Snelle levering, goede producten

De bestelde onesies waren een dag later al in huis! Iedere dag geniet ik van m'n comfortabele aankoop

Onesie voldoet aan mijn verwachtingen

- Product indentiek als op de foto - Goede prijs-kwaliteit verhouding - Snelle levering

Nieuwe onesie voor mijn zoon.

Snel en makkelijk geshopt, betaald en dag later de onesie in huis. Dikke aanrader voor een leuke onesie, wel altijd even goed opletten, knoopjes of rits.

Supersnel verzonden en geleverd, persoonlijke service

Mijn dochter had last minute een onesie nodig. Deze werd heel snel verstuurd en de volgende dag al geleverd.

Dag na bestelling geleverd! Valt mooi o maat, onze zoon zal vol plezier deelnemen aan carnaval met zijn onsie!

Veel keuze en snelle levering.

Erg warme en leuk onesie.

Snelle levering van de bestelling. Duidelijke uitleg over eventuele terug sturing mocht dit nodig zijn. Leuke en warme pakken.

snel geleverd en zeer fijn en warm

gewoon eens proberen en zeker een aan rader lekker warm en leuk voor op de bank

Fijne, mooie Giraffe onesie. Twijfelde tussen S en M omdat ik 1.60m ben, blij dat ik voor maat M gekozen heb.

Vlotte service, voor herhaling vatbaar

Heel veel keuze, snelle levering en leuk dat er nadien nog een follow up mailtje komt om na te gaan of alles in orde was.

Alles goed onrvangen

Ik ben tevreden over de pakjes alleen de post ben ik erg teleurgesteld in krijg een datum en een tijd tijd word twee keer aangepast blijf dus hele dag thuis voor niets dan komt het een dag later ook weer een tijd deze wordt ook weer een keer verzet pff uiteindelijk komt het pakje aan was dus best boos gr

Goede website. XXL Onesie valt erg kort uit

Tevreden over het bestelproces en bezorging. Enige minpunt is dat de grootste onesie (voor 1.80m-1.90m) te klein uitvalt. Met mijn 1.87m is hij te kort om comfortabel te zitten.

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Prettige communication. Bezorging helaas vertraagd. Onesie conform verwachtingen.

Snelle levering en product van kwaliteit

Alles was prima in orde. Levering snel en we hebben een leuke onesie voor onze dochter. Zeer tevreden!

Prima service Snelle levering en goed product Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit en de volgende dag al in huis.

Snelle levering en mooi product

Mooie onesie en snelle levering

Geweldige service.

Snelle levering, maar ook daarna qua service uitstekende afhandeling.

Fijn maatadvies en snelle levering!

Heel fijn en snel te zien welke maat je moet kiezen! Ook erg fijn dat er een rits inzit, zodat naar het toilet gaan met een onesie makkelijker is. De communicatie en bezorging was fijn en snel!

goede tijdige levering

Prima onesie en op tijd voor de verjaardag!

Supersnelle en correcte levering

Ik heb mijn order besteld en nog geen 24 uur later had ik ze al ontvangen.. Super tevreden over de snelle en correcte service.

Prachtige onesi en goede service

Onze dochter is heel tevreden over haar Rendier-onesi, een fijn model en heerlijk zacht. Helaas liet door een productiefoutje een naad los, maar dit is heel snel opgepakt en perfect opgelost door Floortje. Niets dan lof.

Good looking

Mijn man is erg blij met zijn cadeau

serieus bedrijf goede en duidelijke communicatie

Te kleine maat besteld, retour geen probleem. Juiste maat binnen 2 dagen in huis. goed op de hoogte gehouden verloop retour bestelling. Bedrag retour bestelling netjes binnen 2 weken gestort zoals aangegeven.

Top site om goede onesies te kopen en een super service!

Ik had al eerder onesies gekocht via deze site van het merk Nifty. Deze blijven heel mooi en worden bijna dagelijks gedragen. Voor een maatje groter opnieuw een onesie besteld, maar deze had een kapotte rits (bij de eerste keer aantrekken ging het ritsslotje/lipje er vanaf) Dit was duidelijk een productie foutje van de rits zelf. Na een email kreeg ik direct antwoord en werden er nog een paar foto's gevraagd. Daarna meteen een nieuwe vervangende Onesie opgestuurd gekregen en een hele aardige mail! top service dus!