snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Absoluut een aanrader om hier te bestellen. Heerlijke onesies en een fijne, vriendelijke en correcte service. Top! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gave onesie en snel geleverd.

Gaaf kikkerpak. Maat was prima. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snel en netjes afgehandeld

Was een klein probleempje met een onesie even gebeld en alles netjes en correct opgelost

Dat als er een probleempje is het zonder problemen opgelost word zoals het hoort

Goed maar niet geheel volgens foto

Snelle levering en stof voelt warm en fijn. Minpunt is wel dat mijn dochter juist deze onesie wilde vanwege de lange staart aan de achterkant. Helaas is dit in het echt slechts n mini konijnen staartje. Dat was wel jammer.

Snelle afhandeling & goede info

Product werd snel geleverd en ik kreeg perfecte info over alle stappen in het proces. Supermooi product ontvangen, dat inmiddels met heel veel plezier wordt gedragen! Foto's op site, kleuren en kwaliteit zijn conform product dat je geleverd krijg, ook altijd prettig ;-)

Goed artikel voor de prijs.

Degelijk, goed artikel, je krijgt wat je wordt beloofd! Vlotte bezorging.

Alles super vlot verlopen en goede kwaliteit product!

Snel en betrouwbaar

Maat tabel is super handig om d juiste keuze te maken. Inmiddels is dochterlief een ‘panda’ geworden. Zou direct nog een keer bij jullie bestellen.

Zeer snelle service en topkwaliteit

Baij bestelling van 3 onesies kreeg ik die 's anderdaags al toegeleverd. De maat van één onesie bleek verkeerd. Na contactname, werd dit onmiddellijk rechtgezet en kreeg ik opnieuw 's anderendaags de correcte onesie toegezonden. Wij zijn heel tevreden van de kwaliteit van de onesies: lekker warm en mooie kleuren. Ook na het wassen!

Snelle en goede levering, onesies precies zoals omschreven.

Snel geleverd, mooi onesie.

Ik heb echt snel de onesie ontvangen. Schattig panda onesie. Past perfect. Mijn dochter was super blij mee!

Snelle en goede levering.

Bestellen, en verzenden ging snel. Product conform beschrijving. Maten vallen iets kleiner uit.

Erg goed

2 onesies gekocht zitten mega lekker en erg goede service

Zeer tevreden over het product en ook de service.

Via de webshop besteld, dit ging heel vlot. Dadelijk meteen een update via mail omtrent het versturen van de bestelling en mogelijkheid om op te volgen. Wij hadden voor heel het gezin onesies besteld en bij 3 van ons was of de maat niet helemaal top of viel het product niet zoals gewenst ; Dit werd snel opgelost met een retour en tevens met een bestelling van de juiste maat... Ook dit laatste verliep vlot. Al bij al heel tevreden klant !

Mooie onesies en fijn draagcomfort

Mooie onesies gekocht van goede kwaliteit. Bij ons thuis zijn ze er helemaal fan van (heb een maatje groter besteld dan hun kledingmaat). Tevens een fijne ervaring met de goede service van het bedrijf. Ik word graag een vaste klant!

Zeer vriendelijk en klantgericht

Een vraag wordt snel en vriendelijk beantwoord, super service, mooie producten. Top bedrijf!

Super tevreden! Donderdag laat in de avond besteld, vrijdag verzendbevestiging gehad en vandaag (zaterdag) al binnen. Kwaliteit is uitstekend! Bedankt voor de goede snelle service

Juiste maten goede kwaliteit En snelle levering Top

Snelle levering van de bestelde onesie, zelfs in de drukke periode vlak voor kerst. Mijn persoonlijke vragen werden snel en ook heel vriendelijk beantwoord; omdat de onesie door omstandigheden pas later cadeau kon worden gedaan werd ook hier ruimhartig op beantwoord dat evt. iets later ruilen nog mogelijk was. Fijn en persoonlijk contact, dat zie je niet meer vaak! Ruilen was overigens niet nodig want de Onesie bleek perfect in de smaak te vallen (en bleek ook nog van goede kwaliteit te zijn)! Kortom: zeer tevreden!

Ben erg positief

Ivm corona was het aanzienlijk drukker bij de webshop. Zo werd op mijn mail later geantwoord dan gehoopt en dit baarde enige zorgen. Echter was dat niet nodig omdat op de achtergrond hard gewerkt werd aan mijn bestelling. Ik heb mijn bestelling binnen een week ontvangen en ben zeer tevreden! Erg goed materiaal en het ziet er mooi uit. Erg aardige mensen en ik ben zeker van plan om mijn volgende onesie/badjas ook weer hier te bestellen!

Hi Justus, fijn dat alles nog vanzelf goed is gekomen, zij het niet met forse vertraging aan onze kant. Mijn oprechte excuus dat je hierdoor langer in spanning bent gelaten. Excuses dat je pas na drie werkdagen een reactie van ons kreeg. Door sluiting van de niet-essentiële winkels is het hier 4-5 keer drukker. Met warme groet, Jeroen en Floortje van OnesiesKopen.nl

Voor de verjaardag van mijn dochter besteld ik een unicorn onesie. Die werd snel bezorgd, ruim op tijd voor het feestje. De onesie is heel zacht en mooi van kwaliteit. Alleen was de verkeerde maat geleverd. Gelukkig kan de onesie geruild worden.

Fijne onesies en goede service!

2 onesies besteld. Zitten lekker. Er was een klein iets maar via de mail heel fijn geholpen en samen een oplossing gevonden. We zijn super tevreden over en de onesies en de service. Erg prettige rrvaring

Slechte kwaliteit. Weinig confort aangezien dat er een rits in de kont zit en deze prikt. Er zitten

Kosten voor bestellen en om te retourneren..zodat je niet zo snel zal retourneren. Kwaliteit van de onesie is niet goed. Slechte Chineese makelaardij.

Hi Richard, Wat jammer dat het je niet opgevallen is dat de onesie is uitgevoerd met knopen aan de voorzijde en een rits aan de achterzijde. Mocht het op de foto niet duidelijk genoeg zijn, dan staat dit vermeld in de 1e alinea van de producttekst. Omdat onze maatindicaties voor ruim 95% van onze klanten perfect zijn, voeren we geen verborgen marges voor kosteloze verzending/retourneren. Daarmee zorgen we dat deze klanten die niet hoeven te retourneren, niet dmv verborgen kosten de dupe zijn van mensen die niet goed lezen en kijken ;) Mocht je last hebben van kwaliteitsafwijkingen bij de onesie zoals defecten of losse naden dan staan we voor je klaar om dat netjes af te handelen. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl Ps. voor alle lezers, deze klant bestelde: Onesie Koalabeer (met knoopsluiting dus) in de aanbieding van €29,95 voor €24,95

Super goede service!

Hele goede service ervaren bij dit bedrijf, we zijn heel blij met de onesie. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan. Ze zijn heel vriendelijk en willen het beste voor de klant!

Top Onesie.

Hele mooie top Onesie gekocht! Heel blij mee!

Geweldige service

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan toen ik vragen had aan het bedrijf. 2 onesies besteld, ik was niet zeker van de maat, 1 onesie terug gestuurd. Dit is zeer correct en snel afgehandeld.

Mooie producten en zeer goede service!!

Mijn bestelde producten zijn heel snel geleverd, binnen één dag en zeer netjes verpakt. De kwaliteit is goed. Ook ben ik na een fout in mijn bestelling heel netjes te woord gestaan en naar volle tevredenheid geholpen. Een dikke 10...!!

Heel goede kwaliteit en '' alvast super warm.

Ik heb er 5 gekocht... en alles was dik in orde. Zelfs na het wassen niks ingekrompen. Een must van Onesie!! ❤️❤️❤️ Bedankt.

Enorm assoritment, kinderen en ikzelf superblij!

Ik moest door 200 onesies bladeren voor mezelf en mijn 2 kinderen, jeetje wat een groot assortiment! Kids en ik zijn heel blij met onze nieuwe onesies en het prettige contact met Floortje. Enige tip die ik heb is dat een maatfilter wel prettiger zou winkelen. Verder alles helemaal super en zeker een aanrader.

Alles perfect geregeld!

Ooit in 2013 voor eerst besteld. Sindsdien bestel ik hier elk jaar. De levering is snel! Gisteren bestelde ik nog net na 20:00 uur en nog geen 12 uur later kwam mijn onesie al aan. Communicatie is vlot, klantenservice is super (ook bij problemen). Veel webshops kunnen hier nog wat van leren.

Too long waiting time and no communication

I made an order 8 days ago, for goods which were marked as "delivery next day". After that I tried to contact them several times but no reaction whatsoever. Too bad service even for COVID times. UPDATE: After I left a 1-star review here, they contacted me immediately and provided explanation why there was a delay. The order was delivered next couple of days, and they reimbursed the delivery cost. Onesies are amazing. Overall, I'm satisfied, although delivery time was too long.

Hi Anna, sincere apologies from both Floortje and myself. These are busy times as we have never seen before. We are sorry for the delay and blame ourselves that we did not notify you about this pro-actively. Your order is on our radar now and we will keep an eye out with the highest priority. Warm regards, Jeroen and Floortje from OnesiesKopen.nl

Geweldige service

Had 3 onesies besteld. In 1 zat een gaatje, was een fabrieksfout . Toen ik dit gelijk meldde werd er snel gereageerd, en erg fijn mail contact gehad. Kreeg een nieuwe onesies toegestuurd. Zo fijn dat het zo snel en correct werd afgehandeld.

Perfecte klantenservice!

Ik had voor mijn vriendin een Onesie gekocht voor Kerst. Helaas was de rits stuk toen ze het aantrok. Deze klacht gemeld en ik werd zeer goed geholpen. De onesie wordt omgewisseld voor een nieuwe. Ik ben zeer tevreden.

Persoonlijk en vriendelijk contact

Mijn ervaring was In eerste instantie niet zo goed: er zat al snel een gat bij een naad in de mooie Apalca-onesie. Maar zelfs met kerst kreeg ik gelijk een vriendelijke reactie per mail en voor ons een keuze in meerdere oplossingsmogelijkheden. . Wij hebben in overleg een andere (panda-)onesie besteld en deze is kwalitatief weer zo mooi en ook gemaakt van zulke zachte stof. Mijn dochter vindt ‘m heel mooi en heerlijk om te dragen. Een prettig bedrijf met vriendelijke mensen en erg mooie en comfortabele onesie.

Persoonlijke en klantgerichte service

Bestellen bij onesieskopen.nl kan ik enkel maar heel erg aanbevelen. Hun site is heel gebruiksvriendelijk en bij het minste probleem zijn ze bij onesieskopen.nl heel snel en professioneel om je te helpen. Wat ik nog het meest apprecieerde was de persoonlijke aanpak. Hier kom ik graag nog terug!