Ontzettend veel keuze en goede service

Wat een enorme keuze, echt ontzettend leuk!! Bij onze onesie was iets mis, maar dat is direct opgepakt en goed 'out of the box' opgelost. Fijn dat jullie nadenken over duurzaamheid en milieu!

Super goed

Zeer snelle levering, super kwaliteit en ben dik tevreden.

Vlotte service,top product

Ondanks pakjesdrukte, vlotte, snelle levering. Onesie van top kwaliteit. Lekker zacht

Mooie onesie

Snel geleverd en mooie kwaliteit onesie.

De levering is vlot verlopen en het bestelde is van uitstekende kwaliteit

Mijn bestelling is op tijd afgeleverd en is van uitstekende kwaliteit. Dus ik ben zeer tevreden over Onesies.nl

Verkeerde maat, maar met super service snel geregeld!

Verkeerde maat… Kak en nu, want al een tijdje geleden besteld door oma voor kerst. Dan maar mailen en kijken naar de mogelijkheden. Super snel antwoord, niets was moeilijk of teveel. Alle vragen beantwoord en binnen een paar dagen de ene retour en de andere binnen. Heel blij kind met een leuke originele heerlijke onesie. Echt super!

Helemaal zoals het hoort

Mijn bestelling werd zeer vlot afgehandeld en snel geleverd. Ook de onesie zelf voldoet volledig aan de verwachtingen en mijn dochter is er heel blij mee. Een aanrader.

Niet perfect maar goed opgelost

Ruim op tijd voor de kerst een onesie gekocht. Die was ook ruim op tijd binnen. Helaas bleek de rits stuk wat natuurlijk wel een beetje een domper was. Het contact met onsesiekopen.nl was vriendelijk en snel waarna alles keurig werd opgelost.

Helemaal top, snelle levering en fijne onesie!

Onesie was er sneller dan verwacht. M’n zoon van 14 is er erg blij mee. Hij is 1.80m en heb een maat M besteld.

Niet twijfelen, gewoon bestellen

Gewoon top

Niks op aan te merken

Service van topniveau

Zeer tevreden met de topservice. Er was een rits gebroken en deze onesie is gewoon opnieuw verzonden na het sturen van foto's. Zeker een aan te raden webshop. Thx onesieskopen.nl

top

Alles verlopen volgens afspraak

Super blij met de pakken

Snelle service ondanks de kerstdagen die er nog tussen zaten. Heb mijn zoon blij kunnen maken met een haaien pak

Leuke winkel

Leuke site, groot assortiment en je ontvangt leuke ongedwongen, vriendelijke mailtjes. Bestelling zelfs in de drukke decembermaand na 1 dag ontvangen. Wij hebben inmiddels al meerdere onesies in huis heerlijk en allemaal via onesiekopen.

Super snelle bezorging in de drukke tijden van kerst! Netjes verpakt! Besteld en de volgende dag in huis. Mooie kwaliteit! En de onesie blijft mooie. Uit eerdere ervaringen!

Snelle levering. Product precies als op de foto.

Goede en snelle levering. Mijn onesie was er de volgende dag al. Product is zoals verwacht. En heerlijk zacht en warm.

Leuke onesies!

We zochten onesies voor de kleindochters en vonden ze beiden bij onesiesKopen. Veel keuze leuke motieven en de kindjes super blij! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prachtig product

Top materialen

Super!!bestelling al de dag erna in huis in Belgie!

Vlotte levering,perfecte onesie in degelijk materiaal!

leuke producten - erg goede customer service

Snelle verzending, goede customer service. Professioneel, ik zou hier weer bestellen.

Gave onesies, super service van Jeroen en Floortje

Ik heb twee hele gave onesies besteld. Bij wat vragen van mijn kant werd ik super geholpen en het retourneren/ruilen van een product is ook met goede service verlopen.

snel geleverd en mooie kwaliteit Onesie

snel geleverd en mooie kwaliteit Onesie

Topservice

Snelle levering, goede klantendienst!

Snelle service en zeer comfortabel

Hier heb ik al meerdere keren besteld, maar was op zoek naar de sofa killer onesie. Via de website kan je op een wachtlijst staan en wordt je op de hoogte gebracht als die op voorraad is. Meteen besteld en binnen 2 dagen in huis. Uitstekende service, enige punt is dat informatie over het pluizen van de onesie wel gewenst was geweest. Dit houdt wel op na een keer wassen en 2x dragen.