Online bestellen, maar toch een persoonlijke benadering!

Al een paar keer hier bestel, ook voor het buitenland, erg tevreden. Nog geen aftersales nodig gehad, maar al wel een vriendelijke en persoonlijke benadering ervaren.

Online bestellen, maar toch een persoonlijke benadering!

Kleine terro wilde onesie hebben (eerst opzoeken wat dat was) , na veel online zoeken gevonden wat ze zocht , besteld , geleverd en we leefden nog lang en gelukkig the end

heerlijke onesie

Zeer comfortabele onesie, goede kwaliteit, niet onbelangrijk: in Europa gemaakt. Lekker warm: de verwarming kon meteen een graad lager (zo verdien je de aankoop zelfs gemakkelijk terug)

heerlijke onesie

Mooie producten, eerlijke klantendienst!

Na het melden van een probleem, werd dit heel eerlijk opgelost. Fijn samenwerken op deze manier!

Mooie producten, eerlijke klantendienst!

Prima product. Goede maat, welke ook aangegeven is. Lekker zachte stof. Snel geleverd.

Een e mailtje gestuurd en na 3 uur nog geen antwoord

Gisteren rond half 18.30 een bestelling geplaatst en betaald 1 mail van mijn bestelling heb ik gekregen tot nu toe.. Gevraagd in een mail wanneer ik mijn artikel kan verwachten ,maar nog steeds geen antwoord.. Beetje jammer dit als je adverteer met "voor 20.00 besteld de volgende dag in huis "...... Oke ik snap dat de maand december erg druk kan zijn ,maar geef dan wel antwoord op mijn vraag in een mail..

Een e mailtje gestuurd en na 3 uur nog geen antwoord

Hele leuke onesie

De onesie ziet er ontzettend leuk uit en is aan de buitenkant heel zacht, binnenkant had wa t zachter gemogen, is ook wel zacht maar minder.

Hele leuke onesie

Heerlijke onesies

Ik heb een Camo-onesie voor mijn vriendin gekocht en een Comfy voor mijzelf, we zijn er erg happy mee, lekker warm en comfortabel, ik had nog contact gezocht met onesiekopen.nl over welke maat geschikt zou zijn en kreeg hier op snel, vriendelijk en duidelijk antwoord wat ook klopte met de maten die we nu hebben, ik zal zeker weer bestellen hier, al zal dat nog wel even duren, want de kwaliteit van degene die we nu hebben is prima en zal nog een tijd gedragen worden.

Doen wat ze beloven.

Product was precies zoals omschreven. Ook snelle levering voelt goed.

Mooi pakje, wel iets aan de grote kant

Gekocht voor onze zoon van 1,5, kleinste maat. Is nog wat groot maar lekker op de groei. Kwaliteit goed, heerlijk zacht en fluffy.

Mooi pakje, wel iets aan de grote kant

Goede kwaliteit snelle levering

De prijs kwaliteit verhouding is prima, en is inderdaad de volgende dag geleverd.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede en snelle service

Alleen vind ik de kosten van retourneren erg hoog!

Top mooie kwaliteit en snelle levering

Zie de titel :-)

Aanbod prijs snelheid allemaal goed

Zie de titel :-)

Ik pas er lekker in

In deze tijd van rijmen en gedichten pas ik in mijn onsies en zal de kou verlichten ;)

Ik heb al enkele malen besteld bij jullie. Het wordt altijd netjes en op tijd geleverd. En jullie vriendelijke mails, maken het nog fijner.

Snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Een vlotte vriendelijke service!

Vlotte opvolging

Fijne, duidelijke site met mooie producten

Wederom een geslaagde aankoop gedaan waarbij de informatie over de bestelling en levering duidelijk was zonder een overvloed aan mailtjes. Ik heb nu een aantal keer op deze site onesies gekocht en ik zal ook zeker weer terugkomen!

De service is top, de bezorger had ons pakje ik de blauwe kliko gedaan die werd geleegd weg pakje. Ik heb Post.nl gebeld en werd erg onbeschoft te woord gestaan en ze gooiden de horen er op. Ik heb mijn verhaal naar Jeroen & Floor gemaild, Ik heb een foto van het briefje van Post.nl mee gestuurd en hun hebben het Verder op genomen met Post.nl, en wij kregen een nieuw pakje toegezonden zo blij mee!!! Dat is pas service dat zie je niet veel meer, Onze meiden zijn super blij met de onesie's ze zijn zooo leuk en de kwaliteit is erg goed. Lieve groetjes Miranda

Prettig contact en snelle levering

De onesie die ik in eerste instantie besteld had was iets te klein. Ze raadde me aan eerst een nieuwe te bestellen zodat ik ze eventueel beide terug kon sturen in één keer. Goeie tip. Wat gelukkig niet nodig was, want een maat groter paste me prima.

Een super eerste ervaring

Ik voelde me geen nummer en kreeg persoonlijke en vriendelijke aandacht Levering was snel en de producten kwalitatief. De communicatie was voorbeeldig

Leuke collectie onesie

Word altijd goed en netjes geholpen.

vlotte levering

De bestelling voldeed aan mijn verwachting.

Goede kwaliteit en pasvorm!

Ik heb een dames onesie gekocht en het product is prima voor de prijs/ kwaliteit verhouding.

Ik ben superblij met mijn onesie. Het is heel warm

De onesies zijn mooi en goed contact met leveranciers

Mooie kwaliteit onesies. Let wel op: bij retourneren betaal je de verzend kosten zelf . Ik kreeg wel de verzendkosten van de nieuwe maat terug!

Topservice!

niet alleen mooie kwaliteit producten, maar ook snelle levering en bij vragen word je top geholpen. Ze denken met je mee, super!!

Heel goed.

Ik zou zeker weer bestellen. Het product is precies wat ik er van had verwacht. Snelle levering. Zou er zeker nog eens bedtellen

Mooie onesie

Het is een prachtig mooie onesie. Over de lengtemaat ben ik erg tevreden. De rits helemaal tot boven vind ik heel bijzonder en praktisch. Het enige wat me is opgevallen, de stof voelt constant koel aan, voor mij is daarom deze onesie te reserveren voor mijn wekelijkse gym sessie, want dan is de koelte geweldig fijn. Met vriendelijke groetjes van Elly.

Altijd goed!

Nu meerdere keren een onesie besteld, altijd snel en goed! Goede kwaliteit!! Er zijn geen redenen om niet te bestellen.

Fijne communicatie en service

Twee onesies besteld en netjes op tijd gekregen, eentje had een los stikseltje (kan gebeuren) en dit is in overleg harstikke goed opgelost door het bedrijf. kwaliteit was zoals op de foto, je hebt soms wel is dat bedrijven dan uitbesteden en je slecht afgewerkte details krijgt maar dat was hier niet het geval. mocht ik er nog een paar nodig hebben kom ik terug :)

Snelle levering, goede kwaliteit, concurrerende prijs

Prijs is scherp, producten zijn kwalitatief goed en het pakje komt snel aan.

Zeer correcte levering

Zeer snelle, corecte levering. Netjes verpakt zonder veel overbodige verpakkingsmateriaal Zeer mooie onesie’s. Er zullen hier 4 kleinkinderen zeer blij zijn op 6 december Bedankt voor de goede service

Mooi en supergoed

Heel snel geleverd ,erg netjes verpakt en heel mooi materiaal. Ik ben zeer tevreden en ga graag nog eens bestellen!

Snelle levering, netjes, helemaal prima!

Snelle levering, netjes, helemaal prima! Fijn dat er effen onesies zijn voor tieners zonder extra poespas.

Snelle levering, goede kwaliteit, blije kids

Erg veel keuze uit leuke onesies. Onze kids (3,4&6) mochten zelf hun favoriet uitkiezen. Makkelijk te filteren op lengte en dan ook op voorraad. We hebben de unicorn, de draak en de haai besteld. Volgende dag al in huis. Maten waren zoals verwacht en lekker zachte kwaliteit.

Hele zachte fijne stof. Goede kwaliteit!

Onesie ven de leeuw en vam de haai besteld voor mijn zoontjes. Snelle levering. Heerlijk zachte onesies. Valt goed op maat. Heel blij mee.

Zeer leuk en tevreden

Goede kwaliteit en leuke keuze

Op zondag besteld, en op zondag zelfs verzonden! Op maandag geleverd. Lekkere dikke onesie voor mijn kleinzoon voor 5-12

Mooie onesie

Snelle levering , mooie onesie. Zeer tevreden.

Mooie kwaliteit en zeer snelle service

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering

Prima bedrijf

De site is duidelijk en het bestellen is makkelijk. De onesie werd meteen de volgende dag al geleverd en is van prima kwaliteit.

Snelle levering, goede service en goede kwaliteit

Ik kocht een zwarte Sofakiller onesie, heb nog even getwijfeld of ik wel zoveel geld voor een onesie overhad, maar als je iets doet dan moet je het goed doen. De kwaliteit van de dikke stof en goede rits was zo goed dat ik een week later nog een onesie wilde kopen. Een plus size zodat hij een loose fit zou hebben. Hij was alleen niet op voorraad dus nam ik contact op. Daar hadden ze scherp gekeken naar de maat van mijn vorige bestelling en gaven ze het advies dat de plus size hoogstwaarschijnlijk weer TE groot zou zijn. Ze leverden verder goede service door speciaal een andere kleur voor mij te bestellen, fijne, snelle communicatie.

geweldig!!!!

Ik heb de Onesie gekocht voor m'n vriend. Hij woont er nu in, maat perfect, heerlijk warm en goede kwaliteit. Bezorging en service liep vlekkeloos... Zeer tevreden, top Onesie, en top bedrijf. Dikke aanrader

Besteld en vlug geleverd. Product zoals verwacht.

Vlugge levering en product voldeed volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering en de onesi is net zoals ie wordt beschreven!

Zalige warme avonden,allemaal samen met onze onesies.

Makkelijk, snelle levering , goede kwaliteit.

Makkelijk, snelle levering, goede kwaliteit.

Leuke onesies

Mijn vriend en ik kochten allebei een onesie voor een jungle thema feestje. De beide onesies paste perfect en zijn van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Snelle levering en prima product.

We hebben 1 voor mannen en 1 voor vrouwen besteld. Wat zijn ze fantastisch allebei. Voor mijn zoon heb ik een XL besteld doordat hij 1m88 is, deze past perfect. Voor mezelf bestelde ik een L, ik ben 1m66 maar verdraag het niet dat hij zou spannen en zit er graag makkelijk mee dus hij zit lekker ruim. Ze zijn ontzettend zacht en heel aangenaam om te dragen. De levering was heel snel...zeker het geld waard!

Snelle verzending

Mooi

Snel geleverd, goede kwaliteit

Duidelijke site vele keuzes , mooie prijs verhouding, en snel geleverd

Alles was prima

Snelle levering en zag eruit zoals omschreven.

Mooie onesie!

Ik vond de onesie nog mooier dan op de site! Mooie kwaliteit!

De obediëntie werden de volgende dag geleverd. Top

Mooie kwaliteit onesie - snel geleverd

Voor mijn dochters een unicorn-onesie besteld. Ze vinden het prachtig! Ik ben tevreden over de kwaliteit en hoe de onesie valt. De maatduiding in cm's is handig!

Super service!

Onze onesie had een fabrieksfoutje, er was super snel gereageerd en een passende oplossing voor gevonden! Echt heel tevreden. Zo zie je de service niet veel meer.

De levering was snel en op de aangegeven tijd. Het is een leuke onesie en mijn kleindochter was er superblij mee. Ze trok hem meteen aan.

Blij met mijn onesie

Fijn pak, kleur als op de foto, snelle levering.

Dik in orde.

Makkelijke website en een snelle levering. Kwaliteit van de producten lijk ook goed.

Een mooie, zachte en vooral warme onesie en bovendien heel snel geleverd. Enig minpuntje (vandaar net geen 10) is dat de maten van de verschillende onesies toch niet helemaal hetzelfde zijn. Ik had een Medium gepast van een eerdere aankoop voor mijn dochter (die er enorm tevreden mee is en hele dagen er in rondloopt) en bijgevolg ook een Medium besteld, maar ik had misschien beter toch een Large besteld, hij zit nogal krap aan het bovenlijf (in de lengte).

Zeer mooie kwaliteit en snel geleverd. Maat zoals aangegeven! Zeer tevreden

Snelle bezorging.

onesies

goede kwalitijt en snelle levering

Prima onesie erg leuk

Enige grote nadeel vind ik dat je zelf de verzendkosten terug moet betalen. Bestel vaak meerdere zodat je zeker weet dat er een bij zit die goed past.

Mooie onesie en snelle bezorging

Mooie onesie die lekker zit en ook snel werd geleverd. Aanrader!

Goede afhandeling

geen

Hele mooie onesie gekocht voor kleindochter

Mooie heldere kleuren dikke stof . Weet zeker dat mijn kleindochter hier veel plezier van gaat hebben .

Superzacht, kids zijn helemaal blij!

Aanrader.

Doeme, een dag te vroeg

Cadeautje gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag met het idee van dan komt het pakje aan op haar dag, was het een dag eerder al toegekomen..

Positief vanaf het bestelmoment tot aan het geven van het verjaarskado voor mijn kleindochter, TOP!

Ik heb het al in één zin verteld, maar ik was blij verrast, dat Floortje een ruime sortering had en was dan ook direct geslaagd met een mooie poezen onesie voor mijn 5 jarige kleindochter. Bovendien snel geleverd, dus ik ben helemaal tevreden!