Erg verrast, mooie kleur en kwalitei!

Bestelling was snel binnen. De maat valt zoals beschreven. Mooie kleur en goede kwaliteit!

Geweldige service , zeer snelle levering.

Zeer goede ervaring.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Onesie is snel geleverd, volgens afspraak. De onesie is van goede en stevige kwaliteit.

Snel, netjes en goed

We waren kennelijk op een verkeerd moment onesies aan het bestellen, want een paar leuke waren uitverkocht helaas. Toen we een leuke hadden gevonden hebben we die besteld. Kwam al twee dagen later aan en paste perfect. Kortom: leuke onesie voor een goede prijs.

Snel geleverd, mooie onesie. Lekker zachte stof, mooi ontwerp

Leuke onesies, snel geleverd

Voor mijn dochters verjaardag op zoek naar een originele onesie. Het werd een luiaard en die was meteen de volgende dag in huis! Dochter blij, ik blij!

Goed produkt, zachte stof

Snelle levering. Contact vriendelijk en klantgericht.

Mooie onesies lekker zacht en snel in huis

Zitten heerlijk!

De kids zijn helemaal blij met hun nieuwe onesies. Heerlijk zacht en zitten erg comfortabel.

Mooie kwaliteit en vlotte levering

Super klantenservice

Op 29 jan 2022 had ik een review geschreven dat de onesie veel te klein uitvalt. Onesieskopen.nl heeft daarop gereageerd en fantastische service geboden. Ze reageren snel en zijn met een passende oplossing gekomen. Vijf sterren voor Onesieskopen.nl!!

Ok

Alles is keurig verlopen.

Keurig afgehandeld de bestelling

Goede service, snelle levering

Nadat het product niet op voorraad was, een mailtje gestuurd. Na een paar dagen te horen gekregen dat het er weer was. Binnen ėėn dag geleverd.

Het omnesiepak werd snel en netjes geleverd.

Alles prima geregeld.

Eerste bestelling bleek niet meer voorradig dus snel een andere uitgezocht voor het Junglefeest op school voor mijn kleindochter en door de snelle levering tóch op tijd! Mooie onesie, precies zoals te zien op de foto op de website en de maat klopte ook.

Goede kwaliteit en service

Gewenste kleur bleek niet voorradig, meteen contact en aanbod andere kleur. Goede kwaliteit onesie.

Snelle en correcte levering

Koels onesie. Mooi product, zit lekker alleen jammer dat er geen zakken in zitten.

Perfect passend

Perfect passend. Fijne stof en snelle levering

De belofte waargemaakt. De ene dag besteld, de andere dag in huis.

mooie onesie

Wat prijzig maar wel mooie leuke koala-onesie hij pluist wel wat, hopelijk beter na een wasbeurt.

Snelle levering, goede kwaliteit

Onesie van joggingstof (ipv fleece) is fijn om zo te dragen. Het lijkt groot bij uitpakken maar eenmaal aan past ie perfect en komt overeen qua lengte-maat. Snel geleverd ook, kortom aanrader!

Mooi en lekker warm

Mooie kwaliteit, lekker warm op koude winteravonden.

heel blij met de nieuwe onesie

Mooi produkt en levertijd was prima.

Super levering mooi product snelle en correcte levering

Deze levering was 100% (Half a star Space To Grow!! Bestellingen zullen volgen, wellicht de hele familie Onesie-afhankelijk maken. Ongetwijfeld meer leveringen op het afleveradres

Eindelijk stoere onesie en zo snel!

Snelle afhandeling, snelle verzending en eindelijk een combi tussen comfort en leuke look voor onze puber :-) Aanrader!

Mooi product, snelle levering

Snelle levering, lekkere zachte stof, goede kwaliteit en pasvorm

Snelle nette levering.

Goed.

Snelle levering, goede maat

Ruim aanbod, zeer snelle levering.

Prima ervaring

Hoewel onze kleindochter haar onesie nog niet heeft gekregen, weet ik nu al dat ze er helemaal blij mee zal zijn. Snel geleverd en prima verpakt.

Niet retouren

Bedenk goed voor dat je wat wilt bestellen. Ruilen kost zo 20 euro extra.

Hi Annelies, Wat jammer dat je hebt moeten ruilen. Dat is zowel voor jou als voor ons niet fijn. - Om dat zoveel mogelijk te voorkomen staat er bij elk product en bij elke maat de best passende lichaamslengte vermeld. Hiermee hoeft 95-97% van onze klanten niet te retourneren omwille van de maat terwijl 25% retouren gangbaar is in de kledingindustrie. - Via www.postnl.nl maak je bij een retour €6,75 retourkosten. We hebben je een link gemaild naar onze concurrent waar je een onesie uit deze lijn bestelt voor €52,95 (incl gratis verzending en retour), en bij ons €41,90 (incl verzending). - Je bent met je retour dus nog altijd goedkoper uit dan daar waar er gratis retour en verzending wordt aangeboden. Mocht je bij een volgende bestelling vragen hebben dan staan we altijd klaar voor je. Met vriendelijke groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

prachtige lekker zachte onesi van Panda

Mijn dochter is er heel blij mee. Het is een prachtige Onesi van een Panda, ik heb de onesi voor volwassen gekocht omdat de kinder onesi's op dat moment uitverkocht waren maar de maat s (small) voor volwassenen past makkelijk bij mijn lange 10 jarige dochter. Ze is er heel blij mee.

Zacht

Super zacht en mooie roze kleur mijn dochter was erg blij .

Vlotte levering

Lekkere dikke onesie. Ideaal voor een koude avond.

Goede kwaliteit onesie en goede service

Een leuke onesie besteld (panda), maar was erg benieuwd naar de kwaliteit. Die vond ik erg goed. Een fijne dikke stof en dus lekker warm. Ook erg tevreden met het contact via mail met de klantenservice.

Zeer snelle levering en heel veel leuke onesies ! Echt een aanrader!

uitstekend!

Duidelijke site, snel geleverd

Een topcadeau

Met een Harry Potter fan als zoon, was deze onesie een schot in de roos! De kwaliteit is top en mijn zoontje dolgelukkig!

Duidelijke site en snelle levering

Warme omgang met klanten, TOP !!

Ondanks de onesie een fabrikagefout had kreeg ik zonder morren direct een nieuwe toegestuurd. Echter werd deze net te laat geleverd en had hem dus niet meer nodig... Ik mocht deze gratis retouren en kreeg mijn centen terug zonder probleem. Heb ik opnieuw een onesie nodig dan zal deze ongetwijfeld bij deze mensen besteld worden. 10/10

Gewoon goed

De maat klopte, de levering was prima en het kind is blij. Wat wil je nog meer?!

Ook al was er iets fout gelopen, 1 mailtje en alles was opgelost. Dochter was zo blij met onesie dat ze hem direct aandeed. Niets zo leuk als een blij gezicht.

Mijn bestelling gedaan, dag nadien geleverd! Super mooie oniesies! Een aanrader!

Top service en levering!

Ik bestelde mijn artikel op een zondagnamiddag met de verwachting dat dit artikel dinsdag geleverd zou worden in België. Tot mijn grote verwondering kreeg ik zondagavond al een mail dat het met de pakketdienst was meegeven en ja hoor maandagvoormidag werd het al geleverd. Gewoon top!!!

Het kost even tijd om de maat te vinden, maar als je hem helemaal hebt is hij precies zoals het zou moeten. De service hierbij is ook super

Wat een klantvriendelijk en meedenkend familiebedrijf!

Op zoek naar een Onesie voor een tienermeisje kwam ik op internet dit familiebedrijf tegen. Zowel het telefonisch- als mailcontact verliep heel klantvriendelijk en er werd positief meegedacht over de juiste keuze (o.a. de gewenste maat). De hele afhandeling is voor mij zeer positief verlopen!

Helemaal goed

Goed assortiment, snelle en correcte levering, kortom: helemaal goed

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel, netjes verpakt, goede email correspondentie, kleur was precies zoals afgebeeld. Zeer tevreden.

Leuke onesie

Erg leuke panda onesie met fijne dikke stof. Mijn dochtertje is er erg blij mee. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede service, snelle levering & twee blije kinderen!

Super kwaliteit onesie

Snelle levering hele goed kwaliteit dikke Fleece stof heel blij mee

Snelle levering en leuke pakken

waren snel binnen en zijn buiten dat ze leuk zijn ook heerlijk om te dragen

Topkwaliteit onesie supersnel geleverd

De onesie is van lekker dikke goede kwaliteit, voelt goed aan en was razendsnel bezorgd. Ik ben fan.

Geweldige service

Mijn onesie is per ongelijk stuk gegaan en dit gemeld bij Jeroen van onesieskopen.nl. Gevraagd of ze iets voor mij konden betekenen i.v.m. dat mijn rits kapot is gegaan. Samen hebben we naar het probleem gekeken en tot een mooie oplossing gekomen. Dankjewel voor de geweldige service.

Mooi product en een fijne service.

Onesie was super snel binnen. Mooie kwaliteit. Er was een probleempje, maar dit is heel snel en netjes opgelost. Voor mij een reden om vaker hier te bestellen.

Favoriete onesie shop

Mooie onesies, superzacht. Mijn kinderen zijn er dol op! Ook fantastisch persoonlijke service. Hier mogen meer webshops een voorbeeld aan nemen. Top!!!

Prima service en vriendelijke mensen die je helpen!

Top Service

Snelle levering! Snelle reactie via de mail! Problemen worden goed en snel opgelost ! Gewoon top service!

Heel klantvriendelijk en meedenkend.

Onesie is een fijne joggingstof. Helaas problemen met de ritssluiting van de onesie gehad maar dit is snel en correct afgehandeld door het bedrijf zelf.

Zoals verwacht en precies op tijd.

Had al eerder men eerste onesies hier bestelt, die ik ook dagelijks draag. Na enkele jaren werd het tijd voor een paar nieuwe. En net zoals de eerste bestelling, precies wat ik had bestelt en geleverd op tijd. De onesies zelf lijken goede qualiteit, zitten comfortabel en lekker warm.

Blij mee

Hele mooi onesie, dochter is er helemaal blij mee, werd super snel geleverd en ben goed op de hoogte gehouden tijdens het proces. We zitten al te zoeken naar de volgende! Dank!

Precies zoals verwacht

Door een uitgebreide beschrijving bij de verschillende artikelen kan je bewust kiezen naar je persoonlijke wensen.

Product is zoals op de foto en beschrijving. De maatvoering klopt en het product is snel verzonden! Wij zijn heel tevreden!

Meteen reactie Per mail Snel alles geregeld

Snelle levering en de onesie is helemaal zoals beschreven.

Valentijnscadeau

Mijn vrouw is er ontzettend blij mee. Lekker zacht en heerlijk warm ( haar woorden)

Gewoon écht supergoed!

Dit is de 2e keer dat wij hier hebben besteld. Naast de fijne en zeer goede service (waar ik bewust een aparte review over heb geschreven) heb je de oncies zelf natuurlijk! Dochtertje is ontzettend blij met de mooie en leuke pakjes én zijn kwalitatief goed. Handig voor (en na) het zwemmen, zit heerlijk en is ook nog eens lekker praktisch. Voor ons ochtendje in het weekend en voor wanneer wij een keer samen aan het ontspannen zijn, heb ik er ook een aangeschaft (een mooie zwarte) voor de gezelligheid en vooral comfort. Zit lekker en is makkelijk. Kwaliteit - kwantiteit verhouding is prima! Goede stof, ook na (paar keer) wassen! Kortom, een aanrader en voor ons zeker weten tot de volgende keer!

Snel geleverd, mooie prijs. Was een cadeau, ontvanger blij

Snelle levering , Top !

Heel warme , aangename onesies gekocht bij jullie . In onze kinderopvang doen we straks carnaval en willen wij onze kleintjes verrassen met onze onesie ( giraf en dinosaurus ) Maten zijn correct zoals aangegeven. Achteraan de onesie zit er een rits waardoor je gemakkelijk naar het toilet kan gaan .

snelle correcte levering

Een snelle en correcte levering.

Mooi, leuk en goede kwaliteit. M'n jongens waren happy!!

Het werd snel geleverd. Maar ook de producten zelf zijn top. Goede kwaliteit, leuke pakken en prima prijs.

Mijn verwachtingen zijn terecht

Onesie sneeuwpop voor mijn dochter is prachtig en volgens mijn dochter zit lekker.

Heerlijk pak Pluist wel!

slecht

ik krijg ongevraagd mail over onesies kopen. En in de mail staat ook niet, althans zeker niet duidelijk hoe je je van de mailinglist kan uitschrijven.

Hi Janneke, dank voor je bericht en sorry hiervoor. We hebben in onze mailings rechtsbovenin en onderin een uitschrijflink staan. Ik heb je bij dezen direct uitgeschreven. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, of we kunnen je ergens mee van dienst zijn, dan staan we altijd voor je klaar via [email protected]. Jeroen van OnesiesKopen.nl

Hele goede service

Voor mijn vriendin een onesie gekocht en helaas bleek die niet aan de verwachting te voldoen. Contact opgenomen en vrijwel direct een antwoord terug ontvangen waaruit bleek dat de klacht gegrond was. Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan, maar de manier waarop onze klacht is opgelost is gewoon perfect. Desondanks wat er gebeurt is, beveel ik onesieskopen zeker aan. Ze staan achter hun product en de after Sales is heel erg goed! Chapeau daarvoor en ik zal als klant zeker terug komen bij jullie.

Topservice

Fijne onesies en een snelle, goede service!

Mooie onesie voor man, vlotte levering!

Zocht een kwalitatief goede onesie voor mijn echtgenoot. Ruime keuze, goede kwaliteit. Vlotte levering, s anderendaags al! Zeer tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Onesy werd super snel geleverd, helemaal op tijd voor dochter haar verjaardag. Ze is helemaal in de wolken met de onesy. Hij gaat meteen na school aan, en in de weekends wil ze hem niet uitdoen!

Mooie Onesie en snel geleverd

Mooie Onesie, goede kwaliteit en werd snel geleverd.

Mooie kwaliteit onesie

Aangenaam verrast door de mooie stof van de onesie. Goede aankoop gewerst

Mooie stof, heerlijk warm.

Ik ben 1.62 en heb maat S, past perfect

Fantastische service

Onesie besteld, zeer vlot en netjes geleverd

Heerlijk pak!

Helemaal blij mee

Snelle en juiste levering en mooie onesie

Zeer goede service en opvolging

Er was iets misgegaan met de levering, maar de klantendienst stond steeds voor me klaar en heeft me zeer vriendelijk en vlot geholpen. Ik ben ook zeer tevreden van de onesie zelf. Lekker zacht en groot genoeg. Top!

Aanrader

Een snelle levering en een degelijke kwaliteit!

Goede kwaliteit..

Was uitverkocht, kreeg keurig bericht dat weer op voorraad was. Ervaar dit wel eens ander. Goede kwaliteit stof en pasvorm.

Onesie is perfect

Snel geleverd, en prima kwaliteit

Geweldige service

Op mn vorige review is super gereageerd, het was niet de bedoeling dat ik antwoord retour zou krijgen. Toch heeft men dat gedaan en na een uitwisseling per email is het 100% naar tevredenheid op gelost!

Leuke onesies en super service !

Ik had voor mn man z'n eerste onesie besteld, hij helemaal blij. Na een paar keer dragen begon het helaas wat kapot te gaan op 1 plek, kan gebeuren. Gemaild met foto en snel een antwoord terug. Netjes en fijn opgelost !

Goede service, snelle levering en snel en persoonlijk advies

Vooraf gemaild met wat vragen en kreeg al snel een persoonlijk advies. Er is een groot assortiment dus voor ieder wat wils en in verschillende maten met maatadviezen Er was een snelle levering en goed ingepakt We komen zeker terug voor weer een bestelling

Alles naar wens!!

Snelle levering. Goede kwaliteit. Het was een cadeautje en ik zie dat het met plezier gedragen wordt.

Positieve ervaring en de onesie zit perfect, was een goed cadeau!

Pasvorm klopte, verzending was op tijd, kleur onesie is mooi en zoals op foto. Ben tevreden!

Het pakje is netjes afgeleverd

Ben zeer tevreden over mijn pakje. Als ik nog eens iets nodig heb ,zal ik zeker op jullie beroep doen.

Zijn snel en goed van kwaliteit

Mijn ervaring ze vragen naar je hoe het was ook geïnteresseerd in de persoon heb dit als zeer prettig ervaren wat ik had gekocht vond mijn kleinzoon niet gaaf maar het is een aanrader om hier wat te kopen ik in iedergeval wel . Bedankt groetjes dikkie

Hele fijne relax onesie!

Mijn vrouw is erg blij met haar nieuwe onesie. Niet te warm ,het is precies goed om lekker te relaxen op de bank.

De onesie is heel snel binnengekomen en hij is echt heel fijn en warm, prima prijs voor goede kwaliteit.

geweldig

Zeer snelle levering en zeer vriendelijke contacten. Zeer blij met het geleverde product