Supersnel en superspul. Die graad lager kan ik deze winter wel aan!!

Sneller in huis dan ik mijn mail kon lezen. Netjes verpakt en juiste maat. Binnenkort ga ik een "gekke" kopen just for fun...

Product zoals omschreven en snel geleverd

Goede foto’s, daardoor makkelijk kiezen. Snelle levering en prettige communicatie

De onesie overtreft de verwachtingen. Past goed, lekker zacht en erg leuk!

Snelle levering, product piekfijn in orde.

Goede levering, leuke onesie, zit comfortabel.

Onze dochter is helemaal weg van haar nieuwe onesie, die trouwens heel snel geleverd werd. Ze is 168cm lang en dun en wij kochten maat L.

Snelle levering en hele leuke designs

Dit was onze eerste bestelling en die is prima bevallen. We hadden 2 verschillende onesies besteld, eentje was een cadeautje en ook die viel enorm in de smaak. De maataanduiding met de centimeters erbij is heel fijn, daardoor heb je zeker de goede maat. En het wordt idd snel geleverd, wat wel zo fijn is. Ook de prijzen voor de onesies zijn gewoon goed.

Prima en leuk!

Een kattenonesie besteld voor een act. Helemaal geweldig! Ik heb de grootste maat besteld zodat het makkelijk aan kan. Past perfect. Is ook erg leuk en warm. Ga ik vast veel plezier aan beleven. Goede service en levering.

Overzichtelijke site en snelle levering

Tevreden over de site, bestelgemak en snelle levering. Ik heb eerder de panda onecie ontvangen waar ik na een half jaar nog steeds heel erg tevreden over ben, goede kwaliteit, dikke stof en ziet er leuk uit. Nu de luipaard oncie besteld en ontvangen. Ik vind de stof iets minder van kwaliteit, maar lijkt nog steeds ok te zijn, en de kleur is erg afhankelijk van hoe het licht erop valt. Ik heb het voor de feestdagen besteld, dus moet nog even afwachten hoe het eruit ziet als het gedragen wordt.

Fantastische service!

Op zondag besteld de volgende dag op maandagochtend bezorgd. Geweldig!

Had mijn bestelling snel in huis. En de onesies zijn van zeer goede kwaliteit en zitten heerlijk. Ze zijn ook lekker warm, voor de winter.

Kwaliteit onesies geweldige service

Dit was voor mij de 2e onesie die ik hier besteld heb. Ik was op zoek naar een warme kwaliteit onesie die niet te verstikkend is zoals polyester onesies. Heb een hele fijne 92% katoen onesie ontvangen, ik zag alleen dat het stiksel ergens los liet. Na contact met Floortje hebben we een passende oplossing gevonden. Nu nog wat koude dagen en dan kan ik optimaal genieten van mijn onesie.

Toppie

Ik wilde graag de alpaca onesie maar deze was uitverkocht. Ik kreeg later netjes een email dat deze weer binnen was en heb het meteen besteld en een paar dagen later had ik hem al binnen.

Je krijgt waar voor je geld

Ik heb eerdere bestellingen gedaan en ben zeer tevreden over het product.

Heerlijke onesies

De onesies zijn heel mooi, lekker zacht aan de binnen- en buitenkant, maatvoering klopt, mijn kinderen dragen ze heel graag. Levering was picobello, niets op aan te merken.

Super mooie onesies!

Geweldige service! Mooie onesies, de kinderen zijn helemaal blij.

Mooie onesie

Snelle reactie en goed geleverd. Mooie onesie.

Een ontzettend fijne en zachte onesie!

Ik heb mijn onesie aangeschaft voor een feestdag op school en hij zit super fijn! Hij valt niet als een zak om je lichaam heen maar toch zit hij los genoeg om er in te kunnen chillen.

Mooi produkt en snelle afhandeling

Voldeed aan de verwachtingen

Snelle en verzorgde levering. Perfect!

Snelle en verzorgde levering. Maten matchen de eigenlijke onesies. Perfect!

Duidelijke site, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Heerlijk warm

Snelle levering en wat zit hij lekker warm!

Heerlijk warm en ruim

Bedoeld in eerste instantie voor een bedrijfsfeest :) Ik ben een bourgondisch type en ondanks dat zit de onesie heerlijk ruim.

Zeer goede service.

Snelle levering! Product zoals omschreven.

Veel keus

Vlot in huis, zoontje is fan!

Warme zachte onesies

Bestelling heeft niet lang op zich laten wachten . Alles tip top in orde !!!

super snelle levering en lekker warm!

dag na bestelling kon ik al genieten van mijn onesie :-) zeer blij mee, bedankt voor jullie vriendelijkheid en hulp!! :-)

Snelle levering en een heerlijk warme onesie

Dochter leeft nu in deze onesie. Heerlijk warm en snel geleverd

Zie hieronder

Fijne onesie, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Warm aanbevolen.

Zeer netjes verzorgt

Vlotte bestelling en verzending. Netjes verzorgt verpakt. Mooi product.

Net zoals op de foto

Snel geleverd Ik ben 168 cm en weeg 70 kg. Maat L is perfect

Snelle service, correct product !

Zeer tevreden over aankoop, service en levering

Makkelijk bestellen, volgens afspraak geleverd

Groot assortiment, maar ook “gewone” onesies, en daar was ik naar op zoek. Goede website, levering op aangegeven datum.

Mooie onesies!

Erg zacht en mooie kleuren. Snel geleverd.

Snelle levering en mooie Onesie.

Perfecte maar en goed materiaal.

Hele goede service

Hele goede persoonlijke service- waar vind je dat vandaag de dag nog? De beste reden om bij deze mensen iets te kopen! (Daarbij is de onesie echt heerlijk zacht en leuk)

Top, snelle levering, goede kwaliteit

X

Mooie onesie

Goede prijs voor een mooi product

Snelle service en mooie onesies.

Passende onesie voor mijn boomlange zoon

Niet makkelijk bij een slanke tiener - goede aanwijzingen op de site over brede / smalle modellen bleek volledig te kloppen. Ook netjes op tijd geleverd.

Superfijn en snel geholpen

Pakketje snel en goed ontvangen en geld voor retourneren ook snel geregeld erg tevreden

Mooie kwaliteit

Vallen wel ruim

Prima geholpen!

De eerste onesie was te klein, heb daarna contact gehad. Ging allemaal snel, de juiste maat besteld en de te kleine teruggestuurd. Retourbetaling was ook snel binnen.

Fijn bedrijf

Artikel snel geleverd, goede kwaliteit en persoonlijke, goede manier van informeren

snel,

in customer experience, this web shop ticks all the boxes and goes the extra mile. the purchased items (good pricing, by the way!) were delivered within the promised period, in appropriate packing. communication wise, they're an example for their peers. for a job very well done: thanks and see you next time!

Heerlijk

Super zacht, lekker warm en de maten zijn perfect volgens de voorstellen die jullie zelf doen. Wij hebben onze onesieswinkel gevonden nu!

Late bestelling

Beste, Eind september heb ik een bestelling gedaan 'onesie kids'. Tot op vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen noch een berichtje gekregen dat de levering later zou gebeuren...... Kan ik meer informatie krijgen aub. Het is de bedoeling om het als een kadooke te geven aan een kindje die volgende week jarig is. Graag een tegenbericht met informatie aub Met vriendelijke groeten Knippenberg Carine

Hi Carina, Ik kopieer een deel van mijn reactie op je vraag van gisteravond 19:56 bij onze klantenservice: Dank voor je bericht en leuk dat je contact opneemt. Dank ook voor de bestelling. Deze hebben wij de zelfde dag nog ingepakt en overhandigd aan de koerier. Ons systeem stuurde je hiervoor op 30 september, 2022 rond 23:03 uur de trackinginformatie Het pakket is uiteindelijk naar een afhaallocatie gegaan zie ik waar deze na 7 dagen niet afgehaald te zijn, retour afzender zal gaan. Het pakket is nog niet retourontvangen. Ik zal desondanks vast een nieuw pakket op onze kosten opnieuw versturen voor je en zal de bestemming meteen aanpassen naar Belgie. Je zult dan een nieuwe tracking mail ontvangen zodra de nieuwe zending is verstuurd. Deze e-mail wordt verstuurd uit naam van "Floortje van OnesiesKopen.nl". Als alles loopt zoals gewoonlijk dan komt je bestelling morgen aan. Met warme groet, Jeroen en Floortje van OnesiesKopen.nl

Perfecte service na deffect na 6mnd.

Nadat binnen 6mnd 2x een runner van een rits was afgebroken toch maar even contact opgenomen. Bleek dar er meerdere klachten over de ritsen waren binnen gekomen en kreeg zonder problemen een nieuwe onesie toegestuurd!! Keurig oogelost.

Trendy en comfortabel in de juiste maat

De site is gebruiksvriendelijk. De producten hebben de exacte kleuren zoals getoonde op de site, en zijn van degelijke kwaliteit. Ook de verschillende maten hebben een uitgebreide uitleg vermeld staan, zodat men steeds direct de juiste maat kan uitkiezen. Zo heb ik voor mezelf een Medium van een type onesie besteld, en een Large van een tweede type. De betaling en bestelling verloopt steeds vlot, en zelfs in de vervolgmail voelt de tekst veel persoonlijker dan de standaard generieke mail.

Heerlijk warme onesie.

vlot geleverd

mooie kwaliteit en zitten lekker wat meer duidelijkheid van welk materiaal ze zijn gemaakt zou mooi zijn mijn onsjes waren van katoen polyester dat is mooi en het was van sweatshirt stof maar dat zijn niet de warmste

Goede en snelle levering

Geweldige onesies

Een tijd geleden vonden we deze shop. Is in onze achterhoofd gebleven. nu de dagen korten en avonden langer worden, vroegen m'n kids steeds vaker wanneer we ze gingen halen. Het uitzoeken was soms best lastig. Ze hebben heel veel, alleen niet alles in een kleinere maat. Tot mijn zoon de dino vond. Geweldig en die was er wel in maat S. Helaas geen bijpassende sloffen meer. Dochter vont wat leuks, ik zelf ook. Dus meteen besteld. Het was op een zondag. Ik had het niet eens verwacht, mar wat schetste mijn verbazing? Maandag morgen stond pakketdienst voor m'n neus. De kids waren happy. Die gezichten. Ze hebben ze meteen aangetrokken:-) Ik vind ze heerlijk warm na het douche. De dino was alleen gegroeid. i.p.v. een S werd L geleverd. En toch geeft hij hem niet meer af. 1 puntje! Maar daar kan de shop niks aan doen. Maak overal ritsen in. Dat is warmer. En als je moet plassen is een rit veel makkelijker. Ik heb ze wel maat groter besteld. Als je ze gaat wassen krimpen ze, is helaas mijn ervaring bij andere Onesies.

Snelle reactie, verzending en ontvangst. Maar het belangrijkste is dat de ontvanger er onwijs blij mee is!

Bij onesies komt de klant op plaatsje 1/one

Toen mijn pakket verloren was geraakt stonden de medewerkers van onesie direct paraat om naar me te luisteren en mijn vraag serieus te nemen. Ik kreeg snel reactie als ik hen mailde en door de vlotte communicatie en het vertrouwen stuurden ze me het product nog eens op en wilden ze onderzoeken waar het is fout gelopen. Alleen maar lof over de mensen achter onesies.nl!! De dienstverlening is optimaal, vriendelijk, hartelijk en professioneel!

oplossingsgericht denken

Er was per abuis maar 1 van de 2 exemplaren verzonden. Ik kon een vergelijkend product kiezen ter vervanging aangezien mijn gekozen product al uitverkocht was. Nette oplossing, binnen een kortte termijn.

Mooie onesie van goede kwaliteit

Blij met de onesie voor mijn dochter. Goede maat en superzachte stof. Helemaal tevreden!

Snelle levering en goede klantenservice

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek de rits van de onesie kapot te zijn. Kan gebeuren. Snel een nieuwe besteld en een bericht gestuurd naar onesieskopen. Het geld en de verzendkosten zijn binnen een dag terug betaald. Heel netjes en fijn.

Nog steeds als nieuw

De onesie hebben we 8 maanden geleden gekocht en is al vele malen gewassen, maar ziet en voelt nog steeds als nieuw.

Heerlijk warm!

Snelle levering, perfekt voor frisse avonden op de bank. Mooie donkerrode kleur. Wel rekening houden met afgeven van kleur.

Eindelijk een onesie die lang genoeg is en niet te breed in de taille. Buiten kant is lekker zacht en verder goed afgewerkt. enigste minpuntje is de rits die door de capuchon doorloopt had hier liever een koord in gezien.

Heerlijk warm de winter in

3 onesies gekocht voor het gezin. Bij het verzenden ging iets mis maar toen we navraag deden werd alles meteen uitgezocht en werden we heel goed op de hoogte gehouden. De onesies zijn van goede kwaliteit en heerlijk warm. Mijn zoon bestelde ook nog 2 onesies en die werden direct geleverd, helemaal goed.

Heel blij met de onesie!

Mijn zoontje is heel blij met zijn zebra onesie ! Heerlijk voor de herfst en wintermaanden. Snelle levering en netjes verpakt.

Ik heb mijn pakje netje binnen Gekregen Was goed verzorgd Ben er blij mee Dank jullie wel En tot de volgende bestelling Gr Joyce

Prima geleverd, probleem netjes opgelost

Zeer tevreden over de onesies. Van de drie items was er een met een probleem en dat is dezelfde dag nog opgepakt en netjes opgelost.

Heerlijke pakken!

Correcte service en goed product

Product naar verwachting en alle volgens afspraak ... kortom .. Perfect

Snelle levering, warme onesie

Snelle en vlotte levering Zachte warme onesie, ideaal om mee in de zetel te belanden.

Heerlijk onesie

Met deze gasprijzen maar eens op zoek gegaan naar een onesie en hier gevonden goed in maat heerlijk zacht laat de winter maar komen.

Snelle levering & goede kwaliteit artikel

Snelle levering en goede kwaliteit

Wat een verschil met die “dropshippers”. ‘EEN dag na de bestelling alles in huis. Precies zoals op de foto, keurig verpakt en prima kwaliteit. Topwinkel!

Snelle levertijd

Wat een mooie kwaliteit is de koala-onesie die ik voor mijn zoon heb aangeschaft. Heerlijk zacht! Hij draagt hem met veel plezier. Laat de winter maar komen!

Super snelle levering, onesie is top!

leuk product en snelle levering

Omdat ik in de winter niet teveel kan stoken, heb ik een, zwarte, teddy-achtige onesie gekocht die me lekker warm lijkt in de koude dagen. Een maatje groter gekocht, ik heb maat 38 maar heb n L besteld, omdat ik het lekker ruim om heen wil hebben. Ik heb deze onesie besteld en het is ook heel snel bezorgd. Het zit precies zoals ik dacht en kan niet wachten op de koude dagen dat ik m aan kan doen!

Snel geleverd, goede maat

Het was snel geleverd, ziet er mooi en warm uit. Klaar voor de winter!

heel fijn, op tijd en goede kwaliteit

kleindochter was in de wolken met haar superzachte roze poesen onesie. bedankt

Mooie onesie.correcte levering!

We zijn heel tevreden over onze aankoop. Bedankt !

Ik ben 1.91 lang met een iets langer bovenlichaam en mouwlengte 71-75 cm lang. De Comfy Onesie XXL past perfect.

Snelle levering. Aleen zou ik altijd een maat groter bestellen. Nu moest ik 2x bestellen en 2x verzendkosten en 1x retourkosten betalen omdat je niet kan ruilen. Dan wordt het best wel prijzig.

Katten onesie precies als op website

Onesie is van goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. Had een maat groter besteld dan mijn eigen maat en dat kwam goed uit want onesie valt vrij klein. Prima service.

Ongelofelijk snel

De Onesie werd sneller dan snel geleverd dus mijn zoon was extra blij.

Snelle en correcte levering

Superblij met mijn lekkere warme onesie. Goeie kwaliteit.

Betrouwbare site

Op mijn mails over de vertraging van het pakketje werd snel en prettig gereageerd, en uiteindelijk kwam het toch nog op tijd. Het verzendbedrag werd netjes teruggestort omdat het langer had geduurd dan verwacht. De onesie was mooi, de maat kon je goed uitkiezen.

Schitterend

Leuke mooie onesie, zeer goede kwaliteit en super snelle levering, na twee dagen werd alles geleverd. Een absolute aanrader Laat de koude winteravonden nu maar komen!

Goeie kwaliteit. Ziet er leuk uit en heerlijke zachte onesie

Snelle levering. Mooi product

fantastisch hele snelle levering uitstekende service

een aanrader!!

Supersnelle service!

Het was binnen 1 dag in huis en de maatvoering klopte perfect. Helemaal top!

Goed en snel

Keurig netjes geleverd....optijd....netjes verpakt....gewoon super

Snelle levering, spullen netjes verpakt.

Mooie onesie, goede communicatie

Heel tevreden over de kwaliteit van de onesie, lekker zacht en mooi. Snelle levering! Goede communicatie van dit bedrijf. Ik ben heel erg fan!

Net als bij een vorige bestelling een duidelijke en klantvriendelijke benadering!

Naar aanleiding van mijn persoonlijke ervaring met jullie bedrijf heb ik al vaker “mond-op-mond reclame voor jullie bedrijf gemaakt!

Ontvang spam na bestelling

Heb 1x besteld, nergens toestemming gegeven voor nieuwsbrief of mailtjes en alsnog krijg ik nu spam. Heel irritant.

Dag Jeroen uit Limmen, hier eveneens een reactie van Jeroen uit Limmen :) Dank je wel voor je bestelling. Wij versturen de volgende mails na een bestelling: 1. Na betaling: Bevestiging van je bestelling 2. Na verzending: E-mail met trackinggegevens 3. Na 5 dagen het volgende servicebericht: Alles naar wens met je bestelling? Mocht je andere mails hebben ontvangen dan zijn deze niet afkomstig van ons. Mocht je behoefte hebben aan een persoonlijke toelichting dan bel ik graag met je, of licht ik deze graag persoonlijk toe onder een kop koffie/thee aangezien we beiden in Limmen zitten. Met hartelijke groet, Jeroen & Floortje van OnesiesKopen.nl

Top producten en snelle levering!

De volgende dag had ik de onesies al in huis. De maat klopte perfect en de onesies waren helemaal naar verwachting!

Correcte levering en perfecte pasmaat

Nice

Ik had een onesie besteld op woensdag na 20.00 u. ik had hem nodig voor mee te geven aan mijn zoon voor op zeeklassen. ;-) Ik was een beetje ongerust dat hij niet op tijd zou aankomen, maar vrijdag rond 14.00 h werd hij netjes geleverd... Mijn zoon superblij,... Achetraf gezien beetje te warm nu met die temperaturen... Maar, goede kwaliteit, heb hem iets groter genomen dus hij kan er nog wel ff mee... Dank voor de service

Mooi!

Complimentjes gekregen met onesie. Opgelet ik ben 1m70 en heb maat medium genomen. Dit is net gepast en soms te klein (grote boezem). Was beter voor de Large gegaan..

Hi Stephanie, dank je wel voor de genomen moeite en het delen van je ervaring bij je beoordeling. Bij de productinformatie vind je de maatindicaties terug. Op basis van een lengte van 1,70m raden we bij dit model inderdaad de maat L aan in de productinformatie: L: voor lichaamslengte 1,65m tot 1,75m, breedte: t/m maat 40 Onze maatindicaties zijn voor 95%-97% van onze klanten perfect en bij twijfel staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

Alles prima geregeld

Het hele proces van bestelling tot het afleveren was prima geregeld. Prachtige Onesie.

Super boed

Snelle levering en Kids super blij met de onesies

Zeer goede after sales!

Wij hadden twee onesies besteld waarvan er bij 1 de kwaliteit erg tegenviel. Ik heb dit kenbaar gemaakt en dit is zeer netjes en professioneel opgepakt en afgehandeld! Blij mee!

Beste Kwaliteit enorme keuze vriendelijke en kundige servicedesk medewerkers Prima levering

Beste Kwaliteit stoffen enorme keuze vriendelijke en kundige servicedesk, vlotte levering (naar Limburg). Alleen stelen zou nog goedkoper zijn... En graag wil ik nog wat meegeven wat betreft een goede of slechte ervaring: Stel een familie gaan op vakantie naar een hotel, en hun ervaring was minder leuk. Maar is daarom het hele hotel slecht? P.s ze zijn 5 sterren waard. Maar ik geef 4,5 dat schept motivatie en een drive om je telkens te verbeteren en van ervaringen te leren zodat die toekomst ook echt mooi blijft worden!